ARPAnet Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 http://www.topgear.com/car-news/motorsport/breaking-nico-rosberg-has-retired-formula-one Е това не го очаквах 0.о Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 Много добро решение бих казал аз Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 Отлично и много хитро. Мерцедес направо да подменят отбора Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 Мдам, явно и на Нико му е писнало от кеча. ПП. Хех, сега видях една интересна статистика, за която не знаех. Нико Розберг заедно с баща му Кеке (който ми беше един от любимците като дете - имах залепени негови снимки в стаята си) са вторите баща и син световни шампиони, след Греъм и Деймън Хил. Интересното е, че и в двата случая сина печели титлата точно 34 години след баща си. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 3, 2016 Share Posted December 3, 2016 (edited) Какво ли щеше да стане ако проблемите през 2014та бяха в колата на мавританеца, а Нико беше станал шампион.Изглежда това е била единствената му цел. И после - що си не евете ***ките майни ☺️☺️☺️☺️ Мдам, явно и на Нико му е писнало от кеча. ПП. Хех, сега видях една интересна статистика, за която не знаех. Нико Розберг заедно с баща му Кеке (който ми беше един от любимците като дете - имах залепени негови снимки в стаята си) са вторите баща и син световни шампиони, след Греъм и Деймън Хил. Интересното е, че и в двата случая сина печели титлата точно 34 години след баща си. За това се говори от как Нико седна в болид от Ф1.Кеке любимец? Не си ли чувал за Мас, Вилньов, Лауда, Хънт, Ринд, Стюърт.(като дете) Отлично и много хитро. Мерцедес направо да подменят отбора Рено вече им каза да барат меча за Хюлкенбърг.Верлайн не ми се вярва да стигне изобщо до Мерцедес. Окон сега подписа, там е лесно за разтрогване, но няма опит. Алонсо нямал освобождаваща клауза. Да видим. Сигурно ще пробват и с Фетел. Защото искат германец на всяка цена щом първия им опит е бил с другия Нико. Edited December 3, 2016 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 3, 2016 Share Posted December 3, 2016 (edited) Между другото Кеке става шампион единствено и само заради трагедията във Ферари и с двамата им пилоти. Най-великия пилот не печелил титла загива(Вилньов старши), а другия е тежко контузен(Пирони). Нещо като титлата на Нико сега, но докато гръмнал двигател е повече от нормално, то да погребеш колега, а друг да е на смъртно легло в един и същ сезон....не е много нормално Самият Стюарт, който има 3 титли в F1, определи решението на Нико като смело и умно. "Мисля, че това е страхотна новина, каза шотландецът пред Telegraph Sport. - Много малко пилоти имаха куража или мъдростта да направят това, което стори Нико." Стюарт каза още, че Нико не е взел прибързано решение, оттегляйки се относително млад от спорта: "Познавам Нико, не вярвам, че това е решение, което той е взел лекомислено. Той е много интелигентен. На 31 години е и е с 3 г. по-млад от мен, когато аз се оттеглих. А да знаеш кога да се откажеш, е едно от най-трудните неща в живота." Деймън Хил започва във Ф1 на 33. Макс започна на 17. 17 годишния Макс сигурно нямаше да изкара и 10 обиколки в болида на Хил от 93-та. Баси, най-интересното от сезон 2016-та започна с неговия край. А имаше и един друг сценарий. Алонсо, Кими, Хамилтън и Фетел да се откажат(заедно с Бътън, Маса и Нико) след тая година. Алонсо и Кими защото са шампиони и на възраст, Хамилтън и Фетел защото са многкратни. И тогава оставаме само с новобранки. Малко вероятен, но все пак възможен сценарий. Edited December 3, 2016 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 3, 2016 Share Posted December 3, 2016 Лауда вече се изплю в лицето на Нико. "Браво" Страхотен пилот, но тая уста по-добре я дръж затворена. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 3, 2016 Share Posted December 3, 2016 Toto asked which drivers have called him. Zetsche: "Tell who hasn't called!" Toto Wolff: "All drivers apart from Kvyat and Räikkönen." via @miezicat1 Само заради това бих освободил Фетел с усмивка на уста. Червеното е много повече от всеки един пилот. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Само заради това бих освободил Фетел с усмивка на уста. Червеното е много повече от всеки един пилот. Червеното е пълна дупка и средностатичстически отбор, ОТНОВО победен с много И от Ред Бул. ====================================== Mercedes will 'consider' Fernando Alonso as Nico Rosberg replacement ТАБАДАМ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Още от пресконференцията беше ясно, че Алонсо е единия кандидат, другите щуротии - на малчуганите пред Блока. ☺️☺️☺️. Те могат и да се вържат Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Само няма да се плашункаш и притесняваш. Може да си пуснеш и "След десет години". Догодина Ред Бул пак ще бие Ферари - не защото нямат пилоти, а защото нямат кола. Тотални среднисти са вече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Ще му пиша на Стефан ☺️☺️ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Пиши му, че когато си НАСРАН ДО УШИ не е много редно да се дуеш... