Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

За една гума какво направихте, не е истина.  :grin:

 

Трябва да спреш да слушаш Манчев, тоя човек е много заблуден и отявлен фен на Хамилтън и Алонсо, даже не старае да бъде безпристрастен. В ГН на Монако се изцепи, че Фетел сам си развалял колата, щото не можел да се приспособи към нея.

 

Твърдо не съм съгласен, Манчев е отявлен фен на Ферари, ама сега не му се отдава много шанс да слушаме "Звука на мотора V8 в изпълнение на Ферари", мед му капеше на сърцето като го каже.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

В момента е на вълна Хамилтън и зоната му на комфорт  :laughing:  В общи линии едвам го изтърпявам да го слушам цяло състезание.  Ако не е HD-то и липсата на реклами, щях да гледам стрийм на Скай.

Link to comment
Share on other sites

Този ТОТАЛЕН малоумник както го наричате ще ви сложи в малкия си джоб на скъсания си абитурентски костюм на тема Ф1. Ако вие като по-интелигентни и умни може да се справите по-добре...идете и се пробвайте. Вече имаше предложение към един от членовете на другия форум(да бъде водещ за едно състезание), но той за сега си бара ушите. Да, нивото не е като на Мартин Брандъл и компнания, но все пак

Link to comment
Share on other sites

Никой не оспорва познанията му за Ф1. Говорим за неспособостта му да коментира адекватно и безпристрастно. 

 

А за въпросния потребител от другия форум, при него се забелязват сериозни ментални отклонения, но съм сигурен, че чисто технически е по-запознат от Манчев.

Link to comment
Share on other sites

За същия. Според мен човека се е презасипал с времето с техническа инфорация, та затова ся в главата му се въртят W9 двигатели, 1500 к.с. фанари и всякакви щуротии :)

Та така за него и Манчев, може много да са чели и да разбират, но не могат по адекватен начин да го представят пред аудиторията.

Link to comment
Share on other sites

Манчев е тъп като гъз. Къде ги видяхте тия познания не знам, но и да има някакви такива, то те бледнеят пред простотията му. Има само един човек според мен, който ясно, спокойно и КОМПЕТЕНТНО може да говори в техническо отношение и това е разбира се инж. Тенчев. 

Link to comment
Share on other sites

Може да си гледате работата ;). Никой тъпанар няма да може да бъде водещ....на което и да е студио, в който и да е спортен формат. Все пак Манчев знае това и онова и си има собствен стил на коментар. На мен ми е много интересно да слушам Брандъл особено като  самия той се присеща за случки станали със самия него на даден завой и т.н и т.н...обаче когато и ние имаме бивш пилот от Ф1 и по един камион хора на ВСЯКА писта, тогава може да имаме някви притенции. Хората се стараят и мен лично ако така ме обиждат, щях да ви тегля по едни майни и то в ефир та да се знае :D.

 

едит: Аз лично не бих бил толкова смел в изказванията си....особено ако ми е трудно да различа типа гуми, с които карат болидите. :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Може да си гледате работата ;). Никой тъпанар няма да може да бъде водещ....на което и да е студио, в който и да е спортен формат. Все пак Манчев знае това и онова и си има собствен стил на коментар. На мен ми е много интересно да слушам Брандъл особено като  самия той се присеща за случки станали със самия него на даден завой и т.н и т.н...обаче когато и ние имаме бивш пилот от Ф1 и по един камион хора на ВСЯКА писта, тогава може да имаме някви притенции. Хората се стараят и мен лично ако така ме обиждат, щях да ви тегля по едни майни и то в ефир та да се знае :D.

 

едит: Аз лично не бих бил толкова смел в изказванията си....особено ако ми е трудно да различа типа гуми, с които карат болидите. :)

Манчев доста често се омотава в стратегиите на отборите, говори за "скрития кон"  в състезанието, като често въпросния "скрит кон" хич не е скрит и не е кон, а магаре. Общо взето влиза в някакво негово си състезание, което няма нищо общо с реалното. В ГН на Монако, как не разбра че Кими е бил блъснат от Марусята на Чилтън?!

Edited by XMD
Link to comment
Share on other sites

Може да си гледате работата ;). Никой тъпанар няма да може да бъде водещ....на което и да е студио, в който и да е спортен формат. Все пак Манчев знае това и онова и си има собствен стил на коментар. На мен ми е много интересно да слушам Брандъл особено като  самия той се присеща за случки станали със самия него на даден завой и т.н и т.н...обаче когато и ние имаме бивш пилот от Ф1 и по един камион хора на ВСЯКА писта, тогава може да имаме някви притенции. Хората се стараят и мен лично ако така ме обиждат, щях да ви тегля по едни майни и то в ефир та да се знае :D.

