DON_CHEFO Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 (edited) аз за макларън нищо не съм казал. просто припомних на бъзикащите се с тях, че и собствената им скудерия не е цъфнала и вързала.....иначе съм си за редбул. все още са достатъчно "малки" и ненадеждни за да привличат симпатиите ми. Каталуня Марк Жене 1:16.583 ф248 май Монтоя 1:17.639 мп4-21 Не знам колко са малки ама са доста богати. Първо Нюи, а сега имат апетит и към Монтоя а той не е евтин. Edited January 24, 2006 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 КаталуняМарк Жене 1:16.583 ф248 май Монтоя 1:17.639 мп4-21 Не знам колко са малки ама са доста богати. Първо Нюи, а сега имат апетит и към Монтоя а той не е евтин. поне са чисто нови и нямат "традиции". това ми стига. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakatak_zick Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Смейте се смейте се...ще си говорим след първите състезания... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 24, 2006 Author Share Posted January 24, 2006 Ами дам ще видим след първите стартове кой кого Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Ами дам ще видим след първите стартове кой кого Рено много пасивни на тестове нещо. Наистина ще видим кой кого. Връщаме се на чело ей не е шега работа тва Щом и РОРИ остана, освен това Рос е заевил желание да подпише нов договор, Шуми е по нахъсан от всякога да покаже как се кара и така..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 24, 2006 Author Share Posted January 24, 2006 Рено много пасивни на тестове нещо. Наистина ще видим кой кого. Връщаме се на чело ей не е шега работа тва Щом и РОРИ остана, освен това Рос е заевил желание да подпише нов договор, Шуми е по нахъсан от всякога да покаже как се кара и така..... Ами направили сме си сметката.Пък и нетръгвайте пак с голямата лъжица че видяхме миналата година като бяхте пак нахъсени ко стана Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) Ами направили сме си сметката.Пък и нетръгвайте пак с голямата лъжица че видяхме миналата година като бяхте пак нахъсени ко стана Миналата година както казах остана в историята. За нея правилата бяха решаващи сега сичко е по старо му само аеро пакета е още резнат ама кво да се прави. И джозо един въпрос. КОга видя за последно проблем с ДВГ на на Ферари и такъв с ДВГ на МКЛ Edited January 25, 2006 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Миналата година както казах остана в историята. За нея правилата бяха решаващи сега сичко е по старо му само аеро пакета е още резнат ама кво да се прави. И джозо един въпрос. КОга видя за последно проблем с ДВГ на на Ферари и такъв с ДВГ на МКЛ Ти кога за последно видя Ферари да бие в пряк двубой Макларън? А някога Пильо да е бил Кими в пряк двубой? Не мисля.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) Ти кога за последно видя Ферари да бие в пряк двубой Макларън? А някога Пильо да е бил Кими в пряк двубой? Не мисля.... Еми аз мисля... през 2004-та в Испания май беше. И през 2003-та в Сан Марино и на Монца. Обратен въпрос -> кога Кими е бил Пильо в пряк двубой??? Edited January 25, 2006 by Blitz_krieg_1941 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Еми аз мисля... през 2004-та в Испания май беше. И през 2003-та в Сан Марино и на Монца. Обратен въпрос -> кога Кими е бил Пильо в пряк двубой??? Доста пъти...да не говорим, че Пильо напоследък го бият доста по-скромни пилоти с разни "болиди" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MazataBG Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) Еми аз мисля... през 2004-та в Испания май беше. И през 2003-та в Сан Марино и на Монца. Обратен въпрос -> кога Кими е бил Пильо в пряк двубой??? Suzuka 05 Edited January 25, 2006 by MazataBG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Suzuka 05 Тихо бе фатмак!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) Доста пъти...да не говорим, че Пильо напоследък го бият доста по-скромни пилоти с разни "болиди" Ноу комент. Ти ако си мислиш че с болид по бавен 2 сек можеш да направиш нещо повече заповясай. Сузука 2005 и Нюрб. или Хунгароринг трябва да провера бяха лекции. Спомни си за сезон 2003. Ще ти дам да прочетеш компетентни мнения на фенове на МКЛ за сезон 2003 и после пак ще си говорим. Който изключва и пенсионира фактора Шумахер е меко казано глупав. Не го казвам заради убида или нещо такова, а защото си заслепен от фенщина. През 2004 нямаше преки двубои щото нямаше кой да настигне легендарния. Освен МКЛ и БМВ се издъниха с новия ДВГ. Ама МКЛ не спират да се дънят. И се замислете върху едно мнение което прочетох. Зашо по МКЛ има толкова крилца аеро динам. елементи и всякякви подобни. Може и да е за оптимизиране на въздушния поток а може и да са там защото има много проблеми и се мъчат да ги оправят. Помисли и за сърцето на КОЛИТЕ дори и през 2005 Ферари имаха най издържливия двигател. МКЛ не могат да се пофалят с тва от много години на сам. Suzuka 05 С това състезание си пролича защщо единия има 7 титли а другия има две титли ама ВИЦЕШАМПИОНСКИ Независимо че и двата Ротманс-Уилямс-Рено спечелиха първите места в решетката, в събота вечерта непрекъсната ме тормозеше дългият списък от опасности, нещастия и катастрофи, които обикновено дебнат в деня на състезанието.