Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Айде пак БСП им е виновна. :lol:

 

Вярвай, знаейки че ще го хванеш го сложих :D

 

 

I agree that developments in safety equipment are valid and commendable.

The spin offs into road vehicle safety world wide are obvious and the lives saved number in thousands.

 

It posses a very interesting question though.

 

Is the purpose of F1 in the 21st century solely for developments in road safety and advertising?

The technical regulations prevent real development in powertrains and the circus is definitely no longer about the best tyres.

 

True the upside down model aeroplane technology continues to fight against regulations and although hamstrung almost completely it still makes up the biggest performance benefit so long as huge budgets are involved.

 

My fear is that the place of the driver as any sort of super sportsman prepared to take risks will soon be replaced by F1 electronics.

At presentit is only the physical fitness that seperates F1 drivers from any other computer nerd games player.

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

..... Ако ти не си чувал, то аз и много народ все още помнят за специалните мотори за Спа и Монца, за почти 1000-та коня на Хондата, за уж най-мощния мотор на БМВ, за покачването на мощността, за "безстепенната" СК на Уилямс и в паралел с това имаш работа с гумите. Едните бяха добре на жеги, другите на студено(Божа работа). Ф2004 не беше бързо заради работата си с гумите.........

Като ще се връщаме в миналото  да си спомним и за 6-колесния тирел ( тези пък кои ли бяха ?? :grin: ) Следя формулата от онова време, щото Иван Славков купи правото за излъчване в страната за да не я гледаме по сръбската телевизия.

Edited by wolf
Link to comment
Share on other sites

Губят ти се много неща, а аз нямам време. Ще гледам RUSH. Филм за Сена няма да гледам, не ми трябва. А аз като цял най-мразя да споря с безотборници. Като толкова ви влечат личности...шаха е спорта. We win together, we lose together. Няма I WIN и I LOSE. Може би при Фетел. Както вече споменаха и фенове на други отбори. Фетел е ТРИкратен СШ, уникален пилот, но славата му НЕ е пропорционална на успехите еле па след Малайзия. За сравнение има и други трикратни и т.н шампиони. И то защото печели в ТИЯ времена. Еле па първата и третата си титла. И на оксагон(ако има такава дума) да си изкривиш душата, пак няма да ти се получат нещата.

 

Аз ти казах и пак питам. И преди и сега гумите са еднакви. Защо смениха еднаквите гуми от началото на сезона, а отборите имат инфо за тях от първи септември 2012 ако не се лъжа? Защо спестиха наказание на Мерцедес, което ти си заслужиха ама юнашката. И само ако искаш да знаеш в началото на сезона Ферарито си беше достатъчно бързо. Толкова колкото трябва на един топ пилот да стане шампион.

 

Сопрете се малко. Цитати ви се дават, клипове ви се дават, а Мартин Брандъл(кой ли пък е той и защо по дяволите да го слушаме) каза, че 3, 4 градуса разлика в температурата може и довежда до срив даден отбор и на преден план излиза друг. Случката става точно когато Бътън тръгна с меката смес. Това е нелепица. Не може единствено и само работата с гумите да определя кой болид да е бърз, проумей го. Ако ти не си чувал, то аз и много народ все още помнят за специалните мотори за Спа и Монца, за почти 1000-та коня на Хондата, за уж най-мощния мотор на БМВ, за покачването на мощността, за "безстепенната" СК на Уилямс и в паралел с това имаш работа с гумите. Едните бяха добре на жеги, другите на студено(Божа работа). Ф2004 не беше бързо заради работата си с гумите. Ама писна ми на кура вече. Много смело се изказваш по адрес на Ферари, но единствения, който нарече Бърни, изкуфял дъртак беше маркиза. И въпреки това на неговия отбор се изплащат и ще се изплащат най-големите премии...без значение дали е шампион или не. Без значение дали ти харесва или не. А това, че големите отбори изкуствено бяха спънати в името на шоуто дори и слепците го разбраха. Кое му беше предвидимото преди и кое е непредвидимото сега. Че сцеплението свършва за половин обиколка като изрязано с нож, че чуваш как състезателните инженери карат пилотите си да карат бавно. Ама айде моля ти се. Големи хора сте. Как Румен ме разбира от половин буква, а вие не. И когато той...защото аз вече цитат няма да дам изкара нещо и се попита нещо и....мълчанка. Еми няма да стане. Защо Алонсо го наричат ревльо, а глезеника на шитбул цвили по радиото, че нямало място. Или и на него му е леко къса паметта.

