Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

http://www1.skysports.com/f1/news/24182/9646290/ferrari-summon-sebastianhttp://www1.skysports.com/f1/news/24182/9646290/ferrari-summon-sebastian-vettel-to-maranello-vettel-to-maranello

 

Ще ме просълзи това момче ако ги нареди пак двата химна в комплект. Заради Михаел!


Аааа как кефи звука....

 

https://www.youtube.com/watch?v=zeBx7VsnKpY#t=108

Link to comment
Share on other sites

 

Като заговорихме за звук :).

 

А иначе не виждам причина Мерцедес да не спечелят и двете титли с лекота при тия правила. Може би единствената неизвестна е Мкл-Хонда. Ще се разбере скоро.

Link to comment
Share on other sites

Силно ме съмнява това с победите. Слагам 5 кинта, че сезон 2015 ще прилича на 2014 с тая разлика, че Мерцедес много по-рано ще спечелят титлите ако не се чупят.

 

Дано цялата талпа италианци ме опровергаят...обаче нещо съм скептичен щом не ги ръководи един човек на име Рос Браун. На всичкото отгоре изпуснаха и най-добрия пилот на грида.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Болидите от Формула 1 трябва да са с 1200 к.с., а настоящите болиди са прекалено лесни за управление, смята Ники Лауда.

Председателят на борда на Мерцедес F1 има три титли в Гран при – през 1975, 1977 и 1984 г. Той заяви преди срещата на производителите на задвижващи системи, че е хубаво промени да се правят за 2017 г., а впоследствие допълни, че стъпката към по-висока мощност е особено важна за спорта. Настоящите коли са със 750 к.с.

- В момента рискуваме да губим все повече фенове, тъй като Формула 1 става непривлекателна. Иска ми се да имахме футуристичен автомобил, който да привлича хората поне пет години. Би трябвало да е с 1200 конски сили, с широки гуми и аерохарактеристики, позволяващи крива на мощността, която да е на лимита. Хубаво е хибридните технологии да останат, но е нужна повече мощност. Сегашните F1 коли позволяват на всеки пилот от GP2 или GP3 да е толкова бърз, колкото и вече установените състезатели и те го постигат за много кратко време, като при това не поемат особено големи рискове. Преди години младежите наистина се тревожеха за скорост, спиране, аеропритискане и катастрофи при 300 км/ч. Днес автомобил от Формула 1 може да се кара като нормална кола. Аз го мога, вие също – заяви Лауда пред Аутоспорт.

Производителите на задвижващи системи разгледаха предложението за увеличаване на мощността на срещата си в Женева. То ще бъде представено за анализ и на следващото събиране на Стратегическата група.

Междувременно производителите трябва и да уеднаквят разбирането си по отношение на последното уточнение от страна на Чарли Уайтинг за работата по агрегатите по време на сезона.

Според известния журналист Михаел Шмид в Мерцедес са променили намерението си да стартират сезона със задвижващата система от края на 2014 г., за да не се явят в Мелбърн с пълния набор позволени елементи за работа – 32, тъй като това би вдигнало драстично наличните възможности за Хонда. Световните шампиони щели да пристигнат в Австралия със само 6 свободни компонента. Рено – със 7, а Ферари – с 12. Това означавало само 8 елемента, с които да разполага Хонда по-нататък. Японският производител обаче търси ново уточнение, тъй като иска да разполага с толкова, колкото и останалите производители – 32 компонента за развитие.

 

 

След толкова много глупости...браво Г-н Лауда. Само не знам кой е направил фала. Дали той или при превода са написали 750 коня. Малко не отговораря на истината. Или отговаря ама за 1/3-та от обиколката. Ф1 загуби много зрители и това е факт. Факт е, че всеки пикльо с 5 обиколки с картинг може да  бъде сложен в болид от Ф1...Рикиардо го доказа като нарита четирикратния. Е, какво трябва да се направи...

