Leper_Messiah Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 HAHAHAHAA. АЛонсо беше на достатъчно зад МАСА за дае говори за каквото и да било бавене. Остана 5 лапа ама му направи 14 сек преднина. Абе човек, Алонсо стоеше през цялото време до първия стоп след Маса и беше по-бърз от него. Това, че ти не го виждаш не значи, че не е така. Просто беше по-тежък и знаеше, че няма как да го изпревари. При това положение няма смисъл да стои зад него да си мъчи колата, щото както знаеш той беше с каран двигател и в тая жега може да се прецака нещо. В интерес на истината аз очаквах нещо подобно след тая гонка с Шуми, но реното се оказа здраво за пореден път. А наистина няма смисъл да се заблуждаваш, че Ферари са направили кой знае каква ревоюция с колата. Все още не са най-добри просто имаха огромно предимство заради окачването, с което карат много сезони подред. Закс им дават голямо предимство на писти с високи бордюри. Ще видиш още следващия уикенд, че няма да има превес от страна на ферари, за доминация пък да не говорим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Абе човек, Алонсо стоеше през цялото време до първия стоп след Маса и беше по-бърз от него. Това, че ти не го виждаш не значи, че не е така. Просто беше по-тежък и знаеше, че няма как да го изпревари. При това положение няма смисъл да стои зад него да си мъчи колата, щото както знаеш той беше с каран двигател и в тая жега може да се прецака нещо. В интерес на истината аз очаквах нещо подобно след тая гонка с Шуми, но реното се оказа здраво за пореден път. А наистина няма смисъл да се заблуждаваш, че Ферари са направили кой знае каква ревоюция с колата. Все още не са най-добри просто имаха огромно предимство заради окачването, с което карат много сезони подред. Закс им дават голямо предимство на писти с високи бордюри. Ще видиш още следващия уикенд, че няма да има превес от страна на ферари, за доминация пък да не говорим. Има разлика в това беше БАВЕН и беше ПО-ТЕЖЪК. Алонсо стоя на 1,4 сек че и малко повече зад МАСА, защо не го напъна него ами се провба не Шуми. Само че Шуми не е КЛИЙН. И не мръдна в продължение на повече от 20 обиколки. 20 безгрешни обиколки докато Алонсо за малко не отпадна. 20 обиколки стоя за Шумахер толкова ли не видя как Шуми взима ВАРИАНТЕ БАСА. ТОлкова чисто и по начин който му дава предимство при излизането. Алонсо не направи опит да мине МАСА => не е бил по бърз. Първо си изяснете понятията "по-тежък" и "бавен" . Да защото Маса умишлено го бавеше.Защо първите 15 обиколки натрупа само 7 секунди и половина а? По никакъв начин неможеш да ме обориш че Маса беше пионка на Пилчо тва състезание. М да всеки се опитва да ми натякне какъв успех има АЛонсо ама аз нешо не го виждам има 8 победи като 7 от тях са в един сезон. Нито една победа на дъжд. Нито победи като Донингтън 93, Монако 84, Испания 96, Белгия 95, Бразилия 93. Да защото Маса умишлено го бавеше.Защо първите 15 обиколки натрупа само 7 секунди и половина а? По никакъв начин неможеш да ме обориш че Маса беше пионка на Пилчо тва състезание. Аз викам да започнете да проглеждате ти колегата от МКЛ от другия форум и да по прочете малко мнение на Друг фен на МКЛ и СЕНА. И да видите обективизъм малко. Маса по игра на това точно 2 обиколки преди да влезне Шуми и това е съвсем нормлано, преди това никакви индикации от Алонсо че е по-бърз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Има разлика в това беше БАВЕН и беше ПО-ТЕЖЪК. Алонсо стоя на 1,4 сек че и малко повече зад МАСА, защо не го напъна него ами се провба не Шуми. Само че Шуми не е КЛИЙН. И не мръдна в продължение на повече от 20 обиколки. 20 безгрешни обиколки докато Алонсо за малко не отпадна. 