Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Колкото им пукаше като се убиха Ратценбергер и Сенна. Първият на тренировките, а вторият на състезанието на Имола - 1 май 1994-та. Знаеха, че е починал, но не спряха състезанието. А това са същите хора, които са и в момента.

Никога не "сидя" пред монитора, това да ти е ясно. И не вади думи от контекста с цел заяждане.

Думите за бъзльовците бяха в отговор на:

И пак ще си кажа мнението - не вярвам само от Бриджестоун да са знаели, че Индианаполис е била преасфалтирана. Това не е нещо, което може да се скрие. Просто Мишлен са сгрешили и искат да си намерят извинение извън компанията.

Мого правилно И аз мислия по този начин защо след неуспехите на Б не се стигна до бойкот а ония минетаджии опа М си объркаха гумите и хоп...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Дайте класиране че тоя сезон малко изпуснах ама сиаслед победата на ШУМИ пак ша ги следя ако могааа :D

 

 

Оле ма така ли било мале Ферари са най-великите ей !!Аз гледах в началото на сезона Рено като печелиха ама сега ако не го правят ша зема да го поизпусна сезона!!То така е най-лесно!

 

 

Колкото им пукаше като се убиха Ратценбергер и Сенна. Първият на тренировките, а вторият на състезанието на Имола - 1 май 1994-та. Знаеха, че е починал, но не спряха състезанието. А това са същите хора, които са и в момента.

 

 

Думите за бъзльовците бяха в отговор на:

И пак ще си кажа мнението - не вярвам само от Бриджестоун да са знаели, че Индианаполис е била преасфалтирана. Това не е нещо, което може да се скрие. Просто Мишлен са сгрешили и искат да си намерят извинение извън компанията.

 

 

Ами то да вземем се върнем и 60-те години ако искаш и тогава да сравним сигурноста и цената на човешкия живот тогава !!Тогава са мрели като мухи сега не е така!!За 10 11 години от 94-та много неща се промениха и сега живота на пилотите е важен колкото да не ти харесва!!Пък и примера който даваш закой ли път не е уместен!!Сена и Ратцембергер са починали при обстоятелства които още не са уточнени поне за Сена!!За ратцембергер съм гледал поне 15 репортажа и 100% мога да заява че почина в съсетзателен инцидент на страта а не от повредена кола или дефектна гума!!За Сена още нищо не е на 100% така че неговори че някой го бил убил!!

 

 

Мого правилно И аз мислия по този начин защо след неуспехите на Б не се стигна до бойкот а ония минетаджии опа М си объркаха гумите и хоп...

 

Много правилно и след многото бози изписани от Флоодарите опс на Юзерите имате късмет че модераторите неискат да погледнат в тази тема защото са заети с другите глупости в форума и нямат време се занимават!!

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Много правилно и след многото бози изписани от Флоодарите опс на Юзерите имате късмет че модераторите неискат да погледнат в тази тема защото са заети с другите глупости в форума и нямат време се занимават!!

Офф/ т`ва пък е е*ати и изказването :sick :sick :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Офф/ т`ва пък е е*ати и изказването  :sick  :sick  :bgrin:

 

Офф:

Ами ако се спре да се псува няма да е лошо!!

 

Ще ви дам само една извадка от правилата на форума :

2. Не е разрешено използването на псувни, обидни думи, преки характеристики или самоцелни саркастични забележки, особено когато целят разпалване или подклаждане на конфликт.

 

Писна ми някой да псува или да обжда и ако не е чел правилата на форума да го стори!!!(най-вече за Дон_Чефо защото той неспира да използва нецензурни думи)

Link to comment
Share on other sites

Офф:

Ами ако се спре да се псува няма да е лошо!!

 

Ще ви дам само една извадка от правилата на форума :

2. Не е разрешено използването на псувни, обидни думи, преки характеристики или самоцелни саркастични забележки, особено когато целят разпалване или подклаждане на конфликт.

 

Писна ми някой да псува или да обжда и ако не е чел правилата на форума да го стори!!!(най-вече за Дон_Чефо защото той неспира да използва нецензурни думи)

Офф/ Да не забравяме и Лепер (без лоши чувства пич) ама:

За ЧЕФО

Айде престани да обиждаш хората, защото ти си най-простото парче в източна европа! Ти си точно един кон с капаци! Не приемаш чужди мнения, а слушаш само заглъхващите сигнали от пихтията в главата си. Просто нямам думи за теб! Наистина......