 

Ето това:

 

Чисто аеро...без пишки, без израстъци, без да е необходимо от 5 тома обяснение как да се захване предното крило и къде да бъде шибаната му долна точка в най-крайната част. В на майка им....да бъде :D. И като видя надървените задни крила и ми се повръща. Абе ти си знаят, че я оплескаха яко и стискам палци годината, в която да са на загуба да дойде скоро...Всички до един. Щото от спорт се превърна в порно и цифрите вече нямат никакво значение. Все едно на някой му пука дали Скалата е взел 3 или 6 пъти титлата на федерацията.

Link to comment
Share on other sites

Стефчо, това горе точно толкова спънато от изменения в правилата спрямо предните години, колкото и сега. Тези канали по гумите за какво мислиш ги сложиха? И май забрави заради кой отбор почнаха всички тези безумни правила този век. Освен това болидите трябва да могат да се карат от всеки. Как иначе мислиш ще се намери комбинацията пилот+спонсор :sick:

Link to comment
Share on other sites

Начи...може да видиш какво казва Рубенс за Имола 94, Хакинен за Аделаида 95 и Вилньов като се опитва да мине "Червената вода" с V10 на всичката газ ;). Интересно как се сещам за тия неща, а не помня кое беше последното състезание от сезон 2014. Убий ме не знам тримата на подиума.

 

Пределно ми е ясно защо и против кой започнаха да правят промени и успяха. Бих гледал болиди с канали в гумите...само да не са такива "уродливи астматици". Тока няма място в спорта, оборотите имат. И Бърни го разбра и всички го разбраха. Отлива е факт и по пистите и пред малките екрани. Аз лично исках да ида в Тексас и да гледам, но едно, че изкуствено завишават цените на всичко и второ, че няма какво да видя и най-вече да ЧУЯ там. Не ми харесва в тоя вариант и за това за себе си съм намерил решение. Гледам от дъжд на вятър ако наистина умирам от скука в неделя.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Много се говори за 1000те коня и мисля, че 2016 ще бъде годината на този тип. Няма как, това децата го разбраха, че с тези куци коне няма как да стане зрелище и всякакви простотии от сорта да се намаляват разходи не върви. Хибридите в момента струват колкото един самолет...

 

Вече има два болида представени за новия сезон, а имаше решения за промяна на правилата за грозните носове, но тези са си същите, само с по-малки пишки отпред...пълен ужас..

 

 

В същото време Екълстоун намекна, че този сезон може изобщо да няма Гран при на Германия, след което се пошегува, че „си имаме Австрия”. Организаторите от Нюрбургринг, където трябваше да е тазгодишната надпревара, не са в състояние да се справят. Тези от Хокенхайм нямат желание да се захващат.

 
Екълстоун водил нови разговори с хората от Нюрбургринг, но засега няма никаква яснота.
 
- Ще направим всичко, за да не отпаднат, но в крайна сметка състезанието може да не се случи, тъй като не могат да си позволят организирането му. Не знам каква е причината (за проблемите им), изненадан към. Може би германците бяха свикнали и подкрепяха Михаел [Шумахер] и той им липсва – каза Екълстоун.

 

Започне ли от Германия ще мине през Италия и Белгия и вече официално нямаме Ф1...

Link to comment
Share on other sites

Главният оперативен директор на Имола Пиетро Бенвенути се притеснява за класическите трасета във Формула 1.

9 надпревари от общо 20 в календара на тазгодишното първенство са в Европа, като все още има съмнения около провеждането на Гран при на Германия.

От догодина пък Азербайджан се присъединява към спорта и стартът ще се води европейски, макар това да се поставя под съмнение от редица наблюдатели. Това е поредната страна, която е готова да плати исканата от Бърни Екълстоун домакинска такса, докато традиционни трасета като Хокенхайм не успяват да се справят с финансите. Спа-Франкоршамп в Белгия и Монца в Италия също имат проблеми. Силвърстоун още търси начин да се стабилизира след промените в инфраструктурата и строежа на новия комплекс „Крилото”, включващ питове, пресцентър и т.н.

