Godfather Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 УЕБ си е карал на друг режим на колата, ясно, точно и правилно. Кви сейри, кво чудо..Това ИЗОБЩО, ама никак не се връзва със заповедта на Хорнер. Освен всички да са спали по време на състезанието. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 (edited) О_o...Заповедта на Хорнер за ДВАТА болида е след последните стопове МУЛТИ21 (Режим пестене на гориво, двигател и гуми, следователно 21 - КОЛА НОМЕР 2 начело, КОЛА НОМЕР 1 след него) затова се повтарям: Не ми говорете, какво състезание съм гледал.. Уебер след последния пит изключил "2 цилиндъра" на двигателя и хайде бебенцето го изпреварило и направило голямо зрелище за псевдо фенчетата. 3 пъти УРА за БЕБЕто ЙЕЕЕЕЕЙ! Вярвам сега разбирате каква е разликата между ФЕРАРИ и всички останали. Аз досега не бях виждал толкова ревливи физиономии на Хорнер, Нюй и дядо Марко, въпреки, че двата им пилота са на подиума. http://www.youtube.com/watch?v=5y4-RH7eBr0 MAINTAIN 3 SEC GAP!!! Накрая УЕБ: MULTI 21, MULTI 21 YEAH...и физиономията на НЮЙ БЕЗЦЕННА... "I was really scared, I tried to hold the pattern and he was moving and I had to leave the line." о напишках се... Edited March 25, 2013 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Честно казано ми иде да ви нарека с някои определения, които не ми приляга да използвам спрямо други потребители. Та къде виждате пускането и болида е с 2 цилиндъра по малко?http://www.youtube.com/watch?v=BuIe5TeBC4Uedit:Ако Ред Бул-а с 2 цилиндъра по - малко се държи така направо трябва да им дадат титлата от сега . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 (edited) Cruise Мode се нарича. Това, че на пръв поглед се движат заедно неозначава, че са с еднаква мощност и настройки. Двата цилиндъра са образно казано. Няма вече да се опитвам да говоря. Отоврете си форума на аутоспорт и ф1 техникал и четете, кой с ква мощност и на къф режим кога е карал. Пак казвам, псевдофенчетата се кефят на това изпреварване, и го окрасяват като някакаъв супер мега як екшън, ама време да се осъзнаете. I can only speak for myself not all the other Vettel fans. I wrote it directly after the race yesterday that it was a double edged sword for me. It genuinly impressed me during the race that he stood up for his number 1 status and showed that bite (beginning with the radio message earlier in the race). I was excited because of the overtake, not knowing that Mark was in cruise mode. After the race then the excitement quickly vanished. It's over a day ago and i still haven't concluded for myself what to take from the event. I see both positives and negatives emerging from it. At the moment the negatives overshadow but maybe that will change once the dust settles. Edited March 25, 2013 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 (edited) Румба, с Раптора на тема казарма се говори, а с Ванката на тема Iphone и други продукти. На тема Ф1 няма смисъл. Гледат си някви паралелни състезания и си нагласят нещата така както и опитен играч в "тука има тука няма, де е топчето"...не може да го направи. Чак ми е забавно . Получава се малко милионер да учи милиардер как да прави пари Ядосания Марк е много ценен. То и на малките деца е ясно, че оная пут** Хорнер не е никакъв шеф и не може да се справи с ПОДЧИНЕНИТЕ си, та...патакламата едва сега започва, а КОГАТО се случи шитнята лимонадабул да отпадне...надявам се същите хора да са пак тук, а не да се крият. Edited March 25, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Откакто съм чул и видял пилота Марк Уебър, никога не съм виждал да се бори така за позиция. Ако някой има кадри, от "много умните и информираните", дето накрая на сезона ми целят телевизора с телефони от яд. щото някак си все не става на тяхното (защо ли) - моля да ми ги покаже. Баш ма курац боли кой с какви настройки е бил. Уебър пазел гуми и т.н. - МНОГО ВАЖНО! По-важното е, че всеки кьорав може да види как пречеше през цялото време на Фетел. Стефчо и с Ф50 да е зад мене, аз спокойно мога с Октавията да му преча да изпревари, освен ако не се опитва да ме прескочи. Така че пийте по едно и мирясайте. Фетел победи - ФАКТ! Стефчо, нали така беше?: "Не ми пука как ще спечели Ферари, ако ще и нечестно да е - важното е да спечели! Даже като е нечестно ми е по-сладко!" Стефан Марчев Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 (edited) Не издържах заради лимонастите и след първите 6 изгледани обиколки...