Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Не четеш достатъчно. Различните модификации в колата на Фетел са точно такива, които да му подхождат на стила. Ест. изключвам в началото, картите и самия двигател. Стила му на спиране, загряването на гумите, вкарването на всичко в оптимален режим на колата се дължи изцяло от стила на шофиране. Същото се наблюдава и при КИМИ, все не знае какво му е виновно -  аз ще му го кажа: не може да кара точно тази кола. Същото беше и при ХамилтОн в предсезнните тренировки, Розберг се адаптира много по-бързо от Хам.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Като гледам така - баш му подхождат на стила... Някой се ОПИТВА да я напасне тая кошница, но не успява - резултатите са налице. И за гарнитура има технически проблеми. На Ферари бараката ми беше ясно още преди сезона, че ще прави бакии на пилотите. Кими как така с един уж калпав Лотус късаше шорти лани? Как взе и победа? Съмнява ме той ще да е виновен... И разбира се гумите, направени специално за него и изрично против Ферари. Нико да е жив и здрав и да вземе титла тая година, че Мангала не мога да дишам като го видя на подиум, камо ли нещо повече... 

Link to comment
Share on other sites

Добре, ти как си го обясняваш абсолютно две едни и същи коли от Ф1 да имат толкова проблеми?! Така е защото в едната е със съвсем друг тип настроийки на всичко, че да пасне на пилота. На Ферари бараката се справяше много добре през предсезонните, липсва им мощност, това е най-големия проблем там.

Link to comment
Share on other sites

Руми, аз две едни и същи коли не съм виждал. Носят една емблема, в един отбор са, но са едни и същи, колкото аз съм китаец цигулар виртуоз, а Стефчо е морски адмирал....

Link to comment
Share on other sites

Да, всеки сам си осира колата. И ся Кими и Петел като няма от кой да вземат едни добри неутрални настройки в отбора, щото нямат добри отношения и близки стилове със съотборника... Ефекта е компот.

Link to comment
Share on other sites

Ми тя като влезеш в нея е едно голямо нищо. Я е в ъндър, я в овър.. За спирането я претоварва предницата, я олеква задницата, я е неутрална... нз дали се сещаш. Да не говорим за динамиката по осите при изход от завой. Няма смисъл да се града кой точно е проблема. И Фетел нз как да си го реши.

Стила му зависи къв е. Факт, нито той, нито Кими могат да настроят шасито. НИКОЙ не им е виновен, че същата техника други хора могат да си я настроят и адаптират към начина на каране.

Фетел не успява за сега. Ще видим нататък.

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Пасва му колата, Руми, а при Фетел отгоре на НЕпасването има и проблеми... 

Ама нали е 4-кратен. Ултра добрия пилот. НАЙ-МАЛКОТО трябва да смаже съотборника си, който на всичкото отгоре идва за първа година в големиО брат. Не случайно Марко му е казал да спре да се оплаква и да намята ръкавите. Не, че какъвто и да е успех или неуспех имат някакво значение в днешно време.

Link to comment
Share on other sites

За пръв от доста време да съм съгласен с мнението на DON_CHEFO :laughing:  През 2013 Фетел свикна на перфектна кола и сега отново иска такава. Да, ама като са го отрязали още в Испания, се взе в ръце и взе да кара на ниво.

Link to comment
Share on other sites

Ама нали е 4-кратен. Ултра добрия пилот. НАЙ-МАЛКОТО трябва да смаже съотборника си, който на всичкото отгоре идва за първа година в големиО брат. Не случайно Марко му е казал да спре да се оплаква и да намята ръкавите. Не, че какъвто и да е успех или неуспех имат някакво значение в днешно време.

 

Какво като е 4-кратен бре, Стефче? Един 7-кратен не беше ли лайняния вестник на грида цял сезон наскоро? Ако ще бог да си, без правилната кола си аут. И всяка година все повече колата играе основна роля. Още малко и не виждам смисъл да слагат пилоти вътре. Да си седят в падока с един джойстик и оттам да карат... 

 

Коста, пилотите не са инДЖинери, брат. Има си цял отбор техници за тая работа. Отделно всеки път след състезание имат тонове данни да се съобразяват с тях. 

