lubo1972 Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 С това превъсходство пак ще се почне като по времето на Шумахер. Едно общо име има от тогава и сега ... send from nokia 5110 using foot fingers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 8, 2014 Author Share Posted April 8, 2014 Нико имаше достатъчно възможности да изпревари църньо. Сега, че не прояви характер си е негов проблем и за това няма да е СШ, за такъв трябва да си леко нахален. Да го беше изхакал манго единия път пък да става каквото ще, тогава Хамилтън за напред щеше да има едно наум. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 (edited) Тва с изхакването не е добра идея поради...един тир с причини. Съмнява ме и тима да позволи случка ала телчарник в Турция 2010 едит: Пита се в уравнението какъв хОй държат Бътън, Фетел и Кими. На Кими може да му се прости...щото да падаш от Алонсо не е много сложно, но да падаш от титаните Магнусен и Рикиардо....си е интересно Edited April 8, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Уравнението е силно елементарно, Стефчо - техника. Различни коли, различни резултати. Мисля, че вече и слепите виждат, че това е определящото, а не силата на пилота. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 До колкото знам Магнусен и Бътън карат една и съща кола...както и другите Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 сЮриозно? За разлика от гумите, колите далеч не са еднакви поради ред причини. На теб точно не мисля, че е нужно да обяснявам. Не се прави на плеснат с парцал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Хайде, хайде! Когато говорих, че на Уебер колата е кенеф и няма нищо общо с на Фетел, говорихте, че колите им били еднакви и всичко било щото Марк не можел да кара...дрън-дрън! И сега твърдя, че УЕБ и по завършения и по-стойностен пилот от изкуствения Фетел. Ако още две състезания Рикардо завършва пред 4 кратния, да си връща купите и да сменя спорта... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 НИКОГА не съм казвал подобно нещо лично аз, не помня и някой друг да го е казал. Мисля само Стефчо има подобни залитания, но и той не би казал подобна глупост. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=NuBB2F6IutQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 GP2 да бъде новата Ф1. Бърни е просто титан. Цирковата трупа в действие. Усети дъртия, че може да му изтънее джЕба след толкова недоволство, че и опити за съдебни дела от страна на австралийските организатори щото те хората си казаха, че не са си платили за тая пародия . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 10, 2014 Author Share Posted April 10, 2014 Много добър клип и хитро са го направили в Мерцедес. Подобно решение не съм срещал някъде, много добро! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Той иска GP2 да бъде новата F1 щот има по-добър звук и сходни времена, но видиш ли с 1/10 от бюджета на F1 баси ужаса Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Той иска GP2 да бъде новата F1 щот има по-добър звук и сходни времена, но видиш ли с 1/10 от бюджета на F1 баси ужаса Проблема е решен. За да няма сърдити. Шаси - Далара. Двигател.....така и така са косачки, спокойно може да е някой на ТАТА. Гуми...Ван Лий. Те ти Ф1 за 100 000 бона на СЕЗОН. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 BMW може да се завърнат през 2015 с Minardi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Как така тук няма радостни възгласи и купон, за така дългото чакане на напускането на Доменикали от Ферари? Жалко за само за потвърждението на наказанието на РедБул, трябваше и допълнително да ги накажат, че много взеха да си позволяват. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Нещо май забравяш каква формула излъчват...какъвто продукта - такъв и интереса. Аз лично не бях писал в другия форум с месеци. Гледам, че и страниците със състезанията трудно стигат цифрата 10....ясна е ситуацията. Относно смяната...еми дано е прелюдия към Браун иначе........... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Мен, честно казано, ме съмнява проблемите на Ферари да изчезнат като с магическа пръчка след уволнението на Доменикали. Яката са забатачили рабоата. Толкова зле не са се представяли от доста години. Щом стигнаха до там, че бездарника Маса ги бие в състезание, нещата хич не са розови Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Виж сега, лошо управление на човешкия ресурс е невероятно нещо... проблемите не могат да изчезна за ден... обаче трябва да се изкореняват с постоянство и неумолимост. Доменикали доказа за толкова време, че е бездарен като шеф. След провала , след решението за реконструкция на въздушния тунел, не изгони 1/2 инженери... след следващия безумно слаб сезон, не разкара 1/2 инженери... и сега Кими и Алонсо му направих преврат, просто защото не могат да си позволят да търпят такива подигравки толкова време (честно казано съм изненадан как Алонсо не му спретна една вътрешна интрига мнооооооооого по-рано). Интересно е обаче кой ще новият. Щото сегашния е един вид "временно изпълняващ длъжността"... та да видим... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Дам... ако не беше тъжно щеше да е смешно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=Us2uA7IQDD0 Шофьора, пилота или там какво ще се нарича, човека който ще върти волана, ще може да те чуе ако му пръднеш, и обратното... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 20, 2014 Share Posted April 20, 2014 Фетел ще победи ли дебютанта или ще бъде вят цял сезон като лайнян вестник из пистите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 20, 2014 Share Posted April 20, 2014 Поредна победа на моето момче, просто се разходи по пистата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 20, 2014 Share Posted April 20, 2014 МолА ти се... Бъди по-обран в радостта си, че ще получа алергичен обрив от тва небивало щастие Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 (edited) Бърни Екълстоун може би е избегнал 1,2 милиарда британски лири, е заключението на предаването на BBC One Панорама след разследване делата на управляващия търговските права на Формула 1. Миналата седмица срещу 83-годишния англичанин започна процес по обвинение в даване на подкуп. Той се яви в Мюнхен, където бе дадено начало на изслушванията за продажбата на F1 акциите от периода 2005-2006 г. Публицистичното предаване на BBC обаче разследва делата на Екълстоун още от 1995 г., прехвърлянето на компаниите на името на тогавашната му съпруга Славица и последвалите сделки. Според програмата британските данъчни служби (HMRC – HM Revenue and Customs) са разследвали в продължение на 9 години Екълстоун. През 2008 г. те са предложили споразумение, което Бърни приел и направил еднократно плащане към тях на стойност 10 милиона паунда вместо потенциалните 1,2 млрд. британски лири. Англичанинът се измъкнал от законовите данъци и такси при продажба на правата благодарение на факта, че прехвърли правата на Славица. В същото време според адвокати подобно уреждане управлението на семейния тръст означава, че Екълстоун не може да получава плащания от там. Панорама обаче се позовава на непубликувани разпити на една от сътрудничките в легалния му екип – Фредерик Флурной, разпитана от немската прокуратура и твърди, че всъщност Бърни получава по около 100 милиона долара на година. Това било уредено в споразумението при развода на англичанина и Славица. Флурной обяснява също така, че 10 милиона паунда – колкото е платил Екълстоун на британските данъчни власти – е приходът на тръста от лихви за около 6 седмици. Самият Екълстоун е заявил, че е дал повече от 50 милиона паунда за данъци през 2013 г. Той допълва, че се гордее с британската си националност и с факта, че може да допринася за страната си, плащайки там дължимите средства. Почетен британски поданик. Да го ожали човек. 50 големи милки в данъци...а аз се радвах като бебе на нянка на първата хилядарка. Да се е*а в мишката Edited April 28, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.