Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Миииииии.... Ъъъъъъъ... не разбраха ли всички, че тоя сезон Мерцедес са богопомазани?

 

Аз така си мислех?

 

Чек'са, аз за Ред Бул слушам постоянно! Последно кой им е виновен пак на Ферари?!?!? Баба Гицка намесена ли е?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Видене, ама ти разграничаваш ли квалификационно темпо от състезателно такова, баланс и аеродинамика. Тия неща, които определят темпото на колата през целия стинт. Това, че Мерца правят най-бърза 1 обиколка с празен автомобил не ги прави толкова добри с пълен автомобил и състезателно темпо. Напротив, точно в това им е проблема последните 4 години.

 

Прочетете го това, нали всички гледате по скай спорт и ббс, английсия няма да ви е проблем за улеснение, ще ви одебеля по важните неща:

 

Pirelli have decided to change the tyres they supply to Formula 1 from next month's Canadian Grand Prix, and you have to wonder why.

Red Bull have been complaining that the tyres are restricting their cars' performance, and they have done a good job of getting into the public consciousness the idea that this is happening with all the cars.
But if you look at the data, things are not so different this year than they have been at any time since Pirelli became the sport's sole supplier in 2011, or even in the last year of Bridgestone tyres in 2010.
This year, Ferrari's Fernando Alonso won the Spanish Grand Prix making four pit stops, and there were 79 pit stops in the entire race.
Red Bull team boss Christian Horner complained on Sunday that it was "too confusing for the fans", and that "it wasn't great" for his team to be heard telling their driver Sebastian Vettel not to race Lotus's Kimi Raikkonen when he came up behind him. Red Bull's owner Dietrich Mateschitz went further, saying F1 was not a sport any more.
In 2011, Vettel won the Spanish Grand Prix. He also made four pit stops and there were 77 pit stops in the entire race. There were no complaints from Red Bull then.

Announcing the change to the tyres, Pirelli said it was "for the good of the sport" and insisted it had not come about as a result of pressure from Red Bull.
Mercedes have a fast car in qualifying that goes backwards in races because of excessive rear-tyre wear.
Red Bull have the next fastest qualifying car but their race-qualifying compromise is far better than the Mercedes, to the extent that Vettel has won two races so far and has secured a third place and two fourths from the others. He is leading the championship as a result.

But Red Bull are, at certain circuits, struggling to keep the tyres alive for as long as Ferrari and Lotus, who are not quite as fast in qualifying but look after the tyres better in races. Ferrari have probably the best race-qualifying compromise of all.
Alonso has won twice and been second once. Had he and the team not made the errors they did in Malaysia and Bahrain, he would almost certainly be leading the championship by a small margin from Vettel, rather than trailing him by 17 points.
So, you can say that Ferrari have done the best job of adapting their car to the demands of the tyres.

That's basically what a team's job is - to get the best out of the equipment at their disposal.

 

 

Цитата е от Gary Anderson, бивш технически директор на Jordan, Stewart и Jaguar отборите, интервюиран от Andrew Benson за BBC

 

Червения надпис = Преди смяната на гумите.

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Румене, не им вади цитати и линкове. Да си ги търсят... Ако знаят какво търсят. Аз не случайно както си разбрал отговарям по този начин за гумите.

Link to comment
Share on other sites

Мдаам, както и бягане от въпроса "Като са еднакви, за чий чеп се смянят" - "For the good of sport"...айде, без топла бира на мен...

 

Прав си Стефчо. Явно моеже да гледаш F1 само в неделя от 15 до 17 часа и да си 100% обективен и точен.

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Мдаам, както и бягане от въпроса "Като са еднакви, за чий чеп се смянят" - "For the good of sport"...айде, без топла бира на мен...

 

Прав си Стефчо. Явно моеже да гледаш F1 само в неделя от 15 до 17 часа и да си 100% обективен и точен.

А може дори и да не гледаш. Не е задълже. Питай Ванчо колко старта е гледал сам, преди сбирките и сводките :-D :-D. А квалифилации, а тренировки :-D :-D. Пак ще бъда лошия, гаден ферарист :-D story of my life :-D
Link to comment
Share on other sites

Видене, ама ти разграничаваш ли квалификационно темпо от състезателно такова, баланс и аеродинамика. Тия неща, които определят темпото на колата през целия стинт. Това, че Мерца правят най-бърза 1 обиколка с празен автомобил не ги прави толкова добри с пълен автомобил и състезателно темпо. Напротив, точно в това им е проблема последните 4 години.

