Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Лотус Груп се оттегля от Формула 1

 

Съвсем неочаквано днес стана ясно, че Лотус Груп се оттегля от едноименния екип във Формула 1. В края на 2010 година производителят стана главен спонсор на бившия екип на Рено, като имаше планове да изкупи част от тима. Сега обаче, заради смяната на собствениците и все по-влошаващото се финансово положение, Лотус ще трябва да отстъпят от Формула 1. Въпреки това, компанията няма никакви претенции към името на тима и се радва, че то ще остане в шампионата. Собственикът на тима Жерар Лопес коментира:

 

"Ние се радваме, че носим името Лотус. Миналта година също дадохме много средства за тима. Бих се радвал ако екипът можеше да се оправя единствено от спонсори, но засега това няма как да стане, особено с оттеглянето на главния - Лотус. Въпреки това не бих казал, че имаме оплаквания от финансова гледна точка. Подписахме през този сезон с Юниливър, с Майкрософт и с още няколко големи компании. Дори и без главен спонсор, пак ще имаме достатъчно финанси за този сезон."

 

"Ако сега намерим нов главен спонсор, в крайна сметка ще имаме рекорден бюджет. В момента Genii Capital е едноличен собственик на тима. Знам, че се подготвяше продажба на акции на Протон и Лотус, но тази опция вече не седи на дневен ред. Продължаваме както до сега и не смятам, че ще имаме проблеми.", сподели той.

 

Лотус Груп имаше амбициозна програма свързана с Формула 1. За съжаление, марката претърпява тежък момент след като собствениците й се смениха и в момента няма никаква яснота относно това с какви пари ще разполага.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Мими се върна и ги фалира :D :D...ебаси каръка е тоя пич :D :D :D :D

 

След като вчера стана ясно, че Груп Лотус напуска едноименния екип във Ф1, тимът на Жерар Лопес се сблъска с още един проблем. Заместник-техническият директор Наоки Токунага. Японецът стана част от екипа от Енстоун през 2008 година като директор по контролните системи, а през 2010 година стана заместник технически директор в тима.

 

Сега Наоки е готов да се изправи пред ново предизвикателство, след като е приел офертата на Рено Спорт, за поста технически директор в екипа, разработващ новите V6 турбо агрегати за Ф1. Напускането на тима е станало по взаимно съгласие като дори от Лотус са дали пълното си одобрение на решението на японеца.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Акционери на Даймлер искат излизане от Формула 1

11.04.2012 , Й. Севов, снимка: Даймлер | 0 коментара

След разочароващия старт на сезона в Мерцедес вече се заговори за възможно напускане на спорта. Причина за това са не само различията между ръководството на екипа и Бърни Екълстоун по отношение на новия договор Конкорд, но и вътрешният скептицизъм в компанията.

 

На събранието на акционерите на концерна Даймлер (въпреки печалбата от повече от милиард евро за 2011 г.) имаше сериозни критики. При това след като 40% от печалбата бе раздадена под формата на дивиденти. Според акционерите конкурентите от Ауди и BMW се развивали по-добре.

 

„BMW и Ауди определено са мерило за всички в премиум сегмента", смята мениджърът Инго Шпайх от Юниън Инвестмънт. Тази фирма притежава според последните данни 0,6% от акциите на концерна, което означава, че Шпайх има решаващ глас събранието на акционерите.

 

Според същия човек ангажиментът на фирмата във Формула 1 трябва да бъде прекратен - изказване, което бе посрещнато с аплодисменти от мнозинството от 6-те хиляди човека на събранието.

 

Шефът на Даймлер Дитер Цетче обяви план за 11 млрд. евро инвестиции. Дали Даймлер ще устои на натиска на акционерите и ще си позволи да продължи участието във Формула 1, все още е под въпрос.

 

Според някои слухове компанията ще използва настоящата ситуация, за да постави Екълстоун под напрежение при преговорите за новия Конкорд. Според тях заплаха за напускане на Формула 1 е тотално несериозна и ще бъде използвана единствено, за да се спечелят преференциални условия за отбора на Мерцедес.

 

айде марш при БнВ в ДТМ :D :D

Link to comment
Share on other sites

Аз не разбирам на какво се радваш? И като излезнат от Ф1 + още някой друг отбор, защото тъпотията на Бърни няма да спре до тук, каква формула ще гледаш...Ферари и Макларън...зимай си я тази Формула. Много ми бе интересно преди години Ферари и тяхното противопоставяне и заплашване с напускането и правенето на отделна Формула...как ще ше да го приемеш, знаейки, че евентуалната нова Формула няма да е онази Ф1...

 

И излежда ще си гледаш турбинирана 1.6 литра Ферари Формула 1. Ха..успех!

 

Мерцедес не си го слагат на сърце това, защото парите, които правят извън нея са им пре достатъчно, и цифрите го показват..докато при Ферари имат един много добър income относно това просто да са участници във Ф1...това и правят последните няколко години - участват

Link to comment
Share on other sites

Усещам как скоро ще трябва да измислим събирания по други спортни поводи ако придължават простотиите на Гнома и компания...