Те прогонваха съня ми.Лошо време или сблъскване на старта, закачване при първия завой или неподходящо спиране в бокса, факторът Михаел или механични повреди... Както винаги съм твърдял, именно когато нещата изглеждат най-благоприятни, точно тогава получаваш най-болезнения ритник в слабините. В този случай стана ясно, че съм имал основателна причина да се безпокоя.Това беше една от онези ситуации, когато въпреки двата добри дни петък и събота, както и добрата загрявка в неделя, при самото състезание нещата се обърнаха с краката нагоре и аз останах твърде разочарован.Това беше един лош ден за целия тим на Ротманс-Уилямс-Рено.Деймън имаше пол позиция, но не направи добър старт, а после допусна серия грешки, които според неговите думи провалили всичките му надежди.Жак поведе, но не спечели, въпреки че имаше предимството да излезе начело и да кара, без да се взира през окаляното стъкло от колата пред него.Условията бяха изключително трудни като при всеки дъжд но те бяха еднакви за всички.Зная, че имаше много дискусии по въпроса дали не трябваше да се използва пейс-кар за стартиране на състезанието, но всички те бяха след събитието.А дотогава чувствах, че трябва да обърнем внимание на други неща.Михаел Шумахер, единствения важен фактор в състезанието, който винаги ме е притеснявал, направи демонстрация как трябва да се свърши една работа.Очевидно той е изключително талантлив пилот и доказа на всички, че не случайно е двукратен световен шампион.Беше чудесно, че той и Ферари спечелиха за първи път по един безапелационен начин, и аз оценявам високо този факт, още повече като оценявам ситуацията.Пистата беше много коварна.През целия ден беше валял силен дъжд и навсякъде имаше само вода.Съществуваше явна опасност колите да заплуват, но тези момчета- всички до един- са най-добрите пилоти в света и могат да се справят при всякакви условия.Моите уважения за всички тях, за техните специални умения и характери.Това бе ден за решителност и здрав разум във всяко отношение.За щастие пистата Каталуня е съвсем безопастна според съвременните стандарти.Доказателството е, че въпреки многобройните инциденти нямаше никакви сериозни контузии.Квалификацията беше нещо различно и ние се радвахме на отлично време както в петък, така и в събота.Първото и второто място на старта бяха окуражаващи и аз бях доволен от двамата пилоти.Жак изпита големи трудности в Монако, чувствайки се доста неудобно на пистата със 700 конски сили.Защото във Формула 3 нещата са по-различни със 150 коня.Доста по-щастлив беше той в Барселона- една добра писта и отлична организация както за пилотите, така и за цялата Формула 1.На практика всеки човек с нормални вкусове би харесал мястото.Боксовете например са огромни, безупречни и чудесно подредени.Всички тирове са подредени в една линия до милиметър с изключение на този на Бърни, който беше 3 метра над определената линия... Оперативно погледната, това е едно великолепно място за състезания и всички наши хора го харесаха.Както обикновено и тук непрекъснато витаеха различни слухове.Една от най-нашумелите публикации беше свързана с двигателите.Причината бяха нашите затруднения напоследък, но от друга страна, тя се оказа комплимент към Рено, защото в нея бе отбелязан феноменалния им рекорд по надеждност.Преди Монако Рено не се бяха чупили от Монца през 1993г.Ако погледнем статистиката, ще се убедим, че сме имали само един провал при тестовете, който е необходим от време на време, за да докаже, че се движим по ръба на възможното (от което сме се научили да изтикваме възможното).Повредата в Монако беше елементарен проблем и изобщо не биваше да се случва.Не беше никаква мистерия и тя си има своето просто обяснение.Проблемът в събота сутринта в Барселона беше също една неприятност, но Рено имат вяра в своите състезателни двигатели и ние изобщо не се обезпокоихме.Както и да е, ако ни бяха предложили да сменим двигателя с друг доставчик, сигурен съм, че щяхме да отклоним офертата.Ние имаме специални отношения-много здрави и успешни-с Рено.Това е и най-дългото ни сътрудничество- 5 години изкарахме с Форд, 4 години с Хонда и сега 7 години сме с Рено.Никога не ни е било лесно.