20 обиколки стоя за Шумахер толкова ли не видя как Шуми взима ВАРИАНТЕ БАСА. ТОлкова чисто и по начин който му дава предимство при излизането. Алонсо не направи опит да мине МАСА => не е бил по бърз. Първо си изяснете понятията "по-тежък" и "бавен" . М да всеки се опитва да ми натякне какъв успех има АЛонсо ама аз нешо не го виждам има 8 победи като 7 от тях са в един сезон. Нито една победа на дъжд. Нито победи като Донингтън 93, Монако 84, Испания 96, Белгия 95, Бразилия 93. Аз викам да започнете да проглеждате ти колегата от МКЛ от другия форум и да по прочете малко мнение на Друг фен на МКЛ и СЕНА. И да видите обективизъм малко. Маса по игра на това точно 2 обиколки преди да влезне Шуми и това е съвсем нормлано, преди това никакви индикации от Алонсо че е по-бърз. Току що ти обясних, ама ти пак не искаш да разбереш. Не го напъна, щото нямаше смисъл да си зори колата още в началото при положение, че няма да може да го изпревари. Малко е смешно ти да анализираш по къв начин Шумахер взимал квото и да е...дори и правата на Спа. Не си по-добър дори и от тестерите на Минарди, ама вече даваш акъли. Как искаш Алонсо да има победи като гореизброените (за които между другото си подочул от някъде, че са интересни и сега ми ги цитираш на изуст) като той едва за втори сезон има конкурентна кола. Преди това ако не знаеш караше каруцата на Пол Стодарт. А за обективизъм точно ти да не ми говориш, дето все някой друг прецаква Ферари. Я Бриджстоун, я Хайдфелд, я топлото време, слънчевите изригвания, магнитните бури, траекторията на Сатурн и тем подобни... Освен това не съм журналист, че да съм обективен. Аз съм фен на Макларън и защитавам тях, не на всяка цена естествено (както виждаш признавам, че са слаби, когато са такива) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 24, 2006 Author Share Posted April 24, 2006 (edited) Има разлика в това беше БАВЕН и беше ПО-ТЕЖЪК. Алонсо стоя на 1,4 сек че и малко повече зад МАСА, защо не го напъна него ами се провба не Шуми. Само че Шуми не е КЛИЙН. И не мръдна в продължение на повече от 20 обиколки. 20 безгрешни обиколки докато Алонсо за малко не отпадна. 20 обиколки стоя за Шумахер толкова ли не видя как Шуми взима ВАРИАНТЕ БАСА. ТОлкова чисто и по начин който му дава предимство при излизането. Алонсо не направи опит да мине МАСА => не е бил по бърз. Първо си изяснете понятията "по-тежък" и "бавен" . Ко искаш да ми кажеш че няма никва връзка скороста с теглото ли? Я не се излагай бре Стефчо много ясно че като е по-тежък ще е и по-бавен или ти ще ми кажеш че колкото си по тежък толкова си по-бърз Да ама не е отпаднал защото има рефлекси и си одържа колата.Нали и пилчо още ги има що на Австралия не остана на пистата а полетя И той е направил грешки просто ти не си ги видял Edited April 24, 2006 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 (edited) Ко искаш да ми кажеш че няма никва връска скороста с теглото ли? Я не се излагай бре Стефчо много ясно че като е по-тежък ще е и по-бавен или ти ще ми кажеш че колкото си по тежък толкова си по-бърз Да ама не е отпаднал защото има рефлекси и си одържа колата.Нали и пилчо още ги има що на Австралия не остана на пистата а полетя И той е направил грешки просто ти не си ги видял За австралия никой не може да хване тая кола на това не равното дори и монти не успя и всички го видяха. И за сведение и Шуми и МОнти отпаднаха заради единтични грешки но Шуми отиде по в къра. А Алонсо не го спаси рефлекса щото във Ф1 всички го ИМАТ а около 10 км/ч по ниска скорост иначе КРАЙ. Току що ти обясних, ама ти пак не искаш да разбереш. Не го напъна, щото нямаше смисъл да си зори колата още в началото при положение, че няма да може да го изпревари. Малко е смешно ти да анализираш по къв начин Шумахер взимал квото и да е...дори и правата на Спа. Не си по-добър дори и от тестерите на Минарди, ама вече даваш акъли. Как искаш Алонсо да има победи като гореизброените (за които между другото си подочул от някъде, че са интересни и сега ми ги цитираш на изуст) като той едва за втори сезон има конкурентна кола. Преди това ако не знаеш караше каруцата на Пол Стодарт. А за обективизъм точно ти да не ми говориш, дето все някой друг прецаква Ферари. Я Бриджстоун, я Хайдфелд, я топлото време, слънчевите изригвания, магнитните бури, траекторията на Сатурн и тем подобни... Освен това не съм журналист, че да съм обективен. Аз съм фен на Макларън и защитавам тях, не на всяка цена естествено (както виждаш признавам, че са слаби, когато са такива) Добре БОБ ли фърли че разбра че няма да го изпревари. Да се беше пробвал един два пъти както при Мишо. Може би щеше да успее ама НЕ. Научих за тях и ги гледах препоръчвам ги и на теб. А Сена в Монако каква кола кара - ТОЛЕМАН срещу кой ЛАУДА и ПРОСТ с МКЛ. Ама таланта си е талант. Бил е дебютант. Айде тогав ми обясни обиколките преди да влезе в БОКСА за пръв път. Дръпна и на ПО ЛЕКИЯ БЪТЪН. А Хонда в началото хич не бяха БАВНИ. Това не е мое мнение Само искам да вметна нещо за промяната на стратегията, която някой вметна, че са направили от Ferrari.. Първия стоп на Мишо беше в 20 обиколка.. и доколкото може да се вярва на информацията, която изписват след самия стоп.. сипа гориво за 19 обиколки.. Факт е, че влезе в 42 обиколка след това.. Т.