RaptoR Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Ясно... Officer Butt Seriously... Весела квалификация вчера. Да видим какво шоу ще се сътвори на старта днес. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 12, 2013 Author Share Posted May 12, 2013 Добре се захапаха челната групичка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Много хубаво начало. Лусия е аут, Кими натиска. Ще е интересно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 12, 2013 Author Share Posted May 12, 2013 (edited) Такова напрегнато състезание скоро не е имало. Ред Бул тотално се осраха със стратегията за сега. Марусята ще изпревари Фетел още малко. Ще почина от смях.... Edited May 12, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Деа тоя мергел грам да не върви Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 12, 2013 Author Share Posted May 12, 2013 (edited) Тея от Мерцедес ако ми обяснят за какво им са тея пол позишъни, като в състезателно темпо са пълен въз.... П.П. Доживях и Гутиерез да направи най-бърза обиколка. О света дева от Гладелупе... Edited May 12, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 (edited) Аз станах за последната обиколка. Обърках си сметките да се таковам в главата...нищо де. Раптора вчера много избърза с бирите и беше ясна хавата . Имаше една таква реклама....първо и трето място - МАЛКО ЕЕЕЕЕЕЕЕЕ :D Не съм гледал нищо, не съм чел новини, но се радвам, че точно в Испания Ферари показаха сила. Това е много показателна писта за аеродинамиката на автомобила. едит: и сега пак на работа да ге Edited May 12, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 12, 2013 Author Share Posted May 12, 2013 (edited) Брилянтни Ферари, недостижими. Дано така да продължават за напред. Радвам се много и за Кими, нямаше как да победи, но отново показа, че Лотуса е най-пазещия гумите. Тея Мерцедес много ме изнерват. Набутат се напред и после се пречкат само, да си видят състезателното темпо. Какво ми се пъчат с тея пол позишъни... П.П. Виден сега пие от мъка. Горкиото немско леке, Маруся щеше да го дърпа. Направо ми стоплиха душата. Edited May 12, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 На Монако може да вземат нещо. Но Монако не е писта, така че....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 12, 2013 Author Share Posted May 12, 2013 На Монако определено Мерцедес ще вземат нещо, понеже няма как да ги изпреварят там ама толкова. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Виден си е много добре и се ядосва защо Кими не спечели, но нищо. Не виждам какво толкова се е случило, Фетел си взе точките и продължава да води. За какво лаете не знам. Умрях от смях като и двамата тъпаци реално не можаха да се сетят Градинаря кога последно е бил на стълбичката... Но и се подразних, че го видях там. Напълно заслужена победа на Лимонсио, отлично каране. Дори и калпавите боксове не му попречиха да бие. Мерцедес са просто за оплакване... Но и така требе - Мангала в калта завинаги. Макларън са другата тотална дупка. Тоя сезон няма да са в топ 3. Тази година Уебър е за Ред Бул по-зле отколкото Градинаря за Ферари... Крайно време е това тъпо, некадърно дърво да си ходи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerasim Panteleev Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 На Монако определено Мерцедес ще вземат нещо, понеже няма как да ги изпреварят там ама толкова. Нищо няма да направят, понеже този път вече няма да са единственият отбор, който си настройва колите за оптимално време в единична обиколка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Виден си е много добре и се ядосва защо Кими не спечели, но нищо. Не виждам какво толкова се е случило, Фетел си взе точките и продължава да води. За какво лаете не знам. Умрях от смях като и двамата тъпаци реално не можаха да се сетят Градинаря кога последно е бил на стълбичката... Но и се подразних, че го видях там. Напълно заслужена победа на Лимонсио, отлично каране. Дори и калпавите боксове не му попречиха да бие. Мерцедес са просто за оплакване... Но и така требе - Мангала в калта завинаги. Макларън са другата тотална дупка. Тоя сезон няма да са в топ 3. Тази година Уебър е за Ред Бул по-зле отколкото Градинаря за Ферари... Крайно време е това тъпо, некадърно дърво да си ходи. Случи се нещо, което чакаме от няколко години...дано нашите са си оправили аерото...щото двигателя е безгласна буква за сега. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Кифлите от ред бул отново надигат ревлив глас отново за гумите, как пък един път в последните години не казаха за тях, а чак сега, когато останалите си оправиха колите. Вече за трети път може да подменят смесите заради ревлите утки... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 (edited) флите от ред бул отново надигат ревлив глас отново за гумите, как пък един път в последните години не казаха за тях, а чак сега, когато останалите си оправиха колите. Вече за трети път може да подменят смесите заради ревлите утки... В последния си стинт Алонсо е карал с бавно спадаща гума, какво щеше да е мнението ти ако се беше спукала и вместо победа да вземе калъфката? Никой не си е оправил колите, разликите между болидите в челото са минимални, и на една писта гумите сработват за един отбор, на друга за друг, единствено Лотус правят изключение, явно колата им е разчетена изцяло върху пазене на гумите, затова ги няма никакви в квалификациите и като чиста скорост в състезанията. До няколко състезания Ферари, Ред Бул и може би Мерцедес ще намерят начин да дондуркат гумите със задоволително темпо и Лотус ще окапе както миналата година. Ферари не се справят по-добре от Ред Бул с гумите, деградацията и темпото им е почти сходно. На пистите, на които натоварването на предните гуми е по високо, Ферари са по-бързи от Ред Бул, а на тези в които се изисква повече притискане, заради по-добрия Коанда ефект предимстовото ще е на страната на Ред Бул. В досегашните състезания поне това си пролича. Сходно темпо на двата отбора, като Ферари може би се справя малко по-добре от Ред Бул. Ето и мнението на Хембри http://www.autosport.com/news/report.php/id/107415 Обърни внимание и на следното от статията "It is a bit bizarre - unless you all want us to give tyres to Red Bull to help them win the championship, which appears to be the case. "I think it is pretty clear. There is one team who will benefit from a change and that is them." Red Bull's RB9 is widely believed to be the car that produces the most downforce in Formula 1 this year, but it cannot make use of all that peak performance because it puts the tyres under too much stress. Явно е очеизвадното спиране на Ред Бул, но не това е начинът. Затова и Ред Бул след ГП на Австралия промениха стратигията и жертват квалификационно темпо за сметка на състезателно и се опитват да запазват нови комплекти гуми за състезанието. Най-добрата(не най-бързата) кола е осакатена заради калпавите гуми. На теб харесва ли ти, в Ф1, спечелилия пол позиция да потъва в колоната след 15 обиколки, 3 състезания подред? Edited May 13, 2013 by XMD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 (edited) Матешиц се включи в протестите срещу гумите, Лотус смятат, че не би било честно те да се променят 13.05.2013 | Светлана Стойкова; снимки: Ред Бул и Лотус | 8 коментара Собственикът на Ред Бул Дитрих Матешиц се включи в критиките срещу гумите на Пирели, използвани този сезон във Формула 1. Австрийският милиардер заяви, че това вече не е спорт, след като екипът му пак имаше грижи с високото износване по време на Гран при на Испания. - Всички знаят какво става тук. То вече няма нищо общо със състезанията. На практика всичко зависи от управлението на гумите. Истинските надпревари с автомобили изглеждат по различен начин. При тези обстоятелства не можем да извлечем максимума нито от колите, нито от пилотите си. Вече няма истински квалификации и битка за полпозишън, тъй като всички пестят гуми за състезанието. Ако пък се опитаме да извлечем максимума от болида, то би се наложило да спираме 8-10 пъти в бокса в зависимост от пистата. Да, целта бе да се подобри шоуто с повече боксове, но според мен това вече се е размило от оригиналния вариант. Настоящата ситуация е различна от принципните намерения – обясни Матешиц, цитиран от autosport.com. Смята се, че той е изразил възраженията и притесненията си на 45-минутна частна среща с управляващия търговските права на спорта Бърни Екълстоун. Двамата са се видели снощи след състезанието. Ред Бул са сред най-големите критици на използваните тази година гуми. Съветникът на екипа Хелмут Марко изрази същото мнение и допълни, че дори има опасения за сигурността: - Можете ли наистина да искате от нас непрекъснато да повтаряме на пилотите си „внимавай, пази си гумите“? Налага се да променяме настройки, за да се справяме с тях. Чудя се кога проблеми с гумите ще доведат до сериозни инциденти. Съществува риск това да се случи. Можем само да информираме Пирели. Моторспорт директорът на Пирели Пол Хембри призна, че четири стопа за едно състезание са прекалено много и допълни, че се обмислят промени в смесите, които да са готови навреме за Гран при на Великобритания в края на юни. Междувременно от Лотус пък заявиха, че би било нечестно гумите да се променят заради недоволството на отделни екипи. В тима се справят значително по-успешно с тях от други противникови отбори и за тях няма смисъл да се създават нови смеси. - Всички имаме едни и същи гуми. Според мен в някои отношения не би било честно (да се правят промени). Хората трябва да задават правилните въпроси, а те не засягат гумите. Ние сме направили така, че колата ни да ги пази. Вече имаше смяна в твърдия тип, за да се удовлетвори най-оплакващият се отбор. И според мен Пирели не биха сменили каквото и да е. Те бяха помолени да направят издържащи по 20 обиколки гуми и го сториха. Това е положението – каза шефът на тима от Енстън Ерик Булие. ***ките са си ***ки. Нормално, мен тия неща не ми правят впечатление от такива измислени отбори. Със сигурност и те се плашат от връщането на тестове. Почнаха и те да страдат от гумите и дойдоха на песента на всички ФЕНОВЕ. Състезанието ще гледам след малко, но Ферари направиха вече прекалено много грешки тоя сезон. Трябва да са като машини от тук до края ако искат титлите. Туй то. Гумите ще бъдат променени най-вероятно. Трябва пак да прочета внимателно хавата за ветото на Ферари едит;. Харесаха ми от Ферари...