 

Стефчо е ОТЧАЙВАЩ случай просто.

 

Мисля да продължавам да задавам въпроса за гумите - ще го гърча на шиша дорде изгори Чикаго. :laughing:

Няма да го слагам като подпис, защото е специфичен, но ще го задавам с брояч. Между другото не си правя НИКАКВИ илюзии, че има възможност за лечение, но поне да видим дали някога ще признае, че водата е мокра!

 

Карат ли всички отбори с еднакви гуми Пирели по време на състезанията?       :laughing:

 

15-ти път. На никой не му дреме колко пъти са ги сменяли и за разлика от тебе, никой не отрича промените, нито се прави на шибнат с парцал зад врата. Теб не знам какъв червен пешкир те е отпрал, ама поне е бил мокър, така щото те е ослепил тотално. Той мразел да спори с безотборници... Ми недей спори бре, батьовата, аз думата безотборник не я имам за обидна. То ти и не спориш - ти си червената латерна. Уникум такъв един. Отгоре на това и Корона взе да пиеш... Грешка след грешка...  :laughing:

 

И не, няма да се спрем. Ние, които виждаме нещата нормално, а не се чудим как да ги осучем и извъртим, така че да изнасят на отбор Ягода. Ще те въртя на чеверме докато осъзнаеш, че има повече от един отбор и повече от един пилот на грида и всички имат еднакви права и спазват еднакви правила. Цял свят вижда, че Ферари са зле, дори и ние, горките безотборници... Ти си повтаряй, че са номер едно и че има световен заговор срещу тях. Няма лошо. Може да си го запишеш на касета и да си го пускаш докато спиш, но пък от друга страна толкова си промит, че е излишна тая мярка. :laughing:

   

И между - другото да , добре те разбирам, много добре те разбирам даже. И за 12341-ти път ще повторя, че не ние диктуваме правилата в спорта, които важат за еднакво за ВСИЧКИ...Дали ни харесват на всички от ПУБЛИКАТА, вече е съвсеееееем друга бира. И не ми пука кой какви премии изплаща, даже се радвам, че не знам. Премиите титли не печелят, ПИЛОТИТЕ ги печелят, с помощта на отлично организиран технически екип разбира се. Добре се вижда, как най-скъпо платените съвсем не са първи. 

 

И още нещо, Стефчо, на мен в момента спорта ми харесва - има интрига, има един тон неизвестни, има емоция. Всяко състезание е неизвестно до финала - това е интересно. А не да ми тръгнат Ферари/Макларън първи и да свършат там, ако някой не се блъсне или не изпуши мотор. Познат резултат директно от квалификацията в събота... Такъв спорт, както казах снощи - да си го правят и гледат самостоятелно, с V12, V16, V48 и т.н. От финансова гледна точка - НИКОЙ, освен няколко хиляди Стефчовци няма да ги погледне и ще фалират на третата година. Затова и не смеят, защото добре го знаят. Дали гумите, Стефчо, или моторът, или аеродинамиката ще определят събитията - няма значение. Все нещо ще ги определя, иначе ще се боксува на място. Важно е обаче да има равнопоставеност - ето, сега виждаме кой какво може и как се представя. Фантастики, че всички работят за Ред Бул и спъват Ферари, са жалки оправдания на неадекватни сектанти.   

 

Аз едно хващам, това че ние сме критични към ситуацияа ни прави смешни, а теб като вече промит мозък какъв те прави? Виждам че се задоволяваш от това, което е сега, и знаем, че няма да се върне, но ще дойде друго, само време се иска.

 

ПП. Аз се стремя да бъда обективен не заставам зад отбор ясно и точно, както и зад пилот, но поняга трудно може да кажеш на черното бяло!

 

Руми - черно и бяло? Ами че вие черно и бяло не различавате, защото всичко ви е червено пред очите! Промит мозък бил човека??? Ти Стефчо познаваш ли го, огледало скоро виждал ли си? Клинични случаи, клинични случаи.... :laughing: 

 

Ай наздраве!  

