DON_CHEFO Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Аз ви казах, че има нещо гнило с тия крила. :D. Смазаната машина без обдухан дифузьор....не е така силна....гаче ли :D Най-готиното нещо на Ф1 беше....ЯНИЦА Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Аз ви казах, че има нещо гнило с тия крила. :D. Смазаната машина без обдухан дифузьор....не е така силна....гаче ли :D И все Бътън и Хамилтън не бяха никакъв проблем за Фетел. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 (edited) И все Бътън и Хамилтън не бяха никакъв проблем за Фетел. изтървах им спатиите на тях....не разбрах само защо когато имаше жълти флагове НЕ наказа и Бътън, че и Маса втори път, след като един път вече им лумнаха по едно драйв тру...сигурно ще е бил някой локален флаг да ГЕ тия червени магаренца барабар с Алонсио, колкото по-бързо се преместят във Фурмула 3000, толкова по-добре, 18 обиколки дишат праха на Пастора и нямат топки да се опитат да го доближат, камо ли да го атакуват.....Марусята им била попречила в IRC hahahahahahahaha дали изобщo сме гледали едно и също състезание? Edited May 13, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Шумахер 5 места назад поради ФЕНОМЕНАЛНО тъпото каране на БРУНО....фамилията избощно не трябва да му се споменава на тоя идиот. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 На мен ми се видя, че вината за сблъсъка е на Бруно, но стюардите знаят по-добре. Жалко за Шумахер, голям карък е тоя сезон. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 И кое по-точно е интересно на състезанията? Непредсказуемите резултати и малките ракийки!!! Тази Формула 1 ли ти харесваше, че не успях да разбера много добре Да, продължавам да си я харесвам. Най-готиното нещо на Ф1 беше....ЯНИЦА Не съм съгласен - аз очаквах да е много по-хубава тази... А то се оказа намазана селска пръчка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 (edited) Ше имаш да взимаш . На дядо Коледа съм писал да ми подари тройка с Яница и Тамара от сигурен източник знам, че този ГИФ е пуснат на видео стена в стаята, в която Монтоя и Хейки са яли бой в Парагон :D Edited May 14, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 (edited) Ше имаш да взимаш . На дядо Коледа съм писал да ми подари тройка с Яница и Тамара от сигурен източник знам, че този ГИФ е пуснат на видео стена в стаята, в която Монтоя и Хейки са яли бой в Парагон :D Вчера на масата се заговори за гайките на Ферари: Ioverno (Шефа на механиците) says that as well as copying Mercedes' idea of encased wheel nuts in the rim, Ferrari revised its air guns and changed its wheel nuts – which rotate just three times now to be fully engaged, rather than the more standard six. А тия двамата в средата от двете страни на колата, каква роля играят? Edited May 14, 2012 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 (edited) Преди се чистеха радиаторните отвори...ама сега може и да го галят по рамото нещо Тая широка резба идва поради факта, че вече пистолетите бачкат с въздух, а не с хелий...ако не бъркам газа. Предния модел бяха техен патент Edited May 14, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Съмнявам се, че Уилямс са наясно, защото те бяха толкова силни в Испания", заяви Кристиян Хорнер пред Auto Motor und Sport. Хорнер признава, че победителят не винаги е отборът, разполагащ най-добър пакет. Според него успехът този сезон е свързан с разбирането на характеристиките на гумите уцелването на диапазона, в който те работят. Алифакинлуя Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Стефчо, колко още ще повтаряш ОЧЕИЗБОЖДАТА истина този сезон, която разбраха и глухи, слепи, куци и сакати? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Стефчо, колко още ще повтаряш ОЧЕИЗБОЖДАТА истина този сезон, която разбраха и глухи, слепи, куци и сакати? Докато не признаеш, че съм прав....пак :D и, че тва е една бутафорна Ф1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Ами че никой не го е отричал! НО - И гумите, И условията са ЕДНАКВИ за всички отбори!!! Започвам да разбирам, че тази година си измислил оправдание за резилите на Ферари с гумите. Много елементарно, Стефче, обиждаш ни - не пасем трева. Дежурните оправдания са ни писнали ужасно. А Ф1 не е бутафорна, никак даже. Все по-интересна и най-важното - НЕПРЕДСКАЗУЕМА е. Затова е целият резил с тия пусти гуми. И тази година отборната титла май ще има по-голяма стойност от пилотската. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 (edited) Пилците на есен. Жалко, че Фелипе не успява да събере 60, 70% от точките на Алонсо. С 1 болид в тоя хаос...