Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това е доста старо.Май и преди някъде го бях слагал.Може би в темата с клипчетата.То е ясно,че догодина те ще доминират :lol: 

Link to comment
Share on other sites

Съгласен съм с Румбата, РедБул-а си прехвърлят проблемите с колата на Рено и наистина бягат от отговорност. Така е по-лесно за тях, а проблемите с прегряване не са им от тази година и със скоростите и т.н. Правят компромиси за скорост и е нормално да си сърбат попарката, която си дробят. И това не е злоба, смях или друго, това са си фактите и не са само подробности.

 

Наистина, Рикардо има същия мотор, същата кола, защо постига тея успехи, нали Рено са виновни? Явно другаде е заровено кучето ама на бате Виден не му е угодно, очевидно и на Хорнер ;)

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Явно другаде е заровено кучето ама на бате Виден не му е угодно, очевидно и на Хорнер ;)

 

Какво да ми е угодно на мен??? Я пак? Ти четеш ли изобщо какво пиша? Някъде да съм споменал думичката Рено? 

 

Сигурно 15 пъти казах, че РЕД БУЛ имат технически проблеми. Откъде са, няма кой от нас да знае. Другото са приказки под шипковия храст. 

Link to comment
Share on other sites

Какво да ми е угодно на мен??? Я пак? Ти четеш ли изобщо какво пиша? Някъде да съм споменал думичката Рено? 

 

Сигурно 15 пъти казах, че РЕД БУЛ имат технически проблеми. Откъде са, няма кой от нас да знае. Другото са приказки под шипковия храст. 

 

Давам пояснение. :D На теб, че Фетел е бастун, а на Хорнер Рено е виновно. 

Link to comment
Share on other sites

ФИА представи правилата за 2015 г. с множество промени в спортния и техническия правилник30.06.2014 | Й. Севов, снимка: Mirko Stange | 4 коментара tmp_FIA.jpg

ФИА публикува правилата за следващата година във Формула 1, като в тях впечатление правят сериозни промени в спортния и техническия регламент. За мнозинството запознати със света на Гран при тези промени обаче не са особена изненада.

Сериозно впечатление прави например промяната в техническия правилник, според която през 2015 г. минималното тегло на всеки автомобил е фиксирано на 701 кг. Ще бъдат засилени и изискванията при краш тестовете. Трябва да бъде подобрена здравината на кокпита, както и системата за подсигуряване на гайките на гумите.

Интересно ще е развитието и на новите 1,6-литрови V6 турбо двигатели. За периода до 2020 г. трябва постепенно да се намали броя на модифицираните елементи, като в същото време ще бъде замразено развитието на други. От 2019 г. 95% от задвижващите системи не трябва да подлежат на промени.

За 2015 г. промени ще има и в спортния регламент. Така например зимните тестове трябва да бъдат провеждани само и единствено на европейски трасета. По време на сезона тимовете са задължени поне в два дни да гласуват доверие на млади пилоти, които да са се състезавали максимум в две състезания от Гран при. Освен това забраната за работа по време на състезателните уикенди ще бъде увеличена.

Много дискусии предизвиква промяната, според която след фаза с кола за сигурност по време на състезание, надпреварата ще бъде подновявана със старт от място. Интересно също така е условието, че всички отбори ще трябва да изберат само един аеротунел за тестове и ще трябва да внесат таксите си за участието през 2015 г. до 30 ноември 2014 г.

 

 

 

Харесва ми оптимизма им. Говорят за 2020, 2019та година и как от двигателя няма да е останало нищо, но се надяват все още да има хора, които да гледат. Тия там дето взимат решенията да не пушат тайно няква много силна трева и тогава да почват да нахврълят промените? Трябва да се въведе тест за наркотици през седмица, както и възрастов праг. Стигнеш ли 60 години....айде приятно ми беше, отивай да си харчиш милионите някъде.

Link to comment
Share on other sites

Лотус догодина с двигатели от Мерцедес...Ако РБР направят и те няква промяна там, то виждам краха на Рено Спорт във Ф1, а специално те натискаха най-много за тази промяна. Просто такъв автогол и в нашия парламент го няма..

Link to comment
Share on other sites

Четох някъде, че Ред Бул наливат в момента доста пари в Рено Спорт, даже че искали да ги купят, времето ще покаже...

 

Интересна квалификация, Хамилтън отново се о**а! А през изминалите години не спираше да мрънка, че Фетел имал най-добрата кола и е много лесно постоянно да печелиш полове и победи. Ся като е с най-добрата кола се проваля яко дотук. Хак да му е! 