Link to comment
Share on other sites

Наздраве и нека бирата да студена :)

 

Аз говоря за моята си камбанария, не мога да говоря от името на Стефчо. Ама аз едно не разбирам. В момента ти гледаш новините по БТВ и респективно мислиш, че това са всички гледни точки, и с ината си не искаш да приемеш, че има и други новинарски канали. Визирайки те, гледайки само в неделя от 15 до 17. Пак повтарям, има далеч по-отоврени платформи за дискусии, като аутоспорт, ф1 техникал, скарбс и един тон журналисти от падока. Които не са нито червени, нито зелени, нито пимбяни. 

Ако се интересуваше малко повече технически погледнато от този спорт, щеше вече да си прочел, какво са изпитали на Силвеърстоун и Унгария лотусите като нови елементи, и защо това подобрява темпото им в дълга дистанция и нямаше да се чудиш що Кими върви. И определено тогава нашите мнения ще съвпаднат с няколко тона други, и то на специалисти който с това си вадят хляба, анализирайки проблемите на отборите.

 

Попитах future колко състезания е гледал през последните 3 години - няма отговор 

Попитах Герасим да бъде така добър да се аргументира с факти, защо това което казвам е смешно - отказа и избяга.

Теб те питам за 9 път: Защо смениха гумите, като са еднакви за всички? Само с едно кратко изречение го формулирай.

 

 

има един тон неизвестни

 

Дай ми само още една причина различна от "износване на гумите" Или иначе казано, дай ми пример на отбор, който износва гумите зловещо но компенсира зловещо с друг елемент/фактор от ДНЕШНИЯ автомобил в света на F1?

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

За да помогнат на Ферари. Но те дори и сега не могат да се възползват.

 

Ох :( жал ми е...

 

Ферарито вървеше с гумите преди да ги сменят, ся със смяната на кого помагат?

 

За да ви лиша от товара, изклучваме варинтите, че със смяната на гумите са влошили състоянието на Ферари, както и подобряването такова на Ред Бул, въпреки това една основателна и правдозвучаща причина да чуя за смяната на гумите?

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Raptore,  Продължаваш да говориш глупости, на всичкото отгоре или не четеш, или пропускаш цели думи. Няма да се самоцитирам повече за ти го доказвам за пореден път. А това, че на теб ти е интересно сега и, че на никой не му пукало за промяната в гумите сложи края на спора. Няма смисъл от дълги коментари ;). Ако искаш пиши де. И без това не ми се смешно, та да се развеселя и аз ;)


Наздраве и нека бирата да студена :)

 

Аз говоря за моята си камбанария, не мога да говоря от името на Стефчо. Ама аз едно не разбирам. В момента ти гледаш новините по БТВ и респективно мислиш, че това са всички гледни точки, и с ината си не искаш да приемеш, че има и други новинарски канали. Визирайки те, гледайки само в неделя от 15 до 17. Пак повтарям, има далеч по-отоврени платформи за дискусии, като аутоспорт, ф1 техникал, скарбс и един тон журналисти от падока. Които не са нито червени, нито зелени, нито пимбяни. 

Ако се интересуваше малко повече технически погледнато от този спорт, щеше вече да си прочел, какво са изпитали на Силвеърстоун и Унгария лотусите като нови елементи, и защо това подобрява темпото им в дълга дистанция и нямаше да се чудиш що Кими върви. И определено тогава нашите мнения ще съвпаднат с няколко тона други, и то на специалисти който с това си вадят хляба, анализирайки проблемите на отборите.

 

Попитах future колко състезания е гледал през последните 3 години - няма отговор 

Попитах Герасим да бъде така добър да се аргументира с факти, защо това което казвам е смешно - отказа и избяга.

Теб те питам за 9 път: Защо смениха гумите, като са еднакви за всички? Само с едно кратко изречение го формулирай.

 

 

Дай ми само още една причина различна от "износване на гумите" Или иначе казано, дай ми пример на отбор, който износва гумите зловещо но компенсира зловещо с друг елемент/фактор от ДНЕШНИЯ автомобил в света на F1?

 

Няма да стане. И аз от два тира време го питам. ;)

 

За да помогнат на Ферари. Но те дори и сега не могат да се възползват.