е. 22 обиколки след първия стоп.. Нима има някаква логика да е имал още гориво и чиста писта в началото и въпреки това да влезе по рано.. Има и друг интересен факт.. Първата обиколка след излизането за първо зареждане.. даже първото цяло секторно време на Михаел беше рекордно или поне толкова добро колкото преди влизането.. След това завъртя 2 изключително бързи обиколки - някъде около 1:25, което след зареждане с гориво си е доста добре.. Тези 2 неща ме карат да мисля, че в действителснот са били за 3 стопа и са очаквали да са малко по бързи от Рено.. или поне Алонсо да влезе 1-2 обиколки след Шуми.. след като това не стана и не са толкова бързи.. единствения начин е бил - пестене на гориво.. което и стана - 3 обиколки повече.. Което е било и причина за ниското темпо с което се е движило Ферарито на Михаел.. Същото се случи и с Маса.. А ако забележите по това време.. - 2рия стинт.. обиколките на двамата бяха идентичникато времена (преди Алонсо да застигне Михаел де.. щото тогава ситуацита е малко променена :-) ) - един вид са били ограничили колата.. Това всъщност оправдава и леко по-високото темпо на Михаел с 3-тия комплект гуми (само леко забързване, защото все пак караше по дефанзивна линия..) Edited April 24, 2006 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 24, 2006 Author Share Posted April 24, 2006 За австралия никой не може да хване тая кола на това не равното дори и монти не успя и всички го видяха. И за сведение и Шуми и МОнти отпаднаха заради единтични грешки но Шуми отиде по в къра. А Алонсо не го спаси рефлекса щото във Ф1 всички го ИМАТ а около 10 км/ч по ниска скорост иначе КРАЙ. Добре БОБ ли фърли че разбра че няма да го изпревари. Да се беше пробвал един два пъти както при Мишо. Може би щеше да успее ама НЕ. Научих за тях и ги гледах препоръчвам ги и на теб. А Сена в Монако каква кола кара - ТОЛЕМАН срещу кой ЛАУДА и ПРОСТ с МКЛ. Ама таланта си е талант. Бил е дебютант. Айде тогав ми обясни обиколките преди да влезе в БОКСА за пръв път. Дръпна и на ПО ЛЕКИЯ БЪТЪН. А Хонда в началото хич не бяха БАВНИ. Ти за Монтоя май не гледа достатъчно защото Монтоя е овладя.Той не улиза стената като пилчо а "усмири" колата друг е въпроса че след това електрониката му блокира. За кво да фърля Боб бре Стефчо ти вече и на Шумахер ли невярваш.Той сам каза на тази писта изреварвания са почти невъзможни.Закво му е да хвърля квото и да било след като има уши да слуша. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 (edited) Ти за Монтоя май не гледа достатъчно защото Монтоя е овладя.Той не улиза стената като пилчо а "усмири" колата друг е въпроса че след това електрониката му блокира. За кво да фърля Боб бре Стефчо ти вече и на Шумахер ли невярваш.Той сам каза на тази писта изреварвания са почти невъзможни.Закво му е да хвърля квото и да било след като има уши да слуша. Само виж къде отиде Шуми и виж как им тръгнаха колите и тогава ела пак да говорим но преди тва НЕ. И стига с това не възможно изпреварване и на монако не става изпреварване ама се изпреварват и Шуми изппревари с ПИКЛИВОТО Ф2005. Ай със здраве. Защо с ли с по слаба кола Алонсито не направи НИЩОООООООо Edited April 24, 2006 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NRG_God Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Шуми няма равен ! AAA kak се накефих на италиянския химн накрая - Алонсо май нещо не ги обича тия бордюрчета особенно в последните обиколки. Шуми бие без значение ,че е на по-бавната кола за правите отсечки . Айде дано навакса и вземе още една титла и да остане завинаги