Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Друга голяма новина от снощи: Макларън приключиха с Водафон, което стана ясно още в Бразилия, но от снощи си имат друг мега спонсор SONY. В предвид, че хонда идват 2015 се заформя едно нипонско сътрудничество.

1463486_770893782927501_778958437_n.jpg

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Начи смятай кви счетоводители имат и колко им плащат под масата, за да извъртят работите пред данъчните както си требе :D :D

 

Смятам, че Мкл има голям шанс да избухнат с идването на Хонда. Имаше няква игра с тестовете, по-точно забрана, която Хонда не ги хваща щото те....няма да се състезават през 2014та

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Завеждат още едно дело срещу Екълстоун?29.11.2013 | Светлана Стойкова; снимка: Race-Press | 0 коментара tmp_231_7.jpg

Немската банка БайернLB е пуснала молба за достъп до документите, използвани като доказателство в процеса, заведен в Лондон от медийната компания Constantin Medien срещу англичанина.

Това може да означава поредно разследване спрямо 83-годишния британец. Той очаква да разбере дали в Германия ще има друго дело срещу него след тези в Ню Йорк (от страна на Bluewaters Communications) и Лондон, а в Швейцария вече тече проучване по въпросите, засягащи продажбата акциите на спорта през 2005-2006 г.

БайернLB притежаваше 47% от F1 акциите, които продаде за над 800 млн. долара на CVC Кепитъл Партнърс. Банката бе изкупила дела на Constantin Medien с уговорката, че ако на по-късен етап го реализира за повече от $1 млрд., 10% от продажната цена ще са за медийната компания. Constantin Medien точно затова заведоха дело срещу Бърни, обвинявайки го, че е манипулирал ситуацията и те са претърпели финансови загуби вследствие на машинациите му и занижената оценка на акциите.

Тази продажба и съпътстващите я събития обикалят съдилищата вече втора година. През 2012-та бившият банкер и шеф отдел рискови инвестиции точно в БайернLB Герхард Грибковски бе осъден на осем и половина години затвор за приемане на подкуп, измама, укриване на данъци и т.н. Той е получил от Екълстоун $44 млн., за да не нарушава процеса, след като заплашил англичанина, че ще подаде на британските данъчни власти информация за него и компаниите му.

Преди година правният отдел на БайернLB изпрати писмо до адвокатите на Бърни с искане за $400 млн. – като щети, с което не постигна нищо. Финансовата институция понастоящем наблюдава процеса в Лондон, за да реши дали да започне поредния процес срещу Екълстоун.

Очаква се делото на Constantin Medien да приключи на 12 декември, а присъдата – да бъде произнесена в началото на 2014 г. Компанията няма да възрази срещу молбата на немската банка да получи достъп до документите.

 

 

 

Айде дърт миндил...айде в някой по-луксозен затвор и да те няма

Link to comment
Share on other sites

Айде дърт миндил...айде в някой по-луксозен затвор и да те няма

 

Ти май му завиждаш за значително по-младите от него каки, дето постоянно движи с тях... :grin:

Link to comment
Share on other sites

Ти май му завиждаш за значително по-младите от него каки, дето постоянно движи с тях... :grin:

Аз пък си мисля, че дъртия миндил спокойно би се разделил с поне милиард долара, ако имаше възможност да се върне на годините на Чефо. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Стратегическата F1 група ще обсъжда предложение за 2 задължителни бокса на състезание29.11.2013 | Калоян Петров; снимка: Mirko Stange | 6 коментара tmp_F1_1.jpg

Задължителен брой питстопове, специален трофей за пилота с най-много полпозишъни през сезона и постоянни номера са част от промените в шампионата на Формула 1, които ще бъдат обсъждани от Стратегическата комисия на следващото й заседание на 9 декември.

Ако бъдат приети, предложенията ще отидат в Световния съвет за автомобилен спорт на ФИА, който дава окончателно одобрение на всички промени.