дано обаче изпуснатото в Бахрейн и Малайзия(а там изпуснаха много) не се окаже проблем. Сега Алонсо отдавна трябваше да е лидер с поне 3 победи. Edited May 14, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Докато Нико Розберг загуби общо пет позиции в днешното състезание в Испания, то неговият съотборник Люис Хамилтън загуби двойно повече. Причина за това отново бе сериозното износване на гумите, което причиняват болидите на Мерцедес. „Всяко състезание преживяваме нова изненада“, заяви Ники Лауда след края на днешната надпревара пред RTL. „Смятам, че това като цяло не е правилно. Не може да има такъв спорт, в който да трябва да пазиш единствено гумите, без да можеш да натиснеш педала на газта докрай. Днес никой не може да кара с пълна газ, всеки се оглежда за гумите. Затова имаме по четири стопа и никой пред телевизора не може да познае, кой ще се класира напред и кой назад. За един пилот едва ли има нещо по-разочароващо от това, да трябва да внимаваш най-вече за износването на гумите, а да не можеш да се състезаваш. Като бивш състезател бих казал: това е пълен смях, това вече не е състезание. Да караш колкото се може по-бързо и да искаш да спечелиш, изпреварвайки съперниците си – това е Формула 1. Нервирам се непрекъснато от тези игри с гумите, които едва ли не правят спорта абсурден.“ Рос Браун пък бе малко по-дипломатичен от трикратния световен шампион. Рапторе, какво ще кажеш...предполагам и на теб не ти харесват вече гумите. Само не знам какво ще кажат от Лотус и Ферари по въпроса с идеята за смяната на смесите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 XMD, никога не съм бил фен на тия гуми, интереното е, че 3 години нищобне казаха рд бул, сега реваъ като пу.... И явно ти бяга лигиката за Хембри, тива са негови изказвания след реването от страна на ред бул.Ест че няма да им датат гуми само за тях, и да определено се изравиха няколко отбора и това не се нрави на газираните палячовци. Шуми хубаво си го каза преди 3 години - This is not Formula 1 Race, This is Formula 1 Pace... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Рапторе, какво ще кажеш...предполагам и на теб не ти харесват вече гумите. Само не знам какво ще кажат от Лотус и Ферари по въпроса с идеята за смяната на смесите. Нищо няма да казвам, Стефчо, изобщо не ми дреме за гумите. Само ще повторя за не знам кой път, че са еднакви за всички отбори. И отборът, който най-добре се справи с тях - ще има най-голям шанс за победа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Стефчо не говори кой ше се справи по-добре с гумите, а че духа на моторния спорт умря. Не можеш да видиш талант и хъс за натискане и каране на предела на човешките умения и издражливоста на колата. Кога за последно видя изпушил двигател? За това хич неми дреме че били еднакви за всички. Пилотите говорят с тийм инженерите си, че видиш ли не могат да карат по-бавно...това е срам за спорта... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 (edited) Нищо няма да казвам, Стефчо, изобщо не ми дреме за гумите. Само ще повторя за не знам кой път, че са еднакви за всички отбори. И отборът, който най-добре се справи с тях - ще има най-голям шанс за победа. Ами те не се справят...те карат бавно. За това няма и грешки...единствено двете Ферарита дето блокираха по 1 път и влезнаха в бокса за смяна и Хамилтън на старта дето си блокира и двете гуми и после си плати жестоко за това. Което е тотално безумие. "I can't drive any slower." Нали я чу тая реплика. Аз НЕ искам да знам кой пилот с какви гуми, не искам те да бъдат оцветени, не искам да бъдат такива бутафорни. Гумите трябва да са един от факторите във Ф1, а не най-важния. Не може 2 градуса разлика в температурата да определят дали ще си първи или в дъното на топ 10 борещ се с измисления отбор на Сахара, махара форс Хиндия...ай сиктир от тука. То бива, то може, ама това е по-изкуствено и от доматите, които ям в момента Стефчо не говори кой ше се справи по-добре с гумите, а че духа на моторния спорт умря. Не можеш да видиш талант и хъс за натискане и каране на предела на човешките умения и издражливоста на колата. Кога за последно видя изпушил двигател? За това хич неми дреме че били еднакви за всички. Пилотите говорят с тийм инженерите си, че видиш ли не могат да карат по-бавно...