 

:D :D :D :D :D :D :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Наздраве и нека бирата да студена :)

 

Аз говоря за моята си камбанария, не мога да говоря от името на Стефчо. Ама аз едно не разбирам. В момента ти гледаш новините по БТВ и респективно мислиш, че това са всички гледни точки, и с ината си не искаш да приемеш, че има и други новинарски канали. Визирайки те, гледайки само в неделя от 15 до 17. Пак повтарям, има далеч по-отоврени платформи за дискусии, като аутоспорт, ф1 техникал, скарбс и един тон журналисти от падока. Които не са нито червени, нито зелени, нито пимбяни. 

Ако се интересуваше малко повече технически погледнато от този спорт, щеше вече да си прочел, какво са изпитали на Силвеърстоун и Унгария лотусите като нови елементи, и защо това подобрява темпото им в дълга дистанция и нямаше да се чудиш що Кими върви. И определено тогава нашите мнения ще съвпаднат с няколко тона други, и то на специалисти който с това си вадят хляба, анализирайки проблемите на отборите.

 

Попитах future колко състезания е гледал през последните 3 години - няма отговор 

Попитах Герасим да бъде така добър да се аргументира с факти, защо това което казвам е смешно - отказа и избяга.

Теб те питам за 9 път: Защо смениха гумите, като са еднакви за всички? Само с едно кратко изречение го формулирай.

 

 

Дай ми само още една причина различна от "износване на гумите" Или иначе казано, дай ми пример на отбор, който износва гумите зловещо но компенсира зловещо с друг елемент/фактор от ДНЕШНИЯ автомобил в света на F1?

 

Руми, за мен Ф1 е развлечение, нямам НИКАКВО намерение да се натоварвам с него - така ще ми стане неприятен. Последното, на което бих повярвал е Босфор ТВ и малоумниците Манчев и Прошко. Разбира се, че има много различни гледни точки и нека е така. В спора се ражда истината понякога. Аз лично вярвам на очите си предимно. И не съм сляп с червени лещи. Не съм фен на никой отбор специално, както вече много пъти съм казвал, но такива като Стефчо просто те карат да намразиш Ферари. Без нищо да са ти направили ги намразваш. "Лошият ферарист" бил той, милият, че се и надъхва сам и се радва. Клинична хроника, ама си го обичам, наше момче е... :laughing: 

 

В тоя ред на мисли - технически подробности около това ЗАЩО Лотус са най-добри в дълга дистанция не ме интересуват толкова детайлно - това е просто ФАКТ. Както и че Мерцедес са най-бързи в обиколка - ФАКТ. И там не се задълбавам да ровя защо шасито им топи задни гуми с пълен резервоар - това е ТЕХЕН проблем, разбираш ли? Както е проблем на Ферари, че не могат да си направят колата шест години. И ентусиасти като Стефчо губят ценно време от живота си да им търсят оправдания, каквито самите те не намират...  :laughing:

 

Стефчо, 16-ти път:

 

Карат ли всички отбори с еднакви гуми Пирели по време на състезанията?       :laughing:

 

Да видим колко дълго ще се срамуваш да отговориш и ще се въртиш на шиша. Едно е сигурно - Ангел втора кола ще купи през това време. А аз тихо и кротко ще броя... 

 

Руми, какво значение има кой коко състезания е гледал? Това как променя ФАКТИТЕ? От типа на отговора на 16 пъти зададения от мен въпрос? Или който не реве за Ферари, няма право на мнение? Хм?

 

