Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това най - великия, много мъжката го използвате в един отборен спорт. Че и с голяма доза сигурност. Полечка само :-). И аз къде ли коментирах филма, че не си спомням.

Link to comment
Share on other sites

Мъжката или не, поне е ФАКТ:

 

Айртон Сена е избран за най-великия пилот във Формула 1 за всички времена от 217 бивши и настоящи състезатели във Формула 1. 

 

 

На кой му харесва или не - друга работа. 

 

А това за какво се е борил и какво е правил ИЗВЪН пистата за ПИЛОТИТЕ Аертон - гледаш филма и разбираш, евентуално (внимание, Ферари не участват!) . Да се правят намеци относно даренията и покупките на Клюна в сравнение с борбата на Сена е меко казано смешно... Не става въпрос за нищо подобно, но - требе да се гледа филма. Има го на много места. 

Link to comment
Share on other sites

Разходите във Формула 1 трябва да се намалят, за да могат отборите с по-малък бюджет да са равнопоставени на трите топ тима, мисли шефът на Лотус Ерик Булие.

Отборът от Енстън показва добро темпо и постоянство през настоящия сезон. Тимът е четвърти в генералното класиране при конструкторите, а Кими Райконен се намира на второ място при пилотите, като изостава с 38 точки от лидера Себастиан Фетел. Финландецът спечели още първото състезание в Австралия и записа общо 6 подиума за 10 състезания този сезон, а съотборникът му Ромейн Грожан се качи два пъти на почетната стълбичка. Развитието на колата и съответно поддържането на формата обаче включва и инвестиране на пари, а по-малките отбори като Лотус разполагат с ограничен бюджет.

- Проблемът е, че някои отбори като Ред Бул, Ферари и Мерцедес могат да си позволят да изразходват много (средства) за колата си. Ние не можем – каза Булие пред Аутоспорт. – За да запазим отбора конкурентоспособен, трябва да се придържаме към минимален бюджет, но този лимит е повече от приходите ни и затова нашите акционери допълват разликата. Да не забравяме, че в началото на 90-те един топ отбор харчеше може би около £40 млн., а до 2008 г. топ екипите харчеха £100 млн. Трябва да намалим тези разходи. Проблемът днес е, че 80% от отборите одобряват това, но 20% - не. Не мисля, че е честно само три тима да могат да си позволят (да са конкурентоспособни в) F1, затова трябва да намерим начин, по който да намалим разходите.

През юни съсобствениците на Лотус Гении Кепитъл продадоха 35% от акциите на отбора на инвестиционния консорциум Инфинити Рейсинг. Коментарите след това бяха, че тази сделка ще осигури бъдещото развитие на екипа, което е от значение и за оставането на Кими Райконен в отбора.

Булие призна, че след като всичко около споразумението с Инфинити Рейсинг е готово, тимът от Енстън ще е подсигурен финансово в дългосрочен план. Той също така е обнадежден, че разговорите, които се водят с ФИА за намаляване на разходите във Формула 1, ще дадат резултат:

- Доволен съм, че вървят дискусии във Формула 1 с ФИА. Обсъждаме, че искаме това (намаляването на разходите, б.а.) да се направи и да е част от правилата. Преди няколко седмици обявихме нов партньор. Това все още не е завършено, но е на път да стане. Щом това се случи ще дойде нова ера в Енстън, защото ще сме финансово подсигурени за много години на друго ниво. Все още не можем да харчим същите суми като Ферари и Мерцедес, но като отбор можем да осигурим нивото, на което в

 

 

Ами сбогом. И на добър час в ГП2 ;). Тия гнусни лайнарщини съсипаха спорта. Плюя аз на подобни педерастии. Аман от глупости. Не стига, че в момента карам по-бърза кола от болида за 2014-та ами дай и още да еб*м мамата на и без това разнебитения спорт. Чапман сигурно се върти в гроба си от тия простотии последите години.

 

Сега...не се захващайте за частта с моята кола и болида...плИИИЗЗ ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Това е вече притеснително. Някъде видях, че е възможно да съберат Кими и Алонсо във Ферари обаче тва са много десетки милиони за заплати. Ама пък да не ги плащам аз, че да ги мисля.

 

Надявам се финското лекенце да не се връща...пред него предпочитам дори Хамилтън в комплект с Денис.

 

Аз ще направя едно предположение и ще видим дали ще съм прав. Кими няма да остане в Лотус, но не защото иска болид за титли и т.н...него го интересуват ПАРИТЕ и това го доказа вече. Ще иде там където му предложат повече пари...дори и отбора да е девствената Маруся.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ще иде там където му предложат повече пари...