 

едит: Аз лично не бих бил толкова смел в изказванията си....особено ако ми е трудно да различа типа гуми, с които карат болидите. :)

 

На практика доказваш защо някой като тебе никога няма да бъде адекватен коментатор на каквото и да е (освен в някой Ферари форум). В момента, в който малоумник като Манчев се опита дори да намекне нещо за теглене на майни - ще изхвърчи като тапа от студиото и ще коментира картинг в СКАТ, примерно. И да - прав си - именно защото нямаме адекватни хора ОСВЕН инж. Тенчев, чукундури и тъпаци като Манчев се задържат в ефир - от зор е, а не по заслуги и компетентност. И понеже Тенчев е прекалено умен и си цени познанията, се налага да слушаме тоя кретен Манчев, който е Петър Христов на Ф1. 

 

На тема гуми не бих посмял да си отворя устата, при положение, че миналия сезон двадесет пъти не мога да отговоря едни и същи ли ползват отборите на грида...  

 

Също така, Стефчо, се пише прЕтенции, особено след като прЕтендираш да си много напред.  :grin:

 

Манчев доста често се омотава в стратегиите на отборите, говори за "скрития кон"  в състезанието, като често въпросния "скрит кон" хич не е скрит и не е кон, а магаре. Общо взето влиза в някакво негово си състезание, което няма нищо общо с реалното. 

 

Манчев е толкова проЗД, че може някой път и за мандра Бор Чвор да заговори по време на състезание. На светлинни години сме от ВВС, където просто е удоволствие да гледаш И да слушаш. Не можем да се сравняваме с тях, но моята простичка логика е следната - ако нямаш какво да кажеш, по-добре помълчи малко. Вместо да ръсиш простотии. Или пък остави малко младежът до тебе да поговори. Примерно...

Link to comment
Share on other sites

 

Също така, Стефчо, се пише прЕтенции, особено след като прЕтендираш да си много напред.  :grin:

 

Стефчо може да е в странство, ама си е пловдивчанин, така че както си говори, тъй си и пише. :))

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=4JIXPqgwQHk#t=488

 

 

Интересно четиво

 

Цифрите са достатъчно красноречиви за този сезон, когато става ясно, че Тео Фаби кара болида на Бенетон със средна скорост от 256.03 км/ч. На Монца, Герхард успява да закове скоростта от 352.22 км/ч, докато Фаби изостава с 349.85 км/ч. Петте най-бързи коли за сезона са с двигатели на BMW. На пистата в Мексико, Герхард успява да се завърти на шеста скорост, докато скоростомерът показва скромните 345 км/ч, а по-късно печели състезанието. За жалост, това е и последното състезание на баварските машини, защото хората в Мюнхен решават, че е време да дръпнат шалтера. Фестивалът на скоростта приключва през 1988 година, когато турбото трябва да напусне състезанията. Това е сериозната разлика между болидите от онова време и болидите, които казват, че имат "турбо".

 

 

 

Новите задвижващи системи са прекалено скъпи, убеден е Патрик Хед02.06.2014 | Калоян Петров; снимка: Уилямс | 1 коментара tmp_51_5.jpg

Задвижващите системи от новата турбо ера във Формула 1 са прекалено скъпи, убеден е съсобственикът и бивш технически директор на Уилямс Патрик Хед.

67-годишният британец, който се оттегли от активна спортна дейност, заяви пред ВВС, че спортът е поел в неправилна посока, фокусирайки се твърде много върху свързани със серийното производство технологии.

- Според мен всичко би трябвало да е свързано повече с пилотите и интересните надбягвания на пистата. Хората от автомобилната индустрия вършат прекрасна работа в момента по хибридните системи. Не съм сигурен, че Формула 1 им е необходима, за да демонстрират подобни неща. 800 конски сили могат да се възпроизвеждат за годишен бюджет от 2 милиона евро. А отборите, мисля, трябва да плащат десетки пъти повече. Прекалено скъпо е да се използват такива задвижващи системи. Смятам двигателите за изумителни творения на техниката, но според мен са прекалено скъпи с оглед каква е целта им - заяви Хед.

Бившият шеф на Рено в F1 Флавио Бриаторе също е на мнение, че в Гран при се харчат прекалено много пари:

- Реалистично ли е да се правят по седем различни крила на сезон? Просто заради инженерите? За съжаление гибелта на асоциацията на отборите развърза ръцете на хората без чувство за мярка.

Четирикратният световен шампион Ален Прост и бившият президент на ФИА Макс Мозли споделиха през последните месеци, че според тях промяната не е била достатъчно добре обяснена на публиката. От Мерцедес признаха, че преминаването към хибридни технологии е изиграло съществена роля за оставането им в спорта. То бе и основна причина Хонда да реши да се върне в F1.