Link to comment
Share on other sites

Какво като е 4-кратен бре, Стефче? Един 7-кратен не беше ли лайняния вестник на грида цял сезон наскоро? Ако ще бог да си, без правилната кола си аут. И всяка година все повече колата играе основна роля. Още малко и не виждам смисъл да слагат пилоти вътре. Да си седят в падока с един джойстик и оттам да карат... 

 

Коста, пилотите не са инДЖинери, брат. Има си цял отбор техници за тая работа. Отделно всеки път след състезание имат тонове данни да се съобразяват с тях. 

 

Tи Шуми няма да го обиждаш така. 4-те титли на Фетко не струват и първатата обиколка на Шумахер. Сам виждаш защо.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Видене ти си объркал спорта, честно! Такива простотии приказваш, че няма на къде...

1 - Не гледаш нищо

2 - Не четеш нищо

3 - Тия свободни съчиненя дето ги правиш, и си мислиш, че казваш някви истини, определно не се получава

 

Тия горните 3 реда, където си ги написал са за No Comment рубриката на EuroNews....

Link to comment
Share on other sites

Видене ти си объркал спорта, честно! Такива простотии приказваш, че няма на къде...

1 - Не гледаш нищо

2 - Не четеш нищо

3 - Тия свободни съчиненя дето ги правиш, и си мислиш, че казваш някви истини, определно не се получава

 

Тия горните 3 реда, където си ги написал са за No Comment рубриката на EuroNews....

 

А те тАва е за подпис. :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Тоя уикенд светът е Льо Ман. Майната му на световното по футбол. Оставям Ферари N51 да води. Искам като се събудя да го видя победител.

Link to comment
Share on other sites

Вие двамката сте за Комиците, честно....  :laughing:  :laughing:  :laughing:

 

Това, че нещо не ви изнася, не променя фактите. Инак напъвайте се, Ферари има нужда от емисари, друго не им е останало напоследък.  :laughing:

 

Румене, я кажи какво по-точно не е вярно от това, което казвам? Или викаш ако качим световните шампиони от грида в Маруся и Кейтерам, ще си ги настроят сами и ще бият наред, а? 

Link to comment
Share on other sites

Пак си караш през къра, ама карай...Самите Тото Уолф и Пади Лоу (надявам се поне да си ги чувал тези имена) посветиха сегашния сезон на Браун и на MSC. Нима ти е къса паметта, когато MSC прекарваше 22 часа с болида си, нима не си спомняш за един човек, който си носи прозвището инжинера, нима Ники Лауда отстъпва като техническа мисъл, и още много други техничари. Далеч си от истината, че обратната връзка пилот-инжинер неоказва влияние в автомобила и цялото представяне на отбор.

 

Там се крие разковничето на 4кратния, той досега не е създал нищо, всичко му бе предоставено на тепсия и сега се вижда обратната връзка и самия му капацитет. 

MSC в апогея си след като стана световен шампион прие предизвикатеството и отиде да помага на Ферари, които не бяха печелели победа над 90 ГП'та, това, което никой пилот няма да направи в момента, този факт никога няма да го забравя.

 

Ако си си мислил, че MSC дойде в MERC да печели титли жестоко се лъжеш и жестоко се лъжеш че Нико му е скрил шайбата (справка няколко десетки страници назад пускам статистика, че не е така, друг е върпоса дали си прочел) Оставям на страна, че MSC тогава не наследи шампионски болид, той почна да го създава. За разлика от германския му колега.

 

Разликата е там, че ти си пишеш свободен текст мисли налагайки мнение, което трябва да бъде реално и миродавно, докато аз, Стефчо и другите говорим с факти. Толкова е просто. 

Нямам проблем с твоето мнение, просто не ми го налагай като на-правилно, защото - факт, то е далеч от истината. Шефа на Фетел му казва да се стегне щото не може така, ти казваш, че колата му е крива. Последно на кой да вярвам?

Link to comment
Share on other sites

Te и малките деца знаят, че Фетел е бастун и ако не беше РедБул щеше да сънува титили, но просто някой хора са родени с късмет и барна 6-цата от джакпота. Аз и преди го казвах, да видим какво може с по-слаба кола, щото със силна и Жак Вилньов може да вземе титла. Върнете са назад 100-на страници да видим дали не съм го казал това? Със слаба кола си личат, кои са пилотите и Алонсо го е показвал и Шумахер и другите напред в годините.