Добре де, я ме открехни защото нещо не схващам, ти познаваш някой, който е навит да ходи там, където му дават по-малко пари? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Добре де, я ме открехни защото нещо не схващам, ти познаваш някой, който е навит да ходи там, където му дават по-малко пари? :lol:

Шумахер се върна заради титли...и сам си го каза. Не е получавал заплатата си от Ферари, че и по-голяма от това. Разбираш ме какво казах. Те не работят за 4000 евро и изведнъж да им предложат 1 000 000 евро. Пилоти като Кими имат достатъчно пари, така че могат да си позволят лукса да спечелят 20 вместо 30, 35 млн тази година. Зависи от гледната точка. За мен и 1000 долара са много, но за Карлос Слим са пари за баничка и боза ;).

 

+ Кими нито е млад талант, нито е от вчера в спорта. Не му следя финансовите дела, но предполагам припечелва и от друго освен от Ф1(тука само гадая).

 

Рикардо, Верн, Перес, Малдонадо...всички тях бих ги разбрал, не само, че ги разбирам ами и е редно да правят пари от кариерата си във Ф1, но Кими взима/е взимал повече от всички тях на куп. Ето тука идва разликата. И може да съм старомоден ама все си мисля, че всеки иска да е няколкократен СШ.

 

 

....и за малко да забравя. От цитата, моля те не пропускай последната част за Маруся. Защото по този начин може да си извъртиш значението както на теб ти прави кеф :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

http://f1pulse.com/news/201308137/raikkonen-to-move-to-ferrari-says-finnish-report

 

Все повече се говори за евентуално преминаване на Райконен във Ферари и на Алонсо в Ред Бул. 

 

Дано не се случва! И не виждам как, особено като прочетох първото изречение. Прозвуча като "вестник Уикенд писа"

 

 Кими няма да остане в Лотус, но не защото иска болид за титли и т.н...него го интересуват ПАРИТЕ и това го доказа вече. Ще иде там където му предложат повече пари...дори и отбора да е девствената Маруся.

 

n6fNlEV.gif
Няма да пускам сега една песен...

 

Добре де, я ме открехни защото нещо не схващам, ти познаваш някой, който е навит да ходи там, където му дават по-малко пари? :lol:

 

Остави, Момчиле, гледай майтапи. 

 

И ще ми говори в сравнение за Клюна, който се изложи ЗА ПАРИ!!! Нищо друго освен пари... Оле мале!

Link to comment
Share on other sites

Шумахер се върна заради титли...

Много наивно разсъждаваш. Шумахер се върна, за да даде тласък на доходите си ИЗВЪН Формула 1, които (ха, изненада) се оказват в някаква функционална зависимост от появата му на пистата. Същото важи и за останалите. След като никой не отрича, че всичко около самата Формула се върти само и единствено в името на големите мангизи, как така в един момент реши да изключиш пилотите от цялата схема? Та в този ред на мисли не виждам какъв проблем може да има с Маруся, ако наистина извадят отнякъде големите пачки. :)
Link to comment
Share on other sites

Дано не се случва! И не виждам как, особено като прочетох първото изречение. Прозвуча като "вестник Уикенд писа"

 

 

Дано наистина не се случи, но в доста различни медии се говори за това. А за Алонсо, че може да се махне се започна да  се говори още преди silly season и конфронтацията му с Лука.

 

Шумахер се върна главно заради титлите, не че допълнителните милиони, които взе ще са му излишни. А и ако искаше можеше да преподпише с Мерцедес. Някъде бях чел, че една от големите му мечти е била да стане шампион с германски отбор. Също така с името си успя да привлече огромна фенска маса към Мерцедес ГП, та май те са по-големите печеливши от цялата работа.

Link to comment
Share on other sites

Много наивно разсъждаваш. Шумахер се върна, за да даде тласък на доходите си ИЗВЪН Формула 1, които (ха, изненада) се оказват в някаква функционална зависимост от появата му на пистата. Същото важи и за останалите. След като никой не отрича, че всичко около самата Формула се върти само и единствено в името на големите мангизи, как така в един момент реши да изключиш пилотите от цялата схема? Та в този ред на мисли не виждам какъв проблем може да има с Маруся, ако наистина извадят отнякъде големите пачки. :)

 

tova go kaza i samia toi...osven tova podpisa na 8 miliona...posle kakvo e stanalo samo toi si znae ;). Schumacher e parvia sportist miliarder v marki(tiah ve4e gi niama otdavna). 30, 40 mln pove4e niama da go butnat, a i izvan F1 si ima dovolni dohodi.

 

Button e primer za dumite mi s Braun GP

 

Дано не се случва! И не виждам как, особено като прочетох първото изречение. Прозвуча като "вестник Уикенд писа"

 

 

n6fNlEV.gif
Няма да пускам сега една песен...

 

 

Остави, Момчиле, гледай майтапи. 

 

И ще ми говори в сравнение за Клюна, който се изложи ЗА ПАРИ!!! Нищо друго освен пари... Оле мале!