Не знам дали за 9-ти път ме питаш нещо, което ако са 9 пъти, 9 пъти съм отговорил - не знам и не ме интересува. Твърдите, че са ги изменили заради Ред Бул специално, което е смешно, защото всички щяха да скочат срещу тях ако е така - елементарна логика. Също като простичкия факт, който ви е пред очите и ви го натъртвам, че те НЯМАТ изрично предимство с тези гуми. Тоест Велчовата завера явно е с участие ПОНЕ на Мерцедес и Лотус СРЕЩУ Ферари. Ти осъзнаваш ли колко смешно жалки са подобни намеци??? Стефчо просто става за смях, но няма как да го осъзнае, защото е в клинична фаза младежът - той не вижда нищо освен Ферари. Ако Ферари бие по най-нечестния начин на света, той ще вика за тях, ще се кефи, ще псува останалите и ще им търси оправдание как са прави. Но бие ли някой друг - край, почват теориите на конспирацията и се бяга от единствената истина - Ферари са ЗЛЕ. Това не е пръв такъв сезон, че да кажеш, че злобеем. ШЕСТ - ШЕСТ години вече се повтаря. Със Стефчо дискусия ЛОГИЧНА няма как да се води на тема Ф1. Пие се бира, малки ракийки, плющи се скара и така. А да - сега на мода е да се псуват негрите - псуваме негрите!  :laughing:  :laughing:  :laughing: 

 

Последния ти въпрос - ами има много причини, Руми, питай малките отбори, дето не ги виждате. Износването на гумите им е последния проблем. А останалите, големите, великите, с претенциите - да се справят със ситуацията. Затова са там. Ако не могат - то си е техен проблем, при положение, че останалите го правят. И показва, че далеч не са толкова големи и велики, колкото се надуват. И колкото някои ги надуват... Ако спорта се крепеше на едни гуми, никой нямаше да го гледа. Да, сега гумите са определящия фактор за ВСИЧКИ (Стефчо, ЗА ВСИЧКИ), догодина може да са моторите, след това нещо друго, нормално е.Отвратителните финансови игри на Гнома са ужасен бич за Ф1, но какво можем да направим ние, освен да го чакаме да умре? Или Стефчо да вземе една от дъщерите? 

Link to comment
Share on other sites

Започни да четеш. Отговорил съм доста пъти.

Единствения, които заслужава да му се посмеят е човек не знаещ цветовата гама за гумите, инсталационна обиколка, грейнинг и тн. Но пък се изказваш доста категорично. И звучиш така както аз бих звучал по ядрения въпрос за Северна Корея. Казах, че няма да се само цитирам.

Link to comment
Share on other sites

Започни да четеш. Отговорил съм доста пъти.

Единствения, които заслужава да му се посмеят е човек не знаещ цветовата гама за гумите, инсталационна обиколка, грейнинг и тн. Но пък се изказваш доста категорично. И звучиш така както аз бих звучал по ядрения въпрос за Северна Корея. Казах, че няма да се само цитирам.

 

Нито веднъж! Не си отговорил, а се въртиш на чеверме. Отговорът е прост - ДА/НЕ. Никъде се не види.

 

17-ти път:

 

Карат ли всички отбори с еднакви гуми Пирели по време на състезанията?        :laughing:

 

И не говори глупости кой какво знае и какво не - ставаш СЪВСЕМ смешен, моля те. Излагаш се тотално! 

Link to comment
Share on other sites

Не просто имах предвид, че нещо, което не ми е познато няма как да се обадя еле пък супер мега неподготвен. Няма как човек, който е гледал 5 състезания да ми дава наклон. Това имах предвид, толкова време прекарвам четяйки статии и дискусии и просто някой изниква от някъде и ми казва колко съм бил смешен в изказа си, който съм аргументирал с ФАКТ, без да ме опровергае по някакъв нормален вид.

 

Избяга от последния въпрос. Няма какво да ги гледам последните отбори, гледаме само топ отборите, искам да чуя преимущество различно от това в пестене на гуми?

 

Щом са толкова еднакви тия гуми, дай ми отговор на следния въпрос: Защо, аджеба половината отбори менкат лява с дясна и обратно гума? След като изрично са написани от Пирели, коя за къде е? 

И не си мисли, че лотус и мкл не са скочили заедно с ферари за промяната на гумите. Друг е въпроса ако не си чул...по няква причина..

 

 

удебелявам:

 

Pirelli has always maintained that of the 11 F1 teams, eight support their 2013 products and do not want anything to be changed, but lobbying from the two Red Bull teams as well as from Mercedes’ Niki Lauda (even if it is not clear that others in the Mercedes management agree with his position) has been strong from Malaysia onwards. /James Allen/ - (James Allen is one of the most experienced and insightful broadcasters and journalists working in Formula 1 today.)

 

 

Факт, който никой не отрича от падока. 

