DON_CHEFO Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 А бре феновете на новия цирк...не сте хич активни. Един болид е с к*р, друг със слива, трети страда от артрит...не мога да им хваната спатиите на ограниченията....в тия правила май само ограничения има. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 След вчерашния Заубер C33 мисля, че той най ми гали очото за сега, но да го видим какво ще прави на пътя. А днес ще представят Торо Росо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evropata Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Ферари ако не бях вдигнали толкова шасито в предната част (но това е във връзка с типа окачване), можеше да се получи съвсем прилична крива и да е най-красивия досега. Ама аеродинамика, а и с тези ограничения толкова. Заубера е красив, но може би по-голяма част идва от цветовете. Имаше из нет-а снимки на Макларъна с ливърито от периода им с Уест и те не изглеждат зле с него. Така че значение има и оцветяването наистина за да прикрива тези неща. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Какво да коментираме като колите не са показани в реалния си вид? А и както казва Руми, най-важното е какво ще покажат на пистата, няма да се снимаме с тях... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evropata Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Е ако някой си мисли, че коренно ще се смени визията на носовете, доста се лъже. Да с напредъка на сезона и тестовете, които са разрешени, може да се пробва нова конфигурация, но не мисля, че за първите стартове ще се види нещо различно от това сега. Все пак за една такава промяна се изискват месеци тестове на симулатор и т.н. Това си е мое мнение де, може и да ме опровергаят повечето тимове още в Бахрейн другия месец. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Торо Росо ST9 F1 W05RB10Вече почнаха и предсезоните тестове. Малко лош тайминг, като Уилямс се разделиха с AT&T, сега е тегаво. Преди те доставяха тест тайминги. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Трагикомедия от към звук и гледка. Порно актьорите, това де пилотите как не ги е срам да се качват в това нещо на 4 колела, не знам. Айде на едни им плащат хубави пари и ги разбирам....заеби. Това според мен вече е дъното на Ф1, но пък Бърни и ко винаги може да ни изненадат с няква нова недомислица. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Звука е кенеф! Някак си се надявах да не е така, но уви. Миналата година първия тест даде време с 10 секунди по-бързо от днес. Наистина се надявам да не са толкова зле. Днеска нямаше навъртяни много километри... ХАМ непропусна да почупи колата. Мисля, че това красиво крило се откачи при по-висока скорост и видя предпазната стена от близо. http://www.youtube.com/watch?v=guc2-x7dGnA http://www.youtube.com/watch?v=8gZ5yRtxLJw http://www.youtube.com/watch?v=ohxmRpGP1VY WRC има по-хубав звук от тия прахосмукачки... http://www.youtube.com/watch?v=4bspbOiq810 И накрая малко смях! Пуснете си звука и слушайте двигателя! http://www.youtube.com/watch?v=kzCfsxRJ0w0 И псоле чуйте това! Козината ми настръхва!!! http://www.youtube.com/watch?v=9_W1kmig87k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 - И накрая малко смях! Пуснете си звука и слушайте двигателя! .................................................... - .....Козината ми настръхва!!! По първото - това, дето се чува е или вартбург, или трабант...един вид "зелена F1 2014", работеща в икономичен режим с 1/3 от цилиндрите си. По-второто - "година 2001-ва"....дааааа, а беше време.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 V10. Всичко друго е компромис. Моето Пунто ще е SC, щото болидите ще са бавници. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Пускам и едно клипче записано чрез бинаурна методика, което отрких снощи. Пламене може да му се насладиш с някои убави слушалки. Бинауралният запис - това e техника на записване, при която микрофоните се поставят в слуховите канали на "изкуствена глава" (манекен). Бинауралният запис съдържа пространствени детайли, определяеми от физическата структура на изкуствената глава. При прослушване на бинаурален запис през слушалки с потресаващ реализъм се пресъсдава изходното триизмерно акустическо пространство. http://www.youtube.com/watch?v=aHzl1xizwe0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Нещо проблемни били задвижващите с-ми на черешарите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Всички power units задвижвани от рено денс бяха под огън. Фетел за малко да зареве в бокса, RB то се подпали. ERS много ток вади, всички с рено се оплакват. Не знам. Мерцедес имат много навърятни обиколко без проблем близо 130 за двата дена, което си е много. Обиколки и километри по двигатели за днес. 1 Мерцедес 212 - 938.736 км 2 Ферари 100 - 442.800 км 3 Рено 19 - 84.132 км Тия MGU моменти и тея тоци ще опържат някой пилот, забележете светлините над тиквата на пилота зелено - без ръкавици пипат по колата червено - с гумени ръкавици като ботуши пипат по колата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Трети кошмарен ден за RB10 Red Bull breaks down on first lap of day, smoke coming out of back of the RB10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Тва работи на колко цилиндира бяха вече , а 5 май, или кофти бензин! УЖАСТ! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RMaovFFkNLQ http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_asRFPPvM-4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Как прекъсва тва не е истина! Хахахахахахах Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Някакви новини защо телешкия мелез има толкова проблеми? Много слухове плъзнаха...най-много ми допада тоя за crankshaft-a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Пробелмите на RB не са само с двигателя, имат доста неща за оправвяне. 