netrootbg Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Това хич не е малко. Аз също мислех, че ще има нещо счупено поне (ръка, крак или най-малкото ребра, предвид как го изчатка гумата отстрани с цялата си тежест), но КРЕТЕНЪТ Манчев гордо заяви, че нищо му няма. За пореден път грешно изказване... Къде я видя тази информация? Сега като нищо може да съди и да изкара някой лев човека... http://www.abs-cbnnews.com/sports/07/08/13/f1-cameraman-hit-loose-wheel-pitlane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Тук няма нищо за счупвания - сътресение и охлузвания. Къде ги видя тия счупени кости, че и няколко??? ЕДИТ: Видях го - най-логичното - ребра... Сега да ги осъди едно хубаво... И за пореден път се убеждавам, че български коментатор НЕ трябва да слушам... Не и без 2-3 сигурни потвърждения от нормални източници... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 (edited) Ударът с гумата на Уебър беше страшен просто, дано да му няма нищо на човека. Гледах го многократно на записа, просто тази тежка гума притежава огромна кинетична енергия, въпреки ниската скорост, а пострадалия гледаше в другата посока и нямаше никаква идея какво ще последва. В този момент си спомних случая с Айртон Сена (лека му пръст), чиято смърт беше причинена именно от отблъскването на дясната гума в стената и преминаването й през главата му. Много назад отиде. Съртис младши(лека му пръст) си отиде от удар на преминаващата през пистата гума, в следствие на катастрофа. Момчето беше 91 или 92-ри набор. Точно за това ФИА все въвеждаще драконовски мерки, за да няма откъснати гуми, но...при тия катастрофи няма няма. Инцидента с Марусята го виждам за първи път. И шитбула на Уебър се движеше по подобен начин в Турция, но не пресече пистата. Пък и хубави камъни трудно се намират, че да го играят контра Наказание естествено има. 30 000 евро за семки http://vimeo.com/58302160 Същата писта. Само дето това поне може да се нарече някаква битка, а от как сменика формата и още повече от как дойдоха правилата за "шоуто" посредством гумите - състезания няма. Много глупаци(без извинение за израза) във доста форуми се изказват как категорично няма да си купят Пирели, няма нищо, че между шосейните гуми и тия за Ф1 приликата е само в самата дума, но лошата реклама, на която сами се подлагат е на лице. Въпроса е: Къде им е изгодата? Щото според тях в парите не е. Или поне Бричстоун се отказаха заради загуби въпреки, че доставяха гуми на всички тимове. Edited July 8, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Това беше друга колосална простотия! Слава богу, че не идваха болиди отзад в тоя момент и пистата беше празна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Което ми напомня да попитам неудобния въпрос....защо аджеба СК стоя цяла вечност време(без да има нищо на пистата, след махането на болида)? Да го бяха оставили хептен до края, че да подсигурят победата на първия пилот на шитбул. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 ХАХАХАХАХАХАХАХАХ Е как защо? За да прецакат Ферари естествено! Нищо че това подсигури четвъртото място на Лимонсио, който можеше и 8-ми да е... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 ХАХАХАХАХАХАХАХАХ Е как защо? За да прецакат Ферари естествено! Нищо че това подсигури четвъртото място на Лимонсио, който можеше и 8-ми да е... В момента, в който изписаха SC - няма значени дали ще седи 1 или 1000 обиколки. Това за ситуацията на Алонсо говоря. Но за тази на Фетел е съвсем друг вид топла бира. Питай Трошан, той ще ти каже. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evropata Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 (edited) А бе то май най-много тоя СК помогна на Уебър, иначе той точка нямаше да види в това състезание. А за Фернандо, той си беше по-бърз от Хамилтън и Бътън, така, че 4-тото място все си мисля, че си му беше сигурно. Edited July 8, 2013 by evropata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 СК изчакваше точно Уебър да се нареди последен... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 (edited) Боб Фърнли: Промяната в гумите е значителна 11.07.2013 | Магдалена Райчева, снимка: Mirko Stange | 0 коментара Промяната в гумите на Пирели за Гран при на Германия е била значителна според заместник шефа на Форс Индия Боб Фърнли. За надпреварата на Нюрбургринг от Пирели предоставиха нов вид задни гуми, при които каркасът е подсилен с кевларен пояс, за разлика от структурата за 2013 г. - с метални пръстени. Представянето на Форс Индия със смесите за сезон 2013 бе добро, като отборът имаше шест поредни завършвания в зоната на точките преди Гран при на Германия, където Пол ди Реста и Адриан Сутил се класираха съответно на 11-то и 13-то място. Фърнли мисли, че една от причините за по-слабото представяне на Нюрбургринг е силното износване на гумите, като след състезанието той обясни, че са променили стратегията на Адриан Сутил в средата на надпреварата с един стоп повече. Заместник шефът на Форс Индия не смята, че ситуацията ще се подобри в Унгария, където отново ще има изменения в гумите. - Не мисля, че сме уверени. Това е доста значителна промяна. Това, върху което трябва да се съсредоточим, е тестът на Силвърстоун. Положителното от ситуацията е, че можем да направим добро сравнение (с данните) само отпреди седмица. По време на състезанието времето беше добро и имаме добра информация, с която да направим сравнението. Но гумите са толкова различни, а колата е проектирана специално за смесите за 2013 г. Трябва отново да започнем работа по дизайна на нещо, с което мислехме, че сме приключили, защото искаме да се прехвърлим към колата за 2014 г. Положението не е добро за Форс Индия – коментира Фърнли. Според него промяната в гумите ще повлияе и на останалите отбори от F1: - Мисля, че има и други отбори. Сигурен съм, че Ферари се намират в същото положение. Лотус изглежда вървяха добре (в Германия), но ще повлияе и на тях, защото и за този отбор е голяма промяна. Ще има и още екипи. Ще има победители и губещи. Определено ние сме от губещите, но въпросът е колко точно губим. Гумите са еднакви за всички, а? Жалко, че не ядем доматите с колците и не пасем патаричоците по Хасфалта иначе тая шитня можеше да хване дикиш. За всичките 4, 5 фена на шитбул това може и да представлява чиста монета, но не и за нас. Никой не се нагърбва да каже и що аджеба тоя СК остана толкова време колкото е нужно за прочит на Война и Мир и то на иврит. Че то на Спа 98-ма цялата процедура по рестарта и чистенето на 15 счупени болида отне по-малко време дето има една дума. Как с нетърпение чакам статистиката за гледаемостта на сезон 2013. едит: Пол Хембри си го каза: "Вие какво искате, да дадем гуми, с които шибул да спечелят" Ние не - но лъжливото овчарче цвилише като вдовица за кор...бан чорба. Edited July 11, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 ЖАЛЪК СТЕФЧО - ЖАЛЪК... Прави и Ферари жалки с подобни изаквания.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Аз да бях само...с мед да ме намажеш Има нет, има новини, имате по 18 години всичките...и те така. Факти бол Точно за 2, 3 обиколки можеше да седи на пистата. Само, че победата на Фетел трябваше да се подсигури още повече...ей така за всеки случай. За това естествено голяма помощ имат и от Лотус, на които тактиката стана вече ясно не им е силна страна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Потъваш прогресивно! Говорете ги тия глупости в червения форум! Днес се запознах с един баща фен на Клюна и човекът откровено каза - "Няма по злостни "разбирачи" от нашенските. Влизам в иноземски форуми - хората коментират, коментират, па се поздравят след състезанието, поздравяват победителя". Само вие лаете като бити собаки! Как може! Как може да кажеш, че тоя СК е бил нагласен!!!! ЕДИТ: Ей затова Ванчо ще носи бика на челото, щото сами се правите жалки. ЖАЛКИ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 (edited) Пуснали са те по пързалката . Цитирай ме пак и покажи за нагласеността на СК...В момента, в който болида тръгна назад беше ясно, че ще го извикат на пистата. ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТТА е вече съвсем друг вид топла бира, която прави впечатление на всички освен на 5-те фена на шитните. Постоянната промяна на гумите през състезание...нито ти, нито аз знаем какво са забъркали от Пирели. Голям шеф на отбор казва нещо, но защо да му вЕрваме на него, кой па е той? Все едно е навътре в нещата. Напиши в гугъл цитата ми за Хемри, после сложи и Хелмут Марко и...ЧЕТИ. Аз няма да дам никакъв линк, никога повече....щото аз съм ги видял вече един път тия неща. Както казах...гугъл е голЕмо нещо. ааа да и един пилот каза, цитирам: НЕ МОГА ДА КАРАМ ПО-БАВНО....благодрим за "шоуто" ама това не е нашия вид шоу. Дори самия Уитмарш, който беше твърд превърженик на липсата на тестове и на "шоуто"...