това е срам за спорта... точно - Какво искате? Помолиха ни да направим гуми, с които надпреварите да са като Канада през 2010 г. и да има два-три бокса на състезание. Знам, че някои от вас искат да карат с по един бокс на надпревара и гумите да не са фактор – това са процесуалните бягания, в които позицията на грида е и финалното място, ако това се желае от един старт. Но какво да направим? Кажете ни, ще го сторим. Ситуацията наистина е странна, освен ако желанието ви не е да дадем такива гуми на Ред Бул, че да им помогнем да спечелят шампионата, а в момента изглежда точно това е случаят. Според мен нещата са доста ясни. Има един отбор, който би имал полза от промяна и това са те – заяви Хебри. Edited May 14, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Пу***те-мелези приведствали промените в гумите....Енцо в момента се върти в гроба си, че се шуми толкова за един консуматив, а не се говори за истинските неща, които правят този спорт - СПОРТ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 (edited) Ей изгубихте се като кинтите от портфейла ми - демек безвъзвратно :D А тука се нищи поредната промяна на гумите...и ще ги добутат ли мелезите до титлата. Предлагам на Монца да има шикани преди Аскари и на старт-финала...както и на Курва Гранде, че мелезите им е слабо моторчето. Да им *** майката нещастна. При едни нормални правила няма да ги видим и в Q2. Дано поне в Мюнхен осъдят Бърни и да се свърши веднъж за винаги с неговите глупости....а да и п**тчи**те да се престрашат на тестове, а не да демагогстват със...световната финансова криза. Като нямате пари - играйте шах майна. И аз искам да си вея патока всяка вечер в Даунтаун ама си надувам уискито пред огледалото :D Пирели отхвърлиха предположението, че промяната в гумите противоречи на правилата17.05.2013 | Калоян Петров; снимка: Макларън | 0 коментара Пирели отрекоха категорично предположенията, че промяната в гумите им е в нарушение на правилата и че отделни отбори може да пострадат от нея. Италианската компания обяви в началото на седмицата действията си, като новите гуми ще са готови за Гран при на Канада. Целта е да се правят 2-3 спирания в бокса на състезание, а не 4, както се случи с доста екипи в Испания. Решението дойде след поредица критики, като най-силните реплики бяха, че Формула 1 вече не е спорт заради непрекъснатото внимаване с гумите. Промяната бе приветствана от Ред Бул и посрещната не особено добре от Ферари и Лотус. Шефът на екипа от Енстън Ерик Булие заяви, че отборът му е направил колата си, имайки предвид конструкцията и смесите на настоящите гуми, чиито характеристики освен това са еднакви за всички. Ферари пък отбелязаха на практика, че всъщност стратегията им е била по-добра от тази на съперниците в надпреварата на Каталуния. След няколко дни ожесточени спорове се появиха и съмнения в легалността на промените. Пирели са получили въпроси от някои отбори, цитиращи точка 12.6.3 от техническите правила на Формула, отнасяща се до единодушно одобрение от тимовете за подобно действие. В нея се постановява, че „окончателните спецификации се определят от ФИА не по-късно от 1 септември предходния сезон. След това спецификациите няма да се променят през годината без съгласието на всички участващи екипи.“ Изключение обаче се прави по точка 12.5.2, когато съществуват опасения за сигурността. От Пирели признаха, че промените не се правят заради това, че сегашните гуми са опасни. Моторспорт директорът на компанията Пол Хембри отхвърли предположението, че до тази ситуация се е стигнало след натиск от страна на Бърни Екълстоун и заяви, че смяната се дължи повече на феновете. - Важно е да се отбележи, че случилото се разслояване (при отделни коли) не влошава сигурността на гумите – допълни той. Според него промените няма да променят хода на развитието на шампионата: - Това няма да се случи. Нека изчакаме да видим какво точно ще направим. В момента правим всичко възможно, за да внесем минимални разлики. Ей, боклуци. Идете да лъжете децата в градините. Писнало ни е от глупости. Да, феновете НЕ ИСКАТ такива гуми...ама само те да бяха, а и защо сега, а не преди година или две?...прав е и Лука и Булие. Edited May 18, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 (edited) Кога ще го забранят това монако. Гати тъпата надпревара... Edited May 26, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 (edited) Поздрави за спечелилия шампионския пояс на световната кеч федерация - WWE. Благодарим ти Бърни, Хембри, Мозли и всички шефове на отбори. МЕРСИ, fuck you and have a nice day. колко глупав трябва да си, за да тестваш гуми със сегашния болид? Да си изчистят правилата един път за винаги или да почват да наказват подобаващо. Ше им *** майката и просяците Edited May 26, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.