Но всички хора, ангажирани с Рено и Уилямс от върха до дъното са родени за състезания.Това тяхно вродено чувство е част от философията и на двете страни да бъдат конкурентноспособни максимално.Разбира се и ние имахме нашите възходи и падения, но възходите бяха повече.В испанската Гран при повече натежа провалът, но той не беше в резултат на проблеми в двигателя и аз оставам уверен, че можем да отидем на следващата надпревара в Канада с една положителна нагласа.Изминаха едва 7 състезания от сезона и ни чака още дълъг път Edited January 25, 2006 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 чефо, не се разбира нито какво цитираш, нито откога е. аре земи малко да си споменеш източниците и датите, а? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctora Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 McLaren Rulez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) чефо,не се разбира нито какво цитираш, нито откога е. аре земи малко да си споменеш източниците и датите, а? Моя грешка. От бързане щото уча за изпити. Начи става дума за 1996 година. Първата на Шуми с Трактора на Ферари. Пистата е Испания в дъжда. Интервюто е с Франк Уилямс. Това са негови думи а не на някой фен. Той говори за тва че Шуми е много опасен а самия Хил казва: "Шумахер на дъжд е опасен с всякакъв вид кола". McLaren Rulez Не отива на опита и годините ти да кажеш такова. Нещо Today's times: Pos Driver Team Tyres Time Laps 1. Massa Ferrari ( 1:15.664 67 2. Alonso Renault (M) 1:16.200 94 3. Button Honda (M) 1:16.578 71 4. Fisichella Renault (M) 1:16.728 84 5. Barrichello Honda (M) 1:16.737 51 6. Heidfeld BMW-Sauber (M) 1:17.046 61 7. Trulli Toyota ( 1:17.068 109 8. Panis Toyota ( 1:17.422 90 9. Montoya McLaren-Mercedes (M) 1:17.481 80 10. Coulthard Red Bull-Ferrari (M) 1:17.582 76 11. Speed Toro Rosso (M) 1:18.092 85 12. Paffett McLaren-Mercedes (M) 1:18.247 65 13. Kubica BMW-Sauber (M) 1:20.016 62 Това са новите коли Не мога да намеря. Казаното от един фен на МКЛ когото доста уважавам за сезон 2003 и много ме е яд ама...... Edited January 25, 2006 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakatak_zick Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 (edited) Абе за фераристите ще кажа нещо...шумахер може да е най-добрия з всички времена ...но ферари не са най-добрия отбор.КАкто макларън са в дупка последните сезони така и ферари са били и то многог повече според мен.НЯма смисъл да се караме за това кой е по-добър пилю или кими.ЗАщото михаел е направил всичко в тоя спорт а на кими тепърва му предстой... И стига сте се заканвали...защотот ако се издъните пак не знам в коя дупка трябва да се скриете. Ся някой ще каже много си малък не знаеш нищо за тоя спорт...е малък съм ама имам голяма уста(и заради тфа много често ям бой ) Edited January 25, 2006 by nakatak_zick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Абе за фераристите ще кажа нещо...шумахер може да е най-добрия з всички времена ...но ферари не са най-добрия отбор.КАкто макларън са в дупка последните сезони така и ферари са били и то многог повече според мен.НЯма смисъл да се караме за това кой е по-добър пилю или кими.ЗАщото михаел е направил всичко в тоя спорт а на кими тепърва му предстой...И стига сте се заканвали...защотот ако се издъните пак не знам в коя дупка трябва да се скриете. Ся някой ще каже много си малък не знаеш нищо за тоя спорт...е малък съм ама имам голяма уста(и заради тфа много често ям бой ) Eдин въпрос. Думата ФАКТ знаеш какво значи. www.formula1.com Там в статистиките има само факти и ничии фенски думи не могат да ги променят. Разгледай го обсойно. Аз съм го гледал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakatak_zick Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Eдин въпрос. Думата ФАКТ знаеш какво значи. www.formula1.com Там в статистиките има само факти и ничии фенски думи не могат да ги променят. Разгледай го обсойно. Аз съм го гледал. Ще ги разгледам щом толкова искаш..и след тва ще се обадя Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 (edited) Ще ги разгледам щом толкова искаш..