DON_CHEFO Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Тва са стари лаври на оня 100 годишния каун, едвали ще се случи.Нещо не се разбрахме. Искат да махнат петъчната тренировка, да направят квалификациите спринтови и да намалят продължителността на състезанията, за да се привлича реднешката публика на въртящите се в кръг чийзбургери. Ред Бул се гъбарка мощно с Ферари и Мерцедес за Коледа Ако Фиа беше онази фиа от близкото минало, а не жалки клоуни като сега - Макс трябваше да е поне един черен флаг. Замисли се защо нито Фетел, нито Алонсо, нито Хамилтън не правят такива тъпотии, а не е като да са агънца особено когато трябва да се изпреварва. И всички вкупом казаха, че Макс прави тъпотии. Аз ако бях щях да го кача на шейната у щеше да се научи от два старта какво да прави. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Гутиерес отива при ватманите. Сега ако може бабирици като Ериксон, Насър, Верлайн, Харианто, Палмър, Магнусен, Грожан и тн го последват... Добре ще е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 И кой ще кара - ти? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Има кой. Бая народ има ама бащите им не са бивши Ф1 пилоти или мултимилиардери, които купуват цели тимове, за да може синчето да кара. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Па си пил Корона - зле ти се отразява, разбери Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Па си пил Корона - зле ти се отразява, разбери Сайнц, Верстапен, Магнусен, Строл, Сена(Бруно), Пикет младши, че дори и Розберг. Тяхното влизане във Ф1 да мааалко по- лесно от миналогодишния шампион в Гп2 и подгласника му. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Джонатан Палмър, който е баща на сегашния пилот на Рено Джолион Палмър, е поел контрола над пистата Донингтън парк. Неговата компания Motor Sport Vision е наела под наем трасето за срок от 21 години. Палмър вече управлява други популярни британски писти, сред които са Брандс Хеч, Ултън парк, Снетертън и Калдуел парк. „Като много писти във Великобритания, Донингтън преживя турболентни времена през последните 10 години. Благодарение на Кевин Уиткрофт и неговия тим пораженията, нанесени от предишните собственици, бяха поправени, заяви Палмър. - Донингтън е добра британска писта, която заслужава бъдещи инвестиции, енергия и експертиза, за да стане тя наистина изключителна. И Motor Sport Vision ще осигури това. Планираме страхотна нова ера за Донингтън с някои вълнуващи нови събития.” Донингтън е приемала домакинството на едно състезание във Формула 1 досега през 1993 г. за Гран при на Европа. В края на предното десетилетие се работеше сериозно по идеята пистата да замени Силвърстоун като домакин на Британската Гран при. Но заради липса на достатъчно финансирана тя пропадна и състезанието продължи да се провежда на Силвърстоун. Заради покачващите се разходи около приемането на надпреварата обаче организаторите на Силвърстоун заявиха, че обмислят да прекратят предсрочно договора си за домакинство и да спрат да провеждат състезанието след 2019 г. Управляващият директор на Донингтън Кристофър Тейт заяви наскоро, че екипът му няма никакво намерение да замества Силвърстоун като домакин на Гран при на Великобритания. Med..tam kadeto F1 e zapo4nala....ve4e niamat nikakav interes. Mersi za tapata vi F1, pedali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Стига си плакал. Аз по същите причини (липса на интерес) от доста време вече не гледам F1, но трябва да ти кажа, че има един още по-безинтересен шампионат (хинт: цвилещи колички, каращи по тесни улички). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 WILLIAMS MARTINI RACING is pleased to confirm that Felipe Massa has agreed to re-join Williams on a one-year deal, coming out of retirement to replace Valtteri Bottas who the team has released to join Mercedes for the 2017 season. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 ХАХАХАХАХАХАХА Е тоя верно е най-големият отпадък... Как няма срам тоя тъпак, аз ако съм на бразилцитге ще го целя с домати следващия път!