vinyl_master Posted April 6, 2012 Share Posted April 6, 2012 Лотус Груп се оттегля от Формула 1 Съвсем неочаквано днес стана ясно, че Лотус Груп се оттегля от едноименния екип във Формула 1. В края на 2010 година производителят стана главен спонсор на бившия екип на Рено, като имаше планове да изкупи част от тима. Сега обаче, заради смяната на собствениците и все по-влошаващото се финансово положение, Лотус ще трябва да отстъпят от Формула 1. Въпреки това, компанията няма никакви претенции към името на тима и се радва, че то ще остане в шампионата. Собственикът на тима Жерар Лопес коментира: "Ние се радваме, че носим името Лотус. Миналта година също дадохме много средства за тима. Бих се радвал ако екипът можеше да се оправя единствено от спонсори, но засега това няма как да стане, особено с оттеглянето на главния - Лотус. Въпреки това не бих казал, че имаме оплаквания от финансова гледна точка. Подписахме през този сезон с Юниливър, с Майкрософт и с още няколко големи компании. Дори и без главен спонсор, пак ще имаме достатъчно финанси за този сезон." "Ако сега намерим нов главен спонсор, в крайна сметка ще имаме рекорден бюджет. В момента Genii Capital е едноличен собственик на тима. Знам, че се подготвяше продажба на акции на Протон и Лотус, но тази опция вече не седи на дневен ред. Продължаваме както до сега и не смятам, че ще имаме проблеми.", сподели той. Лотус Груп имаше амбициозна програма свързана с Формула 1. За съжаление, марката претърпява тежък момент след като собствениците й се смениха и в момента няма никаква яснота относно това с какви пари ще разполага. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 (edited) Мими се върна и ги фалира :D...ебаси каръка е тоя пич :D :D След като вчера стана ясно, че Груп Лотус напуска едноименния екип във Ф1, тимът на Жерар Лопес се сблъска с още един проблем. Заместник-техническият директор Наоки Токунага. Японецът стана част от екипа от Енстоун през 2008 година като директор по контролните системи, а през 2010 година стана заместник технически директор в тима. Сега Наоки е готов да се изправи пред ново предизвикателство, след като е приел офертата на Рено Спорт, за поста технически директор в екипа, разработващ новите V6 турбо агрегати за Ф1. Напускането на тима е станало по взаимно съгласие като дори от Лотус са дали пълното си одобрение на решението на японеца. Edited April 7, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Акционери на Даймлер искат излизане от Формула 1 11.04.2012 , Й. Севов, снимка: Даймлер | 0 коментара След разочароващия старт на сезона в Мерцедес вече се заговори за възможно напускане на спорта. Причина за това са не само различията между ръководството на екипа и Бърни Екълстоун по отношение на новия договор Конкорд, но и вътрешният скептицизъм в компанията. На събранието на акционерите на концерна Даймлер (въпреки печалбата от повече от милиард евро за 2011 г.) имаше сериозни критики. При това след като 40% от печалбата бе раздадена под формата на дивиденти. Според акционерите конкурентите от Ауди и BMW се развивали по-добре. „BMW и Ауди определено са мерило за всички в премиум сегмента", смята мениджърът Инго Шпайх от Юниън Инвестмънт. Тази фирма притежава според последните данни 0,6% от акциите на концерна, което означава, че Шпайх има решаващ глас събранието на акционерите. Според същия човек ангажиментът на фирмата във Формула 1 трябва да бъде прекратен - изказване, което бе посрещнато с аплодисменти от мнозинството от 6-те хиляди човека на събранието. Шефът на Даймлер Дитер Цетче обяви план за 11 млрд. евро инвестиции. Дали Даймлер ще устои на натиска на акционерите и ще си позволи да продължи участието във Формула 1, все още е под въпрос. Според някои слухове компанията ще използва настоящата ситуация, за да постави Екълстоун под напрежение при преговорите за новия Конкорд. Според тях заплаха за напускане на Формула 1 е тотално несериозна и ще бъде използвана единствено, за да се спечелят преференциални условия за отбора на Мерцедес. айде марш при БнВ в ДТМ :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Аз не разбирам на какво се радваш? И като излезнат от Ф1 + още някой друг отбор, защото тъпотията на Бърни няма да спре до тук, каква формула ще гледаш...Ферари и Макларън...зимай си я тази Формула. Много ми бе интересно преди години Ферари и тяхното противопоставяне и заплашване с напускането и правенето на отделна Формула...как ще ше да го приемеш, знаейки, че евентуалната нова Формула няма да е онази Ф1... И излежда ще си гледаш турбинирана 1.6 литра Ферари Формула 1. Ха..успех! Мерцедес не си го слагат на сърце това, защото парите, които правят извън нея са им пре достатъчно, и цифрите го показват..докато при Ферари имат един много добър income относно това просто да са участници във Ф1...