 

Ако се върнат на въглища, може би и Опел ще се включат...що не и Форд.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Не е проблемът в новите двигатели, те бяха нужни, а тъпото ограничение от 100 кг гориво за състезателна дистация и 100 кг/ч максимален дебит. 

Link to comment
Share on other sites

Лично аз мисля, че не трябваше повече да кастрят моторите. До лани си бяха добре. При липса на сериозни инциденти, тоя път се насраха. 

Link to comment
Share on other sites

И защо да бяха нужни новите двигатели. Аз твърдо не ги харесвам. Ф1 преди всичко е спорт, а не метод за пестене на средства и ресурси. Сега освен да си огъват крилчицата на солид-а, друго не им остана

Link to comment
Share on other sites

Аз не говоря за сигурността. НЕ говорим и за мощности от сорта на 1500 коня. Развързан 8-мак си е напълно в рамките на нормалното.

Link to comment
Share on other sites

Ок. Обаче смятам, че Патрих Хед ги поназнайва малко повече от нас тия неща ;). А според него нещата са прекалено скъпи. То не е нужно да си нобелов лауреат, за да разбереш, че задвижващите с-ми струват адски много пари. А лицемерието е, че ги вкараха с идея за намаляване на разходите, а това, че трябва да издържат състезателната дистанция на 24-те часа на Льо Ман, се премълчава много удобно.

Link to comment
Share on other sites

Не забравяй също така какво плямпат за високотехнологичния спорт, който подава уж на производителите....

Link to comment
Share on other sites

Аре стига ве ... все едно не знаете кви ибрикчии са всички там ... за парата и контрола във класирането са говоти целия да го налапат ... ае не се излагайте. 

Нашия, Вашия спорт свърши малко след средата на 1990г - грубо. Тва ся си е стабилно друга биричка.

Link to comment
Share on other sites

Пилотите са недоволни от звука на двигателите, не се радват на карането, заяви Култард 04.06.2014 | Калоян Петров; снимка: Mirko Stange | 1 коментара tmp_04_149.jpg

Състезателите във Формула 1 са недоволни от новите задвижващи системи, тъй като им липсва чистото пилотско изживяване от предходните сезони, твърди Дейвид Култард.

Бившият пилот от Гран при и настоящ телевизионен коментатор заяви, че новата концепция допада само на търговците.

Няколко състезатели изразиха недоволство от началото на годината. Най-сериозно бе това на четирикратния световен шампион Себастиан Фетел, чийто нецензурен израз по адрес на звука от двигателите му докара среща с президента на ФИА Жан Тод. Култард сподели, че повечето пилоти споделят мнението на германеца, но не го изразяват гласно.

- Не са щастливи. Търговците обожават промяната, защото тя им дава причина да инвестират в F1 и аз напълно разбирам това. Но състезателите не се радват на карането този сезон. Нико [Розберг] и Люис [Хамилтън] са може би малко по-щастливи, тъй като разполагат с по-добър автомобил. Но като говориш с тях на четири очи, казват, че изживяването не е толкова чисто, колкото преди. Като дете ходех на Силвърстоун и помня как стоях на Стоу в мъглата. От нищото изскочи едно Ферари V12, карано от [Жан] Алези и звукът бе изумителен – чуваше се как идва, знаех, че е Ферари. Премина покрай мен, а реакцията беше „леле!” – обясни Култард в интервю за AOL Cars.

Според шотландеца част от изживяването на писта, когато отидеш да гледаш на живо надпревара от Формула 1, винаги е бил звукът. Затова според него феновете имат пълно право да са недоволни:

- Познавам очакването от момента, в който чуеш колите. Абсурдно е, че харесваме нещо, от което ушите ни болят. Но при състезателните автомобили говорим за музика – шумът и усещането от него. Ако отидете на концерт на Ролинг Стоунс и те заявят, че тази вечер ще свирят само акустичен сет, тъй като да прекалено стари и шумът им пречи, публиката няма да е особено доволна, при това с право. Същото е в F1. Чух, че в Монако имало 20% по-малко хора тази година. Ние сме отговорни към запалянковците. Те знаят какво искат.

 

 

 

Има няколко много важни момента в тоя коментар. Чудя се защо не използват думат четирикратен...като сравняват Фетел с Рикиардо(новака). Забранено ли им е? Фетел ли го е срам. Разбирам го ако е последното. Да имаш 4 титли и никой да не те бръсне за слива.....4 титли и за жалост дошли в такъв пародичен за Ф1 момент, че на никой не му пука за тях....лоша работа, МАЙНА.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...