Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На покрива ще сме!!!

Значи може да се вземат 1-2 кофи студено вода. Костюмът ми е "херметически" затворен и спарва адски много. За няколко минути целият ставам мокър отвътре.

 

Иначе нещо такова, но аз съм по красив и не ми хвърчи навсякъде оборудване:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=xozJDfOwsBE

Link to comment
Share on other sites

Никакви грижи! Вадя горе маркуча и те обливаме перманентно. Ако нещо се постоплиш - долу аквариумите са празни, може да полегнеш :)

Link to comment
Share on other sites

Никакви грижи! Вадя горе маркуча и те обливаме перманентно. Ако нещо се постоплиш - долу аквариумите са празни, може да полегнеш :)

Щом имаш маркуч може и нещо с него да измислим за самият клип.
Link to comment
Share on other sites

Изкарал съм вода нагоре, аз съм силно луд ентусиаст. Принципно е за капковото напояване, което ще правя на цветята, но със сегашния маркуч и вече инсталирания хидрофор нямам грижи да се издавим на покрива :)

 

Моного офтопик - чек да кажа нещо по темата - Ферари пак за зУе хахахах

Link to comment
Share on other sites

Тя тая снимка седя бая време...махнах я само заради една танцьора и то...за малко :D :D. Аз тогава толкова дроб бях, че като се прибрах, хакнах един аналгин и легнах :D

Link to comment
Share on other sites

Не че искам да ви радвам ама доколкото четох булсата вече ще предава формулата само по Film+ HD, на нормалния нямало да я има.

 

П.П. Ако ще ходим на селото за откриването си търим транспорт. Искам и аз един път да пийна там :D

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

П.П. Ако ще ходим на селото за откриването си търим транспорт. Искам и аз един път да пийна там :D

При мен има места, но веднага след състезанието трябва да тръгна.
Link to comment
Share on other sites

Кръсник, ако четеш. Как гледаш Ф1 от другата страна на големия гьол? Стриймове ли, плащаш ли си...или просто Speed TV e включена в пакетата ти. Гледането, че ще ми е сложно - сложно ще е ама трябва да намеря време и начин за всичко иначе ще ми писне и ще стана цар :D :D :D

 

 

През 2013 г. Формула 1 в България ще се излъчва от Филм+ както следва:

Свободните тренировки в ефира на Филм+ и Филм+ HD.

Квалификации и състезания единствено по Филм+ HD.



Голям си смешник и май само ти все още не си го разбрал! И за да ти
помогна да осъзнаеш какви небивалици твориш, заповядай малко информация
от "кухнята":

Event

Event number: *****

Event name: Formula One 2013 Grand Prix Season

Status: New booking

Reference: **/******

Date: 17-Mar-13

Timings (GMT): 05:15 - 09:00

Title: F1 - Race - WIF 16:9 HD 1080 Graphics - 58 laps - Start 0600 Gmt

Мнение от човек, работещ в телевизията ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Да питам Виден, че не помня той имаше ли HD Декодер, ако няма да взимам моя под ръка, като идваме където и да е. А Жоре, ако ходим към беседката съм със Стефчо евентуално, така, че мога да ви кача с Галя.

Link to comment
Share on other sites

Кръсник, ако четеш. Как гледаш Ф1 от другата страна на големия гьол? Стриймове ли, плащаш ли си...или просто Speed TV e включена в пакетата ти. Гледането, че ще ми е сложно - сложно ще е ама трябва да намеря време и начин за всичко иначе ще ми писне и ще стана цар :D :D :D

Гледам я по нашенската TSN - много професионално излъчване (разбира се 720p HD, като рекламите винаги са в малък прозорец и в другия продължаваш да наблюдаваш какво става на пистата), a коментарите са от популярни британски F1 коментатори. Записвам състезанията, когато се падат посред нощите при мен и след това си ги гледам в неделя сутринта. Откриването ще го гледам директно, защото състезанието започва в 11 вечерта наше време. На Speed мога да гледам само повторенията, защото кодират директното предаване, но според мен коментара и излъчването на TSN, които така или иначе са ми в пакета са много по-добри от това на Speed. ;)