това и правят последните няколко години - участват Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Усещам как скоро ще трябва да измислим събирания по други спортни поводи ако придължават простотиите на Гнома и компания... А Стефчо вместо да силно притеснен от оттеглянето на отбори пак разсъждава в стил "пикае на шумка да му тропа". Ако Ф1 се разпадне, Ферари ще бъдат забравени за отрицателно време и ще си останат едни продавачи на супер лукс спортни автомобили със славна история и нищо повече. Тогава като нищо и дизели, и електрички, и бусове, че и влосипеди и тротинетки ще почнат да правят... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 (edited) Аз не разбирам на какво се радваш? И като излезнат от Ф1 + още някой друг отбор, защото тъпотията на Бърни няма да спре до тук, каква формула ще гледаш...Ферари и Макларън...зимай си я тази Формула. Много ми бе интересно преди години Ферари и тяхното противопоставяне и заплашване с напускането и правенето на отделна Формула...как ще ше да го приемеш, знаейки, че евентуалната нова Формула няма да е онази Ф1... И излежда ще си гледаш турбинирана 1.6 литра Ферари Формула 1. Ха..успех! Мерцедес не си го слагат на сърце това, защото парите, които правят извън нея са им пре достатъчно, и цифрите го показват..докато при Ферари имат един много добър income относно това просто да са участници във Ф1...това и правят последните няколко години - участват Като си знаят нааканите задници къде се тикат Трябваше наистина да си бият камшиците...Няколко отбора заплашваха ама глас в пустиня...докато не се намесиха от Маранело. Новата Формула 1 отдавна съм казал, че не ми харесва. За Мерцедес както и за всеки друг отбор - не ми пука грам. Казвал съм го около квадрилион пъти И без Мерцедес имаше Ф1 и с тях има. Усещам как скоро ще трябва да измислим събирания по други спортни поводи ако придължават простотиите на Гнома и компания... А Стефчо вместо да силно притеснен от оттеглянето на отбори пак разсъждава в стил "пикае на шумка да му тропа". Ако Ф1 се разпадне, Ферари ще бъдат забравени за отрицателно време и ще си останат едни продавачи на супер лукс спортни автомобили със славна история и нищо повече. Тогава като нищо и дизели, и електрички, и бусове, че и влосипеди и тротинетки ще почнат да правят... тогава ще е лето Господне 3125-то Когато Хонда и Тойота си биха камшиците(особено вторите) работата беше ясно, че е дебела. И БМВ и МЕРЦЕДЕС са едни и същи. Дойдоха, чертаха планове, никаква не я направиха и казаха - адиос, когато хората с моливите и елките им показаха сметките. Ти виж какво ще стане с РБР когато ТОЗИ и следващия сезон НЕ вземат нищо. Само не ми е ясно защо изкуфелия Бърни дава еднакви бонуси на тях и Мкл. Мкл заслужават повече...естествено. Edited April 11, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 За Мерцедес както и за всеки друг отбор - не ми пука грам. Казвал съм го около квадрилион пъти И без Мерцедес имаше Ф1 и с тях има. тогава ще е лето Господне 3125-то Когато Хонда и Тойота си биха камшиците(особено вторите) работата беше ясно, че е дебела. И БМВ и МЕРЦЕДЕС са едни и същи. Дойдоха, чертаха планове, никаква не я направиха и казаха - адиос, когато хората с моливите и елките им показаха сметките. Ти виж какво ще стане с РБР когато ТОЗИ и следващия сезон НЕ вземат нищо. Само не ми е ясно защо изкуфелия Бърни дава еднакви бонуси на тях и Мкл. Мкл заслужават повече...естествено. Стефчо, пак плуваш срещу течението в лайняната река... 3125 не знам, ама къмто 2015-то като останат 4-5 отбора (ако се продължава с тия лайнарщини), Ф1 ще спре да съществува. И тогава ще си говорим... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Стефчо, пак плуваш срещу течението в лайняната река... 3125 не знам, ама къмто 2015-то като останат 4-5 отбора (ако се продължава с тия лайнарщини), Ф1 ще спре да съществува. И тогава ще си говорим... Нека де. То аман от глупави правила, изкуствено изравняване на силите, тъпи писти и т.н Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Една интересна квалификация. За поредн път ще споделя мнението си е, че WEB е една идея по-добрия и по-подготвения пилот от VET. Вижда се вече, че с калпава колица пилотите, които могат да исмучат всичко от болида се броят на пръстите на едната ръка. Феноменален ROS, пореда добра квалификация, като цяло за Мерцедес, надявам се да са в правият път от към състезателно темпо. За ферари нямам какво да споделя, имат си ги проблемите и тва е. Отлична форма и на Заубер и Лотус. Очаквам старта с нетърпение утре Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 (edited) Не съм гледал квала(дано поради същата причина да НЕ гледам и състезанието ), но...няма жива сила, която да ме накара да повярвам, че обдухания дифузьор НЕ е бил разликата между РБ7 и останалите отбори. Такава крачка назад се прави когато те ударят по най-силния ти коз. Повтарят се събитията от преди няколко години. Чета за някви градуси (1, 2) разлика в температурата на пистата и подобряване или изоставане с 5 десети в 1 обиколка заради работата на гумите и се.....кръстя :(. R.I.P F1. Прочетох и какво време е направил Алонсо в К2 и в К3 и...