Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Не можах да гледам днес, но Мерц днес са имали проблеми с мощноста на единия и спирачките на другия. Та общо взето, новобранеца го заби на 4 кратния за пореден път. Аз, лично започвам да харесвам човека усмивка както му викат. Много е постоянен и това ми харесва. Дано да има една блестяща кариера :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не можах да гледам днес, но Мерц днес са имали проблеми с мощноста на единия и спирачките на другия. Та общо взето, новобранеца го заби на 4 кратния за пореден път. Аз, лично започвам да харесвам човека усмивка както му викат. Много е постоянен и това ми харесва. Дано да има една блестяща кариера :)

Гледай първо състезанието и тогава изказвай подобни коментари(За Рикиардо и Фетел)

Link to comment
Share on other sites

Гледай първо състезанието и тогава изказвай подобни коментари(За Рикиардо и Фетел)

И кое от написаното не е правилно? Вместо да се правиш на ироничен, сподели (за Рикардо и Фетел). Не че ще ми го наклониш...

Link to comment
Share on other sites

Тва за забиването...... Фетел беше доста напред пред Рикиардо(6.3секунди), но се озова зад Хюлкенберг, който оформи влакче и събра пилотите зад него. Оттам вече с боксовете Рикиардо мина пред Фетел. Нямаше надкарване, забиване и квото там го наричаш, просто добра подредба на състезанието за Рикиардо. 

Прави ми впечатление, че омразата към Фетел изкривява всякакви реални представи. За мен и двамата направиха добро състезание днес, и докато Фетел не успяваше да изпревари Хюлкеберг, ми е странно защо Рикиардо се влачеше една камара обиколки зад Перес, който беше с развален ДРС и прецакани спирачки.

Link to comment
Share on other sites

Канада си е Канада и както винаги стана много интересно състезание поне за мен. Тоя Тилке когато да го разстрелят все ще му е късно с тъпите му писти. Не знам кой го провъзгласи за такъв специалист по пистите....

 

Не можах да гледам днес, но Мерц днес са имали проблеми с мощноста на единия и спирачките на другия. Та общо взето, новобранеца го заби на 4 кратния за пореден път. Аз, лично започвам да харесвам човека усмивка както му викат. Много е постоянен и това ми харесва. Дано да има една блестяща кариера :)

 

Не си чел правилно нещо, двата Мерцедеса имаха "same problems" (казаха го по радиото) с мощността и от там със спирачките, като Хамилтън заради тея "brake by wire" си прегря задните спирачки и отпадна, Нико обаче се справи с по-ниско темпо. На моменти изсотаваха с по 2.5 секунди на обиколка от преследвачите.

 

Фетел се скъса да реве по радиото, как му били объркали стратегията и Рикардо пак бил пред него.

 

Не знам доколко е вярно, в това което говореше Манчев, но ми е чудно защо Мерцедес използваха стари задвижващи системи (на повече от 2000 км.) на състезание, което доста изтисква мотора. Тея двигатели можеше да ги ползват за друго състезание, а тук да ползват нови. От тая гледна точка говореха, че и Фетел използвал вече 4-ти агрегат и към края на сезона сигурно ще трябва и наказания да понесе, че няма да му останат налични. Друг е въпроса колко тея данни са вярни все пак.

Link to comment
Share on other sites

Най-хубавото състезание за годината до момента! Толкова ме беше яд, че трябваше да го гледам сам... 

 

Браво на Нико! Ник'ва аванта на Мангала! Железен отначало докрай. 

 

Видяхме, че Мерцедес не са безсмъртни все пак. Отпаднал Мангал е най-красивото нещо във всеки старт!

 

Колко псувни съм теглил на Манчев по време на състезанието не знам - вероятно хиляди. След простотиите около Монако, как нали едва ли не това е последният шанс на Нико за победа, остана като насран тоя уикенд. И до последно се надяваше Мангала да го мине! БОКЛУК ДОЛЕН!!! Тоя ако може ще му го лигави на Циганина перманентно! ТОТАЛЕН ОТПАДЪК!!! ВЪН! Другото момче е в пъти по-приятно за слушане. 