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerasim Panteleev Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 Товае заради мерцедес които не се навиха да сложат Верлайн при Хамилтън... да видите вие тогава какво е ЧЕРЕН мерцедес Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Bernie Ecclestone has lost his position as the CEO of the Formula One Group and been replaced by Chase Carey, with Ross Brawn poised to be appointed in a new role as well. The 86-year-old says he has been offered the title of honorary president, but has acknowledged that he does not know what his role will be. Бърни отече. Най-лошото е, че мисля, че по-зле ще стане Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Ебаси и песимиста дето си. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 (edited) Mnogo iasno. Bernie e ujas, no toi be6e al4en. A Libery Media s ideite si za ke4 vav F1....pro4eti malko autosporta. Vseki 3-ti ot tova se pritesniava. Az sa6to ne mislia, 4e 6te stava po-dobre. S ili bez Bernie - niama opravia ot sega6nata ka6a. Ross Brawn and Sean Bratches have been confirmed to key roles within Formula 1’s new leadership structure under new chairman/CEO Chase Carey.Brawn, whose team won the 2009 World Championship with Jenson Button before laying the groundwork for Mercedes’ recent run of form, and who achieved a wealth of success with Michael Schumacher at Ferrari, has been installed as Managing Director, Motor Sports. Bratches, a former ESPN executive, will be Managing Director, Commercial Operations. It’s an undoubted key role in Brawn’s 40-year career.Carey’s latter role was confirmed today as part of Liberty Media Corporation’s completed acquisition of the sport, which sees Bernie Ecclestone removed as CEO.“I am delighted to welcome Ross back to Formula 1. In his 40 years in the sport, he’s brought his magic touch to every team with which he has worked, has almost unparalleled technical knowledge, experience and relationships, and I have already benefitted greatly from his advice and expertise,” Carey said in a release.“I am thrilled Sean is joining Formula 1. Sean was a driving force in building ESPN into one of the world’s leading sports franchises. His expertise and experience in sales, marketing, digital media, and distribution will be invaluable as we grow Formula 1. Goliam tran v gaza im e Ferrari. Iskat i parite da im orejat. Siaka6 publikata otiva zaradi Manor i Sauber. 6te stavat ciganii. Edited January 23, 2017 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Mnogo iasno. Bernie e ujas, no toi be6e al4en... 39 години на поста и 3+ милиарда лично състояние - ебати и диктатора! А продал формулата с дългове... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Най-после Гнома аут! Но не виждам това да промени нещо - засрани са работите и това ще гледаме пак... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Формулата ще се насканизира, а това е по- лошо дори от Бърни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Стефче на български, батьовата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Наскар... Насканизира ☺️☺️☺️ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 (edited) Рос Браун ще работи за по-ясни и опростени правила във Формула 1, които да спомогнат за по-оспорвана битка в шампионата между повече отбори и пилоти. 62-годишният британски инженер стана моторспорт шеф в Гран при след обновяване мениджърската структура на спорта от новите собственици Liberty Media. „Трябва да се намали разликата между топекипите и тези в дъното на колоната. Имам идеи, които трябва да проучим и може би да използваме през 2018 или 2019 г.”, заяви Браун пред ВВС 5 Лив. „Чувствам и знам от опит, че в F1 се работи спрямо нещо конкретно. Има проблем, спортът реагира и се опитва да намери решение, но рядко се случва да се мисли в период от три до пет години напред. Според мен феновете искат забавление, битки на трасето, както и да разбират какво се случва.” Англичанинът даде за пример сезона във Висшата лига, когато Лестър изненадващо титлата: „Нещо подобно би било идеално за Формула 1 – един добър тим в страхотен сезон с великолепен пилот може наистина да се справи