Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ферари продължават традицията си от последните 3-4 години: вървят напук на всички други назад, при това последователно и упорито: ниска скорост, голям разход на гориво, бързо износване на гумите... и новото от този старт: трудна за управление кола.

Link to comment
Share on other sites

Изключително противно нещо се задава, картинката е по-зле от предишната година.
Направи ми впечатление при старта на цирка публиката заглуши 20 те болида (изключвам двете марусии). Тишината от двигателите е призрачна :(. На Камуй трябва да му отнемат лиценза, като спъна Маса да се качи на подиума. Уилямс имаха най доброто темпо след РОС. Ботас, ХЪЛК и човека усмивка заслужават въпреки всичко аплодисменти. Ако моето име е Кими и ме изпревари 19 годишния новак Даниел Квият ще си хвърля лиценза и ще отида да си карам в ралито. АЛО имаше добро темпо също, една идея беше по тромав с пълен резервоар, мисля си че не добрата скорст му се дължеше в консервативните настройки заради очакването на дъжд. РОС беше 20 секунди напред преди СК и 25 след нея. Очаквам Хам да е още по - бърз. Темпото в дистанция наистина е завидно.

 

 

PS: Официално: Рикиардо дисквалифициран - Надвишаване на консумация на гориво за час!

Link to comment
Share on other sites

Телешка дисквалификация. Най-накрая ФИА да наложи наказание, а не да размахва само пръст и всеки да си вее кОра. Ако го бяха направили и с Мкл, всичко щеше да си е на мястото.

Link to comment
Share on other sites

Аз да се изфукам :D след първия кръг в играта на Castrol съм на 293 място от общо 99260 в глобалната лига. С една не лоша прогноза   :) Има само един пич от БГ който е пред мен :D

 

 

Link to comment
Share on other sites

9 секунди в света на Ф1 (или това, което беше) е нещо нечувано. А, уж правилата трябва да вървят прогресивно към по-добро и по-добро. Е, да ама не! Квото беше беше. Аз на Стефчо споделих във FB, че лично аз нямам алтернатива за друг моторен спорт, така да ме грабне. Нито рали има вече и там ФИА си прави каквото си иска. Нито ми се гледат идиоти, който се въртят в кръг (НАСКАР) - това и децата на 5 години го правят. Просто не знам...

Link to comment
Share on other sites

9 секунди в света на Ф1 (или това, което беше) е нещо нечувано. А, уж правилата трябва да вървят прогресивно към по-добро и по-добро. Е, да ама не! Квото беше беше. Аз на Стефчо споделих във FB, че лично аз нямам алтернатива за друг моторен спорт, така да ме грабне. Нито рали има вече и там ФИА си прави каквото си иска. Нито ми се гледат идиоти, който се въртят в кръг (НАСКАР) - това и децата на 5 години го правят. Просто не знам...

 

В крайна сметка винаги имаме беседката... Аз личо след BANZAIIII на старта днес нямам сериозни вЧЕПЕтления

Link to comment
Share on other sites

9 секунди в света на Ф1 (или това, което беше) е нещо нечувано. А, уж правилата трябва да вървят прогресивно към по-добро и по-добро. Е, да ама не! Квото беше беше. Аз на Стефчо споделих във FB, че лично аз нямам алтернатива за друг моторен спорт, така да ме грабне. Нито рали има вече и там ФИА си прави каквото си иска. Нито ми се гледат идиоти, който се въртят в кръг (НАСКАР) - това и децата на 5 години го правят. Просто не знам...

И аз не знам кво да гледам. Не, че има и много време ама все пак. Единствено се надявам да успея да погледам мотори на живо и туй то. Дори Ф1 да се върне на Инди, няма да дам пари за тая пародия, при това безшумна. Не е истина просто каква подигравка направиха с феновете.

Link to comment
Share on other sites

Пресата и организаторите в Австралия: Ужасен ден за Формула 1!; Бърни ужасен от звука17.03.2014 | Светлана Стойкова; снимки: Mirko Stange | 0 коментара tmp_183_13.jpgtmp_184_11.jpgtmp_185_12.jpg

Немалка част от световната преса, както и организаторите на първия кръг от световния шампионат на Формула 1 за 2014 г., останаха недоволни от надпреварата на пистата Албърт парк. Дисквалификацията на Даниел Рикиардо допълнително засили чувството на неудовлетворение, появило се още преди пилотът на Ред Бул да бъде изхвърлен от резултатите.

- Това може и да не бе денят, когато Формула 1 умря, но в неделя с една лишена от блясък надпревара започна нещо, което може да се окаже фатална болест. Звукът на автомобилите е ужасен, състезанието бе приспивно, а спектакълът – напълно разочароващ. Администриращите F1 заедно с отборите трябва спешно да се занимаят с тези пропуски на радикалните нови правила, които неутрализираха голяма част от традиционната привлекателност на болидите – се казва в коментар на австралийския вестник Ейдж.

Британската преса наблегна на твърде дългото време, отнело на стюардите да стигнат до решение относно Рикиардо. Освен това се спекулира, че това е само първи случай от възможна дълга поредица проблеми по отношение на техническите правила.

- F1 успя по забележителен начин да се „самоубие” за пореден път – пише в материал на вестник „Таймс”. – Може би Шерлок е единственият, който може да свърши работа. ФИА пусна ордата си копои-аматьори срещу една мултимилионна корпорация и държа в напрежение феновете на Формула 1 в продължение на часове. Отново. При цялото си самодоволство, находчивост и интелектуална брилянтност, F1 е безнадеждно лишена от нормалност. Да оповестиш резултат близо шест часа след финала е унизително и... ами, просто тъпо. Освен това най-доброто представяне на Австралия от много години насам бе опропастено от техническо нарушение, което ще прозвучи непонятно дори за най-отдадения фен.

