XMD Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 (edited) Където и да потърсиш в Гугъл навсякъде излиза около 40 милиона за Сантандер и 100 милиона за Филип Морис. http://autoracesponsor.co.uk/2013/07/31/formula-money-how-much-does-formula-one-generate/ Young pre-tobacco advertising ban fans might not even have a clue that Marlboro remains the biggest sponsor at $100m (Ferrari is actually called Scuderia Ferrari Marlboro but are not allowed to publicise that in countries where the ban in imposed.) Edited August 14, 2013 by XMD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 (edited) Днес се навършват 25 години от смъртта на най-голямото име в спорта от неговото създаване до сега - Ил Комендаторе. Да почива в мир. Edited August 14, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Ами кажи, че за заплата иде реч. За Шумахер съм чел 40 до 50 ама в долари. Пък и от продажбата на продуктис ннегова марка му завидя дори маркиза ;-) На 99 процента съм сигурен, че си в грешка за сантандер и парите Няма грижи Стефчо, покажи ми защо Където и да потърсиш в Гугъл навсякъде излиза около 40 милиона за Сантандер и 100 милиона за Филип Морис. http://autoracesponsor.co.uk/2013/07/31/formula-money-how-much-does-formula-one-generate/ Младежо , Сантандер платиха компенсация на Кими от 40+. Туй в тия тъпи статистики го няма! Подчертавам - САНТАНДЕР платиха и доведоха Алонсо. С условия. Щото плащат. Капиш? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 (edited) Няма грижи Стефчо, покажи ми защо Младежо , Сантандер платиха компенсация на Кими от 40+. Туй в тия тъпи статистики го няма! Подчертавам - САНТАНДЕР платиха и доведоха Алонсо. С условия. Щото плащат. Капиш? Защото цигарките дават най-многото пари, а Сантандер дойдоха с Алонсо. Те май дори още дават пари и на Мкл(не съм сигурен). По финансовата част на спорта прочитам новината, но не ми е цел в живота да я запомня защото е маловажна за мен. Не ги давам аз парите, а който ги няма - да смени спорта. Бъди спокоен...спонсори за Ферари винаги ще се намерят. Това най-малко ме притеснява. За Кими се говорише за 17 млн първоначално. Ся не ми се рови в гуугъл да видя колко му е платено...важното е, че след Мони Бонбони той е следващия пУмЯр изгонен от тим. А щом са платили и не са имали проблем...ху гивс а фак? Да са искали от вас кинти...щото от мен не са. Макар чат-пат да си купувам/крада кутия червено Малборо. Дори и сега имам в колата една кутия. Не я пуша разбира се. Edited August 14, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Oooo, Стефчо, имате проблем. Градинар във висша фаза Принципно усещам как и безплатно да го пуснат - нЕма кой да го земе Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Младежо , Сантандер платиха компенсация на Кими от 40+. Туй в тия тъпи статистики го няма! Подчертавам - САНТАНДЕР платиха и доведоха Алонсо. С условия. Щото плащат. Капиш? Добре, дори с тия 40 милиона за Кими, пак стават 80 милиона и то компенсацията на Кими е еднократна. В следващите години не са му давали пари. Спорът беше кой от спонсорите на Ферари дава най-много пари. В "тъпите" статистики се водят Филип Морис. Точка. По темата за евентуален трансфер на Кими във Ферари, има вероятност да се случи, не се знае дали обаче ще е на мястото на Маса или на Алонсо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 (edited) Като цяло му е време на Фелипе да стяга багажа(с един пилот отборна титла се печели мнооооого трудно)...обаче кой да дойде? То пилоти кАжи-речи няма. Съмнява ме да се навият на Бианки...Хюлкенберг - няма лошо. Перес избра друг път - здраве да е. Фетел няма да е докато Алонсо кара там. Хамилтън подписа за 1 камион пари, Росберг....нигга плийс, Уебър напуска, Бътън си мисля, че ще се пенсионира в Мкл(прекалено дълго време караше гадни болиди). Кими....мдаа, Кими, това дете на природата, в Лотус му е добре. Сутил...предпочитам да не разбирам що за талант има в червен болид. Ди Реста. Ева ли макя му. едит. За съжаление всички новини до сега докато още бяха слухове, че и преди да са станали слухове се потвърдиха. Особено па тия за двигателите.....