XMD Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Другата неделя Фетел отпада, Алонсо шампион. Да не кажете после, че не съм ви предупредил навреме Друг шанс за Алонсо няма Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 17, 2012 Author Share Posted November 17, 2012 То не се знае, края на сезона е и тук идва момента с използваните двигатели. Ако Ред Бул имат неблагоразумието да сложат мотора от Абу Даби не бих бил сигурен, че изобщо ще завърши..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Защо мислиш така? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 17, 2012 Author Share Posted November 17, 2012 Колкото и да изпреварваше баберици го понапъна. Може да не съм прав, но и подобено развитие няма да ме учуди. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 (edited) Колкото и да изпреварваше баберици го понапъна. Може да не съм прав, но и подобено развитие няма да ме учуди. Те тогава решиха да не го сменят . Така или иначе ще използват най-свежите си бройки. Тези от Монако, Сингапур, Валенсия, Унгария. едит: Какво им позволиха да направят в РБР не ми е ясно. Как взеха лидерството на Мкл - мистерия. Квалификационни времена(разлики по-точно) типични за сезони преди 12 и повече години...какво мамка му се случва на тая писта? Edited November 17, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Гумите не могат да загреят на тая писта. Утре това ще е най-важно май май. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 (edited) На тия ниски температури особено сутринта цанковия камИк да бяха сложили да еВа тяхното мами Толкова проблеми в Мкл не бях виждал от бая време Edited November 17, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Те тогава решиха да не го сменят . Така или иначе ще използват най-свежите си бройки. Тези от Монако, Сингапур, Валенсия, Унгария. едит: Какво им позволиха да направят в РБР не ми е ясно. Как взеха лидерството на Мкл - мистерия. Квалификационни времена(разлики по-точно) типични за сезони преди 12 и повече години...какво мамка му се случва на тая писта? Не са го взимали, Маковете сами го сдадоха РБР си пооправиха колата и с точно определена стратегия си извоюваха победите. А и техническите повреди на Макларън, позволиха РБР да излезнат напред. В Сингапур и в Абу Даби, Левис беше по-бърз от Фетел, а знаем какво се случи. В Индия и Корея също не им отстъпваше. Може би трансфера на Хам в Мерцедес допринесе допълнително за това, ама днес и Бътън не сколаса. Дори и най-бързата кола трябва първо да завърши, за да спечели. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 (edited) Ти някак не ме разбра. Говоря за скорост...в най-чистата и форма. Не за проблеми, за грешни стратегии и отпадания...а за скорост. В тоя сезон много неща почнаха да се случват за сефте от 60 години дето се вика. Остана само дебютант да спечели световната титла. Такива разлики в квалификациите в най-новата Ф1.... Съжалявам, че Ф2012 няма скоростта на Мака...всичко отдавна да беше решено. По въпроса с техническите проблеми, не можем да искаме повече. А по повдигнатия въпрос за проблемите - те са си на отборите. Те да се оправят с тях. Виж, като те блъснат обаче и нямаш вина...тогава е малко кофти. Иначе мохабета за спечелването и за завършването ми е ясен С удоволствие бих искал да чуя за подобни обрати в последните 22 години(примерно, може и повече...няма проблем). Че и тестове на писта няма. Edited November 17, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kodi Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 (edited) В колко часа ще ги дават (стартират)тукашно време? п.п.п.п. Тенкю много си бърззззз... Edited November 17, 2012 by kodi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 В колко часа ще ги дават (стартират)тукашно време? 21:00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Марк Уебър получи официално предупреждение заради това, че не се яви за проверка теглото на неговия Ред Бул RB8 по време на Q1 днес на пистата Съркюит ъф ди Америкас. като раздават само жълти картони....така ще е. Всеки ще си прави каквото иска и ще получава потупване по рамото. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 като раздават само жълти картони....така ще е. Всеки ще си прави каквото иска и ще получава потупване по рамото. От един друг форум http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?f=13&t=13890&start=450 Явно се е забавил, но е влезнал в гаража на ФИА след К1 и затова не са го наказали. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 In addition to scrutineering, cars are also weighed during the Grand Prix weekend to ensure that they comply with minimum weight requirements (640kg). Cars taking part in Q1 and Q2 are called in at random to be weighed, while all cars participating in Q3 are weighed after the session. Classified finishers are weighed again after the race. Благодаря, не пуша Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 (edited) According to Rule 26.1 of Formula 1's regulations "cars taking part in Q1 and Q2 will be selected at random to undergo the weighing procedure...When signaled to do so the driver will proceed directly to the FIA garage and stop his engine." However, Webber missed the light at the end of the pit-lane alerting him to the check and proceeded straight to the Red Bull garage - an oversight Sky Sports F1's Anthony Davidson could understand. "The light is on the right hand side as you come in, but Red Bull is the first garage on the left and that is where Mark will have been looking so it is easy to miss," the former Super Augri driver said. The stewards could have handed the Australian a grid penalty, or excluded him from Sunday's race, but in the hours after the end of qualifying the FIA confirmed that only a reprimand would be issued against the driver. "Driver failed to proceed directly to the FIA garage for weighing when signalled to do so. However upon realising the error, the team brought the car back to the FIA garage immediately," the stewards' reasoning read. Не се разбира, кога е това веднага, но предполагам, че е било след на К1 иначе, не биха го допуснали до К2. Факт е, че първо влиза в гаража на РБР и после в този на ФИА. Edited November 18, 2012 by XMD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 (edited) Дал съм правилото, в твоя цитат пак го казват....