Освен това според британската преса наказанието на Рикиардо вероятно е само първото от поредица подобни инциденти, свързани с новите правила.

- Шефовете на отбори притискат инженерите си да изпипват обявената за най-сложна задвижваща система в историята на спорта, но и се страхуват, че наложеното от стюардите в Мелбърн наказание е само началото и още състезания този сезон ще се решават на тъмно – се допълва в „Таймс”.

В други публикации се посочва, че все пак това бе само началото на нов сезон във Формула 1 с много променени правила и би трябвало да се даде малко време на всички да свикнат.

- Склонен съм да проявя известно разбиране заради технологичната сложност на Формула 1 – пише кореспондентът на „Дейли Мейл” Джонатан Макивой. – Но, както един шеф на отбор ни довери, конкретният случай бе лесен за преценка. Преглежда се линията на графиката и ако показанието за дебита излиза над нея, си сбъркал. Би трябвало да отнеме по-малко от пет минути.

Междувременно организаторите на Гран при на Австралия заявиха, че договорът им за домакинство може би е нарушен, тъй като звукът от болидите не е бил достатъчно силен. Главният изпълнителен директор на австралийската Гран при корпорация (AGPC) Андрю Уестакот заяви, че новите правила са отнели сексапила на Формула 1, а феновете не са платили за това. Председателят на AGPC Рон Уокър се е свързал с управляващия търговските права Бърни Екълстоун и е заявил недоволството от страна на организаторите.

- Плащаме за продукт, имаме договори и гледаме на това много, много сериозно, защото смятаме, че може би има някои нарушения. Преди звукът те разтърсваше до костите. Мога да кажа, че съм уверен, че догодина точно този аспект ще е много различен – допълни Уестакот.

Уокър пък заяви, че Екълстоун е ужасен от новата ера в F1. Бърни се противопоставяше на въвеждането на новите правила дълго време и многократно повтаряше, че звукът няма да е същият, че спортът ще изгуби част от привлекателността си.

- Аз съм доволен от целия уикенд, но не и от звука – коментира Уокър. – Говорим с Бърни по въпроса. Очевидно е нарушение на контракта ни. Говорих с него, казах му, че не сме платили за това. Той е ужасен. Ситуацията ще е проблем за организаторите по цял свят. Чух шума на двуместния F1 болид на Пол Стодарт чак в ботаническата градина, докато бе на пистата, но не и звук от тези нови турбо коли. По трибуните едва се чуваше, когато преминаваше по правата. Ние сме компания за забавления и трябва да осигуряваме такива на публиката.

 

 

Дано да става по-зле и по-зле. Чудно ми е какво ще е на Монца и на Спа....бебетата ще могат вече да спят на пистата, а индустрията с антифони...отива към фалит :D. Мамка ви алчна, дано всичко ви се срине пред очите и Бърни и всички останали сложили подписите си са живи и в добро здраве, за да гледат. Измет мръсна, посегнаха на единственото нещо, което караше много народ да прави кви ли не еквилибристики в неделя само и само, за да гледа и СЛУША. Дано пресата ви съсипе, а зрителите намалеят. Тогава не Суринам и Афганистан ами не знам кои страни трябва да спасяват Ф1.

 

Открийте разликите(подсказка...около ушите на хората) :D

Link to comment
Share on other sites

На Бърни му се е подпалил задника. Поне според това, което пише. Някои организатори на състезания са намекнали, че не са си платили толкова милиони за тоя фарс. Маркиза и той бил залят с имейли . Цирковете тепърва предстоят. :)

Link to comment
Share on other sites

Така е, само че преди извиваше ръце с думите, че имало много писти дето чакат на опашка...а сега май вече не е баш така. На феновете и главно на тия, които си плащат, за да получат продукта трябва да угодят. На никой(освен на няколко луди) не му харесва новата Ф1 и под новата визирам след 2004-та, 2005-та. Тогава почнаха с гумите и двигателите, после ги пуснаха в лед, нова аеродинамика и т.н и т.н та чаааак до сегашната подигравка

Link to comment
Share on other sites

Собственикът на Ред Бул заплаши с оттегляне от Ф1

 

 

На добър път. Няма да липсвате и скоро ще бъдете забравени като недоразумението на правилата. Чао :D

Link to comment
Share on other sites

Тоя, лимонадения шеф, много реве непоследък. Нещо работата не му се получава като миналата година. Припомням, миналата година след 40 минутна среща на Матешиц с Бърни се върнаха, тъй наречентие еднакви гуми за всички.

Колко смешно направо ми става, лимонадените бяха предопредени да си намалят разхода на горивo в тренорвките, квалификациите и дори в самото състезание. Това не бе коригирано и в същия този момент, умниците, начело с Хорнер решили да си сложат "техен" си прибор, който бил "верен". Баси фарса. Все едно минлата година половината отбори да си бяха излезнали с тяхни си разработки на гуми, щото тия от пирели не давали нужните показатели  :)

Link to comment
Share on other sites

Според мен Матешиц няма грешен ход в момента... и да остане... ще обере целия PR на света... положителен и отрицателен и да станат и да не станат по-бързи.... Ако излязат от Ф1 ... ще се пъне с години как той е най-великия и видиш ли, не се е дал на Бърни и ФИА.

 

Та , неговата палячовщина сериозно прилича на Бриаторе и подозирам, че оня му е консултант под някаква форма. Няма как. Много ми мясат тия приказки на онези :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...