DON_CHEFO Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 - Ние не контролираме някои от основните разходи. Аз мога само да реша да произвеждаме по-малко крила, което и правим. Но не мога да определя цената на цялата задвижваща система, която е 40 милиона евро, а беше 8 милиона до миналата година. Не съм в състояние да променя това. Всъщност аз гласувах против тези мотори. Жерар Лопес. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 - За съжаление това е ситуацията в F1 тази година. Той има подкрепата, която е нужна на Заубер. Не е нужно да се съсредоточавам прекалено дълго върху това, тъй като трябва да осигуря собственото си бъдеще. Но всичко това определено носи лошо послание, защото какъв е смисълът да печелиш, след като това не ти помага да си намериш място в сравнение с третия в шампионата пилот? Наср показа, че е добър пилот и вероятно заслужава място във Формула 1, но фактът, че го победих, би трябвало да ме прави достоен за титулярна позиция в Гран при. Само че понастоящем финансите са жизненоважни, а той ги има – допълни Палмър. От тая година да беше така........ Ф1 трудно следя вече, камо ли ГП2, но човека правилно е казал нещата. По същата причина и щети като Бруно Сена и всички японци бяха и са във Ф1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 (edited) Грожан се надяваше на позиция във Ферари или Макларън. Твърди се, че в Уокинг кандидатурата му е била подкрепена от рейсинг директора Ерик Булие, който го познава от общата им работа в Лотус. Самият пилот призна, че е водил разговори с Ферари: - Имаше дискусии относно бъдещето ми. Още чакаме да видим Макларън какво ще решат, но във Формула 1 има и други големи имена – като Ферари и Мерцедес. Но да, имаше разговори. Май във Ферари на висшия мениджъмнт се плаща не с пари, а с наркотици...в огромни количества. Толкова неадекватни решения имаше само по времето на разтурването на "светото трио" Edited December 10, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Разбирам го Алонсо. Най-добрия пилот на грида е...ама баш с тоя отбор не му пожелавам да печели Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted December 12, 2014 Author Share Posted December 12, 2014 Леле каква изненада, никой не го очакваше това нещо? И с Фетел същата простотия, не ги знам що се напъват да се опровергават, че това и онва било слухове, като си е баш истина. Иначе за Алонсо го разбирам, по-добре лепена стрела, отколкото червен кон със строшени 4 крака, който той да носи на гърба си. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Явно на Алонсо не му се удава носенето, защото преди почти 20 години, един истински пилот направи от потрошения кон Пегас! Но не може всички да са като Него! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Дам, по тва се познават големите... ама няма кво да го разискваме сумати пъти... Колко извличал от техниката, колко бил гениален... И в който и отбор да иде в момента в които има трудности е напълно ненужен, с нищо не допринася и накрая се изнася. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Много напуснали/уволнени от Ферари, а така и не видях нито Браун, нито Нюи да бъде назначен. Само италиански имена. Кашата и свинщината са вече големи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Единствения познат, които се присъединява към Ферари е техническия на Мерцедес Боб Бел, той напусна тази година през април, и започва от март догодина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Аз ви казах, че тръгне ли си Лимонсио този отбор ще строши дъното... Фетел какъв чеп си завря сам отзад, просто не е истина... Ама да видим де... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Специално за Фетел и в Ред Бул да беше останал - все тая. Тук обаче има надежда за развитие. Предната я чаках 21 години, сега дано са по-малко Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 Аз ви казах, че тръгне ли си Лимонсио този отбор ще строши дъното... Фетел какъв чеп си завря сам отзад, просто не е истина... Ама да видим де... Алонсо е най-добрия и комплексен пилот в сегашната формула 1 - факт. Само, че Ферари е имало преди него ще има и след него. Залагам кило свински мъди, че мнозинството от тифозите биха дали гласа си за него, а не за Фетел ако този глас имаше някаква тежест. В това число съм и аз. Отностно второто, Ферари от Фетел няма да спечели, но обратното вече е факт още с подписването на договора. Най-лошото за всеки един пилот в момента...без значение от отбора е, че....