 

Т`ВА к`во е??? :angry:

 

 1. Добрият тон е абсолютно задължителен! Уважавайте останалите участници във форума, дори когато не сте съгласни с тях. Отнасяйте се с другите така, както искате те да се отнасят с Вас.

 

Май нещо???.... :angry1

 

Та вече не ми правете забележки когато използвам псувни все пак частично цензурирам думата(ите).

Link to comment
Share on other sites

Офф:

Ами ако се спре да се псува няма да е лошо!!

 

Ще ви дам само една извадка от правилата на форума :

2. Не е разрешено използването на псувни, обидни думи, преки характеристики или самоцелни саркастични забележки, особено когато целят разпалване или подклаждане на конфликт.

 

Писна ми някой да псува или да обжда и ако не е чел правилата на форума да го стори!!!(най-вече за Дон_Чефо защото той неспира да използва нецензурни думи)

 

Сериозно. Да не би само аз да си я карам "ГАНКИНОТО" Ми ще си ги използвам тези думички първо щото не съм единствен и второ щото не ми издържат нервичките да чета глупости и тъпи обвинения по адрес на компании които в последния инцидент в Ф1 нямат ама нищо общо

Link to comment
Share on other sites

Много правилно и след многото бози изписани от Флоодарите опс на Юзерите имате късмет че модераторите неискат да погледнат в тази тема защото са заети с другите глупости в форума и нямат време се занимават!!

 

Така лиииии??? аз флъдър ли съм. Чефо флъдър ли е? Ивъл смит флъдър ли е? Лепера флъдър ли е? Кво са праиш на философ и кат че ли твойте мнения са единствените в тоя топик. Модераторите може да не гледат темата но тва не означава че трябва да се наримаче един друг флъдъри и да псуваме ( Чефо :bgrin: ), или пък да не четем постовете отпреди 30 мин. ( Лепер ) или пък да сменяме темата с някоя при която може да се стигне едва ли не до бой ( моя милост ) и т.н. за всеки имам да кажа нещо ама ще си замълча.

 

Аре peace!

Link to comment
Share on other sites

За 10 11 години от 94-та много неща се промениха и сега живота на пилотите е важен колкото да не ти харесва!!Пък и примера който даваш закой ли път не е уместен!!Сена и Ратцембергер са починали при обстоятелства които още не са уточнени поне за Сена!!За ратцембергер съм гледал поне 15 репортажа и 100% мога да заява че почина в съсетзателен инцидент на старта а не от повредена кола или дефектна гума!!За Сена още нищо не е на 100% така че неговори че някой го бил убил!!

Много правилно и след многото бози изписани от Флоодарите опс на Юзерите имате късмет че модераторите неискат да погледнат в тази тема защото са заети с другите глупости в форума и нямат време се занимават!!

Пич, ти не си много наред - честно.

Може и 100 репортажа да си гледал как РатцеНбергер умира на старта, но истината е друга - почина в последната обиколка на квалификацията ден по-рано.

И държиш най-малкото странен тон. Все едно всички други пишат неверни неща и се фантазират. Ако искаш да се заяждаш - прочети си пак твоите постове и им отговори - определено там има материал.

А на правопис и пунктоация ти пиша Слаб(2).

Link to comment
Share on other sites

Сериозно. Да не би само аз да си я карам "ГАНКИНОТО" Ми ще си ги използвам тези думички първо щото не съм единствен и второ щото не ми издържат нервичките да чета глупости и тъпи обвинения по адрес на компании  които в последния инцидент в Ф1 нямат ама нищо общо

 

Единствено ти псуваш и използваш обидни думи, а не изрази, както в моя случай, в който казах, че си просто парче. Ти и твоите нервички, ми кво да кажем ние, дето ти четем твоите глупост. Дето си сменяш възгледите и ценностната система през 15 минути! М/у другото, ти гласува ли и за кой?

Link to comment
Share on other sites

Така лиииии??? аз флъдър ли съм. Чефо флъдър ли е? Ивъл смит флъдър ли е? Лепера флъдър ли е? Кво са праиш на философ и кат че ли твойте мнения са единствените в тоя топик. Модераторите може да не гледат темата но тва не означава че трябва да се наримаче един друг флъдъри и да псуваме              ( Чефо  :bgrin: ), или пък да не четем постовете отпреди 30 мин. ( Лепер ) или пък да сменяме темата с  някоя при която може да се стигне едва ли не до бой ( моя милост ) и т.н. за всеки имам да кажа нещо ама ще си замълча.

Аре peace!