 

Фактически не трябваше да печели тоя бастун Рикиардо, а Нико, за да дърпа на Мангала... Това бе единствената фира тоя уикенд. Между другото не помня в друго състезание толкова рядко да са споменавали Ферари...  :grin:

 

Защо никой не отразява убийствената некадърност и малоумие на Градинаря? Тоя боклук и тъпак ако беше нацелил Фетел странично, можеше да имаме жертва дори и при тия условия. То бива да си тъпо дърво и некадърен малоумник, но това си беше абсолютно застрашаване на живот. Себастиан на тоя ден трябва да черпи солидно. А тоя глупак да го пращат вън и далеч от Ф1, чукундур с чукундура прост - подмина и Грожан, и Пастора, и Камуи взети заедно!  :angry1

Link to comment
Share on other sites

Защо никой не отразява убийствената некадърност и малоумие на Градинаря?

Защото има и друга гледна точка:

 

Серхио Перес наказан за катастрофата с Фелипе Маса

 

Серхио Перес получи наказание с пет места на стартовата решетка за следващото състезание - Гран при на Австрия.

Стюардите на пистата "Жил Вилньов" намериха пилота на Форс Индия за виновен за инцидента с Фелипе Маса в последната обиколка на състезанието за Гран при на Канада. Двамата пилоти се бореха за четвъртото място, но всичко приключи след грешка на Перес при завой номер 1, която доведе до тежък удар в страничните прегради с висока скорост. За късмет Серхио и Фелипе излязоха невредими от болидите си, но за всеки случай бяха изпратени в медицинския център, а след това и в близката болница. Стюардите направиха разследване около случилото се и отсъдиха, че Перес е променил състезателната си линия, което е довело до контакт с Маса.

Link to comment
Share on other sites

Тогава си вземам думите назад и отправям псувните към Перез. Този случай можеше да завърши фатално. 

 

Да видим сега - защо така "компетентният" мурук Манчев коментира дълго ГРЕШКАТА НА МАСА...

Link to comment
Share on other sites

Дано Раптора никога не спре да коментира. Толкова забава има. Също толкова забавно ще е аз да коментирам ядрената мощ на СССР :D. Цирк голям.

 

За пореден път един измислен 4-кратен е разпилян, за пореден път Кими не прави това, за което е нает. Дано не е забравил къде е входната врата в Маранело...и да я затвори отвън. мИрси. Отдавна мина времето когато беше единствена опция(за съжаление). В момента общо взето около всеки друг пилот освен Преподобния и Трошан ще са по-добър избор от него.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз си пиех ракийката в тоя момент, щастлив от липса на Мангал на пистата, но моментално предвидих, че Градинаря ще се полакоми и той да изпревари. Не очаквах обаче такова жестоко меле. Едва ли Себгастиан е успял да реагира, не видях и при повторението, но си представям как се е продрискал като е мернал на санти пред носа му да прехвърча кола с бясна скорост... Прсото ЛУД късмет, невероятен късмет... И слава богу... 

 

ЕДИТ: Дано, Стефчо, дано - и никога да се не връща в тоя обор.... 4-кратен разпилян.. Не ти се отразява добре тая чалга, момче... И не се подлъгвай да отиваш при военните, че такъв 4-ядрен ще го дъвчеш, че не е истина. Ама утре ще ти пиша за това в другата тема, че сега съм убит от умора. 

Link to comment
Share on other sites

На Кими това му е последния отбор. Няма кой луд да го наеме освен нашия изкуфял Маркиз. Вместо да маха адаша, да се беше махнал той. Направи много, събра правилните хора преди време, но в края на 2006-та направи велика глупост.

 

А за военните. Това е единствената опция за момента. И като казвам единствената....имам предвид наистина последната възможност преди връщането в БГ. Повече не мога да търпя помия, а вече не един, а два пъти скачам да се бия къде с клиенти, къде с хора на пътя и накрая или ще ме пребият мен или ще бия някой толкова лошо, че и полицията няма да го спаси. До там са стигнали нещата. Сам себе си не мога да позная ;)

Link to comment
Share on other sites

Въпреки всичките ми надежди, някак си знаех, че тия калъфи и тази година няма да направят кола. Естествено, за съжаление, познах. Оттам нататък единствено ме радва, че Кими ги оскубва отново. Дано, ДАНО да не се случва догодина да остава при тях, не знам какъв му е договора... 

 

Другата тема няма да я кометираме тук - не му е мястото. И утре е ден. И не забравяй, че винаги има и по-лошо. Ти от първата година ако вземеш да ми се отчайваш... НЕма'се разбЕреме. 

