Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Това вече наистина ми идва в повече. Маркиза хем иска титли, хем най-вероятно ще обяви Фелипе за пилот и през 2013. Да го е*а и него....дигнах кръвна захар. Как можа да изпусне Серхио? Сляп ли беше....Не бил видиш ли достатъчно опитен...ай сиктир майна. Освен наистина да е подписал с Фетел за 2014...баси зора

 

Жалко...стискам палци на Серхио да победи Бътън...това не е НИКАК трудна задача.

 

А Хамилтън в Мерцедес...нямам думи. Ако съм на Рон Денис, ще го нашамаря и ще го изритам от Парагон така както изритаха Монтоя като пУмЯр. Ако и през следващия сезон силите са горе долу така...това ще е добре за Ферари и Ред Бул :D

 

А Хамилито твърдеше, че иска да изкара цялата си кариера в Мкл...постъпи като типично "негро"

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Браво обаче на Рон...каза, че той плаща на Хамилтън и ще се чува думата на шефа...така и стана.

 

На всичкото отгоре пари от Телмекс винаги са добре дошли. Баси мамата, до вчера бих повярвал в непорочното зачатие, но не и, че Хамилтън ще напусне Мкл....луда работа

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Браво обаче на Рон...каза, че той плаща на Хамилтън и ще се чува думата на шефа...така и стана.

 

На всичкото отгоре пари от Телмекс винаги са добре дошли. Баси мамата, до вчера бих повярвал в непорочното зачатие, но не и, че Хамилтън ще напусне Мкл....луда работа

И аз, и аз. Единствената причина, която може да е, че ще му вдигнат надника Х2. Иначе да отидеш в по-слаб отбор в разцвета на кариерата ти е меко казано тъпо

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

И аз, и аз. Единствената причина, която може да е, че ще му вдигнат надника Х2. Иначе да отидеш в по-слаб отбор в разцвета на кариерата ти е меко казано тъпо

 

То хубаво пари ама...Хамилтън не работи за 5000 евро и някой да дойде и да му предложи 100 хиляди примерно. Парите не са му проблем. Получава милиони евро и от Мкл, спокойно може да инвестира....ако иска. Аз лично не бих напуснал тима, който ме е "отгледал".

 

С нетърпение чакам коментара на маркиза отностно трансфера на Перес. Аз мислих, че като пилот от академията на Ферари ще има някаква забрана да подписва с Мкл, но....явно съм грешал.

Link to comment
Share on other sites

Стефче, нещо избега Серхио ми се струва.... laughing1.gif

 

А ти така го искаше във Ферари! Що не му се обади с по-добра оферта?

 

Циганина в Мерцедес е МЕД просто... Някак си не ги виждам да изкарат феноменална кола догодина... Дано да не става. Ако Клюна остане в тоя отбор заедно с Циганина - цирк Добрич отвсякъде! laughing.gif

 

Ферари ако пак се поддадат на шуробаджанащината (което хич няма да ме изненада), като нищо ще сътворят поредното си МЕГАмалоумие и ще си задържат Градинаря още един сезон... Явно имат много площи за косене тия хора... laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Шумахер може да остане в Мерцедес...ама не като пилот. Перес го изтърхваме...ЗА СЕГА. Мисля си, че който и да кара за Ферари до Алонсо....ще кара само другия сезон ;)

Link to comment
Share on other sites

Фетел и Перез са във Ферари през 2014 г.

 

Няма как да стане... Без Сантандер Ферари веднага ще стане като Маруся... laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

 

Добре ли чета, че Циганина сяда в стола на Клюна?

Link to comment
Share on other sites

Няма как да стане... Без Сантандер Ферари веднага ще стане като Маруся... laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

 

Добре ли чета, че Циганина сяда в стола на Клюна?

 

И без да го прочетеш, то става ясно, че е на мястото на ШУМАХЕР. По-добре. Стига са го излагали тия баламурници дето се наричат отбор.

 

Сега....ръководен пост в Мерцедес, пилот в Заубер, Ферари или...харчене на милионите :)

Link to comment
Share on other sites

След голямата медиина буря, разразила се след официалното потвърждаване на привличането на Люис Хамилтън в екипа на Мерцедес, започнаха да идват и реакциите на главните действащи лица. Раздялата с Михаел Шумахер, решение за която е взето по време на заседание на управителния съвет на концерна в сряда, бе коментирана и от шефа на този съвет на концерна Дитер Цетче.

 

„Определено имахме добри моменти с Михаел Шумахер“, обясни Цетче пред германския Ди Велт. „Мисля, че съвместната ни работа бе удоволствие и за двете страни. В същото време обаче не успяхме да постигнем целите, които си бяхме поставили. Затова една от предпоставките за подписването на нов договор не бе на лице. От неговия наследник Люис Хамилтън, концернът Даймлер очаква само едно – победи!“

 

Дали Шумахер ще поеме друга функция в отбора на Мерцедес все още не е ясно. Рекордьорът по титли във Формула 1 повтаря непрекъснато през последните месеци на въпросите около бъдещето му с мълчание. Той обаче заяви, че подробности за него ще съобщи през октомври. Според някои слухове и след изказването на Петер Заубер, че би ангажирал Шумахер на момента, ако се появи такава възможност, има вероятност 43-годишният германец да замести Серхио Перес в швейцарския екип.