 

Директно ти отговарям на въпроса!!Първо думата е флоод от английски flood а не флъд!!Евил има средно 4.2,Дон_Чефо има 4.1 ти имаш 3.1 поста средно на ден!!Аз имам 2.1 поста средно а Лепер има 1.3 постра средно на ден!!Е от тук кво излиза че има хора дето имат по два пъти повече поста средно на ден примерно от мен или пък примерно то някой друг регистриран от по рано-като Лепер!!Е значи сте флоодари(това не е обидно поне за мен за вас незнам)!А аз ви нерекох така защото други хора се объркват съвсем нарочно така и аз съвсем нарочно се обърках!

 

 

 

Пич, ти не си много наред - честно.

Може и 100 репортажа да си гледал как РатцеНбергер умира на старта, но истината е друга - почина в последната обиколка на квалификацията ден по-рано.

И държиш най-малкото странен тон. Все едно всички други пишат неверни неща и се фантазират. Ако искаш да се заяждаш - прочети си пак твоите постове и им отговори - определено там има материал.

А на правопис и пунктоация ти пиша Слаб(2).

 

Ми да ти кажа изобщо те не ме интересува колко ми пишеш на правопис!!Аз не веднъж съм го казвал и пак ще го повторя че Форума не е място където да се уча да пиша или пък където да се страя да пиша правилно!!Тук си пиша както намеря за добре!!!Тук се споделят идеи,мисли,мнения по даден проблем и те са най-важното!!Това че съм допуснал грешки го знам но не съм в час по литература и ще си пиша както намеря за добре!!

 

П.С. Това всичко го казвам с най-добри чуства сега някой да не каже че пак се заяждам! :punk :punk :punk :punk

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Единствено ти псуваш и използваш обидни думи, а не изрази, както в моя случай, в който казах, че си просто парче. Ти и твоите нервички, ми кво да кажем ние, дето ти четем твоите глупост. Дето си сменяш възгледите и ценностната система през 15 минути! М/у другото, ти гласува ли и за кой?

А ве Лепер я ми се качи на оная работа за да не вървиш пеш като се разкарваш И да гласувах но за кой си е мое мнение

JOZO aми SINCITY kaто има 10 поста на ден къв е

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

В средата на месеца излезе информацията, че на главния дизайнер на Ферари Рори Бърни е била възложена специална задача да се опита да подобри квалификационното представяне на Ферари.

Тазгодишния болид на Скудерията беше подготвен под ръководството на наследника на Бърни, Алдо Коста. Но сред многобройните проблеми на италианците от началото на сезона, в последните състезания е очевидно изоставането им в скоростта в рамките на една квалификационна обиколка, което според специалистите се дължи на по-бавното достигане на оптимални работни температури на гумите Бриджстон.

Освен промени в смеските и структурата на самите гуми, Ферари очевидно имат намерение да оптимизират и окачването, аеродинамичния пакет и начина на настройване на болида си, за да постигнат напредък в тази посока.

Рос Браун: Това е нещо като допълнителен проект, в който участва и Рори. Алдо има пълната отговорност за този болид, което ни дава възможност да използваме капацитета на Рори за странични дейности. Той има огромен опит в много дисциплини като състезателен инженер.

Един от проектите, в които Рори работи е да се установят причините и да се подобри представянето на болида ни в една обиколка, което е една от основните ни слабости. Разчитаме на неговия опит и състезателен дух. Рори ще направи всичко, което позволяват правилата, за да намери решение.

Според последните информации, работата на Бърни е вече има резултати, тествани тази седмица в Барселона. На пръв поглед основните изменения отвън са добавените перки острани на въздушните кутии и малки ушички пред рамената на предното окачване.

Ако са успели да разрешат проблемите си със скоростта в квалификацията, италианците ще могат да се съсредоточат най-вече върху скоростната си кутия. На Барселона е била тествана нова модификация.

B) B) B) B)

av-145.jpg

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

Ами ще видим какво ще стане може и да оправи нещата Рори ама може и нищо да не направи :punk

 

B) B) B) B) B) B) B) B) B)

Ferrarilogo.jpg

 

 

Едит:@DON_CHEFO ти няма ли да почерпиш затова че аз ти казах кои ще ти смени надписа под аватара ??? :confused :confused :confused :confused

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Еми Jozo хора като мен и Evil сматат че Рори ако не оправи нещатата то поне ще ги до развие за да по-добро класиране и дано думите от цитата на Evil_smith да се окажат реалност за да се насладя на по-добро представяне на Скудерията

 

 

P.S Хиляди благодарности на Evil_smith че ми даде линк към снимките в подписа му

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Едит:@DON_CHEFO и @evil_smith вие няма ли да почерпите затова че аз ви казах кои ще ви смени надписа под аватара ??? :confused  :confused  :confused  :confused

 

Ми още като бях новобранец прочетох това и знаех как да си сменя надписа под аватара ми, ама не ми се занимаваше.