Един от дискутираните въпроси например е пилотите да правят задължителни две спирания в бокса за смяна на гуми на състезание. Комплект твърди гуми (така наречените prime) ще могат да се използват в не повече от 50% от състезателната дистанция, а комплект меки (option) – в не повече от 30%. По този начин биха се избегнали опитите да се удължи животът на гумите като досега.

Доставчикът на гуми за Формула 1 Пирели има огромно желание да избегне съсредоточаване на вниманието върху продуктите си, каквото се получи през изминалия сезон. Италианската компания бе подложена на сериозни критики заради редица проблеми, сред които деламинация, спукани гуми, твърде високо износване и т.н. Наскоро от Пирели заявиха категорично, че искат точни указания какви да са спецификациите за 2014 г. или ще подходят крайно консервативно към специхикациите за догодина.

На дискусия ще бъде подложено и предложение за повече възможности за тестове, за да се помогне на Пирели в развитието на гумите. Една от идеите е отборите да отделят по ден от осемте за тестове в рамките на сезона конкретно за такива изпитания. Според друга част от предсезонните проби могат да се превърнат в проверка качествата на продуктите на мокро.

ФИА пък планира да въведе нов трофей в шампионата – за пилота, спечелил най-много полпозишъни през сезона. Екипите не са одобрили идеята да се дават допълнителни точки за състезателя на първа позиция, така че е останало предложението да се създаде „FIA Pole Man of the Year in F1”. При равен брой полпозишъни наградата ще отива при пилота с повече втори места и т.н.

Себастиан Фетел би спечелил тази награда четири пъти за последните пет години, показва проучване на Аутоспорт. Четирикратният световен шампион има 4 първи позиции и 4 втори места през 2009 г., 10 пола от 19 през 2010-та, 15 от 19 през 2011-та и 9 от 19 през 2013-та. Единствено през 2012 г. Люис Хамилтън бе със 7 първи позиции от 20 старта.

Друго предложение за обсъждане от Стратегическата група е въвеждането на постоянни номера за пилотите. Въпросът се състои от три части, които трябва да бъдат уточнени: къде ще бъдат изписвани, ще могат ли пилотите да избират номер и дали конкретните номера ще бъдат упоменавани изрично в суперлицензите. Единствената промяна би била, ако състезател стане световен шампион – тогава той има правото да е с №1 на болида си.

Според Стратегическата група подобна промяна би била добра от маркетингова гледна точка. Била е обсъдена възможността изборът на номера да бъде специално събитие с поканени представители на медиите и спонсори.

Препоръчваме ви: Бил ли си в Париж? Сега е момента!

 

 

И после ми разправяте, че не е цирк. Майко мила...Дали ще имат червени носове и бутафорни обувки? Да им сера в устенцата га съм "най-разстроен"

Link to comment
Share on other sites

Пастора в Лотус, ужас и безумие... Догодина, който мерне Лотус в огледата да бяга на далеч. :grin:

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

To беше ясно какво ще стане още когато Рено се оттеглиха, като производител на шасита. Лотус нямат необходимия финансов ресурс и някой трябва да плаща сметките....

Link to comment
Share on other sites

Само, че както казах още на сбирката у Виден, PDVSA са потънали в близо 4.5 милиарда в дългове. Така, че парите на Малдонадо не знам от къде ще дойдат, но няма да са от Венецуела, след като същите обявиха, че няма да спонсорират кой да е тим през 2014 във формула 1. То на фона на 4.5 млрд, едни 30 милиона не са кой знае какво ама... :)

Link to comment
Share on other sites

- Пирели свършиха чудесна работа за нас. Казах им, че не искаме гуми, които да изкарват по цяло състезание. Искахме гуми, които никой да не знае как ще се държат. Така ще се получи и с двигателите догодина. Все още смятам, че това, което имахме досега, бе добро. Не мисля, че имаше каквато и да е нужда от промяна – допълва Бърни по повод въвеждането на новите двигател от 2014 г.