Link to comment
Share on other sites

Гледам я по нашенската TSN - много професионално излъчване (разбира се 720p HD, като рекламите винаги са в малък прозорец и в другия продължаваш да наблюдаваш какво става на пистата), a коментарите са от популярни британски F1 коментатори. Записвам състезанията, когато се падат посред нощите при мен и след това си ги гледам в неделя сутринта. Откриването ще го гледам директно, защото състезанието започва в 11 вечерта наше време. На Speed мога да гледам само повторенията, защото кодират директното предаване, но според мен коментара и излъчването на TSN, които така или иначе са ми в пакета са много по-добри от това на Speed. ;)

 

Мерси. Ще видя значи при мен как ще се случат нещата. Че тая часова разлика еВава майката на всичко. Гледал съм по Speed TV, когато бях на бригада в САЩ и беше отвратително. Реклама след реклама и след рекламата...пак реклама.

 

А иначе:

 

Red Bull's Mateschitz says he would not force Vettel to stay on

 

Хорнер пък "ухажва" Кими...бил го харесал как се бил представил, а....Мкл има мегдан да бъдат с двигатели Хонда от сезон 2015

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Като гледам прогнозите за времето, май ще сме в Пловдив...

Link to comment
Share on other sites

Някой знае ли къде ще може да се гледа новия сезон (ако изключим като възможност тв+ или филм+) ? 

 

Никой ли не знае ? Поне на някой сайт ?

Link to comment
Share on other sites

Формула 1 може да излезе на борсата до края на годината

 

Отложеното листване на Формула 1 на борсата в Сингапур може да се състои по-късно през годината, заяви промотърът на спорта Бърни Екълстоун.

 

"Истината е, че ние сме световен шампионат, а не европейски. Затова ще загубим няколко европейски състезания и ще отидем в други части на света. Има доста страни, които чукат на вратата ни, и въпросът е да намерим правилното място за Формула 1", каза промотърът. Следващото ново трасе в календара ще бъде в руския курорт Сочи след провеждането на зимните олимпийски игри през 2014 г.

IPO-то е ясно, обаче е също така ясно, че дядката е скъсал окончателно с традициите.
Link to comment
Share on other sites

Никой ли не знае ? Поне на някой сайт ?

RTL, Rai Uno(Платено). 1 час след официалния старт започва предаването по БНТ2. Другото са стриймове...на lafiesta.tv май имаше, но не съм сигурен. Стриймове все още се намират, но трябва да попадна на такъв и ще ти го пратя на ЛС, че хрътките на Бърни само за това дебнат - да се дават линкове по форумите.

 

IPO-то е ясно, обаче е също така ясно, че дядката е скъсал окончателно с традициите.

я тая песен съм я подхванал от края на 04-та...лека по лека, след края на 08 пък стана направо пеене на два и повече гласа, а след края на 13-та е спортно дали ще има Ф1. Макар инж. Иван Тенчев да е на друго мнение. Той смята, че новите турбо мотори ще са голямо шоу...може би ако не бяха всички други рестрикции около тях

Link to comment
Share on other sites

 

Гран при на Австралия е първото състезание от последния сезон, през

който автомобилите във Формула 1 ще са с двигатели V8. Използвани от

2006 г. насам, тези агрегати ще отстъпят през 2014 г. място на

1,6-литровите турбо V6. Рено Спорт F1, които доставят мотори на

шампионите от Ред Бул, както и на Лотус, Уилямс и Катерам, ще разкажат

повече за осемцилидровите двигатели през тази година.

В първия материал управляващият директор на Рено Спорт F1 Роб Уайт се

връща към еволюциите на V8 и развитието на двигателите, след като бяха

замразени.

- Кои бяха ключовите еволюционни моменти за моторите V8 от 2006 г. насам?