не знам защо. Щото го е шубе от Фиорано ли или щото си мисли, че има най-добрия симулатор в падока, призна, че са прекалили. Само наш Раптор все още си мисли, че шитбул са светая светих и са ебати пичУвИтИ. Ама то не става само от неделя до неделя да се пуска ТВ-то. Аз дето нямам грам време, само спя и работя, пак намирам 5 мин да попрочета това и онова...щото колкото и да е спаднала тръпката - все още я има. До кога обаче не се наемам да прогнозирам. Edited July 11, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Което ми напомня да попитам неудобния въпрос....защо аджеба СК стоя цяла вечност време(без да има нищо на пистата, след махането на болида)? Да го бяха оставили хептен до края, че да подсигурят победата на първия пилот на шитбул. Кво викаш? Обясни какво значи това ако не "нагласен СК в полза на Фетел". Или нещо не разбирам български може би... В момента, в който изписаха SC - няма значени дали ще седи 1 или 1000 обиколки. Това за ситуацията на Алонсо говоря. Но за тази на Фетел е съвсем друг вид топла бира. Питай Трошан, той ще ти каже. Последно? Пуснали са те по пързалката . Цитирай ме пак и покажи за нагласеността на СК...В момента, в който болида тръгна назад беше ясно, че ще го извикат на пистата. ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТТА е вече съвсем друг вид топла бира, която прави впечатление на всички освен на 5-те фена на шитните. Постоянната промяна на гумите през състезание...нито ти, нито аз знаем какво са забъркали от Пирели. Голям шеф на отбор казва нещо, но защо да му вЕрваме на него, кой па е той? Все едно е навътре в нещата. Напиши в гугъл цитата ми за Хемри, после сложи и Хелмут Марко и...ЧЕТИ. Аз няма да дам никакъв линк, никога повече....щото аз съм ги видял вече един път тия неща. Както казах...гугъл е голЕмо нещо. ааа да и един пилот каза, цитирам: НЕ МОГА ДА КАРАМ ПО-БАВНО....благодрим за "шоуто" ама това не е нашия вид шоу. Дори самия Уитмарш, който беше твърд превърженик на липсата на тестове и на "шоуто"...не знам защо. Щото го е шубе от Фиорано ли или щото си мисли, че има най-добрия симулатор в падока, призна, че са прекалили. Само наш Раптор все още си мисли, че шитбул са светая светих и са ебати пичУвИтИ. Ама то не става само от неделя до неделя да се пуска ТВ-то. Аз дето нямам грам време, само спя и работя, пак намирам 5 мин да попрочета това и онова...щото колкото и да е спаднала тръпката - все още я има. До кога обаче не се наемам да прогнозирам. Тая продължителност, Стефчо е ЗА ВСИЧКИ. Това не го проумяваш ти, вероятно защото не ти изнася! Както и гумите са ЗА ВСИЧКИ еднакви! Като го разбереш това може и да престанеш да търсиш под вола теле. Или може би оня нарочно остави колата там, точно в тоя определен момент, така щото да тръгне назад и да излезе СК. Моменталически разбира се стюардите започват да преценяват колко престой е удобен за Фетел и съответно държат колата на пистата, за да може той да спечели. Е те нЕма такъв фейспалм, честно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 13, 2013 Author Share Posted July 13, 2013 Интересно е наистина колко остана тая СК на пистата. Обаче Маса като отпадна не беше спрял на никак безопасно място, ама СК немА... Относно гумите, то е ясно че пак трябва да ги наредят да им паснат на РедБул-а. Трябва цирка да е пълен и пак да са СШ иначе Фетел ще изкара навъсената физиономия на дете, дето са му взели близалката. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Интересно е наистина колко остана тая СК на пистата. Обаче Маса като отпадна не беше спрял на никак безопасно място, ама СК немА... Относно гумите, то е ясно че пак трябва да ги наредят да им паснат на РедБул-а. Трябва цирка да е пълен и пак да са СШ иначе Фетел ще изкара навъсената физиономия на дете, дето са му взели близалката. Жоре, да не си пил газ, момче? Щото точно така изглежда... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 13, 2013 Author Share Posted July 13, 2013 Май съм ги поумешал малко, с нафта и масло да влиза по-благичко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 (edited) Кво викаш? Обясни какво значи това ако не "нагласен СК в полза на Фетел". Или нещо не разбирам български може би... Последно? Тая продължителност, Стефчо е ЗА ВСИЧКИ. Това не го проумяваш ти, вероятно защото не ти изнася! Както и гумите са ЗА ВСИЧКИ еднакви! Като го разбереш това може и да престанеш да търсиш под вола теле. Или може би оня нарочно остави колата там, точно в тоя определен момент, така щото да тръгне назад и да излезе СК. Моменталически разбира се стюардите започват да преценяват колко престой е удобен за Фетел и съответно държат колата на пистата, за да може той да спечели. Е те нЕма такъв фейспалм, честно. Ама ти верно ли? Нали ако СК остане до края...