няма да стане. А и за малко да забравя - да го начукам(без извинение) и на еднаквите гуми и на еднаквите условия и на всичкото. Писна ми на ***а да слушам как някой пилот или тим шеф говори за оптималната работна температура, за пазене на гуми и такива други шитни. Гуми, гуми, гуми...а двигателите...за тях кога ще говорим... Edited May 18, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Уебър: На феновете може да им писне от непредвидимата Ф1 "Размяната на победи може да им досади" Пилотът на Ред Бул Марк Уебър е от малкото, които се опасяват от отдръпване на феновете заради непредвидимите състезания във Формула 1 от началото на сезон 2012. Повечето специалисти и фенове са във възторг от факта, че в първите пет старта на най-високата стълбичка се качиха петима различни пилоти. В 20 точки разлика са разпределени първите седем пилоти в класирането, което би трябвало да означава, че ни чака един уникален сезон. Въпреки всичко това Марк очаква, ако статуквото се запази, феновете да започнат да не харесват тази размяна на победите. "Пет различни победители до петия кръг и много различни хора печелят точки. Класирането в топ десет е много оспорвано. Първите седем пък са разделени от едва 20 точки, което в момента е нищо. Тази година много трудно могат да се правят прогнози кой ще бъде фаворит и кои ще са неговите съперниц", заяви Марк. "Може би досега беше много интересно за феновете. Опасявам се обаче, че ако това продължи, зрителите могат да почнат да не харесват толкова тази размяна на победи между всички", завърши австралиецът. Има право. Става скучно. Следващия старт Картекян може да спечели, щото гумите му сработили най-добре, нищо че болида му е келяв. Това не са равни условия за всички, а чиста лотария. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordeath Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 (edited) Има право. Става скучно. Следващия старт Картекян може да спечели, щото гумите му сработили най-добре, нищо че болида му е келяв. Това не са равни условия за всички, а чиста лотария. Хъм миналата година караха със същите гуми,доминираха ред бул с дифузьора си и тогава не беше скучна формулата. Така че за мен Уебър не е прав. Пилците на есен. Жалко, че Фелипе не успява да събере 60, 70% от точките на Алонсо. С 1 болид в тоя хаос...няма да стане. А и за малко да забравя - да го начукам(без извинение) и на еднаквите гуми и на еднаквите условия и на всичкото. Писна ми на ***а да слушам как някой пилот или тим шеф говори за оптималната работна температура, за пазене на гуми и такива други шитни. Гуми, гуми, гуми...а двигателите...за тях кога ще говорим... За двигателите през 2014 година ако сме живи. @XMD Виж и другата страна. Райконен: Няма причина да се хленчи толкова за гумите на Пирели "Ф1 не се е променила заради новите сликове" Пилотът на Лотус Кими Райконен не разбира защо останалите пилоти от Формула 1 толкова много се оплакват от новата спецификация на всички типове гуми на Пирели за сезон 2012. Според световния шампион от 2007 година промяната в поведението не се дължи на новите сликове, а на многото гориво, с което трябва да стартират болидите заради забраната за презареждане по време на състезание. Повечето колеги на Кими се оплакват преди и след всеки кръг от шампионата, че трябва да пазят прекомерно гумите, ако искат да не влизат в бокса повече от четири пъти. Засега най-яростният противник на новите смеси на официалния доставчик Пирели е седемкратният световен шампион Михаел Шумахер. "Не мисля, че светът на Формула 1 се е променил заради новите гуми на Пирели. Не разбирам защо повечето пилоти хленчат толкова по този въпрос. Разликата идва от повечето гориво, с което стартираме. Нямаше да има никакъв проблеми със сликовете, ако тръгвахме на старта с 50 литра гориво примерно", заяви Райконен. "Преди, когато презареждането по време на състезание беше разрешено, правехме по 20 обиколки на стинт. Убеден съм, че ако сега карахме с Мишлен или Бриджстоун, ситуацията щеше да е същата", завърши финландецът. Edited May 18, 2012 by mordeath Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 (edited) Хъм миналата година караха със същите гуми,доминираха ред бул с дифузьора си и тогава не беше скучна формулата. Така че за мен Уебър не е прав. За двигателите през 2014 година ако сме живи. @XMD Виж и другата страна. Мда, пак за ограничени и еднакви мотори ама с турбинка :) Edited May 19, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 Пилците на есен. Жалко, че Фелипе не успява да събере 60, 70% от точките на Алонсо. С 1 болид в тоя хаос...няма да стане. А и за малко да забравя - да го начукам(без извинение) и на еднаквите гуми и на еднаквите условия и на всичкото. Писна ми на ***а да слушам как някой пилот или тим шеф говори за оптималната работна температура, за пазене на гуми и такива други шитни. Гуми, гуми, гуми...