с предизвикателството. Но в момента не е възможно.” През 2009 г. Рос Браун стори именно това – спечели неочаквано за мнозина титлите при пилотите и конструкторите с отбора, който носеше неговото име (той и Ник Фрай спасиха екипа след оттеглянето на Хонда от F1). Приказката на Браун Гран при обаче не бе посрещната добре от някои наблюдатели, сред които Флавио Бриаторе. Италианецът заяви тогава, че шампионат в който се борят един почти пенсиониран пилот (Рубенс Барикело) и състезател с бързината на крайпътно колче (Дженсън Бътън) не е интересен за никого. След новото си назначение Браун не избърза с прогнози и заяви, че идеите му трябва да бъдат обсъдени с всички отбори. „Екипите вложиха огромни средства в настоящите задвижващи системи и не може просто с лека ръка да ги махнем, заявявайки: „Ще променим двигателите”, обясни той. „Топ отборите използват огромни средства и това води до голямата разлика (между челото и дъното на колоната). За мен идеалният случай би бил отбор от втората половина на грида да спечели при малко по-различни обстоятелства. В момента има два или три отбора, които са в състояние да взимат това, а е необходимо да са повече”, допълни англичанинът. "Според мен опростяването е ключова цел за бъдещото развитие. Гледах Формула 1 през последните няколко години и на моменти дори аз не бях сигурен какво се случва в състезанието." Според Браун въпросът с евентуално ограничаване на бюджетите е деликатен, като подобно нещо досега не е прилагано във Формула 1: „Мисля, че трябва поне да обсъдим нещата отново, за да видим дали идеята има потенциал. Освен това е нужно да проверим дали сме в състояние да създадем правила, вследствие на които иновациите да не носят толкова големи ползи. Понастоящем, ако можеш да си позволиш разработките, даваш повече пари, колата става по-бърза. Ако някак си успеем да тушираме този ефект, това би било стъпка в правилната посока.” Браун заяви също така, че Бърни Екълстоун, който получи титлата почетен президент на F1, ще съветва новите ръководители, но ще се работи по различна структура и подход за бъдещото развитие на спорта. I Braun i Tod - perfektni vav vseki edin tim, otidat na visoki rakovodni postove vav F1 i zapo4vat s glupostite na sekundata. To4no tova o4akvah da se slu4i kakto i novo uli4no sastezanie v USA, pri polojenie, 4e si imat Indi... Edited January 25, 2017 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Помнете най-големия така... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 https://www.google.com/search?q=gilles+villeneuve&client=ms-android-oneplus&biw=360&bih=512&tbm=isch&prmd=vin&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwjZscLhpd7RAhXq6oMKHYLjDA0Q_AUIBigC&dpr=3#imgrc=8s8zW5fCDTRaYM%3A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Спомени, Стефче, спомени - ще я караме на спомени.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Едно нещо не ми е ясно. В края на 90те от съображение за сигурност и за да намалят скоростите в завои - нарязаха гумите. Сега не само, че са сликове, ами са и по широки и аерото върнаха. С един обдухан дифузьор сигурно ще минат с 300 до Стоу на Силвърстоун, а на червената вода ще има наакани, в това число и аз пред екрана. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 4, 2017 Share Posted February 4, 2017 Mакларън няма да бъде повече Mp4. Бърни го няма, Рон го няма, ди Монтедземоло го няма, Бриаторе от бая време го няма...какво остана от Формула 1? On 12 June 2014 he said: "I do not like this new Formula One. It's not our Formula 1." "He pointed a finger at cars that "do not make a noise", drivers having to "save fuel" and "fake overtaking". He added: "It is no longer a sport of gladiators, it is a sport of accountants." [41] Това са думи на Флавио. Вчера цяла вечер гледах състезания с Лауда, Вилньов(Жил), Прост, Стюърт....дори намерих онборд кадри на Фанджо. Дорева ми се. Никога повече този "спорт" няма да може да ме накара да си тръгна от купон, да стана по никое време или да си сменя плановете, за да го гледам. А преди се случваше...всеки път. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.