та малко ме чопли какво ще става следващия сезонЬ Edited August 14, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Добре, дори с тия 40 милиона за Кими, пак стават 80 милиона и то компенсацията на Кими е еднократна. В следващите години не са му давали пари. Спорът беше кой от спонсорите на Ферари дава най-много пари. В "тъпите" статистики се водят Филип Морис. Точка. По темата за евентуален трансфер на Кими във Ферари, има вероятност да се случи, не се знае дали обаче ще е на мястото на Маса или на Алонсо. Симпатяга... Не вдена какво казах. Сериозно ли си мислиш и се съмняваш кой от двамата (глупости) пилоти на Ферари би си отишъл???? Да ти помогна - Ферари има един пилот, скъп пилот - Фернандо Лимонсио..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Четох някъде, че идеята на Ферари е да не позволят тандем Кими, Фетел. Има някаква логика, но акъла ми не го побира как Лука ще наеме човек, който е уволнил. Кими пък казва в интервюта, че решението му може да се стори много тъпо(може да га е взел вече) за хората, но на него не му пукало какво мислят хората. Алонсо е изградил отбора около себе си и има огромна фенска маса. Е та какво би било това тъпо решение на Кими? Да остане в отбор без пари и шансове за титла и да не премине в шампионския отбор или да се върне в отбора, който го изрита? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Март месец 2014 ще знаем кой къде ще кара, обещавам ви Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Една от великите черти на Кими е, че е мъжкар! Дали да не припомня на Стефчо как ДИКТУВАШЕ лични условия? Кими е на принцип my way or the highway. А след като Сантандер поеха шлаката на Ферари - винаги се радвам на усмивката му. Нек'си ся Стефчо да ми говори как кой бил за пари... пуф! Наздраве Градинаря ще изкара още един сезон по шиканите и банкетите....Чичо му го е уредил. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Аз съм сигурен на 99%, че АЛО ще си остане във Ферари. Да не кажа, че съм сигурен, че ще приключи кариерата си във Ферари след някой друга титла. Идват големите промени след 5-6 месеца, Ферари ще имат предимство, просто го усещам това. МЕРЦ и те ще имат силен болид, затова ХАМ бързо притича там без много да му мисли. Определно отборите със собствени агрегати ще имат най-голямото преимущество, вкл и Лотус, респективно RAI и той ще си седи на задника. Ама живи и здрави ще видим какви ще ги забъркат. Догодина се чака един руснак да се появи на хоризонта, ще видим с него още колко нови платени звезди ще се домъкнат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 (edited) Аз ти дадох пример, реален. Бътън е пилота, Браун ГП е отбора. За сега и това му е единствената титла. Да се хванем ли на бас, че Бътън е знаел за този дивеч двоен дифузьор преди мен и теб и както стана ясно преди останалите 7 ли бяха тима на грида. Познай дали Бътън се съгласи тогава на намаляне на заплатата си? От 10 на 6 милиона(за цифрите говоря по спомени, но за намалянето съм сигурен) Edited August 14, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Симпатяга... Не вдена какво казах. Сериозно ли си мислиш и се съмняваш кой от двамата (глупости) пилоти на Ферари би си отишъл???? Да ти помогна - Ферари има един пилот, скъп пилот - Фернандо Лимонсио..... Сериозно си го мисля, че не се знае кой пилот може да си отиде. Алонсо мрънка и отправя критики към отбора от миналата година, тая малко се поуля и Лука веднага го скастри. Ферари изгониха Прост, затова че нарече колата камион, защо си мислиш че не могат да направят същото и с Алонсо. Това ми харесва във Ферари, пилота е никой в сравнение с отбора. Отделно Маса си остана,докато двама световни шампиони бяха изритани. Маса е удобен за втори пилот във Ферари ако си подобри представянето. В крайна сметка кой дава повече пари на Ферари? Филип Морис или Сантандер? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 (edited) Аз съм сигурен на 99%, че АЛО ще си остане във Ферари. Да не кажа, че съм сигурен, че ще приключи кариерата си във Ферари след някой друга титла. Идват големите промени след 5-6 месеца, Ферари ще имат предимство, просто го усещам това. МЕРЦ и те ще имат силен болид, затова ХАМ бързо притича там без много да му мисли. Определно отборите със собствени агрегати ще имат най-голямото преимущество, вкл и Лотус, респективно RAI и той ще си седи на задника. Ама живи и здрави ще видим какви ще ги забъркат. Догодина се чака един руснак да се появи на хоризонта, ще видим с него още колко нови платени звезди ще се домъкнат. 