jozo Posted May 12, 2014 Author Share Posted May 12, 2014 (edited) Не знам къде ги гледате тея по-бързи ГП2. В квала най-бързия в ГП2 е Стефан Ришелми с 1.29.293, съответно Хамилтън в събота 1.25.235. Аз не виждам онея да са по-бързи. Не може да ми се сравнява 2005-та с 2014-та, онея времена са вече минало. Тея системи са нови, несъмнено ще тръгнат времената напред, но се иска време. Ето резултатите в ГП2 ако някой не вярва: http://www.gp2series.com/Results/?raceid=939&seasonid=171 За да имат всички равен старт, догодина доколкото разбрах ще допуснат промени и в другите двигатели. Дали ще е така ще разберем. П.П. Разликата в НБО в ГП2 и Ф1 разликата е даже по-голяма в състезателно темпо от тея в квала. Edited May 12, 2014 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Жоро, няма какво да се напъваме в сравнвния. Бърни желае да превърне ГП2 в новата Ф1. Никога не са били толкова близки резултатите с бюджет от 4 млн. за отбор, в сравнение с 400млн. за F1. Стефчо даде сравнения за преди години да се види каква трабва да е разликата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Не знам къде ги гледате тея по-бързи ГП2. В квала най-бързия в ГП2 е Стефан Ришелми с 1.29.293, съответно Хамилтън в събота 1.25.235. Аз не виждам онея да са по-бързи. Не може да ми се сравнява 2005-та с 2014-та, онея времена са вече минало. Тея системи са нови, несъмнено ще тръгнат времената напред, но се иска време. Ето резултатите в ГП2 ако някой не вярва: http://www.gp2series.com/Results/?raceid=939&seasonid=171 За да имат всички равен старт, догодина доколкото разбрах ще допуснат промени и в другите двигатели. Дали ще е така ще разберем. П.П. Разликата в НБО в ГП2 и Ф1 разликата е даже по-голяма в състезателно темпо от тея в квала. То бивало майна и времето на Хамилтън да е близо до това на болид от ГП2...ставало е дума(предполагам) за по-бавните болиди от Ф1. Които пак трябва да похарчат едни около 60 млн долара...няма тая-оная. Така като гледам само Румен меси от същото тесто Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 С тоя звук ще ме уморите, имам чуството че едно време не сте гледали само сте си слушали. Гледам имате богат арсенал от клипчета в тубата, пускате си картина и звук от компа и сте О.К. Според мен е важно какво ще става на пистата, натам са новите технологии. Все едно сега да кажете, че телефоните са тъпи и да си пускате пощенски гълъб. Ами сигурно едно време е било добро решение, вече има други решения. При мен е така - за разлика от нормалните хора, дето по-голямата част от информацията я възприемат през очите, при мен същият тоя процент се възприема с ушите - аз и затова практически не гледам оборотомера докато карам, понеже по звука на двигателя винаги знам колко са. А новият звук си е гаден, няма спор - вероятно ще се свикне и с него ама ще трябва време, щото само с хубавото се свиква бързо...и затова наистина от време на време гледам по някое старо клипче в ютюба. П.П. А сравнението с гълъба и телефоните не беше много точно - телефоните бяха преди, а от тая година прехвърлиха разнасянето на гълъба. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Звука е пародия. С нетърпение чакам новите данни за гледаемостта на "спортта". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Ванчо, като си слушал чужди коментатори удобно ли изпусна какво казват на Рикиардо в 6-тата обиколка когато е на под 5 десети от Ботас...казват му да го остави и да се върне на 2 секунди зад него и да се грижи за гумите. Идилийка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Ако на някой му е интересно в кой тим кое копче какво прави, може да хвърли един поглед върху статийката - на руски е и ако някой не може да се оправи с транслатора, мога да си направя труда да го преведа (стига да има за кого). Между другото, за разлика от всички ония в спойлера, през 1984-та Сена караше само с такова. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Мани, мани ... и накрая излзиа, че неговия е бил нестле и за тва като му гледат записите на обиколки и само цъкат с езиче тия с копчалъка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Във Формула 1.ком имаше видео дето обясняват какво прави волана...общо взето на заден план беше, че с него се завива . Oт ГП на Испания най-интересния момент беше изпреварването на Алонсо срещу Кими, както и писъците на рейс инженера на Рикиардо да НЕ атакува Ботас, а да почне да чете вестник на 2 секунди дистанция от него заради турболентния въздух, прегряването и гумите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Едва ли има някой тук, който да отрече отвратителността на звука тази година...Косачката ми работи по-приятно... Колите напомнят по-скоро на пръскачката ми с това гъргорене и дрънчене... Ако нещата продължават така, този сезон ще свърши много бързо и ще стане като оная година, в която Женшена поне имаше доблестта да си признае, че не знае как е станал шампион. Но защо по дяволите баш тоя боклук трябва да е?!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Понеделник имаше среща на отборите за подобряването на звука и днес мерцедес са тествали experimental 'megaphone' exhaust. Снимката не е манипулация! А тук може да чуете резултата: http://www.mobypicture.com/user/piusgasso3/view/16896640 Лично аз не чувам разлика. Мерцедес изпита днес ново решение за подобряване на звука от настоящите задвижващи системи във Формула 1. Устройството наподобява мегафон и бе монтирано в задната част на F1 W05 Hybrid. Отборът от Бракли изпробва системата с Нико Розберг зад волана. Немският пилот проведе аероизпитания, както и специални тестове на пълна газ. Според присъстващи на тренировката разликата в звука е незначителна. Мерцедес потвърдиха, че следобед няма да правят повече тестове с „мегафона”. Проблемът със звука се изтъква от началото на сезона във Формула 1. Управляващият търговските права на спорта Бърни Екълстоун бе особено недоволен от много по-тихите задвижващи системи. Той заяви, че организатори от редица