недостижим на върха ( а той може би вече е ) ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 (edited) Мнения на Стюърт, Бриаторе, Алонсо, Лауда, Брандъл, Хил, Култарт, Шулц, Денис: "Михаел греши когато е подложен на натиск и напрежение"....... След Имола тази година, както и след много други състезания горните личности мълчаха по въпроса....... Шуми няма равен ! AAA kak се накефих на италиянския химн накрая - Алонсо май нещо не ги обича тия бордюрчета особенно в последните обиколки. Шуми бие без значение ,че е на по-бавната кола за правите отсечки . Айде дано навакса и вземе още една титла и да остане завинаги недостижим на върха ( а той може би вече е ) ! Алонсо така и не видя как се зима ВАРИАНТЕ БАСА. И там колата му игра не веднъж. По остро първата част от шикана с плавно излизане и по-голямо ускорение без прекомерно качване на зоната за сигурност Шумахер 1:46.076 Алонсо 1:46.683 Edited April 24, 2006 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Мнения на Стюърт, Бриаторе, Алонсо, Лауда, Брандъл, Хил, Култарт, Шулц, Денис: "Михаел греши когато е подложен на натиск и напрежение".......След Имола тази година, както и след много други състезания горните личности мълчаха по въпроса....... Мълчали са щото никой не ги е питал. Как си правиш заключения, които са в твоя полза само от едно състезание, а до тези, които са против тезата ти не можеш да стигнеш и след 10 състезания? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 (edited) "Отговорът до някъде го дава Жан Тод в интервю. След като е станало ясно, че МИшо има проблем и не може да поддържа нужната скорост, а трябва да си къта гумите, той е започнал да прави по-бавни обиколки от възможното, като задържа Алонсо, като по този нучин хем му разбива тактиката, хем си пести гумите. Този спестен ресурс му даде възможност за бърза обиколка при влизането на Алонсо в бокса и преди собственото му спиране там. Мълчали са щото никой не ги е питал. Как си правиш заключения, които са в твоя полза само от едно състезание, а до тези, които са против тезата ти не можеш да стигнеш и след 10 състезания? Toва горе е цитат. Не е моя измислица. И тези хора са изказвали такова мнение което си е реално само че не ми се търси за да ти покажа цитата щото не помня в коя тема беше А ти проумей че на ВАС никой не ви прецака състезанието а бяхте бавни и преднината от 2005 я няма. Аз съшо много се накефих когато лошия МОНТИ пресече старт-финала преди ЦАР КИМИ. Аз за разлика от някои фенове не съм се крил и преди и след и по времен на сезон 2005. Винаги съм си подкрепял Ферари в добро и зло а тезите си ги имам. Но след като се преглътне омразта към Шуми не КЪМ Ферари може и да ги споделя Ето още едно мнение: "Отговорът до някъде го дава Жан Тод в интервю. След като е станало ясно, че МИшо има проблем и не може да поддържа нужната скорост, а трябва да си къта гумите, той е започнал да прави по-бавни обиколки от възможното, като задържа Алонсо, като по този нучин хем му разбива тактиката, хем си пести гумите. Този спестен ресурс му даде възможност за бърза обиколка при влизането на Алонсо в бокса и преди собственото му спиране там. Освен това, не вземате под внимание факта, че колите не влизат за дозареждане с по един литър в резервоара. Поне не като правило. Винаги се оставя някакъв запас при първоначалното планиране на състезанието, защото не се знае дали няма да възникне нещо непредвидено. Освен това отборите прилагат и лъжливи маневри, също като част от тактиката за объркване на съперника. В смисъл, че при първото влизане не се знае какъв остатък има. И ако дори приблизителните сметки са верни, пак може да се окаже, че второто спиране е 2-3 обиколки по-късно. Ферари са го правили преди - Мишо влиза за дозареждане не защото е изразходвал всичкия бензин, а защото се пада най-оптималния времеви прозорец за извършване на стопа. След това, когато всички очакват следващото влизане, той завърта още някой обиколка отгоре. Да добавя и още нещо, позовавайки се на писано от човек във форума на Атлас. Неговото мнение ми припомни, че от спирачките на Ферарито по време на втората (а мисля, че и третата) част на състезанието дори и на телевизора