17 годишен ПИКЛЬО...дано като го изпреварват с обиколка да си гледа много сериозно в огледалата...и много внимателно също така Сериозно си го мисля, че не се знае кой пилот може да си отиде. Алонсо мрънка и отправя критики към отбора от миналата година, тая малко се поуля и Лука веднага го скастри. Ферари изгониха Прост, затова че нарече колата камион, защо си мислиш че не могат да направят същото и с Алонсо. Това ми харесва във Ферари, пилота е никой в сравнение с отбора. Отделно Маса си остана,докато двама световни шампиони бяха изритани. Маса е удобен за втори пилот във Ферари ако си подобри представянето. В крайна сметка кой дава повече пари на Ферари? Филип Морис или Сантандер? Бърни :D..........А маркиза беше много ясен. "Пилоти са имали много, някои от тях добри, други велики, но името Ферари седи над тях" и така ще бъде во век и веков...АМИН Edited August 14, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Че кой си помисли, че Лимонсио ке мръдне? По-лошо - Градинаря ке изгние .... Ехххх, как ги усещаш нещата.... Усещаш ли инфаркт или емболия на Гнома? Едит: Стефчо чупи гипса и фаянса! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 (edited) Хорнер: Критиците на Фетел проявяват неуважение към Уебър 14.08.2013 | Калоян Петров; снимка: Ред Бул | 1 коментара Хората, които критикуват Себастиан Фетел, проявяват неуважение към Марк Уебър, заяви шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер. Според него фактът, че трикратният световен шампион побеждава толкова силен съотборник като австралиеца само доказва класата му. На въпрос от интервю за Аутоспорт дали все още има някой, съмняващ се във Фетел, Хорнер отговаря: - Мисля, че това е крайно неуважително към Марк Уебър, тъй като ние се състезаваме с две коли, а Марк е прекрасен пилот, много добър автомобилен състезател. Винаги ще има хора със свое мнение, особено някои от опонентите ни. Иначе според мен няма и сянка на съмнение, че Себастиан е точният човек. Фетел и Уебър са съекипници в Ред Бул от 2009 г. От тогава досега германецът взе три титли и 29 победи. Марк има 9 успеха в надпревари. Хорнер отбеляза също така, че все още съществува скептицизъм относно това дали Себастиан е сред най-великите пилоти във Формула 1. - Той (Фетел – б.р.) трябва да продължи да побеждава, само да печели. Това е единственото, което може да стори, да даде най-доброто от себе си. Смятам, че толкова постижения на възраст като неговата е доста забележително постижение. Той ще продължи да става по-силен. В момента Формула 1 е в силен период – имаме [Фернандо] Алонсо, [Люис] Хамилтън, [Кими] Райконен, [Дженсън] Бътън, Уебър... Има наистина много силни състезатели... Фетел постигна успехите си в спорта във време, когато всички са с еднакви гуми и повечето от нас не могат да тестват. Ситуацията е далеч по-равностойна. Това прави нещата още по-впечатляващи. Ако бяхме с най-добрата кола, щяхме да сме първи и втори във всички надпревари и шампионати, а това не се е случило – допълни шефът на Ред Бул. Еххх ама ми е една мазна путчица този Хорнер. Еййй защо тогава даде едно ново крило на Фетел? Защо крещя на Марк да пази разликата? Че то дори Ф2004 не успя да направи това, което Хорнер е описал. За Фетел е прав не само това ами и сам е дал дефиницията защо. И точно заради това нещата не са така впечатляващи както му се иска на него. Хем сам си отговаря, хем и се чуди. В съзнанието ми се са по-ясни Монца и Бразилия 08-ма(карането на Фетел) от колкото победите на Фетел. Явно има защо. Edited August 14, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Всичко му е уредено, Стефче, даже и тая година Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 (edited) Всичко му е уредено, Стефче, даже и тая година такива може да ги нареди 15 . Не, дори 30. едит: После да се чуди Хорнер оти славата на Фетел не е пропорционална на успехите. Edited August 14, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 такива може да ги нареди 15 . Не, дори 30. едит: После да се чуди Хорнер оти славата на Фетел не е пропорционална на успехите. Нищо чудно няма, ако Фетел беше взел три титли с Ферари сега щеше да бъде обожествяван от тифозите. Привържениците на Ред Бул са малко, но това по никакъв начин на умаловажава успехите на отбора и Фетел. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 Хубаво е да си вярвате...особено в тия мътни сезони и промени на ЕДНАКВИ гуми по няколко пъти. Фетел и сега е долюбван от Тифозите, бъди спокоен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 (edited) Джеймс Хънт е легендарно име във Формула 1, и то по много причини. Световният шампион за 1976 г. е помнен не само с успехите си в спорта, но и със завоеванията извън пистата, незачитането на правилата, жаждата за живот, караща го да се раздава максимално навсякъде. Разказът за неговата титла и за титаничния му двубой с друга легенда на Гран при – Ники Лауда – е пресъздадена от режисьора Рон Хауард във филма Rush, чиято премиера предстои през септември. Ние пък се върнахме към неговата история в годината, когато се навършиха 10 от смъртта му – 2003-та. Материалът, който ви предлагаме в рубриката ни „Златни страници“, бе публикуван в 48 брой на списание Club F1. Има личности, които не просто оставят диря след себе си, а истински истории, превръщащи се в легенди. Обикновено тези хора притежават много силно изразена индивидуалност и невероятно желание за живот. Точно такъв е и човекът, за който си спомняме днес, 10 години след смъртта му – Джеймс Хънт. Разказахме ви преди време за шампионската му 1976-та година, за коронацията му, но нека сега да се върнем към самия него, към човека, който бунеше духовете във Формула 1 през 70-те години на миналия век. Джеймс Саймън Уолис Хънт е едно от шестте деца в семейството на лондонски банкер. Роден е на 29 август 1947 г. в графство Сърей и учи в същото училище, където преди него бил и Уинстън Чърчил. Джеймс е много буен младеж. В колежа е известен предимно като превъзходен атлет, бунтар и скандалджия. Кариера в автомобилните спортове обаче не влиза нито в неговите планове, още по-малко в тези на родителите му. Едно посещение на Силвърстоун, когато е на 18 години, обаче променя живота му. Баща му нито има желание, нито има намерение да му помага. Джеймс зарязва следването по медицина, което току-що е започнал и тръгва да се състезава. Издържа се, работейки в болница, в супермаркет, продава какво ли не. За известно време дори е кондуктор! За две години успява да събере пари за едно Мини Морис. Междувременно в малките формули се ражда прякорът му – Hunt the Shunt (Хънт катастрофата). Причината е проста – „малко безразсъдното“ каране на Джеймс е причина за инциденти. Така или иначе обаче младежът прави впечатление в британските малки формули, където наемането на болид за някой уикенд не струва много. За Формула 1 го открива Лорд Александър Хескет. Богаташът решава да участва в Гран при 1973 г. и го наема за пилот. Дуото Хескет-Хънт е неповторимо. Цели четири години двамата са заедно. Купуват коли от Марч и младият Харви Посълтуейт им прави отгоре корпуса. Лорд Хескет е със същия ужасен характер като Джеймс – непокорен, винаги със собствено мнение и крайно ексцентричен. Хънт намира в негово лице истински приятел за безкрайните купони, а Джеймс никога не пропуска случай да си устрои парти. Нерядко забавленията на Хънт приключват в моторхоума в хоризонтална позиция. В боксовете се носят легенди за подвизите и завоеванията му. Самият Джеймс не само че прави всичко възможно, за да поддържа тази си репутация, но и дори има избродирана на един от овъролите си репликата: „Сексът е закуска за шампиони!“ Мнението на хората за Джеймс обаче понякога е погрешно. Когато се налага, Хънт е невероятен професионалист, дори тренира преди уикендите на надпреварите. Тича често по пистите в дните на тренировките. По онова време това се смята за страхотен фитнес. Почива си най-добре в къщата си в Марбея в Испания. Немската му овчарка Оскар често му прави компания в кросовете, които първоначално карат испанските му съседи да мислят, че е доста луд. В Аржентина веднъж предупреждават пилотите да не излизат сами, за да не ги ограбят или отвлекат. Джеймс намира и на това – просто препуска нагоре-надолу по стълбите на хотела си. Играе тенис с Жак Лафит и Джоди Шектър. Спечелва първата си победа с Хескет през 1975 г. като изпреварва и задържа до финала самия Ники Лауда и неговото супер Ферари 312Т. През 1976 г. отива в Макларън и спечелва световната титла, този сезон е с четиригодишния