 

Ти сериозно ли ми задаваш тоя въпрос на мен? Да се запознаем ако искаш... И ти се качваш сам на шиша. Двойно чеверме ще има май.

 

Хайде щом ще си задаваме въпроси като за малоумни:

 

Защо така Ферари ги няма никъде при ЕДНАКВИ за всички гуми: НЕ СА най-бързи (Мерцедес, па ако ще и за половин обиколка), НЕ СА най-стабилни в дистанция (ЛОТУС), НЕ СА и балансирани като Ред Бул??? НИТО ЕДНО ОТ ТРИ! ЩО ТАКА? 

 

Айде Стефчо е ясен, ще се върти дълго на чевермето, защото той сам си пише вестника, сам си го чете, сам си му вярва и му се радва. 

 

И никой не бяга от въпроси освен вас двамата на чевермето. Никой не отрича, че гумите са променени, но не сме го решавали ние, а и са променени за всички. И не е в полза на Ред Бул, защото ясно се вижда, че нямат предимство пред другите на тема гуми - напротив. 

 

И така - 14-ти път:

 

Карат ли всички отбори с еднакви гуми Пирели по време на състезанията?      :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Мама мия :-(

 

А защо ги мениха?

?! Само ти си мислиш, че си гаден. Защото ти разбираш от старата, но не и от новата игра.

Няма такъв момент. За това и не се дразня вече и ще ида да гледам мотогп, а не ф1. Ще ме е яд да дам толкова пари за цирк Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

И не е в полза на Ред Бул, защото ясно се вижда, че нямат предимство пред другите на тема гуми - напротив. 

      :laughing:

 

Те са начело не заради гумите, мекия нос и обдухването на дифузьора, а заради таланта на Фетел. GG

Link to comment
Share on other sites

Те са начело не заради гумите, мекия нос и обдухването на дифузьора, а заради таланта на Фетел. GG

:D :D :D :D...ВкарА се във филм. Сега ще трябва да търсиш цитати и за последните две...ама да започнем с нещо лесно първо...що е то дифузьор и яде ли се, пие ли се? :D

Link to comment
Share on other sites

Те са начело не заради гумите, мекия нос и обдухването на дифузьора, а заради таланта на Фетел. GG

 

Пак някакви фантастики... Нерде Ямбол, нерде Станбул?!?!? Ми тогава защо Уебър не е втори бре??? 

 

А Кими що е втори? Заради големия му чеп и реактивния двигател? WTF??? 

 

Вие сте тотално изперкали сектанти, честно... 

 

:Facepalm:  :Facepalm:  :Facepalm:

Link to comment
Share on other sites

 Аз никой до никого не слагам - тя пистата си показва кой кой е. Всичко друго е празен шум...

ПоказваШЕ. Сега го показват 2-ма човека. Ейдриън Нюи и Рос Браун. Алонсо, Фетел и Хамилтън материализират скиците в точки. Ако искаш да видиш кой кой е на ПИСТАТА...ама наистина. Пусни си стари сезони, купи си хубава бира, картофки или с квото там мезиш и те така. ;)

 

Сега и 22 победи да нареди произволен отбор...няма да впечатли никой освен глорихънтърите, а такива се нароиха много в началото на 05-та до сега. Вече 8 години техния брой нарасна ужасно много ;).

 

Който иска ще разбере какво съм написал, който не иска...ще си отворя бира по случая. Стеличка(че най ме кефи ;) )

Пак някакви фантастики... Нерде Ямбол, нерде Станбул?!?!? Ми тогава защо Уебър не е втори бре??? 

 

А Кими що е втори? Заради големия му чеп и реактивния двигател? WTF??? 

 

Вие сте тотално изперкали сектанти, честно... 

 

:Facepalm:  :Facepalm:  :Facepalm:

 

Поради същата причина, поради която Фелипе не е до Алонсо и пак по същата причина, заради която никой не победи Шумахер в Бенетон и Ферари, а в Мерцедес се пръсна от проблеми и наказания ;). Капиш?

Link to comment
Share on other sites

А така! Кво ми пиеш тая пикня Корона! Наздраве! Аз току що се прибирам и съм останал без бира, та се мисля между ракийка и Финландийка. Мисля в чест на Кими да цапна водчици... 

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=Z3gz90Y6hoo

 

Звука в дъно

 

едит: Понеже сега гледам състезанието. Хамчи то и Фетльо си напусна пистата...с 4-те колела.