се виждаше да излиза чер дим (на Риваца). Това може да означава не проблем с гумите, а със спирачките. Това дава и обяснение за доброто ускорение на правите и бавното преминаване през завоите, където Алонсо се залепваше на задното му крило. " Edited April 24, 2006 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Toва горе е цитат. Не е моя измислица. И тези хора са изказвали такова мнение което си е реално само че не ми се търси за да ти покажа цитата щото не помня в коя тема беше А ти проумей че на ВАС никой не ви прецака състезанието а бяхте бавни и преднината от 2005 я няма. Аз съшо много се накефих когато лошия МОНТИ пресече старт-финала преди ЦАР КИМИ. Аз за разлика от някои фенове не съм се крил и преди и след и по времен на сезон 2005. Винаги съм си подкрепял Ферари в добро и зло а тезите си ги имам. Но след като се преглътне омразта към Шуми не КЪМ Ферари може и да ги споделя Ето още едно мнение: Аз не казвам чия измислица е, просто казвам, че е измислица. Аз никога не съм казвал, че някой ни е прецакал състезанието. Още в първия си пост относно състезанието казах, че Макларън бяха безобразно слаби. А в това, че Монти е завършил преди Кими не виждам нито нещо лошо, нито нещо срамно. Ти виждаш ли и знаеш ли нещо, което аз не?! Кои са тия фенове? Като ще се обиждаме поне казвай нещата с истинските им имена! Ако визираш мен....в грешна посока си. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThE_UfO Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Имат още да работят Ферари над колата. Да не забравяме че Сан Марино е една от двете домашни писти на Ферари, доброто представяне в Бахрейн се дължеше на 1-2 месечните тестове там. На другите писти до края на сезона, като изкл. Монца едва ли са правени толкова задълбочени тестове. Нека изчакаме още 1-2 състезания да минат, да вземе още някоя друга победа, както и Маса вторите места, защото Алонсо пак ще стане ШАМПИОНЪТ с НАЙ-МНОГО ВТОРИ МЕСТА! Колко жалко е да си ВЕЧНО ВТОРИ алонсовец! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 (edited) Аз не казвам чия измислица е, просто казвам, че е измислица. Аз никога не съм казвал, че някой ни е прецакал състезанието. Още в първия си пост относно състезанието казах, че Макларън бяха безобразно слаби. А в това, че Монти е завършил преди Кими не виждам нито нещо лошо, нито нещо срамно. Ти виждаш ли и знаеш ли нещо, което аз не?! Кои са тия фенове? Като ще се обиждаме поне казвай нещата с истинските им имена! Ако визираш мен....в грешна посока си. 1-во за Фенове на Ферари говорех. Не за теб 2-ро ще момоля да ми намерят онези думи щото си Тома неверни 3-то Монти го оплюха много фенове на МКЛ заради австралия и му сложиха примката на вртата заради тази грешка, а не видяха че човека както и Шуми по-бързо от това не можеха да карат и мне много ме изкефиха и аз тогава защитих Монти и това е ФАКТ само да ти се чете. Имат още да работят Ферари над колата. Да не забравяме че Сан Марино е една от двете домашни писти на Ферари, доброто представяне в Бахрейн се дължеше на 1-2 месечните тестове там. На другите писти до края на сезона, като изкл. Монца едва ли са правени толкова задълбочени тестове. Нека изчакаме още 1-2 състезания да минат, да вземе още някоя друга победа, както и Маса вторите места, защото Алонсо пак ще стане ШАМПИОНЪТ с НАЙ-МНОГО ВТОРИ МЕСТА! Колко жалко е да си ВЕЧНО ВТОРИ алонсовец! Точно 7 тестови дни имаха ФЕРАРИ . Прочети по горния ми пост там има един цитат на човек който уважавам и който е много по умен и знаещ от мен. В Мнението му има много логика. Edited April 25, 2006 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThE_UfO Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Точно 7 тестови дни имаха ФЕРАРИ . Прочети по горния ми пост там има един цитат на човек който уважавам и който е много по умен и знаещ от мен. В Мнението му има много логика. 