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Не просто имах предвид, че нещо, което не ми е познато няма как да се обадя еле пък супер мега неподготвен. Няма как човек, който е гледал 5 състезания да ми дава наклон. Това имах предвид, толкова време прекарвам четяйки статии и дискусии и просто някой изниква от някъде и ми казва колко съм бил смешен в изказа си, който съм аргументирал с ФАКТ, без да ме опровергае по някакъв нормален вид.

 

Избяга от последния въпрос. Няма какво да ги гледам последните отбори, гледаме само топ отборите, искам да чуя преимущество различно от това в пестене на гуми?

 

Щом са толкова еднакви тия гуми, дай ми отговор на следния въпрос: Защо, аджеба половината отбори менкат лява с дясна и обратно гума? След като изрично са написани от Пирели, коя за къде е? 

И не си мисли, че лотус и мкл не са скочили заедно с ферари за промяната на гумите. Друг е въпроса ако не си чул...по няква причина..

 

 

удебелявам:

 

Факт, който никой не отрича от падока. 

 

Лично аз никому не давам наклон. Но наистина е смешно да се търси под вола теле - това е специалност на наш Стефчо. 

 

Не съм бягал и никога не бягам от въпроси - това е друга специалност на Стефчо, както малките ракийки и Яница...  :laughing:

 

Преимущество по-ясно изразено от работата с гуми няма, разбира се. Няма и как да има. Но може да си абслоютно сигурен, че съществуват такива. И в моторите, и в аеродинамиката и т.н. Нали не мислиш, че всичките коли са еднакви? Няма смисъл да ти казвам кой с какво пред кого е. То се вижда ясно.

 

Да разбирам ли, че твърдиш, че гумите не са еднакви за всички отбори? Внимавай как ще отговориш и ти, че е много показателно!

 

Това удебеленото не знам откъде си го извадил, но Ванчо много правилно иронизира. Аз откъде да знам това журналистче кой му плаща, а? Между другото в удебеленото не виждам кой и как от другите отбори е скочил срещу решението за промяна (освен Ферари). Не се мъчи сега да търсиш удобни извадки - не са нужни. Простичкият факт в едно изречение: Ферари не могат да сглобят и настроят шампионска кола повече от ПЕТ години, при наличието на един от най-добрите пилоти. Ей това е простата истина. 

Link to comment
Share on other sites

Що така, Стефчо, истината боли ли? 

 

Руми, нещо интересно ми хрумна. Кога, къде и как го добиха това лоби от Ред Бул, като са "еднодневки", "черешки", "измислен отбор" и т.н.? Нещо не се връзва предвид отчетливото присъствие в ръководството на "великите" Ферари, Макларън, Уилямс - отборите с десетилетна история и отколешно присъствие... Как така изведнъж добиха превес от Ред Бул специално? Хич, ама ХИЧ не се връзва...  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Red Bull only has itself to blame for the tyre degradation issues it is facing, says defiant Lotus boss Eric Boullier, as the champion team lobbies for changes to the 2013 Pirellis.

 

AUTOSPORT understands that Red Bull has begun secretly lobbying Pirelli about changing the design of this year's tyres because of the difficulties the Milton Keynes squad has faced at the first two events.

 

One suggestion is that Pirelli abandons its current aggressive compound choice and reverts to the 2012 tyres that teams got an understanding of last season.

 

With Pirelli having made it clear already this weekend that it will not change its 2013 plans at the whim of a single team, Boullier has stepped in to the situation saying Red Bull must accept full responsibility for what is going on right now.

 

"I can understand why they are not happy," said Boullier, when asked by AUTOSPORT about the complaints of his rival team.

 

"The way they designed the car is all based on the aero. This is why, when the tyres start to be an important part of the car and the car performance, they may struggle.

 

"They are fast on one lap but then struggle with tyre degradation, which is partially due to the way they designed the car."

 

 

Обаче отбора, който си е проектирал колата за гумите от 2013 кучета го яли!

 

 

Together with Mercedes, Red Bull has been pushing F1's Italian supplier to change tack after claiming the 2013 tyres are penalising the best cars.

 

"There are definitely signs about a change of the compound," Mercedes' Toto Wolff was quoted as saying by SID news agency.

 

"In all probability, either in Bahrain or maybe after," he added.