страни са го притиснали да намери решение, тъй като в противен случай щяло да има отлив на зрители. Прилагане на решението с „мегафона” обаче изисква единодушно съгласие от всички отбори, за да бъде приложено този сезон. Тестовете бяха наблюдавани от специален екип инженери по акустика. Те са наети от ФИА, за да се помага на отборите и производителите на задвижващи системи в търсенето на решение за увеличаване на звука. След приключване на тестовете ще бъде направен пълен анализ на получените резултати. След това представители на международната федерация ще обсъдят данните с екипите от F1 и ако е необходимо, ще бъдат направени предложения за промени в правилата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Понеделник имаше среща на отборите за подобряването на звука и днес мерцедес са тествали experimental 'megaphone' exhaust. Снимката не е манипулация! А тук може да чуете резултата: http://www.mobypicture.com/user/piusgasso3/view/16896640 Лично аз не чувам разлика. Туй ми изглежда малко като селски тунинг - постоянно засичам разни астри с подобни кюнци по светофарите. А разлика няма и да чуеш, защото са подходили към проблема неправилно. Феновете са се оплаквали, че не са шумни, но далеч не са имали предвид само децибелите. Проблемът просто си е в самите двигатели, броя на цилиндрите и най-вече оборотите, а по-ниското ниво на шум е само следствие от всичко това. Тука като гледам са направили вече съществуващия си звук единствено да резонира, но освен "флейнджър" ефект, друго май не са постигнали. ...а и лично на мен ми изглежда малко нелепо с тоя 'фанфар' отзад. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Меко казано! Тая бурия е върхът на гротеската.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 (edited) Няма да стане нищо. Те трудно минават 10500 оборота. До вчера не знаех, че е така. Или иначе казано имат възможност да стигнат до 15 000 само при работа на ЕРС. Гледам си аз телеметрията на болидите и от 2-ра до 8-ма сменят на 10, 11 хиляди оборотa и питам кво става....та разбрах. И всичко идва от ограничението за горивото. Също за първи път гледам състезание на скип. Edited May 14, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Това го забелязох аз второто състезание. Не е само това, обаче, според мен в квала могат да се надуват повече, но целия лимит идва от това, че имат 5 двигателя за цял сезон. Демек карат като флегми... Пламене от autosport форума: why dont each car have different wind instrument and form an F1 brass band? Merc - hornRedBull - tubaFerarri - tromboneMclaren - trumpetFI - saxophoneLotus - cornetSauber - flugelhornSTR - euphoniumetc И перфектния отговор за ф1 днес : I suppose making them sound like bloated chainsaws is a step up from vacuum cleaners. I can't believe so many people in F1 miss the point. The side effect of very special, unique, mechanical devices that rev to 19,000 rpm while producing 1,000 hp - the sound *OF* that is what is exciting. I drive a 1.5l car. I know people with turbos on their car. I've driven cars with more than 500 hp. Sport bikes rev to 12,000 rpm. Top fuel dragsters are only topped in sound by military aircraft and rocket launches. F1 *WAS* unique with 19,000 rpm Swiss watches making 1,000 hp. That is the formula. If you want "quiet" to top that, then you've got to tell me "that thing that just went by, burning rubber through 6th gear, is making 2,000 hp from 1.5l". Otherwise, I can't help but to yawn. Engines *on the limit*. Not little "power units" that can't do anything without a turbo and batteries, that aren't allowed to rev too much because it might use too much fuel. And even then, not 19,000 rpm. It has to be SPECIAL, UNIQUE. An overly complicated hybrid is more 1991 than 21st century. There is nothing special about it other than it's complicated. The cars produce a sound that equates to that: nothing special, complicated by non-linear sounds from the ERS kicking in and brake harvesting. Big frakking deal. FOM should be giving Lewis and Nico a big bonus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Всеки пази, това е ясно. Но основния проблем e от потока. След тия обороти имаш въздух от турбото и йок тунджа(грубо казано) . Драгона ми каза това-онова, а знаеш, че човека е доста навътре в нещата за един обикновен фен Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Найстина уважавам подхода на техниците и инженерите зад тия проекти, който след време може и ние да се порадваме в серийното производство. Но това не е начина, да се оакаш така в най-якия моторен спорт е престъпление... BTW, RTL даде репорт за последните 5 състезания в сравнение от миналогодишните:Australia3,12 million (+0,25 million)Malaysia4,22 million (-1,23 million)Bahrain5,08 million (-0,99 million)China3,91 million (-0,92 million)Spain4,7 million (-1,21 million) (-20,47%) Добър ден, Азербайджан! RTL Имат договор за излъчване до 2015, но могат да преустановат излъчване след края на сезонЯ!... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Коментираме с Весо беседка за неделя. Мнения? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 За Монако....дори и ТВ не ви трябва, а мръвки и бира , не че гледате де :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Ние ВИНАГИ гледаме - ако не първия, то втория път... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Ще я видим тая работа, че малко финансово нестабилен се чувствам към края на месеца Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Всички сме финансово нестабилни - е питай Стефчо.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Защо мен да питат Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Щот теб само една бракма те фалира, камо ли другото.... Младежи, времето си лети... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gal4enceto Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Младежка е пред заплата и на работа, както винаги Иска ни се, ама... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.