 

Molia te popro4eti tova i onova PARVO ;)

Link to comment
Share on other sites

Дано наистина не се случи, но в доста различни медии се говори за това. А за Алонсо, че може да се махне се започна да  се говори още преди silly season и конфронтацията му с Лука.

 

Шумахер се върна главно заради титлите, не че допълнителните милиони, които взе ще са му излишни. А и ако искаше можеше да преподпише с Мерцедес. Някъде бях чел, че една от големите му мечти е била да стане шампион с германски отбор. Също така с името си успя да привлече огромна фенска маса към Мерцедес ГП, та май те са по-големите печеливши от цялата работа.

 

Знаеш ли, че светът ще се обърне за Ферари ако ги няма САНТАНДЕР, които направиха Кими много богат?

 

tova go kaza i samia toi...osven tova podpisa na 8 miliona...posle kakvo e stanalo samo toi si znae ;). Schumacher e parvia sportist miliarder v marki(tiah ve4e gi niama otdavna). 30, 40 mln pove4e niama da go butnat, a i izvan F1 si ima dovolni dohodi.

 

Button e primer za dumite mi s Braun GP

 

 

Molia te popro4eti tova i onova PARVO ;)

 

Стефче.... Ах, Стефче...... Много си те обичам , особено като се връткаш на куката. Ще ти пазя всички малки ракийки, дядоВидюви, ще те чакам с леля ти Лепа, не бой се.

Link to comment
Share on other sites

Знаеш ли, че светът ще се обърне за Ферари ако ги няма САНТАНДЕР, които направиха Кими много богат?

 

 

Знам, че парите, които Сантандер дава са много малко в сравнение с парите, които Ферари получават от Филип Морис. Ако те спрат парите тогава става лошо за Ферари. 

Link to comment
Share on other sites

Филип Морис отдавна изместиха бизнеса си от цигарите, а ти сам си направи логическата връзка относно какво ПИШЕ ЯСНО по пластмасите на колата. Оттам логическа връзка кой има файда да финансира повече. Някой беше дал преди време графика с рекламните места по болида и приблизителните цени... Ако не се лъжа... 

Link to comment
Share on other sites

Първо погледни тук - http://formula1.ferrari.com/partners можеш да обърнеш внимание, кой е на първо място от спонсорите. След това виж тази статия  http://www.f1fanatic.co.uk/2011/06/14/marlboro-extend-ferrari-sponsorship-deal-2015/  и обърни внимание на логото на Ферари.  

Edited by XMD
Link to comment
Share on other sites

Виж сега, в тая жега и при липса на студена бира няма да ти обяснявам нЕкои важни елементи относно кой каква файда има от отношенията между тези контрагенти. Много е дълго за обяснение. 

 

Marlboro has sponsored several different teams since first appearing in the sport in 1971.

 

 

Цитирам от твой линк. Роман може да се напише само заради това изречение. 

 

Може да се обзаложим на каса бира, че Филип Морис хич не са топ спонсора на Ферари. Няма как да го докажем, но гледай чие лого на кои места е по колата и колко е голямо. Това е най-простичкият начин. Няма да се учудя ако и Шел са над тях вече. А че Сантандер са ТОП спонсора и децата долу на площадката мисля знаят... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

f1money2.jpg

 

 

 

Малборо е най-големия спонсор в спорта.

Относно логата, мисля че 2007 Ферари си променят логото да съвпада с логото на цигарите Марлбороу

 

Мдаам: 

 

Due to a total tobacco livery ban, from 2007 onwards only a "bar code" has been used instead of the Marlboro logo. As of the 2010 Spanish Grand Prix, even the "bar code" was removed on allegations of subliminal tobacco advertising. This was replaced in 2011 with a new 'Scuderia Ferrari' logo, which uses a similar graphical design to the Marlboro logo while purporting to be a team logo and is placed in the main areas the previous barcode was visible. Philip Morris's sponsorship deal with Ferrari has been extended to 2015.

 

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Никой не може да я види:

 

...An HTTP error occurred while getting:

http://i2.cdn.turner.com/cnn/2013/images/07/30/f1money2.jpg

Details: "connect timed out to /157.166.255.122:80"....

 

ХА! Сега излезе!

 

Едит: Тая графика е грешна. Добави 44-те милиона на Кими и Сантандер подминават Филип Морис.  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Над 40 са, Стефчо... Не ми се рови сега, последно тая цифричка съм запомнил. Но пък виж и друго:

 

2007 Ferrari Contract:

3 years (2007–2009) – $153 Million

In one of the biggest sports contract signed back in 2007, Kimi Raikkonen became the highest paid Formula 1 driver in history 

 

 

Полека, внимателно, дишай дълбоко - да не разтегнеш нещо...  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Ами кажи, че за заплата иде реч. За Шумахер съм чел 40 до 50 ама в долари. Пък и от продажбата на продуктис ннегова марка му завидя дори маркиза ;-)
На 99 процента съм сигурен, че си в грешка за сантандер и парите

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...