DON_CHEFO Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 В тая тема рядко си прав . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 ХАХАХАХАХАХАХАХХААХХАХАХААХАХ Само не се плашункай и гледай поне работещи накладки да имаш В смисъл това, че много,много си вярваш, далеч не е гаранция Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 В смисъл, че ще опитам водките дето ми каза, но в темата за Ф1 ти е много облачно и мъгливо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Абе да ти кажа не знам, но май всичко дето не ти изнася ти е облачно и мъгливо. А ние дето нищо не знаем и не разбираме, познаваме крайния резултат... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 Моля за числата от тотото...ама това тука дето е, че дават по 200, 300 млн :D. А с познаването на крайния резултат, гумите познаваме ли ги вече Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=-P-9oYUwA_E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 12, 2014 Author Share Posted February 12, 2014 Тея от Лотус за една реклама, глей какви каравани закачат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 (edited) Вилньов: Формула 1 става все по-изкуствена, а платените пилоти нямат характер Формула 1 става все по-изкуствена, а платените пилоти нямат характер, заяви световният шампион за 1997 г. Жак Вилньов. Канадският пилот, който обяви, че този сезон ще се състезава в световния раликрос шампионат, не харесва посоката на развитие на спорта от последните години. - Не разбирам, наистина не разбирам модерната F1. Нещата започнаха да стават изкуствени в опит да се създаде фалшиво шоу: смени на гуми, различни гуми, после отваряш DRS с натискане на бутон и изпреварваш. Но веднъж започнал да вървиш в такава посока, не можеш да спреш. Налага се да правиш още и още, и още промени. Сега въведоха двойни точки за последния старт. Какво следва? Става все по-изкуствено и вместо положителен ефект се получава така, че губиш уважението на хората – заяви Вилньов в интервю за BBC Radio Five. Формула 1 вече не е епична, а пилотите не са герои, категоричен е канадецът. Според него изкуствените промени може да се интересни за шест месеца, но след това всички се отегчават и се стига до момент, когато няма реално състезание. Последните правила също не бяха пощадени от канадеца: - При тези правила за двигателите всичко е толкова рестриктивно, че това вече не е Формула 1. Няма нищо специално. Пестенето на гориво е добре, беше страхотно и преди. Проблемът е, че не го правят пилотите, а се върши електронно. Ти просто си седиш, а колата си пести гориво и това обезмисля целта. Освен това се прави опит да се привлекат грешните хора – „зелените”. Формула 1 не е екологична и няма смисъл да се пробват. Подобно нещо дава добър имидж на правителства и парламенти, но не и на F1. Трябва да се опитат да привлекат младите, които не се задържат достатъчно на състезанията – краткосрочно им е вниманието – и искат изпреварвания на всеки две секунди, дори да са ужасни, защото просто не разбират. Аз съм пурист и обичам спорта. Обичах 60-те и 70-те (години на ХХ век) – тогава запалянковците се радваха на надпревари, в които финишираха само четири коли на по две обиколки една от друга. Уважаваше се работата на състезателя, постигнатото от него. Според Жак много малко от настоящите пилоти в спорта си позволяват да изразяват мнение, камо ли критика, заради комерсиалния натиск: - Спокойно си представете как на един пилот, получаващ сериозни пари от спонсори, му казват: „ОК, не казвай това, моля” – мога да го разбера. Повече от половината състезатели обаче са си платили за местата, което означава, че няма как да ги загубят. Би трябвало да притежават поне малко характер. А дори това нямат. Не са бързи, плащат си, за да се състезават и на всичкото отгоре са почти безинтересни. Жак не за първи път прави подобен коментар по адрес на пилотите. Преди време той заяви, че днешните състезатели се отнасят с неуважение към спорта и го третират като видеоигра – поведение, което на пистата е опасно. - На състезателното трасе има много малко здрав разум. Странно е какво се смята за нормално каране. В годините, когато Формула 1 бе наистина опасна – преди 20, 30 години – рискът да загинеш бе много висок и пилотите просто не желаеха да си го причиняват един на друг. Освен това много от тях се бяха трудили упорито, за да стигнат до F1. Не са участвали в шампионати на по 12 години. Не са били момчетата на татко, каквито има днес. Сегашните са състезатели още са деца, бебета, когато започнат да карат във Формула 1 и си остават такива – обясни той. Бреййй...да се запише. Няма как да съм по-съгласен с клоуна-спаринг партньор на Шумахер. Всичко това по един или друг начин съм го казвал и аз и продължавам да го твърдя, че Ф1 БЕШЕ спорт. А зелените могат да ме хванат за наелектризирания чеп едит: да се прочете с огромна доза вникване от Виден и двамата Ванчовци Edited February 14, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Трол. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Пламене, има една приказка "кучетата си лаят, керванът си върви..." Забележи колко забавно е обаче как никой никъде не е заставал срещу Стефчо на тази тема, той обаче си търси противници и съответно му се привиждат такива... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 То и затова толкова му се е наелектризирал чепа, че чак ток го удря като пише в тая тема. ...