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Няма да е АЛО, Мак не го пускат Аз лично залагам на Верлайн Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Руми, дефинирай какво значи "не го пускат" Да не е подписвал нещо специално? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Ами да, за да напусне МАК примерно има клауза с неустойка, която се равнява на 200-300 милиона, за която не си заслужава да се бъхти да ходи у мерц Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Туй обаче го предполагаме или го има на хартия? В смисъл Кими прекрасно ошамари Ягода по подобен начин, брилянтно бих казал, но дали Алонсое подписал нещо подобно? Между другото си мисля, че Мангала има нещо подобно и затова от Мерцедес нямат кайсии да го изритат... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Ба ли го, не знам, не съм виждал хартии но официално МАК потвърдиха, че АЛО остава при тях. Същото казаха и Ферари относно Фетел, и от това изхождам, че ще е Верлайн - тяхен, млад, талантлив и много нахъсан. Още по-добре пък ако изберат Окон, пак тяхен, пак млад и талантлив и повече, разхвърляше малкия макс с еднотипни коли като арматизово коте дувар в по-малки серии... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Какво коте!?!??!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 (edited) МКЛ не са казали, че Алонсо е закотвен, а че е щастлив и не се притеняват, което аз го разбирам... Търсим си заместник. Не виждам как няма да е той. Верлайн беше натирен заради Окон, Рено отхвърли запитването на Мерцедес. Кими и двамата в мелезите няма да са. Остават Фетел и Алонсо. Освен да има нещо, което не знаем и всички изненадани начело с Лауда да са знаели и да готвят нещо от бая отдавна. Във всеки случай - на оная работа ми е. И без това вече е ред на Уилямс или на Мкл да печелят. Колелото се завъртя. Периода се изправя, сега е ред на други Бътън и Маса също, а и са единствените безплатни. Бътън има договор де ама за сол ташак. Сигурно много по-лесно и евтино ще го наруши от Алонсо Edited December 7, 2016 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 http://clubs1.bg/news/mercedes-triabva-da-plati-30-mln-evro-za-da-vzeme-alonso-40414 Толкова за сигурния Алонсо на Мкл. Сигурен съм, че поне половината би платил от джоба си, за да се махне от Мкл. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Интересно как по-точно тренира с приятелите си в Дубай??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Взима над 500 лв заплата на месец. Няма кво да го мислим. Дано го вземат, дано бие негъра и дано. Па ако стане 3кратен. Няма лошо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Рафаеле Марсиело заяви, че Формула 1 е непостижима за него цел, тъй като не разполага с достатъчно спонсорски средства. 21-годишният италиански пилот бе част от академията на Ферари за млади таланти, която по-късно напусна. Кариерата му с едноместни състезателни автомобили започна през 2010 г. във Формула Абарт. През 2011-та кара в италианската Формула 3, а за следващите два сезона бе в европейската F3, като през 2013-та спечели титлата в първенството. Марсиело влезе в GP2 в началото на 2014 г. с екипа на Рейсинг Енджиниъринг. През дебютния си сезон в шампионата спечели първа победа – на белгийската писта Спа-Франкоршамп – и завърши осми при пилотите. За 2015-та отиде в Тридент (седми в шампионата), като същевременно бе резервен пилот на Заубер във Формула 1. През изминалия сезон 2016 г. роденият в Цюрих (Швейцария) състезател пак кара в GP2 – вече с екипа на Рашън Тайм – и бе четвърти в крайното подреждане. Той самият обаче смята, че шансът му да направи последната крачка до Формула 1 е на практика нулев. „Нужни са 10-15 милиона (долара), а аз не разполагам с подобни пари, така че без Формула 1 за мен”, обясни Рафаеле пред motorsport.com. „Трябва да си реалист и да не мечтаеш за глупости. За Формула 1 са необходими пари. Ако ги нямаш, не отиваш там. Важно е да не загубиш други възможности заради прекалено съсредоточаване върху нещо невъзможно.” Марсиело отбеляза, че според него е свършил добра работа в кариерата си досега, а някои от пилотите, които е побеждавал във Формула 3, вече са в F1. „Аз ще имам различна от тяхната кариера, но съм сигурен, че ще е страхотна”, продължи той. „По принцип (италианската) федерация ни помага. Може би не толкова, колкото други, което важи и за италианските компании. Вероятно биха могли да ни оказват по-голяма подкрепа. Но 10 милиона за един сезон е глупост. Ако имам толкова пари, няма да плащам за Формула 1. Ще ги запазя за себе си и цял живот ще съм във ваканция. Има нещо сбъркано в системата и е наистина жалко, че е така.” Пилотът допълни, че почти сигурно няма да е в GP2 догодина, тъй като дори да спечели титлата, пак ще са му нужни огромни средства, за да влезе в F1. Не знам как да сложа цитат от телефона. Право е момчето. Особено като знаем господин Строл какви ги направи на Монца Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 Да ходят да стават бакшиши всичките тия маясъли непотребни! И без това за нищо друго не ги бива Това никога не е било спорт, няма и да бъде. А откакто спря да бъде и мерене на пишки в технологиите... Абе направо закривайте темата, форОма и интернета като цяло.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.