Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Рената днес бачкат на 75% от мощнста си и с орязани турбота, щото се палят. RB10 веднага направиха една дупка с електрожена...

 

BfTSqkqCQAExS58.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това го прочетох още вчера....или сега съм изпил повече бири и не помня. И други работи прочетох ама да видим как ще мине първия старт и колко болида ще завършат.

Link to comment
Share on other sites

Мерцедес затвориха 250 обиколки за тестовете, RB са на път да затворят 25...тъжна хава.

 

АЛО затвори 42 обиколка и даде най-добро време от сутринта - 1:35.334. Втори е РОС с - 1:36.951

Link to comment
Share on other sites

Телетата май ще се връщат към базата си без никакви тестове, само добри новини са това. Членовете на Грийн Пийс ликуват. Искам да видя педалската мутра на Хорнер дето не искаше много тестове. Сигурно вече плаче като вдовица за кор...бан чорба

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Кевин Магнусен прави най-бързата обиколка с специалната от Пирели смес наречена "зимна" гума 1:32.260 (тия смесни няма да се ползват през сезона)....След него е Даниел Хункадеа със супер меките 1:33.119. Излгежда пистата почва да изсъхва.

 

Да, RB товарят тировете, Хорнер реве срещу Рено, че повечето проблеми са от тях, но други хора твърдят, че не е точно така.

Link to comment
Share on other sites

Розберг за новия Формула 1 шах: В крайна сметка най-бърз е този, който кара най-добре бавно 31.01.2014 | Й. Севов, снимка: Мерцедес | 0 коментара tmp_214_9.jpg

Нико Розберг в момента е най-опитният пилот – поне що се отнася до направените километри с новата техника. Германският пилот на Мерцедес направи 97 обиколки на пистата Херес без особени проблеми.

„Колата е обещаваща, но разбира се има и своите проблемни зони“, обяснява Розберг пред formula1.com. „Гъвкавостта на задвижващата система е малък кошмар. Ще трябва още време, преди да се подобри. Още във втория ден успях да направя доста километри без особени проблеми. Но това ще е продължителна борба. Не успяхме въобще да достигнем оптимална температура на гумите и сме на нивото на GP2. Трябва да поработим сериозно върху това.

С удоволствие бих карал с по-сериозни скорости от миналата година, но това няма да е случая през този сезон. Сега стратегията ще е много важна, защото ще трябва да се прецени как най-оптимално да се използва горивото и гумите. Все пак обаче ние няма да сме „пасажери в първа класа“ в колите си.“

Пилотите могат да правят промени по баланса на спирачното усилие между предния и задния мост, режимите на задвижващата система и момента на използване на възвърнатата енергия. Сега обаче ще е много по-трудно за пилотите без наставления от питуола.

„Ако сега имаме проблем с радио комуникацията ще бъде доста трудно“, продължава Розберг. „Ще бъде истинска наука, кога можеш да изпреварваш и кога ще трябва да спестяваш гориво, за да успееш да финишираш. В крайна сметка на бърз ще е този пилот, който кара най-добре бавно. Но това до не малка степен бе така и през миналата година. Може би с пълна газ се караше за последно през 2006 г. Но светът се променя. Сега вече си носим калкулатор с нас. Когато направих близо 100 обиколки в сряда изхабих с около една трета по-малко гориво отколкото през миналата година. Това е добра посока.

За мен титлата е дългосрочна цел. Подобряването ми във всяка област е краткосрочната цел. Надявам се обаче, че в Бахрейн ще можем да обърнем внимание и върху времената на обиколка.“

 

 

Формула 1 драги зрители....в пълния и кенефен блясък.

 

Много малък бях и няма да забравя думите или на Груев или на инж Тенчев, че когато два болида се преследват и втория влезе в прозореца под 5 десети(точните думи бяха четири, четири десети и половина), това значи потенциално изпреварване, при мноооого добре изиграни карти. Сега вече преди предприемане на такава маневра ще се изисква решаване на дифф. уравнение, после троен интеграл и накрая натискане на едно копче и МОЛИТВА...молиш се изпреварвания да има по-малко енергия в запас. Педалщина не на ента степен ами на ента степен с ен фактуриел.

 

Дано Бърни се върне на овакантения си пост и да гледа от високо краха на Ф1. И дано все още да е в цветущо здраве и перфектно съзнание, за да осъзнае какво се случва. И да усети как чепа влиза и влиза и не пита за смазка.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Сега вече преди предприемане на такава маневра ще се изисква решаване на дифф. уравнение, после троен интеграл и накрая натискане на едно копче и МОЛИТВА....

 

Пропусна да добавиш "...и един GSM ако ти се повреди радиовръзката". :lol:

Link to comment
Share on other sites

Спад от 10% в телевизионната аудитория на Формула 1 отчете официалният доклад на Global Media Report за гледаемостта на спорта на малкия екран.

Данните сочат, че зрителите на Гран при са намалели с 50 милиона души – до 450 милиона през миналия сезон. В отделни държави има леко повишение на гледаемостта, което обаче остава на заден план на фона на общия спад. Така от 515 млн. през 2011-та зрителите падат на съвсем малко над 500 млн. преди две години до новото си най-ниско ниво от години насам.

В родината на четирикратния световен шампион Себастиан Фетел например тв-аудиторията се е свила с 8,7%. Най-големият пазар на F1 от гледна точка на зрители – Бразилия – намалението е с почти 10% (от 85,6 млн. през 2012 г. на 77,2 млн. през 2013-та). Във Франция наблюдаващите F1 са паднали на 10 млн. (от 27 млн.). В Китай, където в началото на 2013-та бе отчетен над 30% спад на телевизионната аудитория, минусът е още по-голям: 1% пазарен дял и едва 1 млн. зрители.