 

Няма просто такива нещастници, като тия да слагат цялата вина върху раменете на МСШ...та той е по-добрият пилот чисто статистически от Бритни. Какъв дисреспект просто..не е истина...

Link to comment
Share on other sites

Цетче: Бе удоволствие да се работи с Шумахер, но поставените цели не бяха постигнати

 

Самия Христос да караше тая каруца на Мерцедес, нямаше да направи нищо...

 

И сега. Силно се надявам Бътън да получи подкрепата на отбора до края на тоя сезон....Хамилито все още е заплаха за титлата :rolleyes:

Дано Мерцедес да НЯМАТ силен болид следващата година, което ще отпише един претендент за титлата....моментално :rolleyes:

Дано девата от Гвадалупе спомогне за връщането на Шуми за един последен сезон във Ферари. :rolleyes:

 

 

АМИН :bgrin:

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Е да ама Вебер не му е мениджър вече. Ако слуховете са верни, че Лука има договорка с Фетел за сезон 2014, то сега е момента Шумахер наистина да покара 1 сезон там където е обичан от всички. Играта обаче е твърде трудна и опасна вече.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Един коментар от друг форум, който ме трогна!

 

How does one even begin to describe the achievements of Michael Schumacher? Future generations will ask us what it was like to watch him race, they will ask us what he was like as a man.

His statistics, although gargantuan, won’t tell them the whole picture. 310 races, 91 wins, 7WDC’s. Those are the numbers. What they won’t have witnessed was the tenacity, the determination and the sheer will to win that defined the man. The raw driving ability that saw him lap the whole field up to second place in the monsoon conditions at Spain in 1996, the extraordinary dedication that saw him win 5 WDC’s in a row at Ferrari. Nor will they have witnessed his last race at Brazil where he suffered a puncture early on, had to drive most of a lap on three wheels with a flailing tyre spinning wildly, returning to the pits and then setting about lighting up the timing screen for the rest of the race. They won’t have seen the other drivers in the race bowing out of the way in sheer respect for the unstoppable force that he was. They won’t have seen him make a comeback at 43 years old and match those 20 years his junior.

 

He had his faults and undoubtedly these stemmed from an unrelenting and sometimes crippling desire to win. Many will argue that deliberate collisions tarnish him as a racer and as a man. I see it differently; I see it as an uncontrollable passion for the sport and for winning overcoming the normal senses of conceding defeat and of fair play. I see it as a beautiful symbol of a man whose job we all want loving the sport and winning in it more than even we ever could.

 

We will tell our children that he was a man who was loved by many, loathed by a few but respected and recognised by all. A man whose generosity off track aided the lives of those less fortunate than us all. A man whose driving on track inspired not only those who race now and who will race in the future but also those not fortunate enough to drive a racing car in anger.

 

Some will say that, as a driver, others were better yet until the day his records are broken and until the day another driver captures the hearts and minds of so many, he will remain the best that ever lived. Michael, Schuey, Schumi, the best.

 

Long live the King.

Link to comment
Share on other sites

Така или иначе никой хейтър не ги вижда тия неща дори и сега....така че. Яд ме е, че прекара 3 години при тия балъци да го гледам да се бори с някви но нейм пилотчета.

 

 

Хамилтън в Китай 2007-ма направили такова нещо? Фетел след Монца тая година направи ли такова нещо? И докато за втория все още победите и титлите значат нещо, то за първия стана ясно, че единствено кинтата го интересува.

 

6 години майна....6 години БЕЗ проблем в мотора и баш тогава биелата да се стопи. Фортуна не прощава на никой, не стига това ами за по-сигурно и проблем в квала и после Фисикела го игра тракториС, че иначе нямаше да е гот всички до подиума да бяха затворени с 1 обиколка.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз изобщо не виждам проблем, че манго напуска отбора, който го е отгледал, но отива и при партньор на тима. Ако беше при Ферари да речем или други е наистина доста гаден номер. Едно време Мерца имаха дялове в Макларън, но като не им дадоха контролния пакет си направиха свой отбор. Така, че реално си е при неговите си хора, а че е тъп и сменя кон за кокошка е друг въпрос :rolleyes:

 

Ще ми е интересно Фетел да иде във Ферари ама това няма да стане. Последните десетилетия Ферари показаха, че не им трябват 2-ма силни пилоти, а си взимат един първи и една втора цигулка. Едва ли Фетел ще иска да е тая втора цигулка. Това е като ситуацията с Шумахер едно време, при него нямаше как да дойде пилот, който е с близки до неговите възможности.

