Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Мдам, явно и на Нико му е писнало от кеча. :lol:

 

ПП. Хех, сега видях една интересна статистика, за която не знаех. Нико Розберг заедно с баща му Кеке (който ми беше един от любимците като дете - имах залепени негови снимки в стаята си) са вторите баща и син световни шампиони, след Греъм и Деймън Хил. Интересното е, че и в двата случая сина печели титлата точно 34 години след баща си. :)

Link to comment
Share on other sites

Какво ли щеше да стане ако проблемите през 2014та бяха в колата на мавританеца, а Нико беше станал шампион.

Изглежда това е била единствената му цел. И после - що си не евете ***ките майни ☺️☺️☺️☺️

Мдам, явно и на Нико му е писнало от кеча. :lol:

ПП. Хех, сега видях една интересна статистика, за която не знаех. Нико Розберг заедно с баща му Кеке (който ми беше един от любимците като дете - имах залепени негови снимки в стаята си) са вторите баща и син световни шампиони, след Греъм и Деймън Хил. Интересното е, че и в двата случая сина печели титлата точно 34 години след баща си. :)

За това се говори от как Нико седна в болид от Ф1.

Кеке любимец? Не си ли чувал за Мас, Вилньов, Лауда, Хънт, Ринд, Стюърт.(като дете)

Отлично и много хитро. Мерцедес направо да подменят отбора :laughing:

Рено вече им каза да барат меча за Хюлкенбърг.
Верлайн не ми се вярва да стигне изобщо до Мерцедес. Окон сега подписа, там е лесно за разтрогване, но няма опит. Алонсо нямал освобождаваща клауза. Да видим. Сигурно ще пробват и с Фетел. Защото искат германец на всяка цена щом първия им опит е бил с другия Нико.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Между другото Кеке става шампион единствено и само заради трагедията във Ферари и с двамата им пилоти. Най-великия пилот не печелил титла загива(Вилньов старши), а другия е тежко контузен(Пирони). Нещо като титлата на Нико сега, но докато гръмнал двигател е повече от нормално, то да погребеш колега, а друг да е на смъртно легло в един и същ сезон....не е много нормално

 

 

Самият Стюарт, който има 3 титли в F1, определи решението на Нико като смело и умно. "Мисля, че това е страхотна новина, каза шотландецът пред Telegraph Sport. - Много малко пилоти имаха куража или мъдростта да направят това, което стори Нико."

Стюарт каза още, че Нико не е взел прибързано решение, оттегляйки се относително млад от спорта: "Познавам Нико, не вярвам, че това е решение, което той е взел лекомислено. Той е много интелигентен. На 31 години е и е с 3 г. по-млад от мен, когато аз се оттеглих. А да знаеш кога да се откажеш, е едно от най-трудните неща в живота."

 

Деймън Хил започва във Ф1 на 33. Макс започна на 17. 17 годишния Макс сигурно нямаше да изкара и 10 обиколки в болида на Хил от 93-та.

 

Баси, най-интересното от сезон 2016-та започна с неговия край. А имаше и един друг сценарий. Алонсо, Кими, Хамилтън и Фетел да се откажат(заедно с Бътън, Маса и Нико) след тая година. Алонсо и Кими защото са шампиони и на възраст, Хамилтън и Фетел защото са многкратни. И тогава оставаме само с новобранки. Малко вероятен, но все пак възможен сценарий.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Toto asked which drivers have called him. Zetsche: "Tell who hasn't called!"

Toto Wolff: "All drivers apart from Kvyat and Räikkönen."

 

via @miezicat1

 

Само заради това бих освободил Фетел с усмивка на уста. Червеното е много повече от всеки един пилот.

Link to comment
Share on other sites

Само заради това бих освободил Фетел с усмивка на уста. Червеното е много повече от всеки един пилот.

 

Червеното е пълна дупка и средностатичстически отбор, ОТНОВО победен с много И от Ред Бул.  :laughing:

 

======================================

 

Mercedes will 'consider' Fernando Alonso as Nico Rosberg replacement

 

ТАБАДАМ!  :moon:

Link to comment
Share on other sites

Още от пресконференцията беше ясно, че Алонсо е единия кандидат, другите щуротии - на малчуганите пред Блока. ☺️☺️☺️. Те могат и да се вържат

Link to comment
Share on other sites

Само няма да се плашункаш и притесняваш. Може да си пуснеш и "След десет години". Догодина Ред Бул пак ще бие Ферари - не защото нямат пилоти, а защото нямат кола. Тотални среднисти са вече.