Link to comment
Share on other sites

Вие двамката сте за Комиците, честно....  :laughing:  :laughing:  :laughing:

 

Това, че нещо не ви изнася, не променя фактите. Инак напъвайте се, Ферари има нужда от емисари, друго не им е останало напоследък.  :laughing:

 

Румене, я кажи какво по-точно не е вярно от това, което казвам? Или викаш ако качим световните шампиони от грида в Маруся и Кейтерам, ще си ги настроят сами и ще бият наред, а? 

 

Oбщо взето ако кажеш, че болида има 4 гуми - ще е така. И до там свършват верните работи :D. Обаче пък имаш много хубава бира и....Лепа Брена :D :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Сабине Кем обяви:  Michael Schumacher no longer in a coma, leaves Grenoble hospital

 

Keep fighting Michael! :)

"За Шуми е все едно дали ще победи Хил, Хакинен или Смъртта. Все отбор леваци, а шампионът е само един!"

 

Искрено се зарадвах на тая новина...от както не се състезава спрях да гледам формулата изобщо...

Link to comment
Share on other sites

F1 комисията пак обсъжда намаляването на разходите и популярността на спорта18.06.2014 | Светлана Стойкова; снимка: Мерцедес | 0 коментара tmp_47_44.jpg

F1 комисията към ФИА ще обсъжда отново намаляването на разходите и популярността на спорта, както и падналата гледаемост на надпреварите от световния шампионат. Това ще стане на днешното й заседание, свикано за дискутиране на най-належащите проблеми в Гран при.

В комисията участват представители на шест от отборите във Формула 1, на организаторите, ФИА, ФОМ. На срещата се очаква да присъстват лично президентът на ФИА Жан Тод и управляващият търговските права Бърни Екълстоун.

Основната тема на срещата ще е намаляването на разходите. Плановете на ФИА за ограничаване на бюджетите от догодина бяха изоставени, след като представените именно в F1 комисията отбори дадоха да се разбере, че няма да подкрепят такова предложение. Малките екипи обаче настояха от своя страна да бъдат предприети спешни мерки, тъй като вече не става дума за проблеми – въпросът е за оцеляването на отделни тимове.

Големите отбори направиха предложение, което Тод не хареса и поиска нови варианти за намаляване на харчовете. Президентът на ФИА не остана доволен, че реалното редуциране на разходите според първоначалния вариант на екипите е от порядъка на 2 милиона долара. Той поиска свалянето да е с поне 30%-40%.

Точката за лошата гледаемост била включена допълнително в дневния ред според информация на Аутоспорт. Тя включва дискусия на тема как спортът да бъде направен по-привлекателен за феновете. Щяло да се обсъди също така по-добро обяснение на промените в правилата, за да може публиката да разбира по-добре случващото се и защо Формула 1 върви в определена посока на развитие. По принцип това трябваше да се случи през изминалите няколко години след приемането на промените или поне през зимата преди въвеждането им, но явно сега в падока разбират важността на това зрителите да са наясно какво става.

Проблемът с популярността на F1 е особено широко обсъждан напоследък. Дискутира се как спортът да се отвори в по-голяма степен, въпреки че Екълстоун например не смята за нужно да има някакви промени. Според 83-годишния англичанин най-важният комуникационен канал е телевизията. Той смята също така, че социалните мрежи например са увлечение, от което хората скоро щели да се отърсят и да се върнат пред телевизионните екрани. След 82-ото издание на 24 часа на Льо Ман обаче организаторите от АСО съобщиха, че прякото предаване по онлайн телевизията им – промотирана непрекъснато от тях месеци преди самото състезание – е привлякла над 5 000 000 зрители.

Прословутият вече звук също ще се обсъжда на срещата, която ще се проведе в Бигин Хил, близо до Лондон. Изпробваното от Нико Розберг решение (по време на един от тестовете след началото на сезона), наподобяващо мегафон, не сработи добре.

 

 

 

Много скъп цирк ще се събира да заседава с банда клоуни. Какво ще мислят? Какво ще оправят? Те методично съсипаха всичко, сега ще мъчат да го оправят - няма да стане. Хак да им е. Искаха зелена Ф1 - да си платят сметката за това сега. А не да рИват, че зрителите намаляват и не искат да следят тая пародия. Огромна част от феновете са по "интерция" пред екрана. Само, че и тая инерция ще спре и тогава дъртия фрол няма да ми обяснява на мен кое било важно и кое не.

