Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Може и смешно и жалко да е, но от бая време в света на F1 се говори за това. Не ги раждам аз тия конспирации, доста по-запознати хора от нас ги следят тия неща.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ами като не могат да ги настигнат реално технически, търсят под вола теле и си измислят какви ли не тъпанарщини... СмЕх. Ама то вече стана ясно, че Ред Бул командва Ф1 самосиндикално... Жалка работа... 

Link to comment
Share on other sites

Гледах филма...много е хубав. Бях гледал ревюта, попрочел това и онова, но филма си е дружко. И веднага се сетих как Кими бил карал с болчици в гръбчето, милинкия той. Лауда идва от ада и печели на Монца пред тифозите(само той си знае болката). Настройките, работата по колите(тогава)...допълнително ме отвратиха от сегашната ситуация.

Link to comment
Share on other sites

Гуми, тракшън контрол, шаси ... няма значение кой е пилота. Лично мнение.

Има...и винаги ще има, колкото и ограничен да е пилота. В момента е най-ограничен от времето когато аз съм започнал да гледам Ф1, но виж къде е Фетел и къде е Уебър, къде е Алонсо и къде е Маса, къде е Кими и къде е Грожан(това последното ми е по спомен). Заради втория си пилот миналата година Ферари загубиха 1 титла.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз само наблягам как нарочно се елиминират постепенно 2 компонента. Двигателя и пилота. И тая тенденция нз до кога ще я изтраем. Да видим догодина как ще е. А с тракшън и Виталий Петров може да е 1. Както се вижда при супербайковете за улицата... страхотните тракшън контроли водя до това по-слаб ездач да запише по-бързо време от по-добрия друг такъв - скоро имаше на мотортренд или не помня на кой ревю на 6-8 супер мотора от 2013г.

Link to comment
Share on other sites

След трансфера на Кими във Ферари доста си мислих защо предриемат този ход и единственното, което ми ражда тиквоча, е че пак изключват пилоткса титла през 2014 и искат да минимизират загубите, но определно си вдигат шансовите за победа в конструкторския шампионат. Но това са си мои мисли.

Link to comment
Share on other sites

Аз само наблягам как нарочно се елиминират постепенно 2 компонента. Двигателя и пилота. И тая тенденция нз до кога ще я изтраем. Да видим догодина как ще е. А с тракшън и Виталий Петров може да е 1. Както се вижда при супербайковете за улицата... страхотните тракшън контроли водя до това по-слаб ездач да запише по-бързо време от по-добрия друг такъв - скоро имаше на мотортренд или не помня на кой ревю на 6-8 супер мотора от 2013г.

двигателя е елиминаран от как го "замръзнаха" и скопиха на един и същи прекъсвач за всеки производител. Тенденцията не се трае. Зрителския интерес е спаднал в няколко страни. С допълнителните платени канали в Италия и Франция от сезон 2013 с нетърпение чакам да видя резултатите. Друго доказателство, че НОРМАЛНИТЕ фенове на Ф1(европейските) са намалели е...ГП на Азия и Пасифика. Мисля, че вече стартовете извън Европа са повече от другите. Аз лично съм си казал, че до края ще гледам само Бразилия и Япония. Другите не заслужават пък ако ще Ферари и СТР и Заубер да са на първите 6 места ;).

 

едит: Пак казвам, това е само 1 бройка от БГ. Слагам 100 млн, че има и други с такова мислене по светО ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

- Тези гуми не могат да изкарат и пет километра. Качеството им е на границата. Положението е също за всички ни, но съм сигурен, че ако натиснеш на 100% от началото на обиколката, няма да издържат 5 километра. Това не помага особено и не е нормално, а и не е приятно да караш така в около 95% от тура. Не виня гумите. Но те не са добри. Всички го виждаме с очите си. Ето Заубер например – отпадаха в Q1, докато не сложихме гумите (с конструкция) от 2012 г. и сега и двете коли са в Q3. Промяната беше голяма и се отрази крайно зле на Ферари и Лотус – заяви Алонсо.

Кими Райконен също спомена гумите след квалификацията. Той обясни, че има повече проблеми с предната част на своя Е21 след промяната в тях.

 

Вече дори не се и дразня на плямпянията на глорихънтърчетата

Link to comment
Share on other sites

Ето едно състезание, което ще гледам на запис.... Предвид какво се очертава да се ПОВТОРИ след снощи....  :laughing:

Това пък за мен е първото състезание, което гледам директно в момента с доволно количество каберне и мезета. :lol:

 

Едит: Бахти и шоуто става на това състезание. Перез пука зрелищно гума, при което вадят сейфти кара, след което Сутил натресе Уебър и болида му се подпали като новогодишен фойерверк, а Кими и Грожан щяха за малко да станат на кълбета, когато финландеца го изпреварваше. :lol:

Link to comment
Share on other sites

За мен беше едно от малкото които мога да гледам на живо. Гледах го до преди 30 мин и се наложи да излезна. Точно след това е започнало шоуто... Иначе Фетел не просто размаза конкуренцията. Всъщност то нямаше такава. Дори и минимална. Хареса ми и отговорът на Пирели относно мнението което е изказал испанският циганин. Стефчо нарочно не го е цитирал. После ще го намеря и копирам тук.