Link to comment
Share on other sites

Аз изобщо не виждам проблем, че манго напуска отбора, който го е отгледал, но отива и при партньор на тима. Ако беше при Ферари да речем или други е наистина доста гаден номер. Едно време Мерца имаха дялове в Макларън, но като не им дадоха контролния пакет си направиха свой отбор. Така, че реално си е при неговите си хора, а че е тъп и сменя кон за кокошка е друг въпрос :rolleyes:

 

Ще ми е интересно Фетел да иде във Ферари ама това няма да стане. Последните десетилетия Ферари показаха, че не им трябват 2-ма силни пилоти, а си взимат един първи и една втора цигулка. Едва ли Фетел ще иска да е тая втора цигулка. Това е като ситуацията с Шумахер едно време, при него нямаше как да дойде пилот, който е с близки до неговите възможности.

 

Ами хем си прав...ама и хем не си. ;) Мкл бяха партньори - така е...и все още са с привилегии, но ще им се наложи да си плащат ЦЯЛАТА сума за двигателя през 2014 ;). Дали Хамилтън не стана разменната монета на Денис...не знам ;). Отностно неговите хора - не е така. Рон Денис и Мкл без значение доставчика на двигатели са покровители на кариерата на Хамилтън.

 

Говори се, че Лука имал договорка с Фетел за 2014. Дали е така - времето ще покаже.

 

Всеки тим има първи и втори пилот, единствено Ферари имаха топки да го обявят на глас. После и РБР, но тогава тимовите заповеди бяха разрешени. Така, че не са направили нищо героично. На въпросната А1 Ринг тимовите заповеди бяха разрешени и Тод можеше да заповяда на Рубенс да спре пред старт-финала ако иска ;). Нито пък е срамно да имаш първи и втори пилот...напроти, аз ако съм шеф на отбор ще процедирам по същия начин. Главобилия с пилоти не ми трябват ;). На всичкото отгоре те са и работници...за много пари, но работници.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ами хем си прав...ама и хем не си. ;) Мкл бяха партньори - така е...и все още са с привилегии, но ще им се наложи да си плащат ЦЯЛАТА сума за двигателя през 2014 ;). Дали Хамилтън не стана разменната монета на Денис...не знам ;). Отностно неговите хора - не е така. Рон Денис и Мкл без значение доставчика на двигатели са покровители на кариерата на Хамилтън.

 

Пак казвам, Мерцедес не бяха само доставчик на двигатели, а бяха и съдружник. Така, че и те са го бутали за да стане пилов. В момента, когато Мерцедес искаха да купят повече от 50% от акциите Рон се запъна и те избягаха. Тогава вече Хамилтън си караше в Макларън.

 

Говори се, че Лука имал договорка с Фетел за 2014. Дали е така - времето ще покаже.

 

Всеки тим има първи и втори пилот, единствено Ферари имаха топки да го обявят на глас. После и РБР, но тогава тимовите заповеди бяха разрешени. Така, че не са направили нищо героично. На въпросната А1 Ринг тимовите заповеди бяха разрешени и Тод можеше да заповяда на Рубенс да спре пред старт-финала ако иска ;). Нито пък е срамно да имаш първи и втори пилот...напроти, аз ако съм шеф на отбор ще процедирам по същия начин. Главобилия с пилоти не ми трябват ;). На всичкото отгоре те са и работници...за много пари, но работници.

 

Повечето случаи, колкото отборите да отричат клюките се оказват верни и може и да има такъв договор. Обаче както каза е по-добре да има отборни заповеди и от тая гледна точка не виждам как Ферари ще си пуснат таралеж в гащите. Как мислиш, някой ще нареди на Фетел да пусне Алонсо или обратно? Още повече веднъж Алонсо го яде така от тим и с удоволствие ще иде в РедБул на мястото на Фетел, а и те с радост ще го приемат. Така, че това ми е невероятно, но ако Фетел е във Ферари не вярвам и Алонсо да е там.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Бътън е наказан 5 места заради смяна на скоростите. Същия проблем като на Хамилтън в Сингапур. Лошото е, че Мака е адски бърз и може Бътън да тръгне 6-ти.

 

На Ферари последния ъпдейт не им е дал нужната скорост...даже май се е провалил. Лошо.

Link to comment
Share on other sites

Ферари щели да затварят аеро тунела след края на сезона, уж да го ремонтират(калибрират).

 

Гледам навсякъде определят маковете за фаворити, нещо ме гложди отвътре, че няма да спечелят. Дано да съм прав.

Link to comment
Share on other sites

Дано не направят двойна...па ти заеби другото. Дано Бътън е пред Хамилтън, а те двамата да са пред Фетел. А Алонсо ли? Колкото по-напред, толкова по-добре. Ако може да е пред всички.....мед :rolleyes:

 

Щом Уитмарш почна да се обяснява, че трансфера нямало да повлияе, нека стиснем палци да греши :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Да заговорим отсега за неделя, тъй като ако успеем, най-вероятно ще закрием сезона на открито.

 

Имам гости утре, вдругиден, а и най-важното - не знаем какво време ще ни изненада. Но това не би трябвало да ни пречи. Очаквам идеи.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...