Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

https://clubs1.bg/news/t-fia-r-42849

 

За тези, които си мислят, че Ф1 е спорт. И така след като всички слухове стават истина.....

 

"On the third page of the notebook after the scribble that reads: “Budkowski – Renault” and further on another that says “Swiss law”. These relate to a nice fellow called Marcin Budkowski, the head of the FIA Formula 1 Technical Department, who resigned a few days ago, apparently bored by the prospect of waiting any longer to take over as Race Director from Charlie Whiting. Some of the F1 teams were upset because it has emerged that Budkowski is only serving three months of gardening leave, and has seen many of their secrets. Sadly, three months leave is all that is possible under Swiss law, so if the FIA wants to be trusted by the teams, they need more people on French contracts. Budkowski is not commenting about his future employment, but he will join Renault shortly and will take up a role which will be, or equivalent to, Chief Operating Officer of the F1 operation. Although he is an aerodynamicist, he has management ambitions and Renault needs someone to get its much-revamped factory operating as it needs to do to make the team competitive in the future. There is also a note that says RCI Bank, with which Renault announced a late-season partnership. This is Renault’s own bank and the announcement suggests to me that the team needs more money to continue its revival and so has borrowed some from within the Renault empire."

 

https://joesaward.wordpress.com/2017/10/03/notebook-from-port-dickson/

 

Накратко - пред темида всичко е чисто.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

То не виждам и как няма да мине в съда...Сигурен съм, че ако Бил Гейтс иска да работи като СЕО на Епъл  - ще стане и няа съд, който да му забрани. А тоя нашия пич, поляка горе-долу знае бая тайни на всички производители и само 3 месеца го пращат да си "коси ливадата"....Интересна работа. Милиарда на Мерцедес май тръгва да се избива, нещата отиват на приключване.

Link to comment
Share on other sites

Ако догодина рено измести кармазъ рогатия добитък като трети отбор на пистата, значи полякът поназнайва нещо.

Това би трябвало да е неизбежно. Все пак са заводски отбор. Мелезите виждат на къде отиват нещата и ще се мъчат с Хонда преди да продават на голямо.
Link to comment
Share on other sites

Да коментираш? Засрамваш се и мълчиш. Пикал съм им на некадърниците от Ягода. 10 години ги броя вече официално минали, то е ясно, като гледам и повече ще стават. Но ми се къса сърцето МАНГАЛ да ми става шампион и то за 4-ти път. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Избързах да похваля Кими и накрая.... Нямам думи.

Най-накрая и крашстапен да спрат да го бутат напред. А днеска правилото да се остави един болид беше погазено и от двата педала в шитбул

Link to comment
Share on other sites

Какъв ти е проблема с Кими? Третото му място ли? Което можеше и да е второ. Ти Кими недей гледа, а гледай как Мангала пак става шампион - ТРАГЕДИЯ в ягодово...  

Link to comment
Share on other sites

Какъв ти е проблема с Кими? Третото му място ли? Което можеше и да е второ. Ти Кими недей гледа, а гледай как Мангала пак става шампион - ТРАГЕДИЯ в ягодово...

Ако вместо Кими там беше Хамилтън... За крашстапен нямаше да има наказание... Щото нямаше да има изпреварване. Същото важи за Алонсо... Може би и за Фет
Link to comment
Share on other sites

Ми като е ама нека не ги говорим де. Порасна вече, требе да знаеш, че акото мирише. Тва ако нейде другаде - видя се светкавично какво се отсъди. 

Link to comment
Share on other sites

И "честито" да ни е пак мангал шампион, както се и очакваше.... 

Мангал, немангал, просто е най-добрия пилот в момента, колкото и да не ти харесва на теб.  :)

Link to comment
Share on other sites

Най-добрия кара за Макларън.

I beg to differ. Да не говорим, че двете му титли бяха повече случайности на съдбата, т.е. независещи от него самия. :)

Link to comment
Share on other sites

Мангал, немангал, просто е най-добрия пилот в момента, колкото и да не ти харесва на теб.  :)

 

За добър пилот - добър е, никъде не съм го отричал. Най-добър - в НИКАКЪВ случай. Нагъл циганин с най-добрата кола. Брутално добра вече 4 години поред. Да се учат в Ягода от тях. 

 

Най-добрия кара за Макларън. Обаче вече никой не го иска. Ще вземе да се окаже голямо боклуче.

 

Стефче, някакъв анекдот ти е хрумнал виждам...  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

I beg to differ. Да не говорим, че двете му титли бяха повече случайности на съдбата, т.е. независещи от него самия. :)

Виждам какво направо тук. Визираш простотията на Мишлен и гръмналия двигател година по-късно. Но Алонсо е класа над всички останали в момента. Лека по лека обаче излиза на яве, че е голямо лайно

 

А първата титла на Хамилтън... Кранове(може и 07ма да беше, не помня), Глокове... Какво ли още не. + никой пилот не е имал неговия лукс от към болиди - вече 10 години. Или с други думи от първото му състезание с болид от Ф

За добър пилот - добър е, никъде не съм го отричал. Най-добър - в НИКАКЪВ случай. Нагъл циганин с най-добрата кола. Брутално добра вече 4 години поред. Да се учат в Ягода от тях.

 

 

Стефче, някакъв анекдот ти е хрумнал виждам... :laughing:

няма такова нещо.

Написал си много грешни неща за много малко изречения

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Мда. ;). Сигурно.

Ferrari's defeat to Mercedes in both Formula 1 championships this year was down to a combination of "technical issues and driver error", according to CEO and chairman Sergio Marchionne.

 

"I don't believe in bad luck. Ultimately it's a reflection of the way in which we manage these businesses," Marchionne said during a conference call with investors on Thursday.

 

"It was a combination of especially in the second half of the season between technical issues and driver error, or driver misjudgment."

 

"We regret not having done better, but the car is there. It is in my view probably the best car on the track today."

 

Моето мнение е леко по-различно за колата, но пък срещу CEO трудно се върви. За Сингапур и Баку(колкото и нелепо и неволно да беше).... Това са 50 точки за Фетел и 18 за Кими. Само от там.

Link to comment
Share on other sites

Дърварите от Ягода са като говедата, които обявиха загубата от Барса с 5:0 за историческа. Вместо да признаят очеизбождащата некадърност на колата си вече 10 години, пилотите им виновни... Не ме изненадва наглостта им, но все повече ме вбесява това просташко самочувствие и ми се иска да мога да им шибна един групов шамар да им се овърти марсола. Естествено не очаквам да се свиват - прекалено нагли са - но поне мълчете бе! ЗАТКНИСь!!! Хубаво го е казал руснака! Мълчи и работи там да вземеш поне една титла някой ден, може би, евентуално. Па тогава лай. Или верно се махайте да ви еба у наглеците!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...