Link to comment
Share on other sites

Ситуацията е верижна - след всякакви еко орязвания, скапан звук и др., гледаемостта спада ; от там - рекламодателите намаляват и не щат да дават пари някъде, където няма гледаемост ; от там във F1 започват да се чудят как още да намалят разходите и какво още да орежат и т.н., и т.н.

 

П.П. Вчера по някоя телевизия говореха за Шумахер, че бил излезнал от комата и пуснаха някакви стари кадри от времето, когато се състезаваше - ейййй, няма такъв кеф докато слушах звука на колата му....такава носталгия ме обхвана, а уж не беше толкова отдавна това време и тези двигатели, ама сравнявайки оная симфония с днешните прахосмукачки...и да се мъчат да усилят звука на една прахосмукачка, тя си остава прахосмукачка. :music

Link to comment
Share on other sites

Пак си караш през къра, ама карай...Самите Тото Уолф и Пади Лоу (надявам се поне да си ги чувал тези имена) посветиха сегашния сезон на Браун и на MSC. Нима ти е къса паметта, когато MSC прекарваше 22 часа с болида си, нима не си спомняш за един човек, който си носи прозвището инжинера, нима Ники Лауда отстъпва като техническа мисъл, и още много други техничари. Далеч си от истината, че обратната връзка пилот-инжинер неоказва влияние в автомобила и цялото представяне на отбор.

 

Там се крие разковничето на 4кратния, той досега не е създал нищо, всичко му бе предоставено на тепсия и сега се вижда обратната връзка и самия му капацитет. 

MSC в апогея си след като стана световен шампион прие предизвикатеството и отиде да помага на Ферари, които не бяха печелели победа над 90 ГП'та, това, което никой пилот няма да направи в момента, този факт никога няма да го забравя.

 

Ако си си мислил, че MSC дойде в MERC да печели титли жестоко се лъжеш и жестоко се лъжеш че Нико му е скрил шайбата (справка няколко десетки страници назад пускам статистика, че не е така, друг е върпоса дали си прочел) Оставям на страна, че MSC тогава не наследи шампионски болид, той почна да го създава. За разлика от германския му колега.

 

Разликата е там, че ти си пишеш свободен текст мисли налагайки мнение, което трябва да бъде реално и миродавно, докато аз, Стефчо и другите говорим с факти. Толкова е просто. 

Нямам проблем с твоето мнение, просто не ми го налагай като на-правилно, защото - факт, то е далеч от истината. Шефа на Фетел му казва да се стегне щото не може така, ти казваш, че колата му е крива. Последно на кой да вярвам?

 

Нещо силно се разминаваме в това, за което говорим...

 

Неведнъж съм казвал, че грам не ме интересува колко време е прекарвал Клюна в гаража. Никога никъде не съм казвал, че обратната връзка е без значение. Че ако няма комуникация в двете посоки, как по-точно инжинерите ще знаят какво и как да настройват в болида, така щото той да пасва по-добре на определен пилот? Това, което казвам е, че пилот гаечен ключ няма да вземе, нито ще вземе да човърка шасито или турбото, примерно. Пилотът ще обясни къде какво го притеснява по време на пилотиране - притискане, стабилност на осите, поведение на гуми, спирачки и т.н и т.н., но няма начин да седне да си разглоби и модифицира спирачните апарати, примерно - сега по-ясно ли е? И Шумахер едва ли е правил подобни неща, та викам стига вече с тия легенди. Седял в гаража - седял, никой не го отрича. Двигател обаче не е сглобил със сигурност. Нито е измислил революционно бутало или клапан, нито аеродинамичен елемент. Ако има някакво негово изобретение - споделете да го видим. Аз не съм чувал за такова.  

 

Фетел също няма инДЖинерни заслуги и никой не е твърдял подобно нещо. Но това не значи, че няма връзка между пилота и механиците. Също както и факта, че не седи по незнамсиколко часа в гаража. Не можеш обаче да сравняваш нещата по този начин, тъй като отдавна вече всичко е различно. За справка се върни и виж оная снимка, която Пламен постна с волана на Сена и модерния волан. Човешкият фактор за съжаление влияе все по-малко на резултатите, като за сметка на това техниката решава. Дали ни харесва или не - това е друга тема.

