Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Мкл карали на 65 процента от мощността. Магнитен последни биела ли загуби или скорости. Квят го изтрвах докато оправя стриймовете. Точно за старта се появих с 12 Стели :-D

 

Ферари... Ако си изиграят картите може и добре да завършат.

Може би след тия две титли ще обърнат каруцата на Мерцедес, както го направиха с Ферари и шитбул. Някой да знае кога ще ги продават или закриват последните?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

TIts team boss Christian Horner claimed after the race that F1 chiefs should consider taking action to equalise the performance of the current engines, and Marko said that Red Bull owner Dietrich Mateschitz could lose interest in the sport.

Link to comment
Share on other sites

Всъщност мисля, че апетитите на Рено са към Торо Росо (по-ниска е цената), така че нищо чудно да се случи. А относно Ред Бул, преди година циркулираха слухове за интерес от страна на концерна Фолксваген. Нищо чудно за пореден път да се потвърди поговорката за дима и огъня. 
Слухове или не, Ред Бул и чичо Дитрих не са грам доволни от настоящата ситуация - то се и очакваше след 5-те силни години. Макар, че спада при тях поне миналата година не беше кой знае какво - завършиха втори и бяха единствения тим с победа освен Мерцедес, което си е постижение. Това пък от друга страна доказва, че независимо от екипа, който събраха и титлите които взеха, никога няма да са отбор от ранга на Ферари или Макларън. Това са маркетингови отборчета, които са в "спорта" само за реклама и при най-малкия проблем си обират крушите и да ги няма, без да се опитат да променят нещо. Печелят - тука са, губят - няма ги. 
От друга страна не се знае след настоящата ситуация с Хонда, ако няма промени в правилата, доколко Фолксваген ще се реши да влиза в спорта. 

Link to comment
Share on other sites

Всичката тая промяната доведе до тая каша. Преди знаех правилата все едно аз карах болида, сега си нямам и понятие какво се случва. Онзи ден научих, че Кими задължително е трябвал да получи наказание за Малайзия... Защо, защото механика сбъркал. Ай сектор. Тва за Ред Бул е ясно когато бяха абдали, когато печелиха и когато са абдали отново. Тяхната свърши. Трябва да си много заблуден, за да вярваш, че някой ще ги пусне до върха втори път. По скоро Уилямс е следващия отбор на въртележка... Или Мкл, че и те се приближават към 21та години.

 

Едит: тоя телефон и неговите аутокорекшъни ще ме съсипят

:-D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ми спри си ги.Аз се чудя за толкова месеци как не успяха да го оправят тоя двигател на хонда :D И сега на 60% карали... 

Link to comment
Share on other sites

Сега прочетох какво е казал тази душичка Марко. Прощавайте си фенските артикули на шитбул, няма да ви трябват повече. Щели да гледат приходи и разходи. Счетоводното училище е другаде. Довиждане, никой няма да ви помни след някоя и друга година. Приятно забвение.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Още ми е интересно, кой още се хваща на глупостите на Вагините? Аз от както съм съзнателен човек има няма 25 години, все ги слушам и чета как все ще влизат и все ги няма. А за Шитбула е ясно, всеки им е сега виновен, че те са некадърници и да се омитат по-бързо.

Link to comment
Share on other sites

 А за Шитбула е ясно, всеки им е сега виновен, че те са некадърници и да се омитат по-бързо.

Някак не ми се вярва, да са забравили за един сезон как се прави шаси. Истината е, че Рено се осраха яко! В F1Technical има доста добра статия, която обяснява проблема с двигателя, хомологизацията и т.н. И, че Рикиардо вече е с 3 PU до края на сезона, като 1 от тях  е недоразумението използвано в Австралия.

 

 Диема ще излъчват ли следващия старт?

Link to comment
Share on other sites

Не е сигурно за останалите, което е тъпо...

 

 

Управляващият директор на Рено Спорт F1 Сирил Абитебул заяви, че проблемите на Ред Бул и Торо Росо в началото на световния шампионат на Формула 1 за 2015 г. не са породени единствено от задвижващата система. Той дори обвини техническия консултант на тима от Милтън Кийнс Ейдриан Нюи, че лъже, твърдейки, че грижите на четирикратните световни шампиони идват само от двигателя.

„Започнахме сезона с множество нови технически решения, някои от които дойдоха твърде късно. Така че трудностите не са изненада. Не си търся извинение. За нас е разочароващо и тъжно да сме в тази ситуация”, заяви Абитебул пред френското списание Ото Ебдо. „Някои проблеми с шасито на Ред Бул не помагат при това положение. В частност липсата на стабилност в задната част. Комбинацията от двете означава, че автомобилът се управлява трудно.”

На въпрос дали му е трудно да чува коментарите на Нюи, че единственият проблем с RB11 е двигателят, Абитебул каза: „Да, трудно е да имаш партньор, който лъже. Ейдриан е очарователен джентълмен и изключителен инженер. Но той е прекарал живота си, критикувайки производителите на двигатели. Твърде възрастен е, за да се промени.”

Пред Аутоспорт той допълни, че тази година Рено едва ли ще направи задвижваща система, с която да се печелят състезания, но „победите не зависят само от мотора, а и от колата и пилотите”.