могат да ме хванат за наелектризирания чеп Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Да бе да. На всичките 3 фена на телчарника им харесва новата, зелена, модерна, изкуствена Ф1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Това къде го сънува пак бре, Стефче? В Зоната на здрача ли го видя? Колко пъти да ти се каже, че не ние определяме правилата? Колко пъти да повторя, че и аз оискам Гнома да умре, но не за да се дава пак път на отбор Ягода? Едиственият реален факт е следният - истински добрите отбори са тези, които успяват адекватно да се пригодят към спуснатите правила. Твоите любимци вече 6 години куцат в това отношение и което е най-лошо и дразнещо - все някой друг им е виновен! Сега зеленината им е виновна сигурно! Да видим тая година кой ще е отпред, че да чакаме какви кусури ще му търсиш ти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Добре, че нямам време и желание да се ровя в стари постове В същото време Рено не изключват възможността да подадат молба до ФИА за разрешение да направят промени по системите си след началото на сезона. Крайният срок за хомологация е 28 февруари. След това развитието е блокирано, но все пак има вратичка – в приложение 4 на спортните правила се посочва, че модификации са позволени, ако причината за тях е издръжливост, сигурност или пестене на средства. Почнаха минетаджиите да вият като вдовица за кор....бан чорба. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Стефчо, гледай ние да се не заровим в старите ти постове, че голям резил.... МНОГО голям резил.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 (edited) Двойните точки обезценяват спорта, F1 заприличва на кеча, смята Нюи Ти да видиш. Само двойните точки да бяха. Охооо Edited February 19, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Тия дни се замислих, знаете ли че за направата на гума във F1 отиват от около 30+ литра петрол, още повече, че Пирели са 100% синтетична смес, при Бриджстоун бяха балансирани нещата с друг ресурс. Та горе долу се получава, че търкането на галошоте по 20-30 комплекта за състезателен уикенд на отбор е далеч повече от разхода за същинските двигатели. Излиза, че за логистика, гуми и кво ли още, харчовете са в пъти повече от това колко гори двигателя Днес започнаха тестовете в Бахрейн - час до края на първия ден, шаситата задвижвани с Рено пак нямат навъртяни обиколки. Ред Бул = 13 обиколки и буквално докато пиша това: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Вече е сигурно, че телчоците ще искат тунинг на двигателите с цел "надеждност" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 (edited) 30000000% ... после ако някой е хаванл нечий шлифер при аерото ... шИ има забрани ако чИрвените крави не го изкопират моменталически с още по-добър ефект... цирка тая година ша е на нивото на Дискотека Инфи Дьенс при участие на Томи Стораров и 1/2 английска вътре. Edited February 20, 2014 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 20, 2014 Author Share Posted February 20, 2014 Шшшш, верно ли днес Фетел направил 56 обиколки? "Ай стига бе!". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 (edited) Протест срещу турбо компресора на Ферари? 21.02.2014 | Й. Севов, снимка: Ферари | 0 коментара Дни преди началото на сезона във Формула 1 назрява интересен казус свързан с легалността на корпуса на турбо компресора на Ферари. Заради сериозните обороти, които ще достигат до 125 000 об./мин. производителите трябваше да направят подсилени корпуси за своите турбини, защото при възможна авария въртящите части могат да се изстрелят със скоростта на куршум към публика, механици или състезатели. Решенията на Мерцедес и Рено по този въпрос изглежда са доста солидни, защото тежат с 3 кг. повече от това на Ферари. ФИА смята това решение за легално, но въпреки това е възможно германци и французи да подадат официално оплакване в Мелбърн. Просто във Ферари са използвали конвенционален корпус. Роторът и перките обаче са изградени от специален материал и са предвидени за още по-сериозни обороти! Италианците на практика изключват възможността да се стигне до повреда. Освен това агрегата е снабден със сензори, които веднага предупреждават при най-малкото съмнение за проблем. В този случай нагнетателят директно се изключва. Така конвенционалния корпус изглежда напълно достатъчен. Във Ферари обаче рискуват, защото при инцидент комисарите може да обявят задвижващата система на италианците за опасна. Така ще може тя да се използват само след като бъде преправена. За Мерцедес и Рено остава само да подадат контестация или да копират съперника си. За това обаче остава много малко време, защото новите задвижващи системи предстои да бъдат хомологирани на 28 февруари. Ето това са вече добри новини. Дано има повече аспекти, за които да има протести, че бяха изпаднали в творческа хибернация А финландското....пилотче е размазало днеска Ферарито Edited February 22, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Нали осъзнаваш, че тази новина не е в полза на ягодките? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Хорнер днес рева, че едно време, Флавио бил казал, че КЕРС/ЕРС е било грижа на отбора. И за това, те "Ред Бул" си направили изработка в скоростната кутия за предишните години. Но от тази година КЕРС/ЕРС е грижа за фирмата доставчик на двигаели, но видете ли, те не се справяли и ще бъде мъка тази година... Ванка. Естествено, че НЕ Е в ощърб на Ферари. Ако е толкова инженерно изпитана системата им, ще я копират всички останали. Което най-вероятно ще стане. Както стана и със DRS на МЕРЦ от преди година. http://www.youtube.com/watch?v=xtHDxhWxqq0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 (edited) Нали осъзнаваш, че тази новина не е в полза на ягодките? Съвсем не. Хорнер днес рева, че едно време, Флавио бил казал, че КЕРС/ЕРС е било грижа на отбора. И за това, те "Ред Бул" си направили изработка в скоростната кутия за предишните години. Но от тази година КЕРС/ЕРС е грижа за фирмата доставчик на двигаели, но видете ли, те не се справяли и ще бъде мъка тази година... Нормално...след като са мелези, ще си берат гайлето. Тоя изкуствен телчарник му е време за панахида. На народа му писна от глупости. Edited February 22, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.