RaptoR Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Тая тъпотия ако е изречена, язък му на Лимонсио за героизмите през сезона... Толкова ли да е прост това момче??? ========================= Младежи, гответе се за неделя! Дотук смятам 5 човека, да се надяваме 6 с Весо... Има ли още? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Аз чакам лична покана. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Ти нали беше в чужбина?!?!? Последно? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Няма как Маркиза да е по-прав. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 http://www.f1fanatic.co.uk/2013/11/21/lucas-di-grassi-gives-formula-e-car-its-first-test Пунтото ми има по-широки гуми от тая пародия и на 3 цилиндъра дори звучи по-добре. :puke: Уебър и той гледам споделя нашето мнение за "състезанията" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 http://www.f1fanatic.co.uk/2013/11/21/lucas-di-grassi-gives-formula-e-car-its-first-test Пунтото ми има по-широки гуми от тая пародия и на 3 цилиндъра дори звучи по-добре. :puke: Уебър и той гледам споделя нашето мнение за "състезанията" Млади момко, ако още не си разбрал нефта свършва. Може и да не е точно утре, но въпросната дата наближава с пълна сила, след което любимите ти мАтори остават безвъзвратно в историята. Всъщност това вероятно ще се случи доста преди окончателно да се свърши нефта, защото в един момент цената му ще стане такава, че ще е по-добре да зареждаш таратайката с 20-годишен "Дом Периньон". Както и да е, технологиите се развиват, а Формула 1 винаги е била олицетворение на върховите технологии. В момента върховите технологии са точно това - електрички, които зареждаш от контакта. Колкото и да ти е неприятно, електрическия мАтор превъзхожда МНОГОКРАТНО по всички показатели този с вътрешно горене и налагането му в спорта е просто неизбежно. По-добре свиквай. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 https://www.youtube.com/watch?v=q6NulpPHCvs коментарите под клипа са един път....баси, на бая народ му е писнал на .... Млади момко, ако още не си разбрал нефта свършва. Може и да не е точно утре, но въпросната дата наближава с пълна сила, след което любимите ти мАтори остават безвъзвратно в историята. Всъщност това вероятно ще се случи доста преди окончателно да се свърши нефта, защото в един момент цената му ще стане такава, че ще е по-добре да зареждаш таратайката с 20-годишен "Дом Периньон". Както и да е, технологиите се развиват, а Формула 1 винаги е била олицетворение на върховите технологии. В момента върховите технологии са точно това - електрички, които зареждаш от контакта. Колкото и да ти е неприятно, електрическия мАтор превъзхожда МНОГОКРАТНО по всички показатели този с вътрешно горене и налагането му в спорта е просто неизбежно. По-добре свиквай. в момента формула 1 е смях . върховите тролейбуси....абе айде да не продължавам, че не ми липсват първите 7 години Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 За електричките незнам, натам върви бъдещето, но най-големия спомен, които ми е останал от Хунгароринг е точно звука. Без него сякаш се губи една голяма част от цялото преживяване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 (edited) Електричарка и Ф1 е като девствена ку**а...нЕма такова животно. V8 или V10, без лимит на оборотите и кой колкото може - да го развива. Толкова е елементарно, че не е истина. В крайна сметка, Фетел и тимът му нямат вина за това, че се справят най-добре в последните четири сезона и не трябва да бъдат винени за превъзходството им. Но проблемите пред Себ са другаде. Ако го разглеждаме като пилот, то той е сред най-добрите в историята на автомобилния спорт. Състезателният му инженер Гийом Рокелен е абсолютно уверен, че Себ притежава скорост, която му дава право да се сравнява с Айртон Сена или Ники Лауда. Но също така бърза да направи уговорката, че Фетел тепърва трябва да развива някои важни за великите пилоти качества като търпение, психическа устойчивост и дори някои елементи, свързани с пилотирането. И то след като вече има четири световни титли. Като изключим начина, по който Red Bull се отнася към Марк Уебър от края на 2010 насам, Фетел изпълни всички, което му трябваше, за да стане световен шампион: помогна тимът да бъде изграден около него, разбира се отлично с всички в екипа, адаптира се бързо към промените в колата и използва на максимум това, което му осигурява екипът на Ейдриън Нюи. Най-важният факт е, че Фетел се адаптира невероятно успешно към изискванията на гумите на Pirelli. И това му даде огромно предимство. То беше на път да изчезне през първата половина на 2013, но смяната на сликовете в средата на сезона след инцидентите на „Силвърстоун" върнаха инициативата на Фетел и Red Bull и резултатите са налице - осем победи от осем старта през втората половина на сезона. Можем да изпишем десетки страници за таланта, уменията и волята на Фетел и всички те ще бъдат верни. Но последният рекорд, за който Фетел ще трябва да се бори няма да е този за това дали е спечелил девет поредни победи през 2013 или