карат в сегашната Ф1 при сегашните правила и болиди. За това и никой не бръсне за слива 4-те титли на Фетел. Може още 4 пъти по 4 такива да нареди и той и Хамилтън и Росберг и Квят . Никога не съм вярвал, че аз ще загубя интерес към спорта. Леле майко какво съм правил само и само да не изпусна състезание, а сега се стига до момента...ама то състезание ли имаше тая неделя. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 Маркизът се връща като директор в борда на Формула 1 . Другото интересно, е че дясната ръка на ХамилтОн Джо Клиър може да се присъедини към Ферари. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Ferrari have confirmed reports that Mercedes' Jock Clear is joining them. The Briton will take over Pat Fry's former duties as head of race engineering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Чак ми е любопитно при всички тия забрани да видя какво ще измислят. Съмнява ме да е кой знае какво. Дори си мисля, че Мерцедес ще спечелят с лекота отново(няма логика нещо да се промени след като нямат право да работят по задвижващите с-ми). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Алонсо и Фетел постъпиха правилно, напускайки Ферари и Ред Бул, смята Вилньов30.12.2014 | Калоян Петров; снимка: Ред Бул | 7 коментара Фернандо Алонсо и Себастиан Фетел постъпиха правилно, напускайки съответно Ферари и Ред Бул, смята световният шампион във Формула 1 за 1997 г. Жак Вилньов. - В момента и двамата са в по-добра позиция, отколкото преди – сподели канадецът пред италианското издание Омникорсе. Алонсо се върна в Макларън, където възраждат партньорството си с Хонда. Фетел пък отиде във Ферари, като ще се бори да вземе пета световна титла с легендарния италиански тим. - Себастиан вече не беше „златното момче”. В Ред Бул вече не го искаха – те не са семейството, за каквото се опитват да минат пред хората. Имат един-единствен интерес – да продават колкото се може повече и ето защо отборът изведнъж „се влюби” в Даниел Рикиардо. Фетел нямаше друга алтернатива освен да напусне. Той пристига във Ферари в момент, когато екипът се преструктурира. Ще се иска малко търпение през 2015 г., но през 2016-та ще резултатите ще се видят – обясни Вилньов виждането си за четирикратния шампион. Що се отнася до Алонсо, то според Жак испанецът очевидно е имал нужда от свеж въздух след пет години опити да вземе трета титла в кариерата си: - Той дойде във Ферари, за да печели, но нещата се объркаха. Същото се случи при първото му преминаване в Макларън. Според мен Алонсо е най-добрият пилот във Формула 1, когато визьорите са спуснати, но извън колата работи за себе си, не за екипа. Използва интернет и Туитър в своя полза, а топ тимовете не харесват това – особено отбор като Ферари, където винаги са защитавали пилотите си, щом нещо не върви като хората. Вижте Кими [Райконен]: Ферари, за разлика от Ред Бул, е семейство. В същото време Вилньов изпитва съмнения дали комбинацията Макларън-Хонда ще доведе до очакваните от Алонсо резултати. Той познава Хонда и смята, че все още не е ясно какви са качествата на задвижващата система на японците. - Макларън имаха най-добрия двигател през изминалия сезон (Мерцедес), а останаха зад Уилямс и доста време бяха зад Форс Индия, който са с бюджет на половината на техния. Това е ясен знак, че има някакъв проблем. Що се отнася до Хонда, то продължавам да чувам как японците знаели да конструират турбо двигатели. Но тези V6 са нещо различно. Ферари също правеха отлични турбо агрегати през 80-те години (на ХХ век), както и Рено, но кой печели сега? Така че Хонда са неизвестно, но добре поне, че задържаха [Дженсън] Бътън – той ще им помогне да си решат по-бързо проблемите. Освен това Хонда е бранд, който идва и си отива от Формула 1. Не е като Мерцедес – те следват една програма до край – допълни Жак. Ебасимо, от нямане какво да се прави чак до новините във Ф1 стигнах. Много съм съгласен с написаното. Жалко, че Алонсо напусна. Може би ако беше си взел(бяха му позволили) неговото(2те титли с Ферари) сега нещата щяха да са други. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Още пРЪвиот ред показва точно какъв тъпак е източникът! Честно - нищо не чета от тъпак - само пРЪвиот ред го показва Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Не става въпрос дали е правилно или не. Поне не това ме интересува мен, а мааалко по-долу Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 А Алонсо е №1 в листата на Мерцедес за 2016-та ако не могат да продължат с Хамилтън Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 (edited) Това е съвсем в рамките на нормалното . Важното е, че след РТЛ и ОРФ мислят дали да продължат с излъчването на Ф1. Причина - нисък зрителски интерес с по милион на всяко състезание. И арабеските и тъпите писти из половин Азия няма да му помогнат на Бърни този път. Световният шампион за 1997 г. Жак Вилньов заяви, че изглежда всеки може да управлява такъв състезателен автомобил. Това стана във връзка с предстоящия дебют в Гран при на 17-годишния Макс Верстапен, когото канадецът нарече дете. - Изглежда всеки може да кара F1 болид, докато в дните, когато баща ми се състезаваше, пилотите бяха смятани за герои и седяха зад волана на почти невъзможни чудовища – обясни Вилньов пред италианското издание Омникорсе. Бившият пилот на Торо Росо Хайме Алгерсуари допълни, че последното поколение F1 кои е направило спорта „достъпен за всички”: - Всичко беше друго, когато аз започнах да се състезавам. Дори един тест бе изтощителен. Трябваше да се адаптираш месеци наред. Пилотите, които влизаха във Формула 1, бяха специални. Сега F1 е като по-скъп вариант на световните серии (на Рено) – с по-твърди гуми и по-тежки болиди, по-малко аеропритискане и по-ниска скорост. Към това добяваме и думите на Фетел от миналия сезон, за които беше порицан, че нямало какво вече да се види във Ф1 или нещо от сорта беше, сега не ми се търси. Edited January 4, 2015 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 FIA затяга изискванията за супер лиценз. Formula One racing’s governing body, the FIA, has revealed details of a new Super Licence points system, making it harder for drivers to become eligible for F1 competition.From 2016, drivers must have accumulated 40 points over a three-year period, with points allocation based on which other motorsport series they have participated in and the level of results they achieved.Drivers will have also have to be at least 18-years old, have spent at least two years in junior single-seater categories, hold a valid road driver’s licence and pass a test on the Formula One sporting regulations. The existing requirement of completing 300 kilometres in a recent F1 car also remains.The junior categories eligible for points, in order of weighting, are: a future FIA F2 championship (60 points for winner), GP2 (50), FIA F3 European championship (40), FIA WEC (LMP1 only) (40), IndyCar (40), GP3 (30), Formula Renault 3.5 (30), Japanese Super Formula (20), national FIA-certified F4 championships (10), national F3 championships (10) and Formula Renault (EuroCup, ALPS or NEC) (5).If such a system had been in place ahead of 2015, new Toro Rosso signing Max Verstappen would be ineligible to race in F1 this year, having accrued just 20 points by finishing third in the 2014 FIA F3 European championship - the 17-year-old's only season of car racing to date. Не само, че Макс нямаше да може да получи супер лиценс, но ако върнем лената малко назад Рикардо и той нямаше да може да кара, а ако е върнем още малко и Кими нямаше да вземе лиценс. През 2010 Мишо също нямаше да получи супер лиценс Новите правила за лиценз ми харесват. Доста цедка ще има. Ще има и среща за бъдещето на новата Ф1 с промени от сорта на: Tobias Grüner F1 @tgruener 1h1 hour ago#F1 Meeting on new engine rules for 2016 (or 2017) tomorrow at Geneva. Decision expected end of month. AmuS (German) http://ams.to/XG Tobias Grüner F1 @tgruener 57m57 minutes ago#F1 Ecclestone asked for more power (>1000 hp), more noise, less costs. Fuel flow limit could be increased. ERS-components standardised.Tobias Grüner F1 @tgruener 54m54 minutes agoLook of #F1 cars to be more aggressive in future. Bigger tires. Less aero. Harder to drive. Changes probably not before 2017. Това дава глътка въздух. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 А няма ли да въведат някакво правило липсващите точки да се закупуват с някой друг милион? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 А няма ли да въведат някакво правило липсващите точки да се закупуват с някой друг милион? Не мисля, имиджа падна доста на Формулата и това с малдите платени пилоти е едно от нещата които вреди. Не, че преди е нямало платени пилоти, но бяха доста по-малко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 То и при по-големите вече е така. Нямаш ли големи рекламодатели зад гърба - забравяш. Това гномче дето обича да стиска пакетите на шампионите, дори вече не му се ядосвам, щото ако не е той друг ще е и всичко пак ще е само високоплатен театър. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.