3 дена тест имат 15 обиколки. Общо взето всички отбори с Рено двигатели има проблеми с нагаждането на отделните с-ми към двигателя. Тук виждаме превъзходството на отборите прозиводители. Утре е последня тестов ден, след тва на 19 мисиля, че пак 3-4 дена тестове и след това към стартовете. Нямат много време за тест въобще. МНого тегава ситуация ми се струва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Екълстоун: Предпочитам да вляза в затвора за десет години, отколкото да дам от парите си30.01.2014 | Й. Севов, снимка: Mirko Stange | 2 коментара Бърни Екълстоун изглежда е напълно убеден, че е невинен. В предварителните преговори на започващия в края на април процес в Мюнхен срещу него за подкуп в особено големи размери, платен на Герхард Грибковски, между прокуратурата и адвокатите на подсъдимия бе договорено, че ако Екълстоун заплати сума в размер на € 286 млн. процесът ще бъде прекратен. Бърни обаче не смята да се разделя със спечелените с пот на челото парички. „Предпочитам да рискувам да вляза в затвора за десет години, отколкото да им дам част от това, което притежавам“, заявява 83-годишният англичанин пред Sportsmail. „Няма да дам нищо. Просто нещата не функционират така. Можеше да стигнем до споразумение още когато всичко започна, но ние решихме, че няма да заложим на това решение. Ще се явим пред съда и ще се защитаваме. Няма какво да крием.“ Ах ти гадно джудже недорасло! Гном алчен недоклатен! Паричките ааааа? Ще си ги носиш с теб в ковчега алчен боклук такъв! Съсипа всичко което можеше! Направи Ф1 за посмешище! Превърна най-голямото шоу в жалък цирк! Ти и твоите слуги, копеле нещастно! Рано или късно ще гушнеш букета, никой не е останал на тая земя и ти няма да си изключение. Тогава твоите парички ще се изпарят със скоростта на светлината. Цялата тази шайка брантии около теб ще ги изсмъркат за секунди. Моля се да ти чопнат не 286 а поне два пъти по толкова, тогава ще умреш от злоба дърто алчно изсъхнало джудже. Давайте шваби, докажете, отмъстете им за двете световни войни. Отрежете му главата на това ангилисйко копеле! Това е коментар под статията Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Тази година дисплеи, догото тъч скрийнове! По-следващата с джойстик от пита! Едно добро нещо да чуя от Бърни: 9:54 – Formula 1 supremo Bernie Ecclestone has described the sport's new green era as "a total farce".This week, Mercedes, Ferrari and Renault have trialled their turbocharged 1.6-litre V6 power units at the opening Jerez test, but the latter manufacturer has endured significant technical troubles, restricting mileage.Adding to the reliability concerns, drivers have expressed disappointment over the sound of the new engines, with Force India driver Nico Hülkenberg likening the noise to Germany's touring car championship, the DTM.Speaking to the Daily Mail, Ecclestone explained: "I said it was going to be like this – a total farce. They [the FIA and the teams] insisted on these new engines. If they wanted to race like this they should go to Le Mans."They talk about saving fuel. They don't need these new engines to achieve that. They should get smaller motorhomes. Then they wouldn't need so many trucks going all round Europe. Mercedes are taking 23 trucks with them everywhere. If they really wanted to save fuel they should stop that."The whole thing with the new engines is totally absurd. People want noise – something special, that's what F1 is all about – and now we have quiet engines and nobody on the track."After the Jerez test, teams have two more gatherings in Bahrain to prepare to the opening race in Australia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 F1 chief executive Bernie Ecclestone has slammed the sport's brave new era, saying the Jerez test this week proves the radical 2014 rules have produced "a total farce". "Look at the last few days. I said it was going to be like this," he told the Daily Mail, referring to the chaos at the opening winter test, headlined by reigning world champions Red Bull's almost total inability to run the new car. Ecclestone, who railed against the introduction of energy recovery-powered turbo V6 engines, said he isn't taking the blame. "They (the FIA and the teams) insisted on these new engines," he said. "If they wanted to race like this they should go to Le Mans." Ecclestone said the arguments about saving fuel, with each driver now limited to just 100 kilos of fuel per race, don't even stack up. "Mercedes are taking 23 trucks with them everywhere. If they really wanted to save fuel they should stop that," he insisted. The 83-year-old campaigned fiercely against the beginning of the new era, arguing that the loss of the roaring naturally-aspirated engines would turn fans off. "People want noise -- something special, that's what F1 is all about," said Ecclestone. "Now we have quiet engines and nobody on the track." Дано наистина няма никой по пистите...дърт, гнусен миндил. Изгони Ф1 от Европа и я прати в Узбекистан и Индия, начукахте го на най-милото - двигателите. Сополив да го смучеш обвит в сто доларови банкноти.......шибан педал Телчоците са направили към 10 обиколи...браво Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Хаха смех голям. Росберг затваря 66 обиколка, от началото в 10 часа, демек има вече горе долу една състезателна дистанция и повече обиколки навъртяни от ХАМ вчера. Бъзикат се феновете, че време е на росберг да влезе за смяна на....масло Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 (edited) Майтап, майтап...ама Алонсо какво си чопли носа в бокса. Какви псувни изядоха и те. Да излизат и да карат и да пробват и да тестват. Фиорано е затворено заради педали като Хорнер и Марко едит: Много е сладко да прочетеш как Рикиардо изпрати телешкия лидер Нюи обратно на чертожната дъска. Edited January 31, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Излиза и той чат пат. Има 21 навъртяни до сега днес. Мисля, че бачкат по друга програма. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 (edited) Малко са. Това са 30 минути на пистата. Ясно е, че ако отворят Фиорано нещата ще придобият нормален характер за само 1 месец...ама ситуацията не е такава. Не могат да си позволят грешки при все, че те и Мерцедес са в най-изгодната ситуация щото всичко друго е платен мелез. Кога телетата ще искат повече тестове? Edited January 31, 2014 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.