 

Връщането на Клюна с отбор Мерцедес беше една голяма излагация - това е моето лично мнение. НИКЪДЕ не съм казвал, че Нико му е крил топката или каквото и да е. Ти си този, който чете не само избирателно, но и НЕразбирателно. Я ми припомни колко победи и колко подиума имаше в този тотал-резил-сезон? И колко излагации бяха с технически проблеми и блъскания от/с разни аматьори? Резил и груба грешка - това беше този сезон за Шумахер, факт. Можеше да се оттегли като победител и да остане такъв.  

 

Не знам какво имаш предвид под свободен текст, но и на тебе като на Стефчо ще повторя - фактите са си факти. Дали ти харесва е друго. Вие двамата вечно правите опити да въртите и да сучете (Стефчо разбира се е непобедим в сукането). Аз никъде не се опитвам да ти налагам мнение. Никога не съм имал подобни намерения. Просто изреждам факти. Като този, че Фетел има проблеми с колата този сезон. Нещо, което всички знаят, само вие не сте видяли. Абсолютно никъде не съм твърдял, че той е в някаква върхова форма и само колата му е проблема. Разни реплики пък на този или онзи също не ме греят. Шефът му ако иска може да му бие клепари, да му загрява врата, ако пък реши може и да го освободи -  това не променя факта, че колата му има технически проблеми. И Ферари имат технически проблеми. И Лотус имат технически проблеми. И т.н и т.н. Та нищо невярно не казвам аз, нито пък се опитвам като тебе да ти слагам думи в устата... Сухи факти без ангажимент. Между другото тази година със Стефчо още не сте измислили каква е конспирацията срещу Ферари.  

 

Te и малките деца знаят, че Фетел е бастун и ако не беше РедБул щеше да сънува титили

 

Това е да кажем...глупаво. В същия ред на мисли можем да кажем, че без силата и техниката на Ферари, Клюна щеше да сънува седем титли. Глупости на копчета. 

 

Oбщо взето ако кажеш, че болида има 4 гуми - ще е така. И до там свършват верните работи :D. Обаче пък имаш много хубава бира и....Лепа Брена :D :)

 

За тебе винаги, Стефчо. Иначе верните работи са си верни, не е важно дали на теб ти харесва... 

 

===================================

 

Извън обичайните ни дивотии:

 

Дано Шумахер се оправи. От лекари чувам, че му предстои много тежък и труден път. Което е най-важно - дано няма поражения в мозъка и да е с всичкия си.

Link to comment
Share on other sites

Ситуацията е верижна - след всякакви еко орязвания, скапан звук и др., гледаемостта спада ; от там - рекламодателите намаляват и не щат да дават пари някъде, където няма гледаемост ; от там във F1 започват да се чудят как още да намалят разходите и какво още да орежат и т.н., и т.н.

 

П.П. Вчера по някоя телевизия говореха за Шумахер, че бил излезнал от комата и пуснаха някакви стари кадри от времето, когато се състезаваше - ейййй, няма такъв кеф докато слушах звука на колата му....такава носталгия ме обхвана, а уж не беше толкова отдавна това време и тези двигатели, ама сравнявайки оная симфония с днешните прахосмукачки...и да се мъчат да усилят звука на една прахосмукачка, тя си остава прахосмукачка. :music

Ситуацията е много елементарна и не е нужно да доказваш, че теорията за относителността е грешна. Всеки гледал преди - знае какво е видял. Като ги съпоставиш двете неща и се вижда как днешната Ф1 издиша по абсолютно всички точки, освен може би в частта със сигурността на пилота, за което - БРАВО. За това и още се помни изпреварването на Хакинен на Спа през 2000 година, а тия подминавания с ДРС никой не ги отразява дори, щото е срамно. Нещата няма да се оправят, а аз лично искам публиката да спадне с още 40, 50% и тогава да почнат да се гърчат като настъпани червеи...всиките от Лука ди, до Тод и Бърни и да се чудят защо на мача: Паламуд Мичурин и Мелник Каспичан се събират повече хора.

 

едит: Има и второ мнение за Шумахер и дано не е вярно. Казват, че е възможно семейството му да се е примирило, че той никога няма да се оправи и просто го искат по-близо до себе си. Дано естествено не е вярно, че това ще е адски нелепо. Нищо чудно в следващите месеци да НЕ излезе нито една новина за него

 

едит 2: дългото мнение няма да го коментирам, че е много дълго :D и основно грешно :D :D :D :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...