Все пак благодаря на DeZoeker за услугата.

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

Хубаво ай ще внеса малко ЕДИТ в горния пост да няма сърдити :)

Link to comment
Share on other sites

60-годишният бизнесмен от Берлин Йорг Винтерберг явно е любител на точното изпълнение на инструкциите. След като си купил разкошно Ferrari Challenge Stradale за $ 215 000, той поискал да му върнат похарчените средства. Мотивът е, че колата не се оказала достатъчно бърза. Колкото и да се старал, той не успял да вдигне повече от 280 км/ч. В същото време обаче посочената в инструкцията за експлоатация максимална скорост на автомобила била 300 км/ч. "За доста по-малко пари бих могъл да си купя Porsche с аналогични показатели" - категоричен е Винтерберг.

От своя страна от Ferrari заявиха, че колата е перфектна и отказват да върнат парите на германеца. Винтерберг нае независими експерти, които потвърдиха несъответствието между реалната и рекламираната скорост. Предстои спорът да бъде решен в съда.

source: www.standartnews.com 30.06.2005 год.

 

ето така ферари изпълнява обещанията си и си уважава клиентите. моите уважения към почитателите на марката, но ако и аз съм платил за толкоз скъпа стока, която не отговаря на договорените технически характеристики, щях да съм доста възмутен и да си търся правата. чудно ми е дали и във Ф1 ферари нямат традиции повече да обещават, отколкото да изпълняват. дали техническите отчети пред инвеститорите не са "леко" завишени? и дали е традиция само на червените или си е всеобща практика?

така и така няма кво да обсъждаме до другото състезание......

Link to comment
Share on other sites

source: www.standartnews.com  30.06.2005 год.

 

ето така ферари изпълнява обещанията си и си уважава клиентите. моите уважения към почитателите на марката, но ако и аз съм платил за толкоз скъпа стока, която не отговаря на договорените технически характеристики, щях да съм доста възмутен и да си търся правата. чудно ми е дали и във Ф1 ферари нямат традиции повече да обещават, отколкото да изпълняват. дали техническите отчети пред инвеститорите не са "леко" завишени? и дали е традиция само на червените или си е всеобща практика?

така и така няма кво да обсъждаме до другото състезание......

 

Tоя дядка като е такъв голям отвореняк да си беше купил ЕНЦО Ф-50 или 575 Маранело минало през ХАМАН или може би Скаглиети дано да съм го написал правилно че италианския хич го нямам Все пак това Ферари е базирано на 360 Mодена един от най-малките двигатели на марката И между другото в някво интервю бях чул че Ферари се продават само на ФЕНОВЕ по-точно на богати фенове Като толкова иска да лети има и догонвачи марки като ЛАМБОРГИНИ И ПОРШЕ и БУГАТИ ако са си пуснали 1001 коньовата разработка :angry1

Link to comment
Share on other sites

Tоя дядка като е такъв голям отвореняк да си беше купил ЕНЦО Ф-50 или 575 Маранело минало през ХАМАН или може би Скаглиети дано да съм го написал правилно че италианския хич го нямам Все пак това Ферари е базирано на 360 Mодена един от най-малките двигатели на марката И между другото в някво интервю бях чул че Ферари се продават само на ФЕНОВЕ по-точно на богати фенове Като толкова иска да лети има и догонвачи марки като ЛАМБОРГИНИ И ПОРШЕ и БУГАТИ ако са си пуснали 1001 коньовата разработка :angry1

чефо,

разсъждаваш кат нагъл търговец (ферари също) и точно това дразни. не ми препоръчвай по-скъп модел, а ми кажи защо точно този, който е купен не си изпълнява характеристиките. платено е за качество, което не е налице. и на мен ми е ясно, че с едно субару за $40 000 ще мога да правя луди повечето червени автомобили (май в същата тема имаше подобни линкове или беше в онази за "спортни коли"?), но не това е въпроса.

идеята ми е да НЕ спорим за марки и модели, а за това дали и във Ф1 тимовете докладват преувеличени резултати. и там се изсипват маса пари, а напоследък рядко се постигат големи технически пробиви, като внедряването на турбото например.