както за малко щеше да се случи, на Фетел няма да му е нужно да прави нищо. Няма място за грешки, няма две ДРС зони, няма преследвачи - лесна победа. Колкото повече състезателни обиколки има - толкова повече шансове има за грешки или да свършат гумите(нещо, което му спестиха), или да бъде изпреварен. При Алонсо нещата са други. След изписването на SC, той ВЕЧЕ изтегли НАЙ-НАКРАЯ жокера, а това не се е случвало мноооого време с тия коли за сигурност. От там вече дали СК ще седи до края - Алонсо е 4-ти, дали ще седи само 1 обиколка - Алонсо е 4-ти. Може би ти си видял шанс за победа от негова страна, но след поредната промяна на гумите явно най-накрая угодиха на шитбулите и ни беше ясно, че победа няма да има. Особено след този избор на стратегия, който направиха. Но също така ми беше достатъчно да видя и болидите зад Алонсо, за да си направя сметката, че няма кой да го изпревари, за да потъне назад. А това, че пък Лотус все още нямат добър стратег е добре за техните конкуренти. И тука изпуснаха победата. Но сами са си виновни А това за гумите не го повтаряй, че наистина се излагаш, а не си 10 години по-малък от мен....дори напротив. Edited July 13, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 http://www.autosport.com/news/report.php/id/108788 Чакайте да видим Владо, Симон или който и да е българин във Ф1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Тънката разлика е, че много МАЛКО хора могат да си позволят да карат с P Zero(в България). А Пирели сами се набиха в това шоу и сега ще си сърбат попарата от лошата реклама. Сега мустакатите чичковци пред блока дето цЕл живот са карали Лада и после гоУф 2-ка ще имат още възможности да подхранват глупавите си митове за италианските продукти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 подхранват глупавите си митове за италианските продукти.Това не са митове. За пореден път се потвърдиха и на практика. Просто италианците не могат да правят коли и изобщо каквато и да е техника. Виж дизайн, мода и храна им се отдава. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Това не са митове. За пореден път се потвърдиха и на практика. Просто италианците не могат да правят коли и изобщо каквато и да е техника. Виж дизайн, мода и храна им се отдава. Нищо не се е потвърдило, а е адски ТЪПО да сравняваш състезателен със шосеен продукт. Освен думата гума(4-те букви) друго общо няма. На всичкото отгоре Пирели са заставени да правят ШОУ. После един лош чичко излиза и казва, че не бил искал точно това, но пък и не искал гуми дето да изкарват по над 100 км...а знаели какво иска, освен пари в банковата си сметка. Жалко, че най-вероятно ще му се размине и последната афера "Грибовски". Въпрос номер 1. Колко пъти си карал със полу-сликове или сликове на Пирели и други марки та да ми се изказваш толкова категорично. И колко пъти си карал мотор? Мерси предварително. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Чефо, аз не разбирам от състезателни гуми и затова ще ти отперя един друг въпрос - защо аджеба като са толкова добри в състезателните си гуми, хич ги няма в "шосейните" както се изразяваш? Нещо по-трудно ли се правят, що ли.....защо Мишлен, Гудиър, Бриджстоун са еднакво добри и в спортната си гама, и в "шосейните" си продукти? Понеже за последните 20 години на 3 пъти съм ползвал "шосейни" гуми на Пирели - и трите пъти не останах доволен за разлика от гумите на конкуренцията....и втория път си казах, айде ония първите не ми харесаха, ама сега ще взема другия модел да видя как ще са....а третия път понеже беше след доста години от първите два, спомените ми се бяха поизтрили, пък и си казах - айде, тия сигурно вече са се научили да правят гуми....ама уви. Поне шосеен продукт на Пирели никога вече няма да се пробвам да взема, пък даже и да се научат по някое време как се правят гуми за обикновени коли....даже имам чувството, че разделът им за комерсиални гуми съществува и се крепи все още единствено на пи-зеро серията им (която може и да е по-хубава, но и по-скъпа), а също и на такива леваци като мен, дето се работят да купуват по няколко пъти от една и съща фирма, въпреки че продуктът на фирмата не им е харесал още първия път. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.