- Най-лесно е да се каже, че не може да има еволюция, тъй като

двигателите са замразени! Има обаче няколко сериозни промени в

използването и изискванията за агрегатите от V8 ерата. Всъщност нещо се

променя почти всяка година. Първо през 2007 г. бе хомологацията или

замразяването на основни компоненти, както и въвеждането на ограничение

за оборотите. След това през 2008-ма хомологационният периметър бе

разширен, лимитът за оборотите бе свален от 19 000 на 18 000 и въведено

ограничението от 8 мотора на пилот на сезон. Съвсем наскоро пък имаше

няколко уточнения по отношение картите за управление на двигателите и

използването им. Предизвикателството в F1 винаги е било да се постигне

максимално добро представяне на колите при всяка промяна. Наложи се и

допълнително адаптиране към значително по-сложен цикъл. Преди можеше да

сменяме двигатели, когато поискаме – да се кара с нов мотор за

определено състезание и той бъде подменен за следващото. Това

означаваше, че всичко може да стигне абсолютните си граници.

Ограничението от 8 броя на сезон обаче доведе до използването на един

агрегат в три надпревари. Научихме много за удължаване живота на

двигателите и компонентите им, при това без да жертваме технологичния

напредък и представянето им. В резултат на това настоящите мотори могат

да изминават до 2500 километра без значително падане на мощността. В

миналото животът бе малко над 350 км, тоест сега един агрегат се

използва за седем пъти по-дълга дистанция в сравнение с тази отпреди 10

години.

- Ако нямаше замразяване и ограничение на оборотите в минута, на какво щяха да са способни моторите?

 

- Смятам, че

досега щяхме да сме достигнали над 22 000 оборота в минута и да сме

качили мощността с около 75 конски сили (тоест увеличение от

приблизително 10%). Това е равно на спечелването на 1,5 секунди в

обиколка на Монца. Трудно е да се прецени какво щеше да е представянето,

тъй като няма развойна работа в тази насока. Вероятно щеше да се работи

по същите аспекти, които изследвахме в ерата на замразяването

(изпускателни системи, карти за управление и т.н.), но приоритетите щяха

да са различни.

 

- Доколко се различават двигателите на отделните доставчици днес?

 

- Мнозина

предполагат, че моторите са доста подобни, тъй като спецификациите са

замразени. Всъщност са доста различни, защото хомологацията се случи в

момент, когато V8 бяха сравнително недоразвити. Техническите правила са

стриктни и агрегатите (на различните доставчици) имат общи

характеристики, но съществуват хиляди конструкторски решения, които не

са фиксирани в изискванията. Може би не е очевидно, но при свободно

развитие има по-голям шанс да се получат еднакви решения при отделните

производители. Но влиянието на мотора за представянето на автомобила е

еднакво важно и в двата случая.

 

- Кое бе най-трудно за оптимизиране или поддържане при настоящите V8?

 

- В един

двигател за Формула 1 няма нищо лесно – всички системи и части изискват

огромно внимание, грижи и поддръжка. Най-сложни за поддържане обаче са

най-сериозно натоварените компоненти като бутала, биели, лагери.

Буталата например са натоварени със сила, която е 8000 пъти по-голяма от

тази на гравитацията. Едно бутало тежи само 250 грама, но когато бъдат

достигнати 18 000 оборота в минута (300 оборота на секунда!) ускорението

упражнява сила от 2 тона върху него и биелата.

 

- Вероятно статистиките са доста впечатляващи...

 

- Двигателят

има мощност от над 750 к.с., а максималната скорост е над 330 км/ч –

почти колкото тази на малък самолет. Ускорение от 0 до 60 км/ч отнема

1,6 секунди – приблизително колкото е това на изтребител F16. От 0 до

100 км/ч се стига за 2,5 сек, 0 до 200 км/ч – 5,1 сек, а от 0 до 300

км/ч – 12 сек (в зависимост от аеродинамичните настройки и

предавателните числа). И това при тегло от само 95 кг. Изпускателните

колектори на RS27 достигат температура от 1000 градуса по Целзий. За да

придобиете идея за какво става дума – вулканичната лава е между 700 и

1200 градуса!

 

Воала. Оставете нещата в ръцете на "Дарвин". Хората ся търсят стотни и харчат милиони, за да огънат едно крилце на чомпик с няколко хилядни от градуса повече или по-малко.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...