DON_CHEFO Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 А пък за канчето на РБР...моля ти се. Те са нищо. Имат най-добрия дизайнер(другия такъв се пенсионира). Маха са Ейдриън и край. Докато при Ферари и при Мкл и пилоти и дизайнери са идвали и са си отивали и те пак са се борели за победи и титли. Ииии те така Браво на Кими, време беше да вземе победа. Мй вече трябва да събирам пари за шампоани. Сега отпадат в 2-та старта Алонсо и Фетел и Кими шампион (взех, че се събудих с отвити крака ) Стефчо, ми хареса с онова интервю на Хамилтън, че Фетел е най-големия късметлия на света. Как един път не го хвана СК по време, когато трябва да влиза в Бокса. Е тогава щеше да е интересно. Ха дано Фетел наистина отиде във Ферари та да не се карате повече. Много ми е интересно какво ще си коментираме тогава С тоя договор на Фелипе само за още 1 сезон...кой знае. Нещо се пече ама ние ще сме последните, които ще го научим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Ха дано Фетел наистина отиде във Ферари та да не се карате повече. Много ми е интересно какво ще си коментираме тогава Аз пак ще си бъда за Фетел. Без значение в кой отбор е. А иначе най-много да се ядосвам на отбор Ягодка ако пак направят некадърна кола, която да е зад Ред Бул и Макларън... А пък за канчето на РБР...моля ти се. Те са нищо. Имат най-добрия дизайнер(другия такъв се пенсионира). Маха са Ейдриън и край. Докато при Ферари и при Мкл и пилоти и дизайнери са идвали и са си отивали и те пак са се борели за победи и титли. Ииии те така Все така да са нищо и да мажат наред. Нямам против. Докато Себастан е при тях - подкрепям ги. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 (edited) Ем така е...едни стават фенове на отбор, други се раждаме такива Christian Whore-ner '' We let our drivers race'' 1 year later ''Mark you need to maintain the gap'' :laughing1: Едиии, Едиии...ти лисицооо Edited November 5, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 (edited) Последните чаосве във ф1 техникъл се разисква следното Oooo that is interesting....! Pretty sure it shouldn't do that! I used green for the "legal" shape and red for the one that is "bending" the rules.Zooms of the fits, judge how good (or bad) the contours are by yourself: It's an image processing method called posterization . Image color shades are reduced to a small number and close shades are combined into one. In this case it's done to underline the shadow/reflections movement on the nose cone surface as a result of deformation. Edited November 5, 2012 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 След 2 състезания една страница в историята на Ф1 ще бъде затворена завинаги. Хакинен се отказа отдавна, Рубенс го няма, Култард го няма, Де Ла Роса само се мъчи с това HRT и заема кокпита на някой младок, а от края на този сезон и Шумахер окачва шлема на пирона. От периода му в Мерцедес ще запомня пол позишъна в Монако, квала в Сингапур, състезанието в Монако през 2010 и по-точно неговия край...както и боклкукчавата кола, която трябваше да кара при боклукчави правила. Точно така, НЕ чувате смяна на предавки и то за адски дълъг период от време...за малко да спечели. От времето, когато пилотите бяха пилоти, а двигателите ИМАХА ЗНАЧЕНИЕ Нещо непосилно и немислимо в съвременната Ф1. Когато да изостанеш с над 5 десети от пол ситъра не беше углавно престъпление Подигравката наречена DRS Няколко години по-рано БЕЗ ДРС Трябва да поставя над 100 клипа, че да обхвана всички велики моменти. Та така. Нека ШОУТО за публиката продължи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 (edited) The real Finger! http://www.youtube.com/watch?v=0a--U1QEDRA До 2002 е печелил 5 пъти на СПА но никога не е бил на ПП. Коментара а Брандъл на ЖИВО - 1:40: You are about to see the fastest ever lap at SPA...Рекорда е от същотото GP с почти ч секудна по-бързо отново на MSC. http://www.youtube.com/watch?v=dDxENRMtASo Edited November 6, 2012 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 (edited) Свърши тя. След сезон 2000 бавно, но методично и адски сигурно почнаха да копаят дупката, в която се намира Ф1(да не кажа гроб). Нищо де, нали сега се нарича шоу, а не състезание. И "състезания" като последното били велики. Мдаа...