 

А Стефчо вместо да силно притеснен от оттеглянето на отбори пак разсъждава в стил "пикае на шумка да му тропа". Ако Ф1 се разпадне, Ферари ще бъдат забравени за отрицателно време и ще си останат едни продавачи на супер лукс спортни автомобили със славна история и нищо повече. Тогава като нищо и дизели, и електрички, и бусове, че и влосипеди и тротинетки ще почнат да правят... laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

Link to comment
Share on other sites

Аз не разбирам на какво се радваш? И като излезнат от Ф1 + още някой друг отбор, защото тъпотията на Бърни няма да спре до тук, каква формула ще гледаш...Ферари и Макларън...зимай си я тази Формула. Много ми бе интересно преди години Ферари и тяхното противопоставяне и заплашване с напускането и правенето на отделна Формула...как ще ше да го приемеш, знаейки, че евентуалната нова Формула няма да е онази Ф1...

 

И излежда ще си гледаш турбинирана 1.6 литра Ферари Формула 1. Ха..успех!

 

Мерцедес не си го слагат на сърце това, защото парите, които правят извън нея са им пре достатъчно, и цифрите го показват..докато при Ферари имат един много добър income относно това просто да са участници във Ф1...това и правят последните няколко години - участват

 

Като си знаят нааканите задници къде се тикат :D

Трябваше наистина да си бият камшиците...Няколко отбора заплашваха ама глас в пустиня...докато не се намесиха от Маранело.

 

Новата Формула 1 отдавна съм казал, че не ми харесва.

 

За Мерцедес както и за всеки друг отбор - не ми пука грам. Казвал съм го около квадрилион пъти ;) И без Мерцедес имаше Ф1 и с тях има.

 

Усещам как скоро ще трябва да измислим събирания по други спортни поводи ако придължават простотиите на Гнома и компания...

 

А Стефчо вместо да силно притеснен от оттеглянето на отбори пак разсъждава в стил "пикае на шумка да му тропа". Ако Ф1 се разпадне, Ферари ще бъдат забравени за отрицателно време и ще си останат едни продавачи на супер лукс спортни автомобили със славна история и нищо повече. Тогава като нищо и дизели, и електрички, и бусове, че и влосипеди и тротинетки ще почнат да правят... laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

тогава ще е лето Господне 3125-то :D

 

Когато Хонда и Тойота си биха камшиците(особено вторите) работата беше ясно, че е дебела. И БМВ и МЕРЦЕДЕС са едни и същи. Дойдоха, чертаха планове, никаква не я направиха и казаха - адиос, когато хората с моливите и елките им показаха сметките.

 

Ти виж какво ще стане с РБР когато ТОЗИ и следващия сезон НЕ вземат нищо. Само не ми е ясно защо изкуфелия Бърни дава еднакви бонуси на тях и Мкл. Мкл заслужават повече...естествено.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

За Мерцедес както и за всеки друг отбор - не ми пука грам. Казвал съм го около квадрилион пъти ;) И без Мерцедес имаше Ф1 и с тях има.

 

тогава ще е лето Господне 3125-то :D

 

Когато Хонда и Тойота си биха камшиците(особено вторите) работата беше ясно, че е дебела. И БМВ и МЕРЦЕДЕС са едни и същи. Дойдоха, чертаха планове, никаква не я направиха и казаха - адиос, когато хората с моливите и елките им показаха сметките.

 

Ти виж какво ще стане с РБР когато ТОЗИ и следващия сезон НЕ вземат нищо. Само не ми е ясно защо изкуфелия Бърни дава еднакви бонуси на тях и Мкл. Мкл заслужават повече...естествено.

 

Стефчо, пак плуваш срещу течението в лайняната река... 3125 не знам, ама къмто 2015-то като останат 4-5 отбора (ако се продължава с тия лайнарщини), Ф1 ще спре да съществува. И тогава ще си говорим... laughing1.gif

Link to comment
Share on other sites

Стефчо, пак плуваш срещу течението в лайняната река... 3125 не знам, ама къмто 2015-то като останат 4-5 отбора (ако се продължава с тия лайнарщини), Ф1 ще спре да съществува. И тогава ще си говорим... laughing1.gif

 

Нека де. То аман от глупави правила, изкуствено изравняване на силите, тъпи писти и т.н

Link to comment
Share on other sites

Една интересна квалификация. За поредн път ще споделя мнението си е, че WEB е една идея по-добрия и по-подготвения пилот от VET. Вижда се вече, че с калпава колица пилотите, които могат да исмучат всичко от болида се броят на пръстите на едната ръка. Феноменален ROS, пореда добра квалификация, като цяло за Мерцедес, надявам се да са в правият път от към състезателно темпо. За ферари нямам какво да споделя, имат си ги проблемите и тва е. Отлична форма и на Заубер и Лотус. Очаквам старта с нетърпение утре :)

Link to comment
Share on other sites

Не съм гледал квала(дано поради същата причина да НЕ гледам и състезанието :blush: ), но...няма жива сила, която да ме накара да повярвам, че обдухания дифузьор НЕ е бил разликата между РБ7 и останалите отбори. Такава крачка назад се прави когато те ударят по най-силния ти коз. Повтарят се събитията от преди няколко години.