нямам какво повече да добавя...Стюардите ако искат могат и кафе да го почерпят. Шумахер примерно го наказват за щяло и нещяло, дори като погледне с бялото на окото на куц крак - пак получава глупави наказания....Нооо Уебър естествено се е заблудил и не е видял сигнала, то и горивото в колата на Фетел уж било там и се клеха в майките си, че ако разглобят половината кола ще изкарат литърче(нищо, че отново е против правилата)...ама не би. Edited November 18, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Друга ми беше мисълта ама нейсе Грешката е допустима с оглед на факта, че Уебър няма предишни мъмрения и официални предупреждения. В случая, ако беше Фетел, щеше да има със сигурност наказание, защото Фетел е официално предупреден в Япония. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Малко пикантерия преди началото на състезанието http://www1.skysports.com/formula-1/news/12433/8257354/Ferrari-considering-grid-change-for-U.S.-GP https://twitter.com/andrewbensonf1 За тези, на които не им се чете, Ферари обмислят да сменят скоростната кутия на Маса, за да може Алонсо да стартира от чистата страна на пистата, не е ясно обаче дали е позволено да се сменя без да има проблем. От РБР пък отвръщат, че ако това стане и те ще сменят скоростната кутия на Уебър за да пратят отново Алонсо на мръсната част на пистата. Според инженерите стартиращия от мръсната страна на пистата, ще загуби 2 позиции на старта заради липсата на сцепление. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Не може в този така честен и невинен отбор, в който няма тимови заповеди и, в който пилотите се борят по между си да причиняват такива неща на Марк :laughing1: :laughing1: :laughing1: Нищо, че когато Халмут Марко каже добър ден се оглеждам дали има слънце или луна Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 По - отчая опит и по - голяма излагация едва ли ще успеят да сътворят някога ягодките. Ама от тях сме виждали многократно колко са мизерни и не им пука от нарушаването на правилата. Да видим дали ще го направят. Ще е интересен старт. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Марк, Маса, все тая, не са в борбата за титлата>>> могат да бъдат показно заклани. Друг е въпросът дали е спортменско, ама при толкова милиони на масата едва ли на някой му пука за спортменството Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Марк, Маса, все тая, не са в борбата за титлата>>> могат да бъдат показно заклани. Друг е въпросът дали е спортменско, ама при толкова милиони на масата едва ли на някой му пука за спортменството Защоооо, нали не са правилни тия неща. Нали не било куул. Защо когато палачинката се обърне и почвате да носите вода от "шеснаааесе планини в седемаЙста" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Защоооо, нали не са правилни тия неща. Нали не било куул. Защо когато палачинката се обърне и почвате да носите вода от "шеснаааесе планини в седемаЙста" Специално за мен, можеш ли да посочиш някъде да съм недоволствал срещу това? Даже в другия форум похвалих Ферари за нестандартното им мислене и смея да твърдя, че това би било(ако стане) най-доброто им решение за сезона. В постовете за ситуацията никъде не съм изразил негативно мнение към Ферари, а по-скоро към РБР, защото не си гледат тяхното канче, двамата им пилоти са на перфектната позиция за двойна победа. А и Фетел, няма какво да го спре, освен технически проблем, за това поне би трябвало да сме на едно мнение. И не е нужно във всяка ситуация да акцентираш върху РБР колко са черни и т.н. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Специално за мен, можеш ли да посочиш някъде да съм недоволствал срещу това? Даже в другия форум похвалих Ферари за нестандартното им мислене и смея да твърдя, че това би било(ако стане) най-доброто им решение за сезона. В постовете за ситуацията никъде не съм изразил негативно мнение към Ферари, а по-скоро към РБР, защото не си гледат тяхното канче, двамата им пилоти са на перфектната позиция за двойна победа. А и Фетел, няма какво да го спре, освен технически проблем, за това поне би трябвало да сме на едно мнение. И не е нужно във всяка ситуация да акцентираш върху РБР колко са черни и т.н. Значи може ягодките да нарушават правилата, но когато някой друг се опита да им се противостави това било зле... Големият отбор, човек и т.н. си личат по това, че могат да губят с достойнство. Такова липсва в испанският циганин и отбора ягодка! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 (edited) Не искам да ме разбираш погрешно. Нещастното отборченце на РБР не ме интересува. РБР, това е Нюи и факта, че предостатъчно големи прътове бяха сложение в колелата на Ферари и Мкл. Но и тая ще свърши. Някакъв псевдо фен говори неща, които не са му ясни и повтаря като латерна за някакви нарушения на някакви правила....ама за кой спорт? Each driver may use no more than one gearbox for five consecutive events. Every unscheduled gearbox change will require the driver to drop five places on the grid at that meeting. Every subsequent unscheduled gearbox change will require the driver to drop five places on the grid. edit: XMD...питаш ме защо се обръщам към всички ли? Защото всички сте такива до един. Когато Ферари направи или не направи нещо - то те са по-черни от дявола. Когато покажа, че това не е баш така - или настъпва мЪлчанка или почват да ми се обясняват разни неща...ама не са познали edit2: Въпросния ПСЕВДО фен ще продължи ли да се излага на тема Ф1 или е мазохист и му прави кеф да му показвам след ВСЕКИ негов пост от къде изгрява слънцето? Edited November 18, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.