Link to comment
Share on other sites

Фетел отново без конкуренция, но Кими направи страхотно състезание също, като донесоха двоен подиум на Лотус с Грожан. Мисля шоуто в Корея беше на високо ниво! :punk

Link to comment
Share on other sites

Вече дори не се и дразня на плямпянията на глорихънтърчетата

Защо не копира и останалата част от статията която си цитирал???

 

Ето я и нея:

 

Думите на Алонсо обаче предизвикаха реакция от страна на Пирели, чийто моторспорт директор Пол Хембри също бе доста остър:

 

- Алонсо, разбира се, е един от големите F1 състезатели. Затова е разочароващо да чуем такива коментари и под очакваните от такъв шампион стандарти. Мога само да предложа да отиде да попита пилота, който скоро ще е четирикратен носител на короната, как да извлича най-доброто от същите гуми.

 

 

 

Интересни моменти имаше в Rush. Като цяло изобщо не стана дума за отбора ягодка. Най - култовото бяха няколко реплики на Лауда:

Имате толкова много фабрики, а една кола не можете да направите като хората(По спомен беше нещо такова). Колко прав е бил още преди почти 40 години :laughing:.

Link to comment
Share on other sites

Това пък за мен е първото състезание, което гледам директно в момента с доволно количество каберне и мезета. :lol:

 

Едит: Бахти и шоуто става на това състезание. Перез пука зрелищно гума, при което вадят сейфти кара, след което Сутил натресе Уебър и болида му се подпали като новогодишен фойерверк, а Кими и Грожан щяха за малко да станат на кълбета, когато финландеца го изпреварваше. :lol:

 

 

За мен беше едно от малкото които мога да гледам на живо. Гледах го до преди 30 мин и се наложи да излезна. Точно след това е започнало шоуто... Иначе Фетел не просто размаза конкуренцията. Всъщност то нямаше такава. Дори и минимална. Хареса ми и отговорът на Пирели относно мнението което е изказал испанският циганин. Стефчо нарочно не го е цитирал. После ще го намеря и копирам тук.

 

 

Фетел отново без конкуренция, но Кими направи страхотно състезание също, като донесоха двоен подиум на Лотус с Грожан. Мисля шоуто в Корея беше на високо ниво! :punk

 

това не шоу, а състезание. Цирковата трупа е в WWE. Но пък явно новия таргет на Бърни ви е нацелил баш както си трябва. Лошото е, че сте прекалено много и за това ШОУТО продължава.

 

Защо не копира и останалата част от статията която си цитирал???

 

Ето я и нея:

 

 

 

Интересни моменти имаше в Rush. Като цяло изобщо не стана дума за отбора ягодка. Най - култовото бяха няколко реплики на Лауда:

Имате толкова много фабрики, а една кола не можете да направите като хората(По спомен беше нещо такова). Колко прав е бил още преди почти 40 години :laughing:.

 

Толкова си гледал и филма, това е първо, а второто си личи, че отново си чакал на филма, за да научиш нещо. Така, че не се опитвай да изпъкнеш като свински мъдИ в кал. Не и пред хора ГЛЕДАЛИ състезания и интересуващи се от СЪСТЕЗАНИЯ, а не "шоу".

 

За пореден път ти казвам...това не е темата за айфон или за няква електроника където съм бос и НЕ МЕ Е срам да питам.

 

RUSH не е моменти...RUSH е сезон 76(определян като може би най-интересния сезон за всички времена). Сега и 10% от онова време няма. Хвали ми се Мими как карал с болки в гръбчето...милинкия той, душичка златна....

 

Марк Уебър (Ред Бул) изрази сериозно недоволство от гумите на Пирели след Гран при на Корея.

Австралиецът спука гума, след като предна дясна на колата на Серхио Перес (Макларън) експлодира точно пред него. Инцидентът предизвика излизане на кола за сигурност, тъй като по трасето имаше разхвърчали се парчета, които трябваше да бъдат прибрани.

- Това е положението. Пилотите не са свръх важни – важно е какво искат други хора. Гумите се износват много, а и експлодират. Точно това трябва да оправят Пирели. Те вероятно ще кажат, че случилото се с Перес се дължи на блокиране на колелата, но причината за подобно блокиране е прекаленото износване – заяви Марк.

 

 

Когато корпоротивния х♚й вече го няма...може да се кажат доооста неща. А Хембри нещо се извинява на Алонсо. От 3 години на сам само за гуми си говорим и вие продължавате да ми рупате... еми няма как да стане

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Думите на Алонсо обаче предизвикаха реакция от страна на Пирели, чийто моторспорт директор Пол Хембри също бе доста остър:

 

- Алонсо, разбира се, е един от големите F1 състезатели. Затова е разочароващо да чуем такива коментари и под очакваните от такъв шампион стандарти. Мога само да предложа да отиде да попита пилота, който скоро ще е четирикратен носител на короната, как да извлича най-доброто от същите гуми.

 

А Пол Хембри днес може да попита Перес, какво е (за втори път) да ти прелети покрай главата гумения парцал.

 

И още едно интересно изказване от Корея:

 

Webber: "I got a Pirelli puncture from a Pirelli tyre..." :)

 

Я, Пирели се извинили на Алонсо! - http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/24419856

Edited by hop
Link to comment
Share on other sites

Другото нещо с което мога да го нарека е госпожичка. Следващата година ще се уверим за пореден път в това.

Точно колкото е 'госпожичка' и Фетел! Видяхме какво реване беше (негово и на Редбул) от началото на сезона до Силвърстоун, когато Пирели смениха гумите!..

Edited by hop
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...