1 седмица пълни тестове с двамата пилоти и още месец и косур тестова на Бриджстоуна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 1 седмица пълни тестове с двамата пилоти и още месец и косур тестова на Бриджстоуна. Ами тестваха на Бахрейн една седмица, но после си тестваха на Фиорано. Не те разбирам, но в Бахрейн не са тествали месец. И те като другите тимове си направиха тестовете когато трябва Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThE_UfO Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Ами тестваха на Бахрейн една седмица, но после си тестваха на Фиорано. Не те разбирам, но в Бахрейн не са тествали месец. И те като другите тимове си направиха тестовете когато трябва Напротив, направиха най-много тестове от всички други отбори точно на първата писта Бахрейн. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Напротив, направиха най-много тестове от всички други отбори точно на първата писта Бахрейн. Aми ДОН Фернандо Алонсо КАЗА цитирам " това е губене на време и пари" става дума за тества в Бахрейн, а там Бяха Хонда и Ферари. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 Aми ДОН Фернандо Алонсо КАЗА цитирам " това е губене на време и пари" става дума за тества в Бахрейн, а там Бяха Хонда и Ферари. Ми да прав е бил.Спечлихме ли там?Спечелихме значи е прав Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Ми да прав е бил.Спечлихме ли там?Спечелихме значи е прав Taратанци прав. Нищо не може да бъде симулирано толкова добре колкото реалността. Спечелихте бре ..............ама най-дългия билет Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 The Bridgestone tyres Michael Schumacher used to win last Sunday's San Marino Grand Prix have been returned to Japan for analysis. Auto Motor Und Sport reports that the tyre supplier, although victorious in the first competitive race since October of 2004, was disappointed with Schumacher's tyre drop-off in the second stint at Imola. “I cannot deny that the lap times were not as consistent as we had expected before the race,” head of tyre development Hirohide Hamashima told the magazine. JOZO я пак кажи нещо за гумите на ИМОЛА Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 The Bridgestone tyres Michael Schumacher used to win last Sunday's San Marino Grand Prix have been returned to Japan for analysis. Auto Motor Und Sport reports that the tyre supplier, although victorious in the first competitive race since October of 2004, was disappointed with Schumacher's tyre drop-off in the second stint at Imola. "I cannot deny that the lap times were not as consistent as we had expected before the race," head of tyre development Hirohide Hamashima told the magazine. JOZO я пак кажи нещо за гумите на ИМОЛА Е ти кво искаш не мога да разбера? Ауто мотор унд щпорт да признае, че техният сънародник е бил смачакан от 10г по-млад испанец в задния двор на Ферари ли? Хехе Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 The Bridgestone tyres Michael Schumacher used to win last Sunday's San Marino Grand Prix have been returned to Japan for analysis. Auto Motor Und Sport reports that the tyre supplier, although victorious in the first competitive race since October of 2004, was disappointed with Schumacher's tyre drop-off in the second stint at Imola. “I cannot deny that the lap times were not as consistent as we had expected before the race,” head of tyre development Hirohide Hamashima told the magazine.JOZO я пак кажи нещо за гумите на ИМОЛА Наблегни на тва изречение Е ти кво искаш не мога да разбера? Ауто мотор унд щпорт да признае, че техният сънародник е бил смачакан от 10г по-млад испанец в задния двор на Ферари ли? Хехе Смачкването го видях, за малко да си смачка болида :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Наблегни на тва изречение Смачкването го видях, за малко да си смачка болида Кво има да му наблягам на тва изречение бе човек? Кво искаш да каже японеца? Къде си чул и видял доставчик да обвинява клиента? Защото ако кажат, че гумите са били безупречни точно това излиза - Ферари са бавни. Да не ти казвам какво ще стане тогава. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Нали съм си добър. Лепер чувал ли си за пиранята. В правилата на сайта пише да не го поствам публично ако го искаш на ЛС пиши. Дръпни си ония състезания и ги гледай ако не си. И пак ми кажи дали Алонсито и Кими се доближават до Сена и Шумахер Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.