Link to comment
Share on other sites

Ами да, за да напусне МАК примерно има клауза с неустойка, която се равнява на 200-300 милиона, за която не си заслужава да се бъхти да ходи у мерц

Link to comment
Share on other sites

Туй обаче го предполагаме или го има на хартия? В смисъл Кими прекрасно ошамари Ягода по подобен начин, брилянтно бих казал, но дали Алонсое подписал нещо подобно? Между другото си мисля, че Мангала има нещо подобно и затова от Мерцедес нямат кайсии да го изритат... 

Link to comment
Share on other sites

Ба ли го, не знам, не съм виждал хартии но официално МАК потвърдиха, че АЛО остава при тях. Същото казаха и Ферари относно Фетел, и от това изхождам, че ще е Верлайн - тяхен, млад, талантлив и много нахъсан. Още по-добре пък ако изберат Окон, пак тяхен, пак млад и талантлив и повече, разхвърляше малкия макс с еднотипни коли като арматизово коте дувар в по-малки серии...

Link to comment
Share on other sites

МКЛ не са казали, че Алонсо е закотвен, а че е щастлив и не се притеняват, което аз го разбирам... Търсим си заместник. Не виждам как няма да е той. Верлайн беше натирен заради Окон, Рено отхвърли запитването на Мерцедес. Кими и двамата в мелезите няма да са. Остават Фетел и Алонсо. Освен да има нещо, което не знаем и всички изненадани начело с Лауда да са знаели и да готвят нещо от бая отдавна. Във всеки случай - на оная работа ми е. И без това вече е ред на Уилямс или на Мкл да печелят. Колелото се завъртя. Периода се изправя, сега е ред на други

 

Бътън и Маса също, а и са единствените безплатни. Бътън има договор де ама за сол ташак. Сигурно много по-лесно и евтино ще го наруши от Алонсо

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Рафаеле Марсиело заяви, че Формула 1 е непостижима за него цел, тъй като не разполага с достатъчно спонсорски средства.

 

21-годишният италиански пилот бе част от академията на Ферари за млади таланти, която по-късно напусна. Кариерата му с едноместни състезателни автомобили започна през 2010 г. във Формула Абарт. През 2011-та кара в италианската Формула 3, а за следващите два сезона бе в европейската F3, като през 2013-та спечели титлата в първенството. Марсиело влезе в GP2 в началото на 2014 г. с екипа на Рейсинг Енджиниъринг. През дебютния си сезон в шампионата спечели първа победа – на белгийската писта Спа-Франкоршамп – и завърши осми при пилотите. За 2015-та отиде в Тридент (седми в шампионата), като същевременно бе резервен пилот на Заубер във Формула 1. През изминалия сезон 2016 г. роденият в Цюрих (Швейцария) състезател пак кара в GP2 – вече с екипа на Рашън Тайм – и бе четвърти в крайното подреждане. Той самият обаче смята, че шансът му да направи последната крачка до Формула 1 е на практика нулев.

 

„Нужни са 10-15 милиона (долара), а аз не разполагам с подобни пари, така че без Формула 1 за мен”, обясни Рафаеле пред motorsport.com. „Трябва да си реалист и да не мечтаеш за глупости. За Формула 1 са необходими пари. Ако ги нямаш, не отиваш там. Важно е да не загубиш други възможности заради прекалено съсредоточаване върху нещо невъзможно.”

 

Марсиело отбеляза, че според него е свършил добра работа в кариерата си досега, а някои от пилотите, които е побеждавал във Формула 3, вече са в F1.

 

„Аз ще имам различна от тяхната кариера, но съм сигурен, че ще е страхотна”, продължи той. „По принцип (италианската) федерация ни помага. Може би не толкова, колкото други, което важи и за италианските компании. Вероятно биха могли да ни оказват по-голяма подкрепа. Но 10 милиона за един сезон е глупост. Ако имам толкова пари, няма да плащам за Формула 1. Ще ги запазя за себе си и цял живот ще съм във ваканция. Има нещо сбъркано в системата и е наистина жалко, че е така.”

 

Пилотът допълни, че почти сигурно няма да е в GP2 догодина, тъй като дори да спечели титлата, пак ще са му нужни огромни средства, за да влезе в F1.

 

 

Не знам как да сложа цитат от телефона.

 

Право е момчето. Особено като знаем господин Строл какви ги направи на Монца

Link to comment
Share on other sites

Да ходят да стават бакшиши всичките тия маясъли непотребни! И без това за нищо друго не ги бива ;) Това никога не е било спорт, няма и да бъде. А откакто спря да бъде и мерене на пишки в технологиите... Абе направо закривайте темата, форОма и интернета като цяло....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...