Link to comment
Share on other sites

Доста валеше, там се скри топката, беше тотално тото.

Имаше спекулации, че РБР ще правят тяхен си двигател, но излезна че е доста трудоемко начинание, а иначе винаги са ги поддържали.

Link to comment
Share on other sites

Лотус догодина с двигатели от Мерцедес...Ако РБР направят и те няква промяна там, то виждам краха на Рено Спорт във Ф1, а специално те натискаха най-много за тази промяна. Просто такъв автогол и в нашия парламент го няма..

 

Не е вярно това, ФВ груп натискаха за тая промяна, уж че ще влезнат след това ама отново се отказаха.

Link to comment
Share on other sites

Явно не си дочел. Рендета натискаха най-много, мерцедес заявиха, че ако и тази година бяха със старите двигатели, щяха и те да се махнат, но най-големия принос имат Рено в осъкатяването на двигателите. ВАГ въобще ги няма на картата. Има цял раздел в аутоспорт отнсно старта на сезона и падениято на Рено покрай тяхните двигатели.

Link to comment
Share on other sites

Как беше от към зрители? Имаше ли празни трибуни?

 

Сега виждам, че едни червени коли за малко да отърват 107-те% и това не са колите на Маруся. При други обстоятелства щях да съм бесен. И не, не говоря за метереологичните условия ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Виж задния мост кво прави и ако някога си карал ами не си се возил си помисли хубаво.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Браво на манго, ред беше да има проблем с колата на Розберг, нямаше как все на мургавелко да не му върви.

 

Тея Алонсо и Фетел ме умориха от смях. Какво толкова са се размрънкали и двамата, ама евала на Алонсо поигра си добре с по-старите гуми.

 

Кви са тея монтьори, една мантинела 1 час сменят. Трябваше да викнат бай Пежо с флекса и електрожена за 5 минути щеше да има 2 3 заварки и всичко ток. :grin:

 

Явно не си дочел. Рендета натискаха най-много, мерцедес заявиха, че ако и тази година бяха със старите двигатели, щяха и те да се махнат, но най-големия принос имат Рено в осъкатяването на двигателите. ВАГ въобще ги няма на картата. Има цял раздел в аутоспорт отнсно старта на сезона и падениято на Рено покрай тяхните двигатели.

 

То далеч от тая година се решаваше за тея агрегати и както казах баш ФАГ си ги искаха, ама пак си направиха базик с Бърни.

Link to comment
Share on other sites

Виж задния мост кво прави и ако някога си карал ами не си се возил си помисли хубаво.

Не искам да гледам. Искам го вън от Ферари. Варианти вече има бoл. Конзолните пилоти са по-добри от него. Някоя тъпа италианската глава му спаси кариерата, за да се влачи сега като глист :@

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

http://www1.skysports.com/watch/video/sports/f1/9373668/move-of-the-day-alonso

 

Едни правят това, а на други им пишат глоби от горското за изкоренени дървета и мантинели. Да се маха час по-скоро това финско лайно и да се свършва вече със жалкарската му кариера.

 

едит: Мда, дано Кими е гледал няколко пъти състезанието, за да види какво направи Алонсо...може и по-малдия финландец да погледа и той какви маневри сътвори.

 

едит2: "Той вика не остави място". Е, предполагам, че другия път специален мЪршал ще покаже на Фетел, че пилота пред него люпи семе и чете пресата, за да може ОН да мине. Нямам думи до какви тъпанарски висоти е стигнала модерната Ф1. 1 година там и ще ми прокърви язвата дето има една дума :@ Но иначе Фетльо започна и завърши изпреварването си извън пистата...не го чух да мрънка след това.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ди Монтедземоло смята за свое задължение да „поправи” F114.07.2014 | Калоян Петров; снимка: Mirko Stange | 3 коментара tmp_53_40.jpg

Президентът на Ферари Лука ди Монтедземоло е готов да предприеме мерки за подобряване на Формула 1, заяви самият той.

Маркизът нееднократно изрази този сезон недоволството си от спорта и посоката му на развитие. Този път той го заяви пред немското списание Фокус.

- Правилата са прекалено сложни. Пилотите се обърнаха на таксиметрови шофьори. Трябва да пестят гориво и гуми вместо да карат бързо. Отборите трябва да решават колко бензин да използват, колко гуми в зависимост от това как се износват. Преди печелеше най-добрият състезател с най-бързата кола. Сега зрителите – и тези на трибуните, и тези пред телевизорите – вече не разбират какво става. Трябва да сторим нещо, за да променим настоящото положение. Иначе Формула 1 просто няма шанс (да оцелее) – заяви Ди Монтедземоло.