Тия хора да обяснят един път завинаги защо наказаха Грожан, но пожалиха и Фетел и Уебър.

 

970834_632487993428921_851519927_n.png

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

996562_465238183571732_986427820_n.jpg

"Romain got punished for WHAT???"

1014025_465238190238398_1942863803_n.jpg

*hgrmpf... I can't believe in what mental state F1 is nowadays...*

 

Alonso-Michibata-Formel-1-GP-DeutschlandJenson%20Button%20F1%20Grand%20Prix%20Ja

Alonso-Michibata-Formel-1-GP-Deutschland
Jenson%20Button-Mideast%20Bahrain%20F1%2
 

 

Стефчо, не се сдържах, ще пусна звука от обдухването, който не се чува от телевизора :) :D

 

Само вмятам: "In that case this "just exhaust" adds extra downforce in the corners by blowing the diffuser... not mentioning about warming the tires. This is where all Red Bull's advantage was coming from in 2011."

 

http://www.youtube.com/watch?v=BmGgvHflXgc

 

http://www.youtube.com/watch?v=xOrk-VEOD0E

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

тогава беше позволено ама познай в кои коли имаше един специален код дето фиа трябваше да забранява... И питай чичо Виден защо променяха правила и върнаха конструкцията от 2012 със смеси от 2013

Link to comment
Share on other sites

Да, да, и доскоро имаше разминавания в map'а на моторите на Ред Бул и то точно се издаваше от звука.

 

Има почти месец до кръгът на СПА. Дайте прогнози и развитие на отборите, най-вече към феновете на скай спорт :P

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Гледам световния конспиративен заговор срещу Ферари е набрал критично високи обороти. Само остана да се организират масови протести с лозунги от типа "Венсеремос" и "Но пасаран". :lol:

Link to comment
Share on other sites

Гледам световния конспиративен заговор срещу Ферари е набрал критично високи обороти. Само остана да се организират масови протести с лозунги от типа "Венсеремос" и "Но пасаран". :lol:

 

Това НЕ са конспирации, а ФАКТИ(и като такива можеш да ги провериш). Аз вятър на устата не си правя. Ще повторя пак. Логично обяснение защо наказаха Грожан, а помилваха Фетел и Уебър за ЕДНО И СЪЩО нещо има ли? Единствения, който постъпи според правилата и правилно, но загуби позиция беше Алонсо. Той върна газта на втори завой.

 

Аз се опитах малко да обясня ситуацията на Грожан преди състезанието, което се оказа малка грешка.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Изхождайки от дискусията в аутоспорт форума, доста се разискваше това нещо и определно хората застават за решението да не е бъде наказан. В Правилото е записно, че по принцип колата ако излезне от пистата с 4 гуми ще се наказва, но логичното мислене подканва някакси по-цинично да скъкратиш шикан два за да изпревариш някой, а не маневрата, която GRО направи. Аз цитирах едно мнение пред 2-3 страници. Единия (VET) излиза от пистата опитвайки се да запази мястото си от пилота зад него (GRO) Не е наказан, дори не е разследван, а другия аршин единия (GRO) оставя достатъчно място за да не се блъснат с другия (MAS) и е наказан веднага.

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Ако не бяха наказали Грожан - ОК, въпроса е приключен. Но те го наказаха, а Фетел напусна на същото място в същата ситуация. Уебър напусна на трети завой и то много мъжката...но ако там имаше пясък или стена щеше да се изправи на спирачките като бит педераС ;)

 

Точно такова е правилото за 4-те гуми и бялата линия, а не "бордюра". Точно заради това и двете Ферарита правиха екстра обиколки на Маникур.

 

Гадни, долни майни :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Гледам световния конспиративен заговор срещу Ферари е набрал критично високи обороти. Само остана да се организират масови протести с лозунги от типа "Венсеремос" и "Но пасаран". :lol:

Направо не мога да се начудя как изобщо продължава да съществува тоя отбор, след толкова подмолни заговори срещу него. Геройски мъченици са, новият папа ако беше европеец можеше и да ги канонизира. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Направо не мога да се начудя как изобщо продължава да съществува тоя отбор, след толкова подмолни заговори срещу него. Геройски мъченици са, новият папа ако беше европеец можеше и да ги канонизира. :laugh:

 

Ти май забрави, че тоя отбор преди няколко години като каза, че ще напусне F1 и ще си направи собствен шампионат всичките упраленци на правата  на F1 се насраха. Що ви е толкова трудно да го разберете, че тоя отбор махне ли се и F1 спира... 

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...