Godfather Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Изгледах записа на състезанието - физиономията на Хамилтън по време на награждаването - priceless! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Нека да стига със сценариите Те тия там в бокса 50 човека са кьорави и малоумни, та не виждат , че Ферари механиците си чешат топките по столовете. И къв сакатлък да стане с Розберг при сейфти кар на пистата ? И ако стане сакатлък с Розберг и Циганина не беше влезнал в бокса, как Фетел щеше да спечели ? С хеликоптер да го закара директно на финала освен ? И как тия ми ти хора , дето се занимават с тоя спорт от сума години, не знаят, че бокса не е 20сек в Монако ами е около 25 ? И при положение, че Мерцедес, тоталните доминатори нали, имат по-мощен мотор и няма никаква теория да бъдат изпреварени, решиха това малоумие ?? Даже Фетел да беше с чисто нов комплект супер софт, какъвто той нямаше, никакъв шанс да изпревари манго. Ама никакъв. Това е Монако, не е писта дето се изпреварва просто ей така. Още да те питам ли или да спирам вече, че и на мене ми омръзна чак. Момчилски, кога си прав си прав Не знае да губи и това си му е Не е от сега тая работа, но и той не е еединствения в грида с тоя проблем Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Спор няма, че това влизане в бокса беше малоумието на сезона. Само може да гадаем защо Мерцедес го направиха и наистина е трудно да се приеме, че са чак толкова малоумни, но знае ли човек. От друга страна пък да прецакат нарочно топ пилота си ... абе заеби, то е ясно, че Формулата отдавна не е това, което беше. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Бе не знам дали нарочно го прецакаха или не. Просто ми намирисва тая работа. Не говоря за някакви световни конспирации, но всички сме наясно, че машинации има във всеки спорт. Защо да няма и във формулата ? Футбол, бокс, борба, лека атлетика, щанги и къде ли още не. Де да знам и аз, но нямам навика да си мисля, че всичко е се случва случайно и просто щото така нали им е дошло на момента. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 И добре ти намирисва.... Пияният циганин от село, дето кола от колело не може да различи, няма да допусне такава откровена тъпотия. Абсолютно нарочно с цел запазване на интригата (каквато на практика знаем, че почти няма). Това дете Ферстапен каква по-точно глупост се оипта да направи не знам, но добре че не се нарани. Не ми се коментира гнасното кретенче Рикиардо, защото ще употребя три реда "интересни" думи. Ебати шибания боклук. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 И аз като Стефчо вече съм зарязал гледането на стартовете, ама по причина вашето активно обсъждане на последното състезание, реших все пак да го изгледам. Изтеглил съм си Live-а от SkySports в HD и тази нощ смятам да изгледам всичко дето са излъчвали ; после ще дам и аз едно странично мнение нагласено ли е или не. Между другото тия от Sky излъчват такива неща още в предварителния епизод, че направо ми се прищя отново да започна да гледам F1 редовно - то не бяха холивудски снадки, интервюта с кого ли не, кадри от къде ли не...обаче забелязах, че даже и в Монако си имат откритите сергийки, дето се продават всякакви знамена, макети на коли и всичко останало свързано с формулата. Сипвам си една енергийна напитка против успиване и почвам, че ме чакат още 3+ часа гледане. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 Само информативно да спомена , че Хамилтън първи се оплаква от сейфти кара, че щели да му изстинат гумите и чак тогава, хората в бокса му казват да влезне за смяна. Случи се така , че изгледах набързо рейс едита от Монако на сайта на Ф1. Мисля, че се победи сам. Или това или другата алтернатива, която е мега грозна, но не е нещо дето да ме учуди. Бтв и на рейс едита се вижда , че Гросжан спира малко по-рано и малкия се нацепи поради тази причина. Не мисля че Гросжан го е направил нарочно, гумите му бяха леш и е нормално да спре по-рано. Малкия, тъй като е неопитен, не прецени тази възможност и изтърва наистина добро представяне. Здраве да е , има потенциал момъка, ще има други възможности Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Едно монотонно и безилчно състезание в Канада... Никаква интрига, Мерцедес абсолютно недостижими... Другарите от отбор Ягода вместо да се мъчат да ги догонят по стар обичай си остраха състезанието технически. Най-много ме е яд, че това коства подиум на Кими... Изгорели транзистори, малоумия на задвижващата система - резил... Фетел се представи отлично. Останалите буквално не се забелязват ако не сътворят някаква тъпотия като Трошан... Макларън пък изобщо да не ги споменаваме.... Трагедия. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 (edited) Кимииии ако е такъв пич сам ще си тръгне. Скоро такъв бездарник не е карал за отбора. И по телевизията не искам да вика за Ферари. Паляк от всякъде. Видене, ти да не си гледал Канада 98ма. Щото определено си проспал Канада 2015. Edited June 8, 2015 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Стефчо, тия глупости нейде другаде. Ягода на Кими трябва да му мият краченцата и да се радват, че им е донесъл титла. Ти понеже не си спал изобщо разбра ли защо се завъртя Кими? Щото очаквах глупости да напишеш.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Стефчо, тия глупости нейде другаде. Ягода на Кими трябва да му мият краченцата и да се радват, че им е донесъл титла. Ти понеже не си спал изобщо разбра ли защо се завъртя Кими? Щото очаквах глупости да напишеш.... На тая щета една декада време все някой или нещо му е виновно. Той никога не е виновен. Ахх как не можаха мкл да си го приберат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Явно не си разбрал защо се завъртя. Земи прОвери пак. Кими не е виновен, че на Ферари техниката е калпава. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 (edited) Явно не си разбрал защо се завъртя. Земи прОвери пак. Кими не е виновен, че на Ферари техниката е калпава. Щом си казал, че е от картата на двигателя от това да е. Калпава била техниката, тя цялата му кариера на Кими е калпава. И във Ф1 и във ВРЦ. Кими никога иначе не е виновен. Я налягане в гумите, я метеоритен дъжд. В случая според мен аз бях виновен понеже тогава се изпърдях мъжката. Станал е ефекта на пИпИрудата, от там вълната е създала турболентен въздух в Монреал, което от своя страна е вдигнало задницата, изгубил е ТРАКЦИЯ :D и се е завъртял така както дори картингиС в 3ти клас не би го направил. Ай сиктир. Вие Кимилюбките поглеждате ли се от страни що за глупости говорите. В смисъл аз бих се навил да повярвам, че 2+2=5, но не и че Кими е бездарник...според вас. Добре, че във Ферари има тотални идиоти, че да му съживят залязващата кариера на тая щета. Интересно ми е кой тъпанар изгони Алонсо и предложи договор на Кими. Не на малките деца, на радиационните лъчи в космоса е ясно, че Алонсо с вързана ръка е повече от Кими с два цилиндъра допълнително и ума ми не побира защо я направиха тая глупост. Аривабене и той ми се плюнчи, че Кими свиквал. Ебах тва свикване цЕл живот. Нали е световен шампион, нали е светило, някъв адски бързия. Айде чакаме го. От 07-ма го чакаме. Скоро ще станат 10 години в очакване той да разгърне потенциала Кимев. Фетел идва в нов отбор и го вее като лайнян весник из игрище. Алонсо го вя, Маса го вя...еми само аз и бай Пенчо от Струмско не сме го били. И ако тия скопени педали във Ферари имаха малко акъл щяха да ЗАПОВЯДАТ на втория си пилот да пусне Фетел. Ама къде го Браун и Тод...някви плашипутаци са назначени на ръководни постове, които знаят да ми казват как трябвало да си извлекат поука и да подобрят колата. Абе майна, това и на нас ни е ясно, че трябва да го направите. Ама обяснете на нас простите как ще стане преди следващата голяма промяна на правилата. Edited June 9, 2015 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Наиситна кого заблуждават с тия кондензатори....кондензатора само в този завой ли изгоря и след това се оправи, или, картата на двигателя изведнъж по чудо се оправи.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Наиситна кого заблуждават с тия кондензатори....кондензатора само в този завой ли изгоря и след това се оправи, или, картата на двигателя изведнъж по чудо се оправи.... Кондензаторът е бил при Себастиан, а не при Кими и покрай него е наказан. Весо, ти не просто пръдна, ти се насра. Кой пилот не би се завъртял като получи в завой изведнъж 200 коня пълна мощ на задната ос ей така от въздуха? Вие кьорави ли сте не знам, щото знам че не сте малоумни? Кими добре я овладя тая барака и не отиде в стената. Освен, че го завъртя му съсипа и задните гуми, тъй като простотията на изключи и продължи да пили до дупка. И това Манчев каза, че му се случва с колата за поне трети път, това е първият в състезание! А скоро ще стане 10 години БЕЗ ТИТЛА за отбор Ягода, дето му се чудя на Кими защо прие да е там... И последният шампион е той, не некадърния Градинар или "великия" Алонсо. И ако я карат така, още дълго ще дишат изпаренията на Мерцедес. Защото ония въпреки че са с почти перфектна кола, която няма технически проблем до момента тоя сезон, отново са направили подобрения на ходовата система. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Scuderia Ferrari boss Maurizio Arrivabene struggled to hide his anger after the Canadian Formula 1 Grand Prix. Boss Arrivabene already had the Finn on notice to up his game in qualifying, and Raikkonen was on course for a sure podium in Montreal when he spun. "It may be a case of contributory negligence," Arrivabene said, "as he said the same thing happened last year." Indeed, Raikkonen suggested the problem might be related to a post-pitstop engine setting issue, but he insisted "something odd" happened rather than a basic driving error. But when asked for his first thoughts after the race, Arrivabene could not contain his fury. Asked by Sky Italia to give his thoughts, he said: "I'd better not say what I am thinking right know. "We have thrown away a podium, that's the truth. There are no excuses," Arrivabene charged. "The podium may seem boring now, but being off the podium is even worse," he added. Много странно, миналата година, в тренировката и състезанието се завъртя пак той на абсолютно същото място. И миналия път беше настройката: Kimi's spin last year was due to a pitstop mapping that he forgot to change (PdR). Great to get off from the pits, not so much in the hairpin. It could have been something similar this time Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Тук не говореха за настройки. След като Кими докладва по радиото, че изведнъж е добил пълна мощност в задната ос, инж. Тенчев и Манчев обясниха, че се е задействал мотор-генератора и му е подал 200 коня на задната ос, в завоя. Категорично МИНИМУМ завъртане. На повтроението пък ясно се видя, как задните гуми действително са до дупка по време на въртенето и затова се и запалиха здраво, което бе още един проблем. Манчев заяви, че няколко пъти се е случвал точно този проблем с тази кола (къмто три), но до миналия ден е било само в тестове и тренировки... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Бърнаута на гуми, демек пушаците дойдоха след самото завъртане, за да вкара колата в пътя. За мен е грешка на Кими със студени СС, Разбирам, че чисто технологично има възможност да се случи и това, за което и коментаторите говориха, но лично мен, а и не само ме съмнява, защото това е редовен номер на Кими. Знае се, че пускането на MGU става само при определни моменти с подаването на газ, но не и в завой с 50-60 км. Вече е завъртян на 180О, няма дим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Всички в първия момент споменаха студени гуми, докато Кими не докладва по радиото. Пушеците бяха от това, че колата е с пълна газ, няма нужда да пали гумите, че да тръгне с тая центробежна сила. Оттук нататък за да е това, което казваш, то следва Кими да лъже в ефира. Между другото и Мангала се въртял там със студени гуми през уикенда. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 В момента на завъртането сподели, че му се е случило същото, но след състезанието загатна, че може да е: Raikkonen suggested the problem might be related to a post-pitstop engine setting issue. От цитата по-горе. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Дима логично тръгва СЛЕД тоя момент. До тук е горе долу в посоката на движение. Пак няма да разберем цялата истина.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 А то бивало и да я изтърве и да я загаси. Пушеците са си съвсем нормални, понякога и желателни защото леко изтърване и идва крана. И проумей го, че не Кими се набута, а Ферари. А те простаците решиха да го вадят от тинята. Защото за него отбор нямаше след Лотус. Голям човек си ще го схванеш. Кими е един нещастник, който има 2,3 състезания за 10 години и това му е. Да кажеш защо имаше 3 пъти по малко точки от Алонсо. И сега Фетел е наред да го бие. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Весо, ти не просто пръдна, ти се насра.. Чш. съобразяйти са малку, че ша ва шибам наред вече Аз за завъртането нищо не съм казал. Ся вече да кажа и аз И да не се беше завъртял, все тая. Ботас беше с по-добро темпо и така или иначе щеше да го мине. Нищо не е изтървал, с оглед на представянето му. Като за 4-ти си караше и 4-ти си стана. Евентуално може би едва ли не, ако бяха му пецнали един софт, вместо супер софт, можеше и да поспори с Ботас. Тоя с темпото и най-бърза обиколка беше Фетел. Ако беше на позицията на Кими , като нищо щеше да иска да опраши Розберг и Хамилтън и като нищо можеше и да се доближи до тая възможност. Има напредък в колата, но не мисля, че нещата са се променили особено много, даже с последните подобрения по задвижващата система. Кими каквото и да го говорим, винаги ще си остане непостоянен пилот. Кога кара, малко могат да се мерят с него. Кога е седнал в колата просто щото трябва да си вземе надницата, чеп за зеле не става. Това ми е и на мене основния проблем с него като пилот на Ферари. На моменти е, това е. Тия реванета с проблеми в техниката аман вече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Като гледам И тая година как е подкарана - баш натам отива раЛтата... А иначе ако не беше завъртането - според мен си беше на подиум отвсякъде. Жалко и за тая тъпотия с транзистора с Фетел... По дяволите не искам Мангал шампион повече!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Ще го гледаш още малко ако нарочно не им бутнат каруцата като на Ферари на времето Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.