модел на отбора М23. Има общо 10 победи, от които шест от които в шампионската си година. Англичанинът се преборва с толкова противоположния му като характер Ники Лауда, но извън трасето двамата са приятели. Днес австриецът с удоволствие си спомня някои от преживяванията им: - Джеймс беше толкова луд, че ме привличаше с това. Аз трябва да съм му бил интересен със сериозността си! Една вечер отидохме на парти, въпреки че в 7 сутринта на другия ден трябваше да летим за тестове на Пол Рикар. Спомням си, че той разговаряше с онова момиче в дълга бяла пола. Казах му, че трябва да си тръгваме, защото ако закъснея, Ферари ще ме уволнят. „Да, да, там ще съм“, отговори той. Така че в 6:45 ч. на другата сутрин аз стоях на летището, а той се появява с момичето, чиято пола вече беше почти черна! Не знам какво е правил с нея по улиците. Носеше на рамото си радио, от което гърмеше музика. Беше мъртво пиян и очевидно не си беше лягал въобще! Качихме се в самолета ми, а на ми доста гадно, защото аз самият си бях легнал в 3 сутринта. После направих 5 обиколки с Ферари-то и то се повреди, при което аз си помислих: „Слава Богу!“ И така, седя си аз в боксовете и внезапно около мен настава паника – една кола липсва. По онова време беше разрешено да вземеш автомобил и да обиколиш пистата. Аз това и направих – качих се в рентакара и по едно време видях един Макларън паркиран в дясната страна на пистата. Не виждах нищо счупено по него и си мислех: „Какво, по дяволите, става тук?“ Приближавайки се, забелязах, че Джеймс се е излегнал вътре. Разтърсих го за рамото и той си отвори очите: „Хей, Ники, какво става?“ Аз го питам: „Ти какво правиш тук?“ „Просто малко подремвам“, отговори ми той. Толкова беше изморен, че просто спрял на правата и заспал! Типично в стил Джеймс Хънт. През 1979 г. на Хънт като че ли му омръзва да се състезава и той се отказва от спорта по средата на сезона. Още от следващата година обаче започва друга, не по-малко прочута кариера – на телевизионен коментатор, който работи заедно с легендата Мърей Уокър. Самият Мърей е ужасен от идеята на шефовете си да го ангажират в ВВС. - Не ми хареса. Аз съм човешко същество с човешки чувства. Бях коментирал Формула 1 в продължение на повече от двайсет години по мой си начин. Те ме отстраняват, беше първата ми мисъл. Следващата стъпка ще е да ми кажат: „Благодаря за всико, което направи, но искаме по-млад човек, който наистина е карал“. Но Джеймс Хънт! Какво знае той за коментирането? Той е пилот и което е по-важно, аз не го уважавах. Като състезател без съмнение беше много добър; но като личност беше арогантен, груб, непоносим, пиеше твърде много и определено не се вписваше в представата ми за някой, с който бих искал да споделя микрофона – спомня си Уокър в своята автобиография. Първата надпревара, която двамата коментират в тандем, е Интернешънъл Трофи на Силвърстоун, като Джеймс почти лежи на пода на коментаторската кабина. Причината е, че единият му крак е гипсиран – резултат от опит да направи задно салто със сноуборд в не особено трезво състояние! Първото състезание от Формула 1 на тандема пък е Гран при на Монако през 1980 г. – шести кръг за сезона. Джеймс се появява минути преди старта в общо-взето нормален за него, но крайно непривичен за Мърей вид: небръснат, некъпан, в развлечена тениска и отрязани до коленете джинси, с преполовена бутилка вино в ръка. - Сега си спомням за това с хумор, но тогава меко казано не ми беше забавно, още повече, че когато виното свърши, веднага дойде втора бутилка! Партньорството на две толкова различни личности минава през доста трудни моменти, но в крайна сметка те изграждат особено приятелство помежду си. Остават заедно в коментаторската кабина 13 години. Аудиторията обожава безкрайните тиради на иначе изключително ерудирания и умен Хънт, който не пропуска случай да изрази мнението си относно всеки в падока. - Би било лъжа, ако кажа, че Джеймс и аз не се харесвахме, но определено имахме много малко общи неща – разказва в автобиографията си Уокър. – По време на състезанията аз скачах от вълнение; Джеймс си седеше, излъчвайки авторитет и говореше с онзи свой чудесен, школуван още в училище глас. Аз не смятах, че е мое право да критикувам пилотите; Джеймс беше крайно хаплив във всеки възможен момент. Със