съм склонен да повярвам. Пат Фрай отново е казвал истината Edited April 14, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Много поздрави от Виден имаше Стефчо, чухме се по телефона преди малко, вика виж Стефчо да не се самоубил Снощи си топнал чушлето май.. И е време да пиеме бира?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Е то с жалкото класиране на Фетел, трябва да гледаме Виден да не посегне към ножа Алонсо поне стигна до 3-та квалификация, за разлика от мега наредения световен шамион... Утре Шумахер ще покаже, що се върна в Ф1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Не знам какви ще са метереологичните условия, но ако утре има дори 1 Мерцедес в топ 5 аз ще ида да пусна ЕФУ в права колонка от 40, 50 мача и ще очаквам да ги хвана всичките Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Техническият директор на Скудерията Пат Фрай още преди дни отбеляза, че изоставането на F2012 спрямо най-бързите съперници е около 0,8 сек, а днес допълни, че тези позиции отговарят на моментния потенциал на болида. - Начинът, по който стигнахме до тези времена обаче, бе изненадващ - продължи той. - Трудно ми е да си спомня кога за последно борбата в Q2 бе толкова оспорвана и 11 пилоти са дали постижения в рамките на 0,3-0,4 сек. Само няколко минути по-късно между отделните състезатели отново имаше значителни разлики (между първите и последните в Q3). Първоначалните ни анализи показват, че оптималният прозорец за използване на гумите е толкова малък, че съвсем слаба промяна в температурата води до значителни изменения в поведението на автомобилите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 Чак сега изгледах квалификацията и както обичам да казвам от 1-ви 1-ви и Вилньов може. С по-слаба кола се показва какво можеш и незнам как може в Q2 втория пилот в тима да ти е първи другия, където го прехвалват да е 11-ти..... Браво на Нико перфектна квалификация. Да видим сега в състезанието как са, защото в квалификация още в началото на сезона се видя, че скорост имат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Утре Шумахер ще покаже, що се върна в Ф1 От твоите уста - в Божиите уши. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Чак сега изгледах квалификацията и както обичам да казвам от 1-ви 1-ви и Вилньов може. С по-слаба кола се показва какво можеш и незнам как може в Q2 втория пилот в тима да ти е първи другия, където го прехвалват да е 11-ти..... Не е толкова странно, все пак са с различни изпускателни системи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_smith Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 С по-слаба кола се показва какво можеш Фетел. За него става въпрос. И сега ми кажи. Какво караше този през 2008 и какви класирания направи. Мерси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 *заядлив пост за отпадането на Шумахер* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Шумахер ги накъса... тревичките по пистата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 От това, което виждам, Мерцедес показват как се работи, за 3 седмици си оправиха проблемите с гумите, поне до тук. А кофти за МСШ, няма късмет от началото на шамппионата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Тия РТЛ се насраха от реклами майна....Само SPEED TV им е конкурент в тая област Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted April 15, 2012 Author Share Posted April 15, 2012 Честито на Нико, много добра победа. Да благодари на Макларън за проблема с Бътън иначе нямаше да е първи. На Фетел му пращам много поздрави. Видяхм го що за жалко СШ е, Уебър си го мина като малка гара. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gal4enceto Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Браво на Нико, не се даде Но ако не бяха забавили Бътчо, щяхме да сме си 1-ви и 2-ри. Както и да е. И така си е супер. Фетел показа колко е смешничък Като цяло страхотно състезание, много изпреварвания, групички, много неочаквани обрати. Наистина готино. Киви се изложи като кифладжия накрая. Жалко за Шумата, ама и той от бързане се оср* на метеното. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 (edited) Честито на Нико, много добра победа. Да благодари на Макларън за проблема с Бътън иначе нямаше да е първи. Браво на Нико, не се даде Но ако не бяха забавили Бътчо, щяхме да сме си 1-ви и 2-ри. Защо сте толкова убедени, че ако Бътън не го бяха забавили в бокса щеше да е първи. Колата на Розберг беше перфектно балансирана и едва ли щеше да се даде на макларъните. Това, че на Фетел му се износиха гумите на колата и беше изпреварен, въобще не е показател, дали е добър или лош пилот. Все пак един двукратен световен шампион, независимо, че е бил с най-добрата кола, си остава двукратен шампион и перфектен пилот. Жалко за Шумахер, ако не се бяха издънили в бокса, може би класирането щеше да изглежда по друг начин. Абсолютно незабелижими Ферарита. За тях нямам думи просто. EDIT: Ако от Рено не бяха сбъркали стратегията на Кими, щеше да е в челната тройка. Жалко за него. Надявам се в следващите стартове повече прогрес от него. Edited April 15, 2012 by charmock Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.