 

 

За това има нелегално проведени тестове и мрънкане на Марко и Хорнер като вдовици за кор...бан чорба.

 

Освен това ДЕДКО Бърни, от мен лично спести една 1000-рка. Силно се надявам да има и други, дано пистите ти стават все по-празни и Ф1 изцяло да иде в Азия при жълтите и рязаните...да си му изядеш тогава цялата глава...до топчаата ;)

Link to comment
Share on other sites

Иии...жалко за Нико. Лайно като Преподобния си намери място в Лотус(не е казано, че ще са бързи и другия сезон, но все пак). Нико пак трябва да кара за Сахарите...За това са виновни и Ферари, че подписаха с това леке Мими.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Въвеждат таван на бюджетите в F1, точките за финалния старт се удвояват

 

 

От вътрешен източник знам, че на всеки пилот ще има по 5 червени носа на сезон, ако сложи 6-ти...ще бъде глобен с 20 хил евро и разказване на вицове до зори. Ще имат червени къдрави коси по 4 на сезон. Преди всяко състезание трябва да бъдат прани, за да не завъдят въшки. Ще има гласуване с СМС-и и лаЙквания във ФБ. С първото ще се гласува кой пилот да бъде изхвърлен от състезанието, а с второто ще се печели ПОЛ-а. Цирк дю Солей...пасти да яде пред помията която ПРОДЪЛЖАВА да се забърква. И тука не споменаваме предавателните числа, прецаканите мотори, гуми и т.н и т.н и т.н

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

От вътрешен източник знам, че на всеки пилот ще има по 5 червени носа на сезон, ако сложи 6-ти...ще бъде глобен с 20 хил евро и разказване на вицове до зори. Ще имат червени къдрави коси по 4 на сезон. Преди всяко състезание трябва да бъдат прани, за да не завъдят въшки. Ще има гласуване с СМС-и и лаЙквания във ФБ. С първото ще се гласува кой пилот да бъде изхвърлен от състезанието, а с второто ще се печели ПОЛ-а. Цирк дю Солей...пасти да яде пред помията която ПРОДЪЛЖАВА да се забърква. И тука не споменаваме предавателните числа, прецаканите мотори, гуми и т.н и т.н и т.н

Споко бе, за*би я тази формула ами вземи пусни някоя и друга снимка от Вегас. :)

Link to comment
Share on other sites

Сега ги качвам от телефона и ги въртя да са в правилната дирекция. :D На другия черен петък ако не забода някой ДСЛР па на :D

 

Иначе как няма да ме е яд за тия глупости. Яд ме е и още как, хора като Чапман и Енцо в момента се въртят в гробовете си заради тия глупости. Бесен съм направо, а спрях да я гледам след Монца и Спа.

Link to comment
Share on other sites

Изглежда слуховете за Браун в МКЛ може и да се окажат истина през 2015. Рон Денис обмисля да си върне отбора да разкара Уитмарш и да привлече Браун, наред с ХОНДА двигателите през 2015 за МКЛ може да се окаже един много умен ход.

Link to comment
Share on other sites

Ървайн: Последните правила са лудост, Хамилтън залитна прекалено по шоубизнеса19.12.2013 | Светлана Стойкова | 4 коментара tmp_eddie_irvine_53200582.jpg

48-годишният Еди Ървайн не е загубил нищо от остротата на езика си – ирландецът обяснява в интервю за Белфаст Телеграф какво мисли за най-новите правила във Формула 1, за постиженията на Себастиан Фетел и за Люис Хамилтън като пилот в Гран при.

Ирландецът, който сега се занимава с различни бизнес начинания (и то много успешно), е категоричен, че последните промени в правилника са лудост.