дали ще изравни постижението на Михаел Шумахер от 13 спечелени състезания в рамките на една година. Фетел тепърва ще се бори за уважението и любовта на феновете. А то твърде често не зависи от успехите на пистата. Ако си сложите ръка на сърцето, ще можете ли да изброите поне трима важи познати, запалени по Формула 1, които да твърдят, че Фетел им е най-любимият пилот, че са възхитени от таланта, изпреварванията и изобщо, състезанията, които прави. Защото всеки от нас може да посочи хиляди, които се кълнат в Айртон Сена, Ален Прост, Михаел Шумахер, Ники Лауда, Емерсон Фитипалди, дори Деймън Хил и Найджъл Менсъл. Има дори много фенове на Формула 1, които и до днес смятат Жил Вилньов за най-великият пилот в историята на световния шампионат, а той дори няма титла. До Малайзия 2013 Фетел беше приеман за готиния и талантлив германец, който има шанс да се бори с постиженията на Михаел Шумахер, но да го направи по един симпатичен и харесван начин. След това обаче нещата рязко се объркаха - на пистата в Малайзия и в падока преди старта в Китай Фетел показа другото си лице - той в прав текст обясни, че е откраднал победата на Марк Уебър на „Сепанг" защото смята, че той не е заслужавал да спечели, допълни, че би го направил отново, дори и с нарушение на заповедите от бокса и накрая дори се подсмихна на журналистическия въпрос дали очаква санкции за действията си, като обясни, че живеем в реалността, където явно никой не смее да го накаже за каквото и да е. „Страхотни" новини за шефа му Кристиан Хорнър между другото. Оттук нататък може да сте сигурни, че цялата PR машина на Red Bull ще е впрегната да оправя имиджа на Фетел, нещо, което започна още с първите стартове след лятната пауза. Най-малкото защото цялата стратегия на марката и присъствието й във Формула 1 изобщо не се връзват с това тя да е наела „злодея" в световния шампионат. Никой не може да отнеме постиженията на Себ на пистата, нито титлите, нито победите, нито точките и спечелените квалификации. Но той много добре знае, че ако не спечели сърцата на феновете, забравата ще го застигне много бързо. След победата си в Щатите той заяви, че иска един ден хората да си спомнят за него, както си спомнят някои от най-великите пилоти в историята на спорта. Това може и да стане. Никой от предшествениците на Себ не е бил ангел. Всички големи шампиони във Формула 1 са били и са арогантни, безмилостни, коравосърдечни и егоцентрични и ако видят възможност да вземат аванс чрез нарушаване на правилата, малцина са се отказвали от нея. Но нито един от тях не е нарушавал заповеди от бокса, не е предавал тима си и съотборника си. Точно това видяха в Малайзия и Китай феновете и затова освиркват Фетел. Просто защото никой не обича измамниците и крадците, както и фалшивите им извинения. Просто е. Каквото и да се опитват да ни обяснят Хорнър и доктор Марко. Edited November 21, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 (edited) Млади момко, ако още не си разбрал нефта свършва. Може и да не е точно утре, но въпросната дата наближава с пълна сила, след което любимите ти мАтори остават безвъзвратно в историята. Всъщност това вероятно ще се случи доста преди окончателно да се свърши нефта, защото в един момент цената му ще стане такава, че ще е по-добре да зареждаш таратайката с 20-годишен "Дом Периньон". Както и да е, технологиите се развиват, а Формула 1 винаги е била олицетворение на върховите технологии. В момента върховите технологии са точно това - електрички, които зареждаш от контакта. Колкото и да ти е неприятно, електрическия мАтор превъзхожда МНОГОКРАТНО по всички показатели този с вътрешно горене и налагането му в спорта е просто неизбежно. По-добре свиквай. И с електрическите агрегати идват и автопилота < дистанционните < тотална липса на пилот < изцяло нарисувано виртуално Гран При Мерси съм Edited November 21, 2013 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evropata Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Като се замислих над тази прогноза за по-бавни обиколки хем ми става смешно, хем се чудя на някои писти като тази в Сингапур и Абу Даби дали ще успяват да се вместват в 2-та часа състезание ?То без КС е трудно, а ако вземе, че излезе такава.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Аз си мисля, че само в началото ще е така. След като вкарат всичко в час, ще са по-бързи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Нали знаеш какво е казал един умен човек - Шелби Болидите ще са по-тежки, с по-малко конски сили. Не знам каква ще е тая аеродинамика, какво ще е това чудо, но на Монца спокойно с FXX EVO ще им се държи темпо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 DON_CHEFO, ако се заинтересуваш от зората на автомобилостроенето ще разбереш че електрическите автомобили са имали доста време предимство във скоростта спрямо преките им парни конкуренти. За петролни двигатели изобщо не се е говорело и нямало е да стане дума ако в процеса на дестилация на нефта не се е появил опасен отпадъчен продукт - бензин, който все пак е трябвало да бъде оползотворен или