вие сериозни ли сте? Поне ше знам друг път, когато не гледам, че квото се напише - няма нищо вярно, освен от Ru Dee. едит: с правото на една защитна маневра...сериозно ще трябва да ъпгрейднеш Октавията срещу Ф50-то "It's obvious that the Pirelli tires are designed for this type of car," Red Bull's Dr Helmut Marko is quoted as saying."The Lotus of today has the same DNA." Тва е изказване на баш клоуна на шит бул...по повод цивренето за връщането на ланските гуми. Както и че R30 бил тестов болид на Пирели...нищо, че е от 2010-та и т.н и т.н... Тия са ебати палячовците. Сега като гледам и като се сетя щУ глупости изчетох...чак ми се реве от смях. Тука се даваха съвети за гледане повторно...не е нужно. Обиколки 26, 27 и 28 са достатъчни. Чудна чудесия Герои на мача: Хълк и Бианки и...лолипопа на Верн . Туй то Edited March 26, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Снощи купих три Ред Бул-а за сезон 2012. Стефчо, твоя го изпих и е вече на бара отгоре. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 (edited) Марко: Няма начин да контролираш подобна ситуация; Ред Бул: Ще се справим по наш начин Няма защото сте хванати от цирковата трупа. Браун как се справи...ясно и точно даде заповед, която беше изпълнена, а не действаше пут***ски като вас...циркаджии такива. Силно се надявам Марки да е наранен и да има какво да си връща на Фетел Аз, честно казано, не виждам какво толкова е направил Браун. Той гиостави достатъчно да се наиграят. Нико на два пъти изпревари Хам и на два пъти Хам си върна позицията. Все пак Хам е достатъчно известен с "толерантността" си в подобни ситуации. Колко още трчбваше да чака Браун за да се намеси? Ако Нико беше малко по разсъдлив и не прибърза да изпреварва на първата права, щеше да си запази позицията. И това два пъти, като тогава все пак Браун не се намесваше. При РБ, според мен, друга работа. Марк бил бавен и объркал стратегията на Фетел, та даже Люис го изпреварил. Смешничко, за такъв "талант" като Фетел срещу "дърваря" Марк. Марк сигурно не е най дория пилот на грида, но със сигурност е един от най трудните за изпреварване. В този старт, според мен, Фетел нямаше никакви шансове, ако ги бяха оставили свободно да се състезават. РБ направиха всичко възможно във всичките смени Фетел да прескочи Марк, но този път работата се закучи. На изсъхващата писта Марк получи по твърдите гуми, докато Фетел - по меките. Не стана. След това Марк получи карани меки, срещу нови по твърди на Фетел, но пак не стана. Ако не бяха го накарали да занижи режима на двигателя - Фетел щеше да има много здраве. М/у другото веднага след изпреварването си пролича, че дефакто Марк има скорост и ресурс в гумите и можеше да си върне позицията, след което изведнъж за 1 об изостана на повече от 3 сек. Според мен , нещо от радиото в последните обиколки не сме чули. Всичко това обаче, за съжаление, не е моето виждане за Ф1. Това не беше състезание, а пародия. Вече не влагам грам нерви като гледам, което е показателно. Не че ще спра да ги гледам, но не са ми вече приопитет в плановете. Ако нямам какво друго да правя - може! Това не е мое мнение и не е от форум на Ферари. На колко такива мнения се натъквам вече и то на фенове на Мкл, Уилямс и т.н...на хората им писна и когато аз говорех за тия неща - вие се смеехте. Другия път: молив, лист хартия и водене на записки Edited March 26, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Ма Стефчо моля ти се, тоя Фетел просто направи такъв шедьовър с това изпреварване, че просто влезна в историята (на цирка) На изсъхващата писта Марк получи по твърдите гуми, докато Фетел - по меките. Не стана. След това Марк получи карани меки, срещу нови по твърди на Фетел, но пак не стана. Ако не бяха го накарали да занижи режима на двигателя - Фетел щеше да има много здраве. Стига толкова по този казус. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 За к'во търсите под вола теле? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Защото са тотални злета. Нека се плюнчат, победата е взета. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 За к'во търсите под вола теле? нищо не търсим...тва са факти още 09-та...по-точното смятана на правилата след 08-ма. Се едно 2+2...не е 5 колкото и да ни се иска Всъщност процесите започват още от 2000-та...после 04-та и после 08-ма....общо взето тва е хронологията, а следващата е края на тоя сезон . Мерси Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Айде пак ланската и по-ланската латерна... Стефчооо, Стефчо. Смени песента поне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 (edited) Ми трябва да лъжа майна....пък не ме бива, еле пък на тая тема едит: ако има дълга коса и липса на адамова ябълка може да се пробвам да скалъпя някоя лъжа Edited March 26, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Няма какво да лъжеш - просто трябва да проумееш, че (казвам го за 23523452-ти път): 1. Правилата, срещу които ревеш СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ. 2. Гумите, за които пееш една и съща песен, без да има някой несъгласен с очевадните факти, СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ. Респективно тези, които печелят СЕ СПРАВЯТ НАЙ-ДОБРЕ! Това, че не ти харесва кои са, не е наш проблем. Представям си ако бяха Ферари какви фойерверки щяха да са и какви раздувки в точно обратен заспект щяхме да четем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 (edited) Няма какво да лъжеш - просто трябва да проумееш, че (казвам го за 23523452-ти път): 1. Правилата, срещу които ревеш СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ. 2. Гумите, за които пееш една и съща песен, без да има някой несъгласен с очевадните факти, СА ЕДНАКВИ ЗА ВСИЧКИ. Респективно тези, които печелят СЕ СПРАВЯТ НАЙ-ДОБРЕ! Това, че не ти харесва кои са, не е наш проблем. Представям си ако бяха Ферари какви фойерверки щяха да са и какви раздувки в точно обратен заспект щяхме да четем. тъй ли...гледам не си прочел ревовете на клоуна Марко...как искат спецификациите от 2012. И цитат дадох...линк искаш ли? Има гуугъл - няма да се плашункаш . За гумите милион пъти е казано, че вината не е на Пирели, а на един дърт миндил дето се опитва да го раздава капо ди тути капи...ама не разбрах само дали Грибовски няма да му духне под опашката. Ше го е*а във фрола edit: относно правилата, които така защитаваш...те ги направиха такива с една ясна цел - да бъдат спрени Ферари и Мкл, които от 98-ма до 08-ма си бяха замесени в битката за короната. Преди това бяха Уилямс и Мкл...горе долу все едни и същи играчи. Мисля, това е ясно вече и на малките деца, които току що са казали: МАМА Edited March 26, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Аз го чакам да умре - друго няма да е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 (edited) Мнооого интересни новини има от последните 2 дни Казва се, че Ферари И Лотус ще наложат вето върху пут****ското цвилене на шитбул. И едно дълго мнение, останалата част съм я скрил със спойлера: I am a journo in my own language, I translate one of my articles into English:HoweverFernando Alonso usually put his team-mate behind himself over thecourse of his three years at Ferrari, in the latter four qualy sessionsthe Spaniard was desperately fighting for maintaining the pecking orderinside the team. What's behind the turn-around?There is nopoint questoning Felipe' pace over one lap, at least not at hisfavourite tracks and not when his car plays into his hands. In his firstyear at Ferrari he easily took up the battle against Michael Schumacherin the qualy sessions of Bahrain, Turkey, Japan and Brazil. In thefollowing two and half a year, when he was paired with Kimi Raikkönen,he took 12 poles compared to the Finn's 3 who was considered back in2005 as the fastest driver of the field.After the struggles ofFelipe he beat Fernando in the last four qualy sessions which clearlyindicates that his car brings the strenghs of his style into prominence.At the same time, there are other things to take into consideration whyFernando is showing less confidence inside the car. There areclear evidences that the basics of the F138 are the stongest for thelast four years Ferrari have built, but it is also clear that the