- Според мен Формула 1 е загубила пътя си. Последното правило – за двойните точки във финалния кръг – е лудост. То всъщност ме накара да осъзная, че няма да гледам повече състезания, докато не бъде отменено. Просто става неудобно вече. Наистина. Би трябвало да се срамуват от себе си. Смятам, че хората, взимащи тези решения, са си загубили ума. Не разбират реалността, а някои от тях са в тази среда твърде дълго време. Съсипаха историята на спорта, променяйки точките, квалификациите и въвеждайки двойни точки за последния старт! Абсурдно е, не съм чувал подобен майтап през живота си – заяви Ървайн. – Времето ми в F1 беше страхотно, изкарах си жестоко. Но сега се забавлявам също толкова и дори контролирам повече съдбата си, отколкото тогава. Занимавам се със собствения си бизнес и пътувам много, което помага да видиш колко маловажна е Формула 1. Но когато си там, всички наоколо я смятат за най-важното нещо на света. Това се наблюдава във всеки бизнес... Срещаш актьори, които си мислят, че филмите им ще променят живота на хората. Виждаш футболисти, смятащи, че мачовете им са центъра на вселената. Но когато излезе от този свят, осъзнаваш колко малко значение имат.

Ървайн коментира постижението на Себастиан Фетел, който тази година спечели четвъртата си поредна титла във Формула 1:

- Стореното от Фетел е изумително, въпреки ме той е с най-добрата кола почти всяко година – нещо, с което Михаел [Шумахер] не разполагаше. Когато спечели първите си две титли, Михаел реши, че му е скучно, ще отиде във Ферари и ще преобрази отбора, а това е достойно за възхищение. Бори се там четири години преди да спечели пак шампионата. Фетел просто си стои в Руд Бул и печели трофеи, което е скучно. Не виждам какво се опитва да докаже. Да, ще вземе много титли, но знаете ли – на кого му пука?

Мнението му за Люис Хамилтън също е особено колоритно: Еди смята, че англичанинът е прекалил със залитането си към шоубизнеса. Според Ървайн пилотът на Мерцедес е загубил вярната посока след един фантастичен старт във Формула 1, а притежава невероятен талант.

- Люис поиска да е филмова звезда или рапър, или нещо друго. Хората искат спортните звезди да са на 100% отдадени на дисциплината си. Мисля, че сега се оправя от това и би било чудесно, ако предизвика Фетел. Люис и Фернандо Алонсо са двамата състезатели, които могат да го победят, ако колите им са достатъчно добри. За съжаление досега не бяха такива - обясни Еди.

 

 

Бившият пилот откровено признава, че не гледа спорт и предпочита Дискавъри, но смята, че е важно децата да спортуват. Не поддържа и връзки с никого от Формула 1, освен една спорадична:

- Кими Райконен ми звъни от време на време като се напие!

 

 

 

Ървайн сцепи мрака и пръв се осмели да каже това, което мисли, а не това, което му е написано от PR отдела на отбора, "за който кара".

Няма как да е по-прав. Когато човек не се страхува от наказание или порицание от ФИА...може да си позволи лукса да каже истината.

Link to comment
Share on other sites

Не забравяй, че това най-малкото е пилот от Ф1(бивш). И като действащ пилот пак му викаха поразяващата уста. Знам, че няма как да знаеш щото тогава Ф1 е била чужда за 90% от пишещите тука. И съвсем случайно Еди пък е карал в ония времена когато спорта все още беше интересен и конските сили бяха от значение, а не как му се зарежда КЕРС-а и дали гумите ще издържат четвърт или половин обиколка...а да и точките бяха 10, 6...а не като на волейболен мач.

 

Ален Прост също не е много очарован ;), г-н Титли(дизайнера) на питбул - тоже ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Истината.... СПОРЕД него. Никога не забравяй, че това е МНЕНИЕ. Не е теорема в математиката, че да няма 2 мнения...

 

Когато човек не се страхува от наказание, може и да се изсере на средата на площада... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...