изхвърлен. Ако за развитието на акумулатори беше заделен 1% от ресурса разходван за развитието на петролния двигател всичко в момента щеше да се движи на ток. Дори и в момента сярно-железните батерии имат по висока енергийна плътност отколкото бензина, но са опасни за експлоатация защото нормалната им есплоатационна температура е 400 целзиеви градуса. В момента на дневен ред е развитието на горивните елементи които вече имат достатъчна специфична мощност за състезателна кола но засега са скъпи и недостатъчно надеждни. По отношение на мощността на електродвигателите - петролните им братя могат само да им дишат праха от пистата (не и дима щото не дигат пушилка). а за разликата броя подвижни и следователно потенциално ненадеждни компоненти между електричката и газеника не си струва и да говорим. Бъдещето е на тока. Петрола беше грешка и такава и ще си остане. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 БРАВО!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Бъдещето не е в превръщането на химическа в електрическа енергия! Но за какво говорим тук, закривайте форОма, явно спорт F1 няма. Нека да почнем да правим самолети на ток, пък тогава да гледаме към F1. Защото един презокеански полет харчи колкото един сезон във F1 за 10 отбора. Връщам се назад да споделА, че тази промяна на двигателите във F1 бе направена с една единственна цел - по-малко пари. На практика излиза, че смяната е с 30% по-скъпа от сегашните. А когато мине на ток F1 за да бъде по-евтина от сега, ще минат поне 60-70 години, ако не е повече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 60-70?! Аз смятам, че ще са доооооста по-малко... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Обаче продължавате да се държите, сякаш сме решаващи фактори в условията... Последно 7 ли сме за неделя? Носете стока, аз съм поръчал кега. Ред Бул ще купим на място ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 DON_CHEFO, ако се заинтересуваш от зората на автомобилостроенето ще разбереш че електрическите автомобили са имали доста време предимство във скоростта спрямо преките им парни конкуренти. За петролни двигатели изобщо не се е говорело и нямало е да стане дума ако в процеса на дестилация на нефта не се е появил опасен отпадъчен продукт - бензин, който все пак е трябвало да бъде оползотворен или изхвърлен. Ако за развитието на акумулатори беше заделен 1% от ресурса разходван за развитието на петролния двигател всичко в момента щеше да се движи на ток. Дори и в момента сярно-железните батерии имат по висока енергийна плътност отколкото бензина, но са опасни за експлоатация защото нормалната им есплоатационна температура е 400 целзиеви градуса. В момента на дневен ред е развитието на горивните елементи които вече имат достатъчна специфична мощност за състезателна кола но засега са скъпи и недостатъчно надеждни. По отношение на мощността на електродвигателите - петролните им братя могат само да им дишат праха от пистата (не и дима щото не дигат пушилка). а за разликата броя подвижни и следователно потенциално ненадеждни компоненти между електричката и газеника не си струва и да говорим. Бъдещето е на тока. Петрола беше грешка и такава и ще си остане. Не, няма да се заинтересувам, не искам да го направя и ми е противно. МОТОРНИЯ спорт иска бензин и обороти. Другото са мокри сънища на ел. инженери и членове на грийн пийс . Електричеството няма работа в моторния спорт. Енцо и Чапман се въртят в гробовете си при такива постове. Що не си пуснете кърлинг или нещо дето има ток. Баси, не стига, че ебаха майката на спорта ами и оправдания се търсят за това. Не ме интересува какви предимства има ел. мотрисата. Прекъсвач на 20-тина и отгоре хиляди оборота е къде, къде по-интересен за слушане и гледане. Румен отново е прав. И за целта и за цената. Преди сумати време ония дърт фрол Бърни се беше разтревожил за звука....е с право. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Стефчо, ето ти ги бре! Рев, глас, пушек... http://www.youtube.com/watch?v=5_3ZeN6Zmzc Хем си и наблизо вече... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Ами, че вие точно това си гледате в момента - ШОУ. Състезание няма. Освен може би кой ще клика по-бързо на "солида" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Аве оууууууу тва е моторен спорт а не ДВГ спорт я се стягаи и не говори глупости 6toto 6a doida f amerikata i 6a ta fkaram na byrzo v 4as Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 (edited) майчице мила ...дано не стигате до високите ръководни постове във ФИА...НИКОГА. Че тогава теглителната сила може да се окаже и жива...с копита Edited November 22, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Стефчо, сипи си, миличък, сипи си..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 МОТОРНИЯ спорт иска бензин и обороти. По същия начин са мислили навремето и онези назадничави люде, за които първите автомобили не са могли да стават за нищо сериозно и едва ли са щяли да изместят коня в различните скоростни надбягвания по онова време. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.