 

Officially, motor sport director Paul Hembery insists Pirelli would only change its tyres mid-season if all the teams make an "unanimous" request.

 

"That is definitely not the case," he said.

 

But Red Bull's Marko said on Sunday: "We are having to tell our drivers to go through the fastest sections not as fast as they can, because it's too high a load for the tyres.

 

"Of course we have had serious talks (with Pirelli)," he told German television Sky.

 

"I think Pirelli has realised (the situation) and we have been promised that other compounds will come to Bahrain at the latest," added Marko.

 

Какво е интересното, не спирам да давам различни източници от досотверни журналисти, директори на отбори и собственици на отбори и в същото време казваш на черното бяло...и бръщолевиш врели не кипели по тове осмотрение...няма правда.. няма.. 

След червеното написано горе сам си отговори, дали са били еднавки гумите преди и след смяната им, ама да не се стреснеш, като си го кажеш на ум  :P

 

Последна извадка и то на български е това от мен, та вземе да се прочете от некой :D

 

В разгара на критиката към доставчика на гуми за Формула 1 Pirelli, спортният шеф на компанията Пол Хембъри отвърна, че могат да върнат скучните състезания, стига феновете и отборите да го искат. "От нас поискаха да копираме Канада 2010 г. с две или три спирания в бокса. Знам, че някои от вас искат само една смяна и състезания, в които гумите не са фактор. Можем да върнем монотонните надпревари, в които резултатите от квалификацията са финални, ако това искате. Кажете и ще го направим", коментира Хембъри.

 

Вчера Дийтрих Матешиц, собственик на Red Bull, коментира, че Формула 1 вече няма нищо общо със спорта и състезанията. Хембъри е изненадан от ситуацията, защото гумите не са по-различни от 2012 г. "Странно е, защото през последните две години действаме по един и същи начин. Не разбирам защо медиите се вълнуват толкова. Освен ако всички не искат да дадат на Red Bull гуми, с които да спечелят шампионата. Май това е случаят. Ако има отбор, който ще спечели от промяна, това са те", допълни Хембъри.

 

Red Bull RB9 се счита за най-бързия автомобил с най-много притискане, което обаче не може да се използва поради факта, че трябва да се съхраняват гумите. Lotus и Ferrari са по-добри в работата с гумите и напредват в състезателно темпо за разлика от квалификациите. Red Bull записаха 3 поредни титли и на всяка поява в падока шефът на Ferrari Лука ди Монтедезмоло искаше промяна на правилата, за да не бъде зависима Формула 1 изцяло от аеродинамиката.

 

Благодаря за вниманието.

 

Та в отговор на това гумите дали са еднакви или не според ПОЛ ХЕМБРИ, не ме карай да го пиша кой е, казва кой ще извлече дивиденти ТОЧКА

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Що така, Стефчо, истината боли ли? 

 

Руми, нещо интересно ми хрумна. Кога, къде и как го добиха това лоби от Ред Бул, като са "еднодневки", "черешки", "измислен отбор" и т.н.? Нещо не се връзва предвид отчетливото присъствие в ръководството на "великите" Ферари, Макларън, Уилямс - отборите с десетилетна история и отколешно присъствие... Как така изведнъж добиха превес от Ред Бул специално? Хич, ама ХИЧ не се връзва...

 

Още едно доказателство

И на Румен му писна да дава цитати, смятай. Скачаш в дълбокото без пояс. Нещо като аз да напиша програма за дядо мразя, че и да му се карам.

Link to comment
Share on other sites

Световната конспирация срещу Ферари е разобличена, дами и господа! Всички работят срещу тях! Всичко се прави в подкрепа на Ред Бул! Стефчо с ритуално самоубийство - Ред Бул командват Пирели! ИТАЛИАНСКИТЕ Пирели! хахахахахахахах 

 

Руми ПРЕДИ, СЛЕД, ПОМЕЖДУ, ИЗПОНАНАВЪН, ВПРЕДВЪТРЕ, гумите са еднакви за всички отбори по време на състезанията! Всяко различно твърдение е СМЯХ, меко казано. Срамота е да се излагате така. 