Link to comment
Share on other sites

Отговарям ти на въпроса гледал съм техническите данни на тази кола Не съм имал възможност дори и на живо да я видя но тази кола я сравняваха с ФОРД ГТ-40 На кратко Ферарито беше с няколко коня по слабо и с 2000 кубика по-малко но на набиране и на максимална скорост побеждаваше Сега не знам какво и е имало на тая кола но никой не е застрахован от дефекти И между другото с едно СУБАРУ само ще гледаш стопове но не тва е темата Никой не може да разбере какво е станало щото не е карал CS-то Даже там даваха 310 км/х мах. скорост но може и да се бъркам

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Отговарям ти на въпроса гледал съм техническите данни на тази кола Не съм имал възможност дори и на живо да я видя но тази кола я сравняваха с ФОРД ГТ-40 На кратко Ферарито беше с няколко коня по слабо и с 2000 кубика по-малко но на набиране и на максимална скорост побеждаваше Сега не знам какво и е имало на тая кола но никой не е застрахован от дефекти И между другото с едно СУБАРУ само ще гледаш стопове но не тва е темата Никой не може да разбере какво е станало щото не е карал CS-то Даже там даваха 310 км/х мах. скорост но може и да се бъркам

чефо,

а забеляза ли, че независими експерти са потвърдили разликата между рекламираните 310км/ч и реалните 280 км/ч. значи и други хора са се опитвали тази кола да я докарат до декларираните технически възможности и не са успели. при малкия брой продажби на ферари, дори и една дефектна кола е твърде много, а те дори отричат да е такава.

за субаруто прочети линковете в темата за спортните коли и виж как притежатели на ферари с най-голямо възмущение са му наблюдавали отдалечаващите се стопове.

Link to comment
Share on other sites

Щом работите са опрели до съд ще се разбере кой е прав и кой е крив Но за продажбите на Ферари-това не е кола за масово потребление а за луди мангизлии който са фенове на тази марка Ферари не търсят продажби конкуриращи се с Опел или Форд едни много масово разпространени коли по обясними причини Те са си фирма продаващи от доста време бижутата си на ценитители А за дръпките имам такива в които японските машинарийки които са с около 10 години по-нови не могат да смогнат на едно Ф-40

Link to comment
Share on other sites

60-годишният бизнесмен от Берлин Йорг Винтерберг явно е любител на точното изпълнение на инструкциите. След като си купил разкошно Ferrari Challenge Stradale за $ 215 000, той поискал да му върнат похарчените средства. Мотивът е, че колата не се оказала достатъчно бърза. Колкото и да се старал, той не успял да вдигне повече от 280 км/ч. В същото време обаче посочената в инструкцията за експлоатация максимална скорост на автомобила била 300 км/ч. "За доста по-малко пари бих могъл да си купя Porsche с аналогични показатели" - категоричен е Винтерберг.

От своя страна от Ferrari заявиха, че колата е перфектна и отказват да върнат парите на германеца. Винтерберг нае независими експерти, които потвърдиха несъответствието между реалната и рекламираната скорост. Предстои спорът да бъде решен в съда.

 

Тоя гнусен дядка не разбра ли, че ако не пусне ръчната повече от 280 няма да вдигне. Сигурно и експертите са се насирали като него на 200 още и при 270-80 вече им се е качвало по гърба :sick и са спирали :bgrin:

 

Причините може да ка много... Аз няма да забравя никога дефектните ПЕЖА (с въздушните възглавници), Форд (със своите джипове които причиниха доста кататрофи), и легендарния МакЛарън Ф1 с трите дефекта.

 

 

ЕДИТ: Стига с Офф/ ае

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

чефо,

а забеляза ли, че независими експерти са потвърдили разликата между рекламираните 310км/ч и реалните 280 км/ч. значи и други хора са се опитвали тази кола да я докарат до декларираните технически възможности и не са успели. при малкия брой продажби на ферари, дори и една дефектна кола е твърде много, а те дори отричат да е такава.

за субаруто прочети линковете в темата за спортните коли и виж как притежатели на ферари с най-голямо възмущение са му наблюдавали отдалечаващите се стопове.

 

Абе аз съм сигурен, че Ферарито и 400 може да вдигне ако има достатъчно дълго нанадолнище/ АКо пилето ги опъне по хълмовете на Мадона Ди Кампилио.... :D Колкото до тоя дяДка, прав си е човека....На теб като ти продадат няква гадна храна в магазина я връщаш, нали. Що да не върнеш колата? Кво като струва нз си колко хиляди долара (бе тия от Фиат бахти надценките дето слагат :D )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...