Нюрбургринг пък направо фалира и се продава. Въпреки всичко това Екълстоун не само не намалява таксите, а дори ги увеличава. Новите попълнения, които привлича, са изцяло извън Европа, докато в същото време налага на надпреварите стартови часове, съобразени с аудиторията на Стария континент, където все още се намира основният процент зрители на Формула 1.

Имола бе част от календара на F1 от 1981 до 2006 г.

- В момента няма трасета, които да могат да си позволят домакинството на надпревара от Формула 1 без подкрепата на правителство или богат спонсор – заяви Бенвенути пред италианския уебсайт f1web.it. – Според мен целият свят на F1 трябва да се промени. Иначе рискува да изгуби онези исторически трасета, които създадоха мита около Гран при.

Директорът на Имола заяви също така, че родината му не може да си позволи да загуби старта си от Формула 1, но ситуацията е много сложна:

- Миналия юни Чарли Уайтинг инспектира трасето. Потвърди, че имаме Grade 1 лиценз до юни 2017 г. Това означава, че Аутодромо Енцо е Дино Ферари отговаря на всички технически изисквания, за да е домакин на всяко администрирано от ФИА състезание, включително Формула 1.

 

 

 

 

 

Е, да. Изпреварване на завой 15, изпуснат ейпекс на завой 11 на поредния скучен до безобразие "тилкедром". От няколко дни гледам по 10-тина обиколки на стари произволно пуснати състезание в тубата. Еми сегашната ситуация вече дори не е трагична. Тя е просто смешна.

 

 

За това 10 години по-късно Шумахер щеше да бъде наказан. А тогава като изпреварваш от вън и то на почти невъзможната "Тоса" лежиш изцяло на милостта на изпреварвания. Шумахер не беше от най-милостивите на пистата

 

 

 

Задните крила ми пълнят душата

 

 

Доказателството защо тоя бездарник беше в битката за титлата с другия клоун - съотбоника му.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Каква катастрофа?

На тестовете има слух, че ще пропусне първия старт, а удара и скоростта и типа на сблъсъка са нищо дори за шосеен автомобил. Образно казано. Дори бил изгубил съзнание за кратко. Кога ли всичкия тоя "ток" ще направи някоя мизерия щото точно това искат да скрият - токов удар
Link to comment
Share on other sites

Добре де, а ТИ как я разбра тъз ралта?  :laughing:

 

https://www.youtube.com/watch?v=VFQQnFCpsOY

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=VCG8PbRuDNw

 

 

Айде ти ми обясни, кое, как и с какво катастроата на Алонсо е такава, че да доведе до изпадане на пилота в безсъзнание за кратко. Дори същия човек помниш ли какво преживя:

http://www.dailymotion.com/video/x1azdf_webber-e-alonso-gp-brasil-2003_auto?from_related=related.page.int.gravity-only.ec25ea0e994461aa9c9555ebd512a109142500275

 

Има нещо, но в никой случай няма да го кажат.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

С Алонсо наистина много смърди работата, гледах снимки, анимации компютърни на инцидента и какво ли не и все още мисля, че удара е все едно Грожан да ти отнесе задната гума. То се вижда, дори гумите не можаха да се откъснат, едно счупено крило, а той в безсъзнание....

Link to comment
Share on other sites

Все пак при първия удар ФИА съобщи 30G, а при втория 15G. При този тип удар колата не поема кой знае колко, така че цялата енергия е поета от АЛО. Аз не смятам, че има някаква конспирация.

Link to comment
Share on other sites

Алонсо няма да кара в Австралия. Какво се случи в тоя кокпит и кой насра яко нещата? Хонда ли, кой ли. Уебър след скока му нямаше нищо, Алонсо облиза стената и ще почива 1 месеца. Нещата не миришат, то направо си смърди.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...