Blitz^^ Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 За да не стартира 1-ви в другата квалификация за да събере инфо за пистата а отностно двигателя той си е отпаднал и ще си го смени ако тима реши УЕБЪР ДА ГО ЧУКА КОН НА РОЛКОВИ КЪНКИ <{POST_SNAPBACK}> Еееее добре бе Чефо. Пак разконспирира Ферари. Добре бееееее. А защо на ролкови кънки? Няма ли д аму е неудобно... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 (edited) Ай честита двойна... както и да е. Алонсо е най-добрия, как? Прекрасно състезание за Кими. Тоя пич почва ме кефи (сега се видя Кими vs Алонсо). Шуми, Шумииииии. Аз не видях как си прее*ава новия двигател За майката на Уебър - дума да не става. Монти - после ще бие Монтейро, надушвам. А, Джозо Алонсо шампион! Лепер, Маза, та на кой му била подарена титлата, на Шуми или Алонсо? Едит Чефо изпреварил си ме. ...двигателя той си е отпаднал и ще си го смени ако тима реши... Edited August 21, 2005 by evil_smith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Ай честита двойна... както и да е. Алонсо е най-добрия, как? Прекрасно състезание за Кими. Тоя пич почва ме кефи (сега се видя Кими vs Алонсо). Шуми, Шумииииии. Аз не видях как си прее*ава новия двигател За майката на Уебър - дума да не става. Монти - после ще бие Монтейро, надушвам. А, Джозо Алонсо шампион! Лепер, Маза, та на кой му била подарена титлата, на Шуми или Алонсо? <{POST_SNAPBACK}> Не сме казвали, че на Шуми титлата му е подарена. Казваме, че доста му е помагано за някои от титлите, ама то тва на Алонсо направо....нямам думи просто Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Не сме казвали, че на Шуми титлата му е подарена. Казваме, че доста му е помагано за някои от титлите, ама то тва на Алонсо направо....нямам думи просто <{POST_SNAPBACK}> Хуу айде няма да търся назад в постовете, за да не изпадаме в глупави спорове отново. Бътън ме удиви Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Хуу айде няма да търся назад в постовете, за да не изпадаме в глупави спорове отново. Бътън ме удиви <{POST_SNAPBACK}> Aз от кога тръбя че Бътън трябва да е във Ферари И като втори пилот може би Алонсо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Aз от кога тръбя че Бътън трябва да е във Ферари И като втори пилот може би Алонсо <{POST_SNAPBACK}> Тряя ама му е много голяма устата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Започвам да си мисля че наистина Уебър е пропуснал лекцията по изпреварване Иначе състезанието беше интересно с бая изпреварвания Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Започвам да си мисля че наистина Уебър е пропуснал лекцията по изпреварване Иначе състезанието беше интересно с бая изпреварвания <{POST_SNAPBACK}> Ами май му липсва сезона в GP2 сериите . Шуми постъпи правилно, евала. Води се отпадал, ще си смени двигателя и на Монца сме на 100%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Тва лайно Монтейро ни прецака двойната Айде да му е честито на Алонсито и да не забрави да цунка Монтейро Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowhand Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Тва лайно Монтейро ни прецака двойната Айде да му е честито на Алонсито и да не забрави да цунка Монтейро <{POST_SNAPBACK}> Колкото и да ми се искаше двойна победа вината не беше в Монтейро. Монтоя трябваше да прецени дали може да направи тази маневра без да се натресе на предницата му. А после на завой номер 8 пак ли Монтейро му беше виновен? Относно Шумахер - каквото и да си говорим той сам се натресе в Уебър. Гледайте повторение ако трябва и вижте как Уебър е най-отвътре и шумахер в опита си да го притисне се уля. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted August 21, 2005 Author Share Posted August 21, 2005 Шумахер си се натресе в Уебър това си е очеизбодно!!Кво Уебър да излезне извън пистата за да остави място на Пилето да мине отвън ли??Как не Шумахер си е виновен! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 на Монца сме на 100%. <{POST_SNAPBACK}> Пожелавам ви да завършите 3ти и 4ти на Монца (нищо лично, ама тряя да гоним Алонсо в шампионата) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Шумахер си се натресе в Уебър това си е очеизбодно!!Кво Уебър да излезне извън пистата за да остави място на Пилето да мине отвън ли??Как не Шумахер си е виновен! <{POST_SNAPBACK}> Виновен или не така трябва да се кара всичко или нищо И аз да бях и аз така щях да направя Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowhand Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Виновен или не така трябва да се кара всичко или нищо <{POST_SNAPBACK}> Е да, но в случая нищо. Като се взимат такива решения не трябва после да се сочи някой друг за виновен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Само да добавя ако не се лъжа Бътън също изпревари Шуми но така както си му е реда без да му остави шанс докато Уебър пак показа че не се шлифовал достатъчно и сега и двамата не завършиха Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 нищо лично, ама тряя да гоним Алонсо в шампионата <{POST_SNAPBACK}> Колкото да ви се иска (а и на мен, защото си заслужавате и двете титли), няма да можете. Аве Уебър май беше затворен с обиколка от Шуми, когато стана инцидента. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MazataBG Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 ne be6e. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 (edited) ne be6e. <{POST_SNAPBACK}> Беше. Едит: Аре да ти обясня като на малоумник: :allien Уебър пука гума. Шуми го изпревари, преди да влезне в бокса. Копелето се добра до пит-а и смени капута. На излизане, пак видя червените квадратчета на бял фон, които се намират отзад върху спойлера на немеца, там където по дефаут си пише Малборо. Edited August 21, 2005 by evil_smith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThE_UfO Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 ne be6e. <{POST_SNAPBACK}> Michael Schumacher, Ferrari (DNF): “We have not been quick enough all weekend. In fact, back on Friday it was clear we were in a very difficult situation. Even before the start, I did not expect to get any points and that is how it turned out. As regards the incident with Webber, I saw him closing on me and he moved to the right. As I began to brake, I could no longer see him and, when I was in mid-corner, I felt a bang at the back as he hit me with his nose. He was one lap down, so I don’t understand why he tried this move. After the collision, there was something wrong with the car, so I went into the pits where the mechanics changed the power steering incredibly quickly. I went back out on track so as not to have to be first out in qualifying in Monza. At least this worked out, as I made up three places.” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Хахахахахахахахахахахаха... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Ми самия Шуми в едно интервю каза че ако ще продължи кариерата си още няколко години то ще е само във Ферари Не ми се вярва след 9 години работа да загърби всичко и да отиде в МКЛ а не се знае дали този сезон няма да им е единствен на сребърните стрели Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Хахахахахахахахахахахаха... <{POST_SNAPBACK}> Как така дебютирал в Заубер? Не е ли в Джордан през 1991. Заубер аз доколкото знам е създаден 1993. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Как така дебютирал в Заубер? Не е ли в Джордан през 1991. Заубер аз доколкото знам е създаден 1993. <{POST_SNAPBACK}> Аааа да, аве за*и ги бати и малоумниците... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 "Тук определено нямаше светлина. Беше доста тъмно," каза Жан Тод в неделя след финала на първото в историята Гран При на Турция, попитан дали светлината в края на тунела в Будапеща е изчезнала в Истанбул. "Да, видяхме светлина, но знаехме, че гумите тук ще са напълно различни. Дойдохме със стара спецификация, защото гумите от Будапеща нямаше и не можеха да бъдат използвани в Истанбул. "Знаехме, че пристигайки на ново трасе винаги може да има неочаквана изненада, но в петък сутринта разбрахме, че изненадата не е такава, каквато очаквахме." Липсата на сцепление продължава да е основния проблем на Ферари. Тод обяснява, че това е причинено от липса на аеродинамично и механично сцепление, и гумите взети заедно. "Ние сме единствения топ отбор с Бриджстоун. Ако имаше още един такъв отбор с Бриджстоун би било по-лесно да се отговори, но в момента не знаем. Понякога се опитваме да сравняваме с Джордан и Минарди, но те използват различни спецификации на гумите." "Тази година колата отново е с нова аеродинамика, двигателят трябва да издържа две състезания, така че е различно от миналата. Снабдяваме Заубер със същия двигател, така че имаме някаква база за сравнение и със сигурност не можем да твърдим, че проблема са само гумите, само аеродинамиката; нека да кажем, че пакета не предоставя това, което имахме преди и не предоставя това, което очакваме." "Но пък от друга страна, ние използвахме същата кола в Будапеща с напълно различни гуми и видяхме, че сме бързи в квалификацията, бързи в първата третина от състезанието. След това започнахме да губим бързина, това дава на нашите партньори някои индикации. Но когато тези индикации трябва да бъдат анализирани трябва да се работи, нещата са много сложни. Ако бе лесно, нямаше да сме в такава ситуация. Основната разлика от миналия сезон е правилото за гумите. Миналата година смените бяха позволени и ако преди три седмици можехме да сменяме, то щяхме да спечелим състезанието със сигурност. Но не се оплаквам от това. Нека да кажем, че правилото за едни гуми за квалификацията и състезанието е лошо за нас и губим най-вече заради него." Както винаги Тод отказва да критикува доставчика на гуми. "В живота има плюсове и минуси, а плюсовете все още са много повече в сравнение с минусите. Позитивните страни са толкова много поради тяхната подкрепа в момента; нормално е, винаги реагираме според току-що случилото се, но когато правим стратегия, план, трябва да помислим и да погледнем назад към последните пет години." Ситуацията в бъдеще може да се промени, като се предполага, че Тойота и Ред Бул ще се присъединят към лагера на Бриджстоун през следващия сезон. "Ще правим общи тестове и те също ще изминават определен брой километри. Това определено ще е от полза за нас." Но сезон 2005 все още е на дневен ред. "Искам да завършим на колкото се може по-предно място в класирането, наистина. Мечтата ми да спечелим и двата шампионата няма да се осъществи, но сега поне трябва да си осигурим третото място ако е възможно." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 По-хубаво изказване от това здраве му кажи Тод хем намеква за проблема хем не критикува явно Но за едно е прав щом колата спечели квалификация и то така убедително с тези гуми значи има хляб в нея.Аз също смятам че ако не беше тази глупост за не сменянето на гумите такъв проблем във Скудерията нямаше да има и нещата щяха да са коренно различни Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.