Спа. Толкова много неща са се случили там. И хубави и лоши особено след завъртането през 94-та във сектор 2 ако не се лъжа...спомени, спомени. Съжалявам само, че когато караше за Ферари нямах финансовата възможност да го видя на Монца : Другата писта носела и радост и тъга. Edited November 6, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Разбира се, че са велики. В крайна сметка на който не му изнася, може спокойно да си гледа записи от 70-те, 80-те и т.н. години, когато сте ходили прави под масата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Разбира се, че са велики. В крайна сметка на който не му изнася, може спокойно да си гледа записи от 70-те, 80-те и т.н. години, когато сте ходили прави под масата. Нека хората интересуващи се от новата повърня да замълчат поне сега. Когато Шумахер е правил наистина ВЕЛИКИ състезания новите PS3 драйвъри са учили таблицата за умножение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Не си познал, моето момче. Кавото било преди 10 години - било. Грам не ме грее. То си остава в историята и съответно се коментира от такива като тебе. Мен ме интересува какво става СЕГА, защото това се гледа в момента. Лично аз съм доволен, защото въпреки спънките, състезанията са интересни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Не си познал, моето момче. Кавото било преди 10 години - било. Грам не ме грее. То си остава в историята и съответно се коментира от такива като тебе. Мен ме интересува какво става СЕГА, защото това се гледа в момента. Лично аз съм доволен, защото въпреки спънките, състезанията са интересни. :laughing1: Мдааа, новата таргет група, която е концентрирана извън Европа(основно) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Стефче, сещаш ли се дали на някой от организаторите му пука дали не ТЕБ са ти интересни? И колко точно тежи твоята оценка в обширния свят на Ф1? То е много просто - ако не беше интересно, никой нямаше да го гледа и в крайна сметка нямаше да го има... Близко до акъла. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 (edited) Аз да бях само....с мед да ме намажеш (много извратено звучи :laughing1: ) . Огромния интерес започна да се заменя с НАВИКА. А това не е хубаво. Edited November 6, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 (edited) Видене не си прав. Това, че се харесва сега колкото преди или малко повече не означава че е мерило за това дали е, аджеба хубаво. Колкото е по комерсиално толкова е по-бозаво...и толкова са й компетентни зрителите.... Ония педал шефа на Рено за двигатели...ще ли да напсунат ако не били станали 6V..Аве ей цървул това е спортна кола не е косачка за трева, като не ти отърва бегай да правиш пластмасови рендета... И на мен почва да не ми пука за тия от ОРГАНИЗАТОРИТЕ и дядо БЪРНИ...и просто ще спра да ги гледам...не е толкова трудно за смилане. Гумени коли, движещи крила, керсове, плейстешънски кормила не ме кефят. Не ме кефят и разни посерковци, които реват дори зад СК (ВЕЛИКИЯ ФЕТЕЛ) мисли се за недосегаем...но горе ти показах кой е REAL FINGER. Искам V10, искам дозареждане с гориво, искам нормални гуми, искам състезания на ДЪЖД, искам свободни тренировки (както всеки един спорт), искам 1 час да си въртят свободно обиколки за Q1-Q2-Q3...Далеч, далеч няма да е по-малко интересно, даже обратното..ще има много по-голям брой въпросителни за дадено темпо и квалификация. Повече мисъл и майстортво при пилотиране от пилота и правилна стратегия на отбора. Сега имаме само една променлива и тя е аеродинамика. V6 и формула 1 в едно изречение е престъпление... Edited November 6, 2012 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Съгласен съм единствено по въпроса, че Гнома трябва да умре! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 (edited) Горкия Верн пистата чак напусна. Но избирателната памет си е хубаво нещо. Румба, по ония снимки дето си пуснал. Добре, че им пускат гювеч на РБР, че ако им сложат такъв прът какъвто на Мкл и на Ферари....