Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

На 24 яну МАК ще представят онлайн новата си кола. За сега само те и МЕРЦ са известни с дата на представянето на колата. Мерц са на същия ден, в който започват тестовете на Херес - 28 януари.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

За Формула 1 трябват пари, но платените пилоти стават прекалено много, твърди Брандъл13.01.2014 | Калоян Петров; снимка: Уилямс | 2 коментара tmp_314.jpg

Броят платени пилоти във Формула 1 през последните години е притеснително висок, смята бившият пилот от Гран при и настоящ телевизионен коментатор Мартин Брандъл. Той изрази мнението си по време на моторшоуто на Аутоспорт в Бирмингам, засягайки отново въпрос, който се обсъжда от доста време насам.

Още при обявяването привличането на Пастор Малдонадо в Лотус Брандъл заяви, че има нещо сбъркано в спорта. Причината, посочи той, е, че отборът, който на практика бе най-близо до шампионите от Ред Бул през голяма част от миналия сезон, нямаше възможност да избере най-добрата възможна опция от свободните пилоти. От Енстън трябваше да заложат на състезател с достатъчно добър спонсорски пакет, за да оцелеят.

 

 

Я, ти да видиш. Така както аз ги виждам и говоря нещата от...бая време на сам, през погледа на бивш пилот от Ф1. А когато сегашното поколение се пенсионира ще им викат - бивши пилоти от манежа

Link to comment
Share on other sites

В платените пилоти аз не виждам голям проблем ... проблем е тяхната средна скорост в състезание и техните чисто практически умения да преценят обстановката около себе си. Те привлечени от "имиджа" на формула 1 пилоти подскачат по таблицата от състезания под Ф1 с главоломна скорост без да имат особени постижения, нито в картинг серии, нито в малките формули без електроника и крила (open wheel series) , нито сериозните фирмени шампионати като формула Рено, нито в подготвителните серии на Ф1... и  в крайна сметка пристигат със страшно голяма амбиция и самочувствие, което няма никакво покритие... а това води до крайно грозни състезания и парадокси като отказаването на изключително силни пилоти, просто защото нямат спонсори (Кобаяши е типичен пример за пилот, който можеше да да е спокойно в топ7 при индивидуалното класиране ако разполагаше с нужната техника от отбора си, един от най-трудните за изпреварване пилоти ... да не продължаваме)... та ... ПИЛОТ НА ГОДИНАТ НА ФИА Е.... НЕ Е ШАМПИОНА В Ф1 ... айде стете се защо...

Link to comment
Share on other sites

В платените пилоти аз не виждам голям проблем ... проблем е тяхната средна скорост в състезание и техните чисто практически умения да преценят обстановката около себе си. Те привлечени от "имиджа" на формула 1 пилоти подскачат по таблицата от състезания под Ф1 с главоломна скорост без да имат особени постижения, нито в картинг серии, нито в малките формули без електроника и крила (open wheel series) , нито сериозните фирмени шампионати като формула Рено, нито в подготвителните серии на Ф1... и  в крайна сметка пристигат със страшно голяма амбиция и самочувствие, което няма никакво покритие... а това води до крайно грозни състезания и парадокси като отказаването на изключително силни пилоти, просто защото нямат спонсори (Кобаяши е типичен пример за пилот, който можеше да да е спокойно в топ7 при индивидуалното класиране ако разполагаше с нужната техника от отбора си, един от най-трудните за изпреварване пилоти ... да не продължаваме)... та ... ПИЛОТ НА ГОДИНАТ НА ФИА Е.... НЕ Е ШАМПИОНА В Ф1 ... айде стете се защо...

Това може да го кажеш на някое талантливо момче, което бензина наистина му е в кръвта, но пък няма милионите на маймуната от снимката от горния пост ;). А въпросната маймуна и за краштестер не става

Link to comment
Share on other sites

Състоянието на Шумахер се оказало по-тежко, отколкото са предполагали лекарите и дори имало вероятност изобщо да не излезе от комата.

Link to comment
Share on other sites

Май не е точно така или по-скоро са различни спекулации. Ето какво е казала мениджърката на Шумахер:

 

 

"Критично" отпадна от състоянието на Михаел Шумахер

 

Михаел Шумахер остава в стабилно състояние след ски инцидента на 29 декември, заяви мениджърът му. 

Становището на Сабине Кем за първи път не включва думата "критично", когато се описва състоянието на тежко пострадалия седемкратен световен шампион във Формула 1.
Шумахер продължава да е в изкуствено поддържана кома в болницата в Гренобъл.
"Семейството на Михаел е много щастливо и уверено в работата на екипа лекари, които се грижат за Михаел. Те им се доверяват напълно. Състоянието на Михаел все още се оценява като стабилно", заяви тя.

Това е първото съобщение за развитието на ситуацията с бившия пилот, откакто съпругата му Корина помоли медиите да напуснат болницата.

Link to comment
Share on other sites

Нищо няма да се разбере скоро със сигурност... В смисъл откъм истинност. И вижте и в тая новина какви тъпотии са изписани - смейството било щастливо (?!?!?), че и МНОГО.... Ебати малоумниците.

Link to comment
Share on other sites

Говори се, че дори да излезе от комата и да оздравее...нямало да бъде същия човек вече. Не съм доктор ама удар по главата и проблем с мозъка и състояние на кома...определено не са добри новини. 20 и повече години е бил на ръба във всеки един завой и се отърва само със счупени кости, върна се и показа, на света за какво иде реч. А сега тая нелепица. Стискам му палци да се оправи напълно, а инцидента да остане само един лош спомен.

Link to comment
Share on other sites

МР4-29

 

160_12.jpg

 

BevkBVgCMAISFp9.jpg

 

Без коментар по техническите решения и фалшивия нос. Всички нови коли ще се представят с фалшиви носове, уж да не си издават дизайна.

Друго голямо впечатление ми направи липсата на голям спонсор на МКЛ, има няма оше 45 дена до старта :)

 

Първа ексклузивна снимка от лотус, забележете носа :)

 

1653344_609512512436774_90929434_n.png

Link to comment
Share on other sites

Я, Бътън е дошъл с децата си на презентацията. :D. Отборите ще направят всичко за правилното отвеждане на въздушните струи въпреки новите абсурди.

 

Мкл. Все още нямат главен спонсор, което е всичко друго, но не и добре. Най-вероятно и Уитмарш ще отива да си почива. Дано само не бъде сменен от Браун

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Така както се заговори, Ерик Булие си е бил камшика от Лотус и точно него чичо Рони го готви, като ест. бие шута на Уитмарш :)

 

А утре Ферари ще преставят F14T :)

Link to comment
Share on other sites

Така е защото правилата са такива:

 

Нееднаквите бивници са, защото правилата изискват единичен връх на носа, там някъде в един фиксиран пространствен обем. Т.е. по-дългият е носа като такъв, а другият е само носач на крилото

 

Link to comment
Share on other sites

Много въпросителни има с тия лайняни правила, вече двигателите са 5 за целия сезон. Просто не ми го побира акъла, колко ще са скопени от към мощност за да издържат толкова време и какви охлюви ще наблюдаваме. Пълна трагедия.

Link to comment
Share on other sites

Онова горе ми прилича като сглобено от LEGO. :P

 

А звукът малко наподобява като тоя от пистовите мотори...вероятно заради високите обороти...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...