В три страни е записано увеличение. Две от тях са Великобритания (+1,7% до 29,1 млн.) и Италия (+2,9% до 35,8 млн.). В тях прякото излъчване на целия шампионат е по платените канали на Скай, като половината надпревари се дават по обществените ВВС и Рай Уно. Ръст записват и в САЩ, където състезанията се дават по NBC и NBC Sport – увеличението е 18% до 11,4 млн. души.

 

 

Тази година още няколко пъти по 10% спад му пожелавам на дъртия Фрол.

Пропусна да добавиш "...и един GSM ако ти се повреди радиовръзката". :lol:

Ами не е смешно щото с един КЕРС за 6,6 секунди не могат да се оправят без да им подскажат къде точно колко да използват, какво остава сега. А повреди ли се тая с-ма.......мда

Link to comment
Share on other sites

Хирурзите от Университетската болница на Гренобъл, къдeто лежи асът, заявиха, че той не се подобрява, а дори обратното – новият скенер, който са направили на мозъка му показва широко разпространени лезии от двете страни. Те са решили да упоят Шумахер и да го охладят до 35 градуса, за са намалят риска от по-нататъшно увреждане на мозъка.

 

На 17 януари лекарите обявиха че състоянието на автомобилиста е стабилно, но новите изследвания не са никак обнадедаващо и за това ще го приведат в индуцирана кома. Тя  осигурява на мозъка покой и достатъчно вентилация. Надеждите обаче не са големи, тъй като лезиите, които е получил той до момента са необратими, съобщава France24.com.

 

Той ако ще става арпаджик, по-добре да не се събужда... 

Link to comment
Share on other sites

Единствената вярна информация идва от жена му, менаджерката му, и лекуващия доктор. Преди няколко дни почнаха събуждането на Мишо, той вече реагира на сигнали от сорта на "свий пръсти, мигни с очи" Което е напълно нормално за фазата в коята се намира. Това е истинската информация от 3-4 дена на сам. Има и много друга плява, като подобни, че никога нямал да си спомни нищо, ще ходи в инвалидна количка, и ще носи памперси. Не че не възможно, но на този етап е много рано да се говори за подобни прогнози.

Link to comment
Share on other sites

Бътън: Времената на F1 и GP2 ще са близки на определени трасета, Сутил предвижда 4 сек напредък 06.02.2014 | Калоян Петров; снимки: Макларън и Заубер | 0 коментара tmp_36_58.jpgtmp_37_57.jpg

Времената на болидите за Формула 1 и тези на автомобилите от GP2 ще са много близки на някои трасета този сезон, смята Дженсън Бътън.

Работата с новите коли за Гран при започна много предпазливо на първия тест на пистата Херес. Пилотите често повтаряха, че времената за тур нямат значение и програмите им не са съсредоточени върху това да гонят чиста скорост. Първата и може би най-важна задача бе да се проверят всички системи дали работят нормално и според очакванията. Едва след това започна работата по търсене на някаква представяне.

Развитието през състезателната година ще е по-сериозно в сравнение с предишни години. Фактът, че колите са напълно нови, пролича в първите постижения. Съотборникът на Бътън Кевин Магнусен бе с най-добро време за целия тест, като то бе с едва 0,724 сек по-добро от най-бързия GP2 автомобил през 2013 г. и с 4,397 сек по-слабо от най-доброто на миналогодишните тренировки на Херес.

- GP2 ще са значително по-близо на определени писти. На високоскоростните трасета ние ще сме по-бързи, но не кой знае колко. Все пак не бива да забравяме, че това е първи тест със съвсем нови автомобили. Като се имат предвид всички новости, гумите и т.н., беше ясно, че колите щяха да са по-бавни при всички положения – обясни Дженсън.

Той допълни, че през 2013-та нямаше почти никакви промени в сравнение с предходния сезон, така че просто не могат еднозначно да се сравняват времена, постигнати при толкова различни условия.

- Всички ще са значително по-бързи в първия старт за сезона. Ще изминат три надпревари и ще свалим още времената. До края на годината може да не сме чак толкова далеч от постиженията през 2013-та. Може би ще сме на около две секунди, когато напаснем всичко – каза още англичанинът.

Според Адриан Сутил пък темпото ще се подобри с поне 4 секунди в рамките на сезона. Немският пилот, който започна подготовка с новия си тим Заубер, е категоричен, че постиженията от първите изпитания не означават нищо.

- Въпрос на време е. През годините правила са се променяли много пъти и сме виждали как отборите печелят секунди всеки месец или на всеки два, а колите стават по-добри. Аз лично очаквам напредък от поне 4 секунди до края на сезона. Това ще е огромна стъпка и се надявам болидите пак да са достатъчно бързи – заяви Сутил.

 

 

 

А имаше време, в което новата кола е с по 2, 3 секунди по-бърза от старата. :(

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Имаше и време, в което Стефчо бе по бРЪз с 2-3 ракии на масата.

 

Руми, ай сиктир, нещата ИЗОБЩО не са наред и ти го знаеш добре. Ако не, да те слагам на масата на Стефчо. 

Link to comment
Share on other sites

А имаше време, в което новата кола е с по 2, 3 секунди по-бърза от старата. :(

 

Сега е криза, трябва да се пести гориво и да се пази природата. :lol: 

 

А иначе времената са горе-долу добри...аз очаквах да са доста по-зле, като се има предвид че в GP2 май караха с доста по-голям обем 8-цилиндрови двигатели.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...