гЪзираните ще трябва да напускат спорта :D. Тва е ясно и на малките деца Edited November 7, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 (edited) Съгласен съм единствено по въпроса, че Гнома трябва да умре! само дето не е виновен само той за правилата. Структурата за приемане на нови правила за Формула 1 се променя значително. Съществувалите досега техническа и спортна работни групи приемаха предложения за нови правила или промени в настоящите със 70% мнозинство и ги предлагаха за одобрение на комисията за F1 към ФИА. След 2012 г. те ще бъдат трансформирани в една работна група, наречена стратегическа, като тя ще е в по-различен състав. Ще се състои от 18 души. 6 от тях ще са представители на отбори – Ферари, Макларън, Ред Бул, Мерцедес, Уилямс и следващият тим с най-добро класиране в конструкторския шампионат. Това изключва останалите екипи от първоначалния процес на взимане на решения. Представителите на ФИА в групата ще са също 6, колкото ще са и тези на Formula One Management (FOM). Тези 18 души ще приемат и гласуват промени в правилата с обикновено мнозинство (50% плюс 1). След това новостите отиват пак в F1 комисията, която обаче също ще е с вече намален състав – 18 вместо 26 души. В нея ще участват представителите на отборите от работната група плюс представители на всички екипи, спечелили точка в предходния шампионат, както и по един представител на ФИА, FOM и на един от производителите на двигатели и шестима промоутъри (организатори). - За мен спортът ще стане по-отворен и ще има по-голяма възможност да се промени нещо. В момента – с настоящата структура, не можеш да промениш съвършено нищо – твърди президентът на ФИА Жан Тод в интервю за Аутоспорт. – Организацията ще е по-демократична и балансирана в сравнение със сегашната. Ние търсим решения, които да са добри за спорта като цяло. Не бих си и помислил да удовлетворявам единствено желанията на федерацията. Не бих приел нещо, което да е от полза само на отборите. Или пък такова за носителя на търговските права. Според мен всичко трябва да е наистина балансирано. Тод обяснява още, че след доста дискусии с всички страни по договора Конкорд на срещата на 22 октомври в Париж е било постигнато съгласие по всички основни положения и насоки за новия контракт. Остава да се довърши писмената част и съответно да се подпише. Президентът на ФИА казва освен това, че е повече от логично по-богатите отбори и пилоти да плащат по-високи такси за участие във Формула 1 в сравнение с малките и значително по-бедни тимове и състезатели. Промяната вече бе приета и означава, че шампионите от Ред Бул ще трябва да се разделят с няколко милиона долара. - В момента таксата за участие е 309 000 евро плюс част от разходите за времеизмерване, метеорология и т.н. – те са около 400 000 евро, тоесто общо 750 хиляди или приблизително 1 млн. долара. По-малките отбори плащат по-малко – между 500 и 800 хиляди долара. Сега просто големите отбори, които имат най-високи приходи, ще дават повече. Във всяка демократична страна плащаш данъци според доходите си. При пилотите е приложена същата концепция. Фиксирана база плюс по 1000 долара за всяка спечелена точка, тоест се връщаме към ситуацията от 2008-2009 г. Ако получаваш заплата от 20-30 милиона долара, можеш да си позволиш да дадеш $250 000 за суперлиценз. Ако не получаваш нищо, тогава даваш $10 000 – каза още Тод. Бая скъпа им идва "книжката" Edited November 7, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 Добре, че им пускат гювеч на РБР, че ако им сложат такъв прът какъвто на Мкл и на Ферари....гЪзираните ще трябва да напускат спорта :D. Тва е ясно и на малките деца Силно нагло изказване! Ако съберем половината гювеч, пускан на Ферари и Макларън, то на Ред Бул 10 години напред трябва да им пускат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 Силно нагло изказване! Ако съберем половината гювеч, пускан на Ферари и Макларън, то на Ред Бул 10 години напред трябва да им пускат. Естествено, че е такова. То си и личи при приходите дe :D. Никой не бръсне за слива гЪзираните, че били шампиони. Тестовете не са "гювеч", че ако попитам за друго подозирам, че ще настъпи мълчанка Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 Стефчо, пак тръгваш да говориш на инат някакви щуротии, а грам нямаш понятие от финанси. Ред Бул СПОКОЙНО издържа ДВА отбора във Ф1 и им е точно през кайсиите за приходите на останалите. След като могат безпроблемно да си