и след тва ще се обадя Mи там си пише кой какво и колко през годините. Не може един тим създаден още в зората на Ф1 да не е велик. ФЕРАРИ е единствения от сега състезаващите се тимове с 55 гоdишна история в Ф1. Тя(скудерията) е един от първите. Първоначално самия Енцо е щqл да бъде пилот но къде заради жена си къде заради Тацио Нуволари е останал само шефа. . Освен това втората световна война е пагубна за Енцо но той пак ступва на крака и съсзадава империята която сега е най-обичания и най-мразния тим във Ф1 . Edited January 26, 2006 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 (edited) Mи там си пише кой какво и колко през годините. Не може един тим създаден още в зората на Ф1 да не е велик. ФЕРАРИ е единствения от сега състезаващите се тимове с 55 гоdишна история в Ф1. Тя(скудерията) е един от първите. Първоначално самия Енцо е щqл да бъде пилот но къде заради жена си къде заради Тацио Нуволари е останал само шефа. . Освен това втората световна война е пагубна за Енцо но той пак ступва на крака и съсзадава империята която сега е най-обичания и най-мразния тим във Ф1 . А случайно да си помислял, че Скудерията има толкова титли защото е единственият отбор с 55 годишна история?! В началото с тая жалка конкуренция са набутали 5-6 титли и после ходи ги гони. Фанджо е същата работа. Днешните пилоти са по-добри от него, ама те тогава като са били 10 каруци на кръст и е печелел човека. Затова важните са титлите спечелени в новата история на Ф1. А в нея Макларън и Ферари са доста изравнени Edited January 26, 2006 by Leper_Messiah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakatak_zick Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Ferari са били номер едно в началото на формулата и в ерата шумахер през другото време не са били толкова големи колкото ги изкарвате.Не можем да сравняваме най-големите отбори в ф1.Защото господствата им са били в съвсем различки епохи... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Ferari са били номер едно в началото на формулата и в ерата шумахер през другото време не са били толкова големи колкото ги изкарвате.Не можем да сравняваме най-големите отбори в ф1.Защото господствата им са били в съвсем различки епохи... Така ли? А ерата Ники Лауда, а ерата Алберто Аскари, а Жил Вилньов, дори Джоди Шектер. Вярно е че Ферари не са били винаги номер 1, но винаги са имали велики пилоти. Дори и Джаки Икс, въпреки че май няма титла но все пак той е един от най-великите пилоти в Ф1. Ъъъъ... Лепер не съм съгласен. Аре набутай Фанджо в онея "каруци", набутай Пильо или Кими в някоя "каруца" и ше видим. Освен това тея "каруци" са ги акрали хора с по една риза, откоре екипче и по една кожена шапка, занасят супер много и ако с еобърнат и/или гръмант 100% си отписан. Сети се за 1968 на Хокенхайм май Джим Кларк беше, безспорно едно много голяма звезда на Лотус през 60-те се е утрепал не най-ламерския завой в цялата писта. Така че нашите момчета сега и да се блъснат и да не с еблъснат няма сериозна опасност, най-много да си чупат нещо. Така че не приказвай. И онези титли са били важни. Ако всички тези пилоти и онези пилоти караха с едни и същи коли и са хвърлили еднакви усилия да се приспособят към тях то старото поколение сигурно ще избие амбицийките на 90% от пилотите днес. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leper_Messiah Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Така ли? А ерата Ники Лауда, а ерата Алберто Аскари, а Жил Вилньов, дори Джоди Шектер. Вярно е че Ферари не са били винаги номер 1, но винаги са имали велики пилоти. Дори и Джаки Икс, въпреки че май няма титла но все пак той е един от най-великите пилоти в Ф1. Ъъъъ... Лепер не съм съгласен. Аре набутай Фанджо в онея "каруци", набутай Пильо или Кими в някоя "каруца" и ше видим. Освен това тея "каруци" са ги акрали хора с по една риза, откоре екипче и по една кожена шапка, занасят супер много и ако с еобърнат и/или гръмант 100% си отписан. Сети се за 1968 на Хокенхайм май Джим Кларк беше, безспорно едно много голяма звезда на Лотус през 60-те се е утрепал не най-ламерския завой в цялата писта. Така че нашите момчета сега и да се блъснат и да не с еблъснат няма сериозна опасност, най-много да си чупат нещо. Така че не приказвай. И онези титли са били важни. Ако всички тези пилоти и онези пилоти караха с едни и същи коли и са хвърлили еднакви усилия да се приспособят към тях то старото поколение сигурно ще избие амбицийките на 90% от пилотите днес. Карали са по риза, ама за сметка на тва са карали с по 150км/ч. Сигурен съм, че в момента се изисква по-голямо майсторство въпреки всички електронни намеси в управлението на болида. Ерата на никой от тези пилоти не може да се сравнява с това, което Сена и Прост правеха в края на 80те и началото на 90те в Макларън, така че не ми говори за ери... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Карали са по риза, ама за сметка на тва са карали с по 150км/ч. Сигурен съм, че в момента се изисква по-голямо майсторство въпреки всички електронни намеси в управлението на болида. Ерата на никой от тези пилоти не може да се сравнява с това, което Сена и Прост правеха в края на 80те и началото на 90те в Макларън, така че не ми говори за ери... Карали са с 150 на междуселските пътища. Вдигали са до 240 км/ч. А ако става дума за майсторство определено новите пилоти са по-добри. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.