Link to comment
Share on other sites

Кими никой не е оскубал...Дори напротив. Спаси се, че Маркиза е глупав да му предложи. Взима по-малко от Алонсо, а когато парите в Лотус свършиха, избяга от там като дявол от тамян. Ебаси, Хакинен го харесвам много повече, Хамилтън бих предпочел дори пред тая финска измет....

Link to comment
Share on other sites

Стига глупости, момче, поспри се. Никой не сравнява парите му с Алонсо, не ми и дреме. Алонсо го крепи САНТАНДЕР, ако не си разбрал. Принципно Кими така ги оскуба, че цяла вечност ще им държи влага, а сега си ги скубе пак. Спасил се бил - засрами се от тия тъпотии бре - да почна ли пак като лани за гумите да питам кой кого е поискал и кой кого е извикал? Щото дори ако намекнеш, че Кими е отишъл при Ягода, а не обратното - лично ще дойда да те изритам към Афганистан.... :laughing:  :laughing:  :laughing:     

Link to comment
Share on other sites

Да, гледах състезането преди малко от-до. И с две ръце подкрепям наказанието на Перез, то се видя! И с две ръце си заставам зад думите си преди няколко поста. И не мисля, че има смисъл да го обеснявам на дълго и на широко. Вижда се. Вижда се още и друго - когато отбори като Уилямс, Макларън и Ферари са тотално обезличени (без да взимам напредвид Мерцедес в случейя) има нещо тотално гнило в тази картинка. И тя не е свързана с пари или технически потенциал...

Тежеста от думите "световен шампион" придобиват никва тежест, никакъв респект, нищо. Нещо като голфа гледайки го по телевизията...се едно да гледаш мухи да се ебат...мерси.

Link to comment
Share on other sites

Стига глупости, момче, поспри се. Никой не сравнява парите му с Алонсо, не ми и дреме. Алонсо го крепи САНТАНДЕР, ако не си разбрал. Принципно Кими така ги оскуба, че цяла вечност ще им държи влага, а сега си ги скубе пак. Спасил се бил - засрами се от тия тъпотии бре - да почна ли пак като лани за гумите да питам кой кого е поискал и кой кого е извикал? Щото дори ако намекнеш, че Кими е отишъл при Ягода, а не обратното - лично ще дойда да те изритам към Афганистан.... :laughing:  :laughing:  :laughing:     

 

Това е велика глупост. И дори е смешно да се коментира, камо ли да се обяснява да зрял човек....пък бил и той човек, който е пропуснал 100 сезона :)

 

Да, гледах състезането преди малко от-до. И с две ръце подкрепям наказанието на Перез, то се видя! И с две ръце си заставам зад думите си преди няколко поста. И не мисля, че има смисъл да го обеснявам на дълго и на широко. Вижда се. Вижда се още и друго - когато отбори като Уилямс, Макларън и Ферари са тотално обезличени (без да взимам напредвид Мерцедес в случейя) има нещо тотално гнило в тази картинка. И тя не е свързана с пари или технически потенциал...

Тежеста от думите "световен шампион" придобиват никва тежест, никакъв респект, нищо. Нещо като голфа гледайки го по телевизията...се едно да гледаш мухи да се ебат...мерси.

 

Подкрепям с две ръце. Същото е и в МотоГП. Шапка му свалям на Маркез...обаче нито Вале е слаб пилот, нито легенди като Нието и други, са били абдали. Как така никой не е успял да направи нещо подобно? Какво изобщо се случва с "моторните" спортове в днешно време....във всяка една категория, на 2, 4 и емнайсе колела

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Телевизионните рейтинги на Формула 1 са паднали на отделни пазари с до 50% от началото на световния шампионат тази година.

Последните тенденции в гледаемостта се отразяват отскоро доста подробно в медиите и поредните данни не са никак окуражаващи. Най-тревожната информация засяга Латинска Америка, където според публикация в испанския вестник Марка, спадът е с огромните 50%. В Италия е отбелязан минус от около 20% въз основа на данни за първите пет надпревари от първенството. Само за Гран при на Канада общата загуба на зрители, отбелязана от Раи и Скай е почти 3,5 милиона души. За Испания спадът е 15%. В родината на четирикратния световен шампион Себастиан Фетел зрителите са били с 10% по-малко през 2013-та в сравнение с предходния сезон, а през 2014-та намалението продължава – досега с още 3%, въпреки изключително силната серия на Мерцедес и успехите на Нико Розберг.