Италианецът, който ще навърши 67 години на 31 август, писа преди известно време на управляващия търговските права на Формула 1 Бърни Екълстоун. В изложението си маркизът поиска среща, на която да се обсъди бъдещето на спорта. Той предложи тя да се състои в Маранело в седмицата преди Гран при на Италия и на събирането да присъстват представители на отборите, собственика на търговските права, ФИА, медиите, както и на компании като Google и YouTube.

- Ако Бърни не организира такова нещо, аз ще го сторя – заяви Ди Монтедземоло. – Виждам го като свое задължение. Наложително е да се направи нещо, което да върне изгубения чар на Формула 1.

И докато президентът на Ферари се тревожи за спорта като цяло, то представянето на Скудерията този сезон отново е разочароващо. Според последните информации шефът на отдела за двигатели Лука Марморини е напуснал, макар че досега това не бе официално потвърдено. Новият началник на тима от F1 Марко Матиачи прави промени в екипа, като идеята му е процесът за взимане на решения по-ефективен. Той трябва да елиминира редица бюрократични спънки и да опрости организацията.

Междувременно се носят слухове, че са застрашени постовете и на инженерния шеф Пат Фрай и конструктора Никола Томбазис. Въпросът е доколко вината за качествата на болида F14 T може да се хвърля върху отделни личности. Подробности за кризата във Ферари и най-лошите автомобили в историята на марката в F1 може да намерите в последния брой на списание ClubS1 (173).

 

 

 

По мои данни Маркиза е гледал малко повече състезания от мен....на възраст е верно, ама не беше много отдавна времето когато имахме ФОРМУЛА 1. Той лично е присъствал по пистите тогава. Забравил ли е? Дори в годините преди 2000 Ф1 му е била по-интересна от сегашната пародия. За едно е прав обаче....затриването. На там вървят нещата. А пилотите са най-скъпоплатените таксиджии на света.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Вилньов: Формула 1 вече не е екстремен спорт24.07.2014 | Калоян Петров; снимка: АТР | 3 коментара tmp_182_17.jpg

Формула 1 вече не е екстремен спорт и в нея не са останали никакви герои, твърди световният шампион в Гран при за 1997 г. Жак Вилньов.

Канадецът, който е известен с острия си език, е на мнение, че вината за това състояние на F1 не е единствено на състезателите. Според него характерът на спорта в наши дни не изваждал на показ „дивото” у тях.

- Правилата са твърде рестриктивни – повтори за пореден път Вилньов. – Винаги съм смятал Формула 1 за екстремен спорт, но вече не мисля така. Гран при вече не е достатъчно чиста дисциплина заради правилата. Всичко стана прекалено изкуствено.

43-годишният бивш пилот смята, че състезателите вече не полагат достатъчно, камо ли пък истински усилия заради всички наложени им ограничения:

- Преди време в F1 пак идваха 20-годишни пилоти, но те вече бяха мъже. Сега впечатлението е, че момчетата смятат състезанията за подобни на игра с Лего. Спортът е скучен и губи фенове. Усеща се, че нещо липсва.

Същевременно Вилньов заяви, че според него Люис Хамилтън и Себастиан Фетел няма да се задържат още дълго в настоящите си отбори.

- Хамилтън няма да остане кой знае колко в Мерцедес. В немски тим всички искат германец да стане световен шампион. Люис бе доведен единствено, за да извлече най-доброто от Нико [Розберг]. Себастиан пък трябва да напусне Ред Бул. Зрителите вече си променят мнението за него, тъй като в средна кола той започва да изглежда като среден пилот – допълни Вилньов.

 

 

 

Някой ми е хакнал соУрс кода. За втори път съм на 200% съгласен с Вилньов

Link to comment
Share on other sites

Тихо да не събудя някой. :D Тоя манго, тая година е топ карък Н1, колкото и да не го харесвам имам чуството вече, че го съботират.

Link to comment
Share on other sites

От към интересност на последното състезание, това е може би най-доброто от години насам. След всичкия лош късмет всички на подиума си го заслужиха. Феноменлен АЛО, РИК, И ХАМ!!!

Старта в Германия бе посетен от близо 40 хил. На следващия ден имаше старт с камиони с посетители 100 хил. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...