 

Чета за някви градуси (1, 2) разлика в температурата на пистата и подобряване или изоставане с 5 десети в 1 обиколка заради работата на гумите и се.....кръстя :( :(. R.I.P F1. Прочетох и какво време е направил Алонсо в К2 и в К3 и...съм склонен да повярвам.

 

Пат Фрай отново е казвал истината :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Много поздрави от Виден имаше Стефчо, чухме се по телефона преди малко, вика виж Стефчо да не се самоубил :D

Снощи си топнал чушлето май..:D И е време да пиеме бира?!

Link to comment
Share on other sites

Е то с жалкото класиране на Фетел, трябва да гледаме Виден да не посегне към ножа :) Алонсо поне стигна до 3-та квалификация, за разлика от мега наредения световен шамион... Утре Шумахер ще покаже, що се върна в Ф1 :)

Link to comment
Share on other sites

Не знам какви ще са метереологичните условия, но ако утре има дори 1 Мерцедес в топ 5 аз ще ида да пусна ЕФУ в права колонка от 40, 50 мача и ще очаквам да ги хвана всичките :D

Link to comment
Share on other sites

Техническият директор на Скудерията Пат Фрай още преди дни отбеляза, че изоставането на F2012 спрямо най-бързите съперници е около 0,8 сек, а днес допълни, че тези позиции отговарят на моментния потенциал на болида.

 

- Начинът, по който стигнахме до тези времена обаче, бе изненадващ - продължи той. - Трудно ми е да си спомня кога за последно борбата в Q2 бе толкова оспорвана и 11 пилоти са дали постижения в рамките на 0,3-0,4 сек. Само няколко минути по-късно между отделните състезатели отново имаше значителни разлики (между първите и последните в Q3). Първоначалните ни анализи показват, че оптималният прозорец за използване на гумите е толкова малък, че съвсем слаба промяна в температурата води до значителни изменения в поведението на автомобилите.

Link to comment
Share on other sites

Чак сега изгледах квалификацията и както обичам да казвам от 1-ви 1-ви и Вилньов може. С по-слаба кола се показва какво можеш и незнам как може в Q2 втория пилот в тима да ти е първи другия, където го прехвалват да е 11-ти.....

 

Браво на Нико перфектна квалификация. Да видим сега в състезанието как са, защото в квалификация още в началото на сезона се видя, че скорост имат.

Link to comment
Share on other sites

Чак сега изгледах квалификацията и както обичам да казвам от 1-ви 1-ви и Вилньов може. С по-слаба кола се показва какво можеш и незнам как може в Q2 втория пилот в тима да ти е първи другия, където го прехвалват да е 11-ти.....

 

 

 

Не е толкова странно, все пак са с различни изпускателни системи.

Link to comment
Share on other sites

С по-слаба кола се показва какво можеш

Фетел. За него става въпрос.

И сега ми кажи. Какво караше този през 2008 и какви класирания направи.

Мерси.

Link to comment
Share on other sites

От това, което виждам, Мерцедес показват как се работи, за 3 седмици си оправиха проблемите с гумите, поне до тук. А кофти за МСШ, няма късмет от началото на шамппионата...

Link to comment
Share on other sites

Честито на Нико, много добра победа. Да благодари на Макларън за проблема с Бътън иначе нямаше да е първи.

 

На Фетел му пращам много поздрави. Видяхм го що за жалко СШ е, Уебър си го мина като малка гара.

Link to comment
Share on other sites

Браво на Нико, не се даде :) Но ако не бяха забавили Бътчо, щяхме да сме си 1-ви и 2-ри. Както и да е. И така си е супер. Фетел показа колко е смешничък :laughing1: Като цяло страхотно състезание, много изпреварвания, групички, много неочаквани обрати. Наистина готино. Киви се изложи като кифладжия накрая. Жалко за Шумата, ама и той от бързане се оср* на метеното.

Link to comment
Share on other sites

Честито на Нико, много добра победа. Да благодари на Макларън за проблема с Бътън иначе нямаше да е първи.

 

 

Браво на Нико, не се даде :) Но ако не бяха забавили Бътчо, щяхме да сме си 1-ви и 2-ри.

Защо сте толкова убедени, че ако Бътън не го бяха забавили в бокса щеше да е първи. Колата на Розберг беше перфектно балансирана и едва ли щеше да се даде на макларъните.

Това, че на Фетел му се износиха гумите на колата и беше изпреварен, въобще не е показател, дали е добър или лош пилот. Все пак един двукратен световен шампион, независимо, че е бил с най-добрата кола, си остава двукратен шампион и перфектен пилот. Жалко за Шумахер, ако не се бяха издънили в бокса, може би класирането щеше да изглежда по друг начин. Абсолютно незабелижими Ферарита. За тях нямам думи просто.

EDIT: Ако от Рено не бяха сбъркали стратегията на Кими, щеше да е в челната тройка. Жалко за него. Надявам се в следващите стартове повече прогрес от него.

Edited by charmock
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...