 

Междувременно, 18-ти път:

 

Карат ли всички отбори с еднакви гуми Пирели по време на състезанията?        :laughing:

 

В крайна сметка какво излиза? Формула 1 се командва от Ред Бул! Правят каквото си искат! В собствените ви цитати, момчета, се съдържат неща, които осмиват теорийките ви. Но да сте живи и здрави и наздраве! 

 

И Руми, гледай другия път да няма "доместик" пречки за беседката, излагаме се, не сме се събирали от откриването... 

Link to comment
Share on other sites

Има нещо генерално сбъркано. Хубаво, че сме приятели и не ми се иска вече да те излагам. Ама така става като си гледал последните 10 серии на филма, а първите 1110 ти липсват, но въпреки всичко изказванията са със 110% достоверност. Къде бяха Ред Бул през 08-ма(гледай много назад в класирането) и как така след ГЕНЕРАЛНАТА смяна на правилата изплуваха, а Ферари и МКЛ забоксуваха(и по-точно защо беше нужна тая смяна)? Това е последното нещо, което питам. Виждам, че няма смисъл. Захвърляш с лека ръка МЕСЕЦИ труд на цял инженерен екип и продължаваш да задаваш глупави въпроси от сорта колко е 2+2. Нямам идея защо. Вие си знаете най-добре. Не ме замесвайте и мен в тая глупост. Имам изпитче утре сутрина, така че аз съм до тук. Ред Бул са най-великите и прочие глупости от 1001 нощ.

 

Впрочем пишат, че Индия отпада от календара. Дано да отпадне още Монца, Спа и Сузука. Стискам палци на краката и на ръцете, но искам Бърни да е още жив и с разсъдъка си, когато това се случи, искам да види какво ще се случи с цирка му.

Link to comment
Share on other sites

Стефчо, миличък, ти не разбираш ли, че ТИ се излагаш и излагаш и отбор Ягода? Или трябва да ти го напишат още 5-6 души, за да се усетиш, което знам че не става...  

 

Сега вече ви разбрахме проблема - СВЕТОВНА КОНСПИРАЦИЯ СРЕЩУ ФЕРАРИ (СКСФ). С главно участие на Ред Бул! Егати смехорията, честно. Интересно вашият Жан Тод кво блее... Ебати тъпака трябва да е тоя човек...    

 

Пий СТЕЛА (примернио), не пикня и да си вземеш изпита утре! Като го вземеш, ще те питам 19-ти път. 

Link to comment
Share on other sites

Ферари иска нов дебат за гумите след резултатите в Унгария

 

 

Във Ферари явно въобще не са доволни от гумите, които бяха използвани по време на Гран при на Унгария. Това стана ясно след прессъобщение на Скудерията, в което се обяснява че „новата“ стара конструкция „ще бъде предмет на следващ дебат в съвсем скоро бъдеще“. Това съобщение може да бъде видяно на официалния сайт на отбора. Интересното е, че в същия материал се нападат сънародниците от Пирели.

„Изборът на Пирели допринесе за това, йерархията във Формула 1 да бъде изкуствено променена“, се казва в съобщението. Това било нещото, което не харесвало на президента на Ферари, Лука ди Монтедземоло, както и на други високопоставени представители на екипа на Ферари.

„Ди Монтедземоло е изискал технически анализ след състезанието в Унгария, което трябва да е много детайлно, за общото състояние на колата. Тук влиза и въвеждането на новите гуми – една променлива, която в никакъв случай не повлия добре на отбора.“

И докато представянето на екипа в квалификацията бе доста посредствен за тим с претенциите и историята на Червените, то поне в състезанието пилотите показваха добро темпо. С въвеждането на новите гуми в Скудерията бяха сравнително доволни след съботния ден, но в неделя нещата не протекоха според очаквания. Алонсо се класира пети с доста мъки, а Фелипе Маса записа осмо място. Проблемът е, че с новите гуми конкурентите явно се справят много по-добре и Ферари изглежда четвърта сила след Ред Бул, Мерцедес и Лотус. Най-много изглежда от новите гуми печели екипа на Люис Хамилтън, въпреки неучастието си в тестовете на пистата Силвърстоун.

Така споровете около гумите явно няма да затихнат в скоро време.

Гуми, гуми, взе да става много дразнещо. Да им дават някакви дето всички ги харесват и да се спира с тая истерия.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...