а двигателите...за тях кога ще говорим... Стефчо, ти все още си въобразяваш, че Градинаря е нещо повече от Пастор Малдонадо (примерно)? Не разбра ли, че от тоя бездарник пилот не става? Тая година гуми, следващата ще видим. Има право. Става скучно. Следващия старт Картекян може да спечели, щото гумите му сработили най-добре, нищо че болида му е келяв. Това не са равни условия за всички, а чиста лотария. За пореден път се убеждавам какъв малоумник е Уебър. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 (edited) А ти явно си въобразяваш, че Уилямс са стопили има няма 2 секунди за няколко месеца. Така като гледам и Кими е забравил как се срина в Китай...или пък е забравил СОБСТВЕНИТЕ си думи, че в Бахрейн е имал само 1 опит и до там. И да - Фелипе дори в тая си форма е повече от г-н 66 млн долара, за да карам. Не само Ферари ами всички отбори имат едни и същи проблеми с гумите, въпроса е на коя писта ще се наредят условията за тоя или за ония тим. Не може в едно състезание да спечелиш с преднина, а в другото почти да те затворят обиколка. Никога не е било това. Edited May 19, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 (edited) На Монако ще се види Уилямс колко са стопили...Най-вероятно нищо... Edited May 19, 2012 by XMD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Dont fuct with Дедо ......сериозно ! От клубс1 форуми HAHA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Доста договори изтичат края на тоя сезон...ще е интересно лято Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 (edited) Състезателния уикенд започна. Сходни времена в първата петъчна тренировка тази и миналата година. На 3 секунди от ПОЛ-а на Фетел от 2011. Буталата на някво Рено са изтекли в картера...На Хейки ли, на Трули - се тая Edited May 24, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 На Хейки в тунела..беше адската мъгла... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 ози сезон се навършиха 40 години от победата на Жан-Пиер Белтоаз в Гран при на Монако - единственият му успех във Формула 1. Французинът печели състезанието на 14 май 1972 г. и си спомня за него в разговор, публикуван от тима на Лотус. - Какво си спомняш за онази прочута Гран при на Монако от 1972 г.? - Спомените идват накъсани, на проблясъци. Сещам се ясно за други неща, станали по време на уикенда, отколкото за самата надпревара. Не карах много в тренировките например. В един момент се връщах към хотела си - Ермитаж - и се качвах по хълма, когато видях Стърлинг Мос от другата страна на улицата. Дотогава не се бяхме срещали, но той ме поздрави и каза: Гледах тренировките от Казиното и ти определено си най-бърз. Това ме окуражи, реших, че настройките ми наистина са правилни и мога да победя. - А самото състезание се състоя на дъжд, нали? - Точно така. На моменти видимостта бе толкова лоша в най-бързата част от трасето, че трябваше да се ориентирам по близостта на мантинелите отляво и дясно на колата. Когато успявах да видя нещо, спирах с 10 700 оборота, иначе свалях на 10 200, ако не виждах нищо. - Лесно ли беше да се задминават изостанали коли в тези условия? - Не толкова лесно, колкото е днес! Помня, че настигнах австралийския си съотборник Тим Шенкен. Той не ме видя и ме блокира в продължение на няколко тура. Джаки Икс ми топеше по 4 секунди на обиколка и трябваше да изпреваря Шенкен. Направих го на Льовс. Нямаше място, натиснах много късно спирачките, автомобилът почти се извъртя настрани и почти бутнах колелата му. За щастие той най-после ме видя и се мръдна. - Кога си помисли, че си спечелил? - Преди всичко мисля, че за първи път бях начело в състезание още от първия завой. Тогава си помислих, че сега е моментът да не върша нищо глупаво. Бях имал толкова много технически проблеми през последните две-три години, че не мислех, че ще финиширам. Според мен скоростната кутия или двигателят щяха да се строшат. В последната обиколка на правата преминах през предавките до четвърта. 200 метра преди финал си казах, че ще пресека линията каквото ще да става, дори да блокирам спирачките и да се завъртя! Но едва тогава бях сигурен, че ще спечеля. - Мислиш ли, че друг френски пилот може да постигне същото този уикенд? - Ще бъда невероятно доволен, ако Ромейн Грожан спечели Гран при на Монако. Харесвам изключително много силата на характера му. Беше освободен от Рено през 2009 г., а не го заслужаваше. Успя да изгради наново цялата си кариера. Това е сериозно постижение. Според мен днес е един от десетте пилоти, които могат да се борят за успех в Монако. Лотус имат чудесен автомобил този сезон, отборът също е на ниво. Ще ми е много интересно да видя какво ще направят! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.