Твърди се, че в Австралия в агрегата на Рено е имало напълно нови компоненти, които не са преминали обичайните тестови процеси в централата във Вири Шатийон. Те били използвани по настояване на Ред Бул въпреки съветите на Рено да бъдат следвани нормалните процедури и да се преминат изпитанията на стенд.

„През зимата имахме агресивна развойна програма, но прескочихме някои важни стъпки. Това означава, че работата, която обикновено се върши на стендовете, остава за пистата. Така не се върви напред, но е добър урок за всеки, който иска да следва подобна стратегия. Мисля, че не е тайна колко агресивен е екипът на Ред Бул по отношение на развитието. Те се опитват да ни накарат да прилагаме в света на двигателите това, което правят при шаситата. Ние сме в състояние да се справим по-добре с мотора, но това не може да се случи за една зима”, допълни Абитебул.

 

Винаги съм се чудил на Рено защо лижат задниците на тия цървули от бул. Хубаво наистина да си купят Торо Росо и си го направят отбор Рено и да подадат един среден пръст..

Link to comment
Share on other sites

Момчета защо се ядосвате. Скоро идва реда на уилямс или мкл. Може да си ги пишем до утре кой къде сгрешил, но истината е някъде там и ние никога няма да я научим.

Link to comment
Share on other sites

Никой ли няма да гледа състезанието от Малайзия, което започва след малко? Алонсо се връща в играта, но ще стартира от 18-та позиия в грида.

Link to comment
Share on other sites

Ако дойде тока, може и да гледам...  :laughing:

Е как имаш интернет бе? Връзвай се към някакъв стрийм и гледай. В интервютата преди старта всички се оплакват от отвратителната жега в Малайзия. Най-много от жегата се оплакваше Фелипе Маса, да се чудиш, все едно се е родил и израстнал в студена Канада. :lol:

ПП. Айде тръгнаха, Фетел успя да се промуши между Хамилтън и Розберг.

Link to comment
Share on other sites

Фетел направи уникално каране и стратегия това състезание и логично донесе попедата за Ферари! Не знам Чефо какво ще говори за Фетел от тук нататък. :)

Link to comment
Share on other sites

И Виден. Един от любимите му пилоти печели с най-омразния му отбор :D

Link to comment
Share on other sites

Никой ли няма да гледа състезанието от Малайзия, което започва след малко? Алонсо се връща в играта, но ще стартира от 18-та позиия в грида.

Не съм гледал. в 5 сутринта на няколко уискита ми е само до гледане. Какво става с Мкл ми е най-интересно. Мерцедес и Ферари няма какво да се коментират. Първите са си най-бързи, а вторите беше ясно, че са скочили доста напред след миналата година. Водата е мокра с други думи.

Link to comment
Share on other sites

Фетел направи уникално каране и стратегия това състезание и логично донесе попедата за Ферари! Не знам Чефо какво ще говори за Фетел от тук нататък. :)

Стратегията му я направиха, айде да не го канонизираме веднага след първата победа. Кими направи много добро каране, като се има в предвид откъде тръгна и къде стигна. Фетел направи постоянно, стабилно каране, което помогна много за победата. В бокса си свършиха работата почти перфектно и това също се оказа сериозен фактор, особено на второто влизане на Фетел. Ако беше останал зад Розберг, циганчето щеше да е първо.

Link to comment
Share on other sites

Тотални грешки от страна на Мерцедес. Иначе по принцип така се прави, като момчетата от Ферари. години се мъчат, борят и мечтаят и накрая го постигат. Момемнта с редбул вече е ясен, този отбор отива в небитието и то много скоро...

Link to comment
Share on other sites

Не бих избързвал с погребването на Ред Бул. Ясно е, че скоро няма да са шампиони, ако изобщо това се случи отново, но мисля че имат някакъв потенциал. Ако Рено някак си успеят да си пооправят двигателя може и да направят прилична кола. Хонда няма да ги коментираме, че тяхното е направо трагично. След толкова години отсъствие да се набиеш в надпреварата без предварителни тестове, е меко казано дебилно. Но пък предполагам имат достатъчно ресурс, че да се пооправят. Едно е ясно, тази година Макларън за пореден път, няма да са в топ отборите. Което е жалко, щото се очертава някаква конкуренция от страна на Ферари, но тя ще е слаба. Не мисля, че предстоят много победи за Ферари за напред. Прогрес има, но не е достатъчен. Повече отбори да се конкурират за шампионата е по-добре и за зрителите и за самата формула. Годините доказаха, че тоталната доминация на един отбор не води до нищо хубаво за спорта като цяло.

 

Но това в момента не е чак толкова важно. Важното днес е .... FORCA FERRARI !!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Не бързай да отписшваш Мкл. Мен от тях ме е най-страх. Не само това ами си мисля, че при 100% мощност от с-мата ще са ако не по-бързи от Мерца, то с много сходно темпо. Просто овчия Ф1 фен много си повярва с тия маркетингови помии като шитбул. Ферари, Мкл и Уилямс не са забравили как се правят шасита и окачване, в това може да сте сигурни. Техния проблем(на Мкл и Уилямс) е, че винаги са били мелези и ако доставчика им на двигатели е "нумеро уно" - всичко е ок.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...