знанията и опита си от това какво е всъщност да караш болид от Формула 1 той определено имаше право да говори, въпреки че лично според мен понякога бе излишно и нечестно отмъстителен. „Проблемът на Жарие е, че е френски тъпак: винаги е бил такъв и винаги ще остане такъв“ - това бе типична забележка в неговия стил. Знаех, че когато ситуацията не е особено интересна, трябваше да кажа нещо добро за Рикардо Патрезе, след което Джеймс започваше да жестикулира неистово, за да вземе микрофона, който споделяхме. Той никога не спря да обвинява Рикардо за катастрофата на Монца, при която загина Рони Петерсон и никога не му прости, въпреки че бе безспорно доказано, че този прекрасен италианец е напълно невинен. Животът с Джеймс никак не е лесен, нито пък предвидим. Има дори случаи като този от 1989 г., когато Хънт въобще не се появява в коментаторската кабина за надпреварата на Спа. Когато най-накрая успяват да го издирят, англичанинът невъзмутимо се оправдава, че е бил болен и на легло. Междувременно вече има три брака и никога не спира да тича след жените. Многобройните му инвестиции обаче не проработват. Последният – трети развод – се оказва твърде сложен и доста скъп. Постепенно средствата на Джеймс се топят, неговият Мерцедес-Бенц SL500 стои пред дома му на тухли. На практика финансовото му положение е толкова трагично, че единственото, което Джеймс може да си позволи да кара, е много стар ван Остин А30. Така че за да пести пари, а и за да поддържа фитнеса си, Хънт основно кара велосипед. В неделя сутринта на 13 юни 1993 г. Джеймс отива точно по този начин от дома си в Уимбълдън до телевизионния център в Шепърдс Буш и когато пристига, изглежда доста омърлян. - Надявам се, че няма да говориш на публиката облечен по този начин! – се майтапи Уокър при вида на колегата си. - Не, Мърей, няма – отговаря Джеймс и се преоблича... ...в костюм, който вади от кошницата на колелото си. Предаването минава безпроблемно (Ален Прост печели четвъртата от седемте си победи за Уилямс през този сезон), след което Хънт се връща с велосипеда си у дома в Уимбълдън. Два дни по-късно съпругата на Уокър му се обажда и казва, че има лоши новини. Първата мисъл на Мърей е за майка му, която по това време е на 95 години. - Майка ли? - Не, Джеймс. Мъртъв е. Човешките реакции понякога са алогични. - Не може да е Джеймс. Бях с него в неделя. Истината обаче е, че Хънт е претърпял масиран сърдечен удар и си е отишъл от този свят само на 45 години. Мърей произнася речта на погребението му. Службата е в църквата „Свети Джеймс“ на Пикадили в Лондони се превръща не толкова в изпращане на човека, колкото в честване на живота му. Всъщност самият Хънт оставя в завещанието си пари, с които приятелите му да си организират парти след погребението. А неговата същност е най-добре обобщена пак от Мърей Уокър: - 45-те години живот на Джеймс съдържаха толкова смисъл, колкото 90 години у който и да било от нас. Rush ще го гледам в момента, в който излезе на кино ако ще и сам да съм. Много съм чел за този сезон 76. И всеки път ме хващат лудите заради Лауда, чийто хъс за победа ценя много. Може би пилоти като Хамилтън трябва да прочетат болда....да, може би сега да изглежда да е направил правилен ход с напускането на Мкл, но аз ако съм на чичо Рони - няма да му проговоря до края на кариерата му и ако случайно изпадне в немилост - не бих го върнал обратно в Мкл. Edited August 18, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 (edited) http://www.youtube.com/watch?v=Iu8RJZVw0Ao За тези дето ми нямат фейса . Не е нужно да я гледате цялата(първите 10 мин са достатъчни). Аз си я пуснах защото ПАК исках да чуя как сър Джеки обяснява разликата между състезателен и квалификационен болид, както и коментара на някои от бързите обиколки, които както се вижда са наситени с...корекции. Но това е защото на пилотите им е било мноооого "по-лесно", а на зрителите мноооого "по-безинтересно" от колкото сега. И те така. едит: На един дъх я изгледах. Коментара е един път. Обясненията също... Edited August 20, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Готови ли сте за беседка в неделя? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 -1 Отивам на Девин утре следобеда, иначе с голямо удоволствие Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.