позволят лукс, който доста по-сериозни компании не могат (някои и на един отбор не издържаха), е леееко смешно да коментираме финансовото им положение, което за нас зрителите така или иначе не е толкова важно. Още ме е яд, че Сантандер се размина с фалита, че много весело щеше да стане... Лично аз не гледам в касите на отборите - гледам какво става на пистата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 (edited) Щом казваш. На пистата не става нищо. Всичко става в симулаторите и пред компютрите. :( Някой сеща ли се за Ян Магнусен. Не е кой знае какво величие, но е хубаво баща ти да е бивш пилот от Формула 1. Неговия син 92-ри набор е пръв на тестовете за млади пилоти на пистата в Абу Даби(с Мкл). После чакайте българин да пробие. В някой друг живот ще е сигурно - Ако разполагах с пет милиона, веднага щях да съм във Форс Индия. Но все още съм оптимистично настроен – казва самият Буеми. В това отношение преподобния ги разби. Сигурно за това си прави краш тестове в реално време...щото си ги е платил Edited November 7, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 7, 2012 Author Share Posted November 7, 2012 (edited) Видене не си прав. Това, че се харесва сега колкото преди или малко повече не означава че е мерило за това дали е, аджеба хубаво. Колкото е по комерсиално толкова е по-бозаво...и толкова са й компетентни зрителите.... Ония педал шефа на Рено за двигатели...ще ли да напсунат ако не били станали 6V..Аве ей цървул това е спортна кола не е косачка за трева, като не ти отърва бегай да правиш пластмасови рендета... А моля, моля, за това с V6 можеш да се сърдиш на VW. Тея тиквуни от повече от 15 години си граят на иди си - дойде ми. Ще влизаме с Ауди искаме V6, хайде после отказахме се. Преди години пак така уж много надъхани бяха после пак се отказаха. Edited November 7, 2012 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 (edited) Жоре, това е лишено от всякаква логика. VW, AUDI, MERC, BWM и всички останали не са в позицията да изискват подобно нещо - като не ти отърва не влизаш в F1. И мислиш ли, че подобна стъпка няма да е подкована с 800 страници договори? Тия слухове за VW и влизане във спорта никога не са били ясни, всичко е журналистически схеми. VW излезнаха с официално становище, че не искат да влизат в спорта! Като оставим на страна това, VW имат 8,10 и 12 цилиндрови машини в редовна употреба, чисто технически и инженерно, а и вярвам и финансово (само VW и всичките тяхни други марки автомобили бяха на + в епогея на световната криза) никаква пречка не би ги спряло да влезнат, ако сметнат, че им е изгодно. Ако беше така с тия двигатели, защо други марки не се опитват да играят на пазара?...почти всяка марка прави 6V разработки? Невиждам никакъв наплив за това. Даже PURE, които с гръм и трясак влезнаха с тази цел да правят V6...изведнъж сервираха, че този двигател не е по силите им...и спряха разработките си! Edited November 7, 2012 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 (edited) Аз пък не разбирам паралела със шосейните коли. Кой 8мак се върти на 18000 оборота. Кои спирачни с-ми се загряват до няколко стотин градуса(800 - 1000). Коя кола има бутон за КЕРС. Да, верно има някви разработки, но те струват адски много пари. Тони Фернандес беше говорил по случая. Пълна демагогия е тая "зелена Ф1". Айде турбо мотора е по-ефективен...ОК...ама оставете ги поне малко да имат свобода, а то на 90% всички е ТОЧНО фиксирано. А тия турбо мотори не са безплатни, може да видите колко ще им струват. И всичко това естествено се прави за какво....за намаляне на разходите. Те на пръстите на 1-та ръка почнаха да се броят шосейните 12-таци едит: Чайте да видим дали няма да има само 3 производителя за 2014, че както са тръгнали нещата. Не на добре де, това е ясно Edited November 7, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 (edited) Паралела е такъв, че имат изградена инфраструктура за тези двигатели. Не че са еднакви. Но това са тонове машини, прибори, автоматики..да го наречем "Завод" или "Фабрика". За справка набързо 4 и 6V дизелови и 6V бензин на BWM се правят в Австрия, осмака и позабравения 12 в Munich Edited November 7, 2012 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.