midcorner stabilty and traction are elements to improve. These problemsarise at slow-speed corners with high corner angle which followintensive braking. In Malaysia the very last corner was the one whichcaused some headache for the Scuderia drivers. Before mid corner and intwo-three second after mid corner the car seemed to be the mostvulnerable. At the very end of braking the car was prone to step outunderneath the drivers which problem was exaggerated by wheel spin inthe first two second of accelerating. Fernando seemed to suffer from itmore then his team mate. He was trying to use a milder steering angle,while Felipe was using a very different line. The Brazilian was usingsome off road under braking, then went off the ideal line and than withan aggressive steering movement he directed the car onto the exit line,so he tried the unload the rear by stressing the front. He tried tofocus on accelerating.Looking back at Fernando's years at Renault,this part of driving style which Felipe was applying was the oneFernando prefered back then, too. The Spaniard was less confident too atother parts of the track: in the corner combination made up by turn 12and 13 he had less confidence in the rear, while changing direction atvery high speed he didn't dare an aggressive cornering angle as forexample Red Bull's Mark Webber did. Fernando seemingly doesn't have theconfidence yet.Sebastian Vettel was suffering from a similiarproblem in the first races of 2012, however his problems were the mostintensive from the middle point of long braking. It was the most evidentin China where he couldn't find his way to make the cut into Q3. He wasstruggling with the rear under braking into the preultimate tightcorner. He tried to start steering but he felt the car was about to stepout, hence he was forced to straighten the wheel to make the rearstable. (Davidson was analysing the same last year).Back to Ferrari:sine in race conditions the drivers can't use the maximum pace of theircars, have to brake longer, exit the corners with less throttle inputand also shotshift at times, Fernando's issues vanish away all of asudden.Ferrari's problems are very clear: there is not enoughdownforce in slow speed corners. Since the car's balance is satisfyingin middle and high speed corners, it is impossible to get rid of theproblems by simly adding more downforce to to the rear. It alsoindicates Ferrari are using the exhaust gases very well, but when thedriver is off the throttle they encounter problems with stability. Themost easiest way to disroot the problems would be using tricky enginemapping to have some off-throttle gases which are obviously out of lawfor a while. Edited March 27, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 „Един малък проблем се превърна в голям, защото трасето бе по-тясно, отколкото очаквах“, обясни полякът катастрофата си. „Не бях настроен за максимална атака, но явно подцених ситуацията. Това не може да е извинение, но имахме липса на сцепление на задната ос. Трябваше да внимавам, но за съжаление явно не го направих.“ Задната част на неговия Ситроен се удари в мантинелите, след което се завъртя и отново се удари, този път с предната част. Хубавото в случая бе, че огражденията издържаха, защото можеше да последва пропадане в пропастта. Това е поредната катастрофа на Кубица. Този път е бил водач в ERC, но е допуснал грешка. Не знам дали е проява на смелост от негова страна. Напълно го разбирам, че иска да се състезава, но дали не е време да спре. Такава липса на късмет или може би огромна доза късмет все още да е жив след тези зверски катастрофи, които е преживял. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Да се връща във Ф1, там поне е по-сигурно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 И да се върне, надали ще е като пилот Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Радвайте са, че ако не беше Кубица да се хакне 2007 в Канада, сега титанът Фетел (тогава беше емнайсти пилот на BMW) нямаше да го има Явно цялата му кариера е за сметка на нечии черни късмет... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Не те е срам да говориш подобни глупости... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.