Общата аудитория на спорта падна под 500 милиона през миналия сезон, което е индикация за вече сериозен проблем. Подробен анализ на ситуацията в спорта и намаляването на гледаемостта може да намерите в новия брой на списание ClubS1 (172).

Въпреки все по-широко огласявания спад на тв-зрителите управляващият търговските права на Гран при Бърни Екълстоун изобщо не се притеснява. Според него пренасочването на хората към интернет и социални мрежи като Фейсбук и Туитър е временно явление, което скоро ще отмине. 83-годишният англичанин допълни, че не вижда нужда Формула 1 да комуникира с феновете чрез подобни средства и заяви, че ако се намери някой да плаща за това, то тогава с радост би се заел.

В същото време огромните суми, които Екълстоун налага за домакински такси на организаторите на състезания, доведоха до това, че голяма част от стартовете вече са извън Европа, където е най-голямата и лоялна F1 аудитория. За последното (засега) попълнение – Баку в Азербайджан – се твърди, че ще отдели над 40 милиона долара само за правото да организира Гран при състезание. Подобни суми принуждават организаторите да правят билетите прекалено скъпи, което ограничава и хората по пистите.

В самия спорт отборите – с изключение на най-големите екипи – имат финансови затруднения. При някои тимове става дума за толкова сериозни грижи, че се говори за оцеляване, а не за състезания и печелене на каквото и да е.

- Говорих с хората от RTL в Германия. Те казаха, че е изненадващо, че рейтингите падат, като се има предвид всичко, което правят. Защо? Защото хората могат да се занимават с определен брой неща. Използват Фейсбук, Туитър... Не могат да гледат безкрайно много неща. Рейтингите падат, но в крайна сметка хората ще се върнат към телевизията – заяви наскоро Екълстоун, цитиран от списание Форбс.

 

 

Другия път да си водите записки като аз или Румбата пишем на тема Ф1 :D

 

Идеално, дано още да паднат рейтингите и пистите да се опразнят като тая в Турция, дето Локото и Ботев на 15 хиляден стадион събират повече зрители. Еб*ха майката на целия спорт, системно и методично, а сега тия дето даваха парите - нека спрат. Да го видя ония дърт фрол Бърни кавто ще пее сега. Първо беше се разтревожил щото новите мотори са шитня, после каза, че не се притеснява от спада на зрителите. Да видим след края на сезона какво ще пее. За сравнение В едно от първите състезания на Малайзия зрителите бяха около 1 милЯрд.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

 Да го видя ония дърт фрол Бърни кавто ще пее сега. Първо беше се разтревожил щото новите мотори са шитня, после каза, че не се притеснява от спада на зрителите.

 

И да го видиш, и да не го видиш - все тая...той си направи милионите и ще си отиде по един или друг начин, но формулата и гледаемостта й ще са скапани безвъзвратно. После чакай години докато пак върнат интереса на хората...мен лично новите коли продължават да ме дразнят, ако и да са натъпкани с технологии.

Link to comment
Share on other sites

Няма да върнат интереса, няма да върнат и зрителите докато Ф1 е зелена концепция с цел внедряване на техонологии в шосейките малолитражки. Фак дис шит ;). Нищо не им пречеше да развържат 8-мака и да видиш ти интерес, но НЕ. Трябваше да ставаме тролеи с инхалатори....мамичката им мръсна.

 

Другата хубава новина е, че Хелмут Марко вече е размахал пръст пред Фетел...няма кой да го търпи дълго време без да победи съотборника си новак. И преди пак някой да ми каже, че Рикиардо НЕ е новак, нека ми посочи колко години има австралиеца като пилот на шитбул.

Link to comment
Share on other sites

Дали пък да не взема да си отворя тефтерче с "бисерите" на Стефчо и "сентенциите" на Руми? Айде малко по-поУека...

 

Стефчо, с барака не става. Да му оправят колата на Себастиан, пък тогава с изискванията. Съотборникът му какъвто и калъф да е, дори и този, проблеми с техниката не съм забелязал да има засега. А в състезание нищо съществено не виждам да е свършил, освен да го изкара. 

Link to comment
Share on other sites

Има един тънък момент с нагласата и стила на шофиране към новите коли. Там шампиона издиша малко и за това му е нужно малко време да свикне. При Рикардо този преход стана доста бързо.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...