Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

че защо му е на момчето да ходи в по-слаб отбор, че и като гарантирано поддържащ пилот?

 

:D :D :D няма нужда от коментар дори

 

Механиците на Макларън са доста зле!

 

и как го реши. Или трябваше да пуснат Хамилтън и да се набуха в някой от идващите пилоти?

 

Стефчо, Маса никого никога никъде не е навирал, освен косачката си в тревата. Той това НЕ ГО МОЖЕ. И НИКОГА няма да го може. Никога не го е и можел. Няма преди, няма след. С тия фантастики се надъхвайте у Ферари форум. Какви гуми, какви 5 лева? Да не би останалите пилоти да не следват промените? Да не би измененията да не важат за всички? То няма живец в тоя гол охлюв, камо ли хъс за мъжка борба. Затова Циганина понеже е нахален и нагъл където го види го прави за смях. Всеки път без изключение. Между другото почти всички от грида го правят за смях вече... Това последното състезание беше абсолютна комедия. За Ферари обаче тия изяви са трагедия.

 

Бътън изобщо не знам откъде реши, че е случаен, ама щом казваш.... biggrin1.gif

 

РБР са си много добре и тази година. Нека да не бързаме много с приказките, да не се гледаме с наведени глави после пак.

 

Фетел нямаше никаква вина при този удар. Знам дословно какво щеше да изпишеш ако беше Алонсо на неговото място. Макар че с нищо не са виновни червените пилоти, пожелавам си да се случи същото с някой от тях не за друго, а да ти гледам сеира после.

 

 

 

И сам можеш да видиш в първите две надпревари с какви времена Фетел е бил на ПОЛ и какво постигна последните две съботи, че и недели.

Другото няма да го коментирам - има си класиране, а за гумите още по-малко щото няма нищо вярно.

Да кажеш нещо за Росберг...ама то заради гумите, пък теб това не те интересува - така, че няма проблем. Нищо, че само не го ПРЕСКОЧИХА

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Фернандес: Парите, вложени в KERS са

профукани на вятъра 27.03.2012 , Й. Севов, снимка: Катерам | 0 коментара

Тони Фернандес винаги е обичал ясните становища. След домашното състезание в Малайзия, той за пореден път изрази негодуванието си относно посоката на техническо развитие във Формула 1 в момента. Според него правилата трябва да са прости, за да се осигури на феновете по-интересни и равностойни състезания.

 

„Когато се ослушаш в падока, тогава можеш да чуеш как Кристиян (Хорнер) изказва мнението си за F-duct, Рос Браун иска да бъдат проверени настройките и картите на двигателите. Но какво ги интересува това феновете по трибуните? Те просто искат да наблюдават една добра надпревара", заяви Фернандес пред AFP. Малайзиецът признава, че не винаги успява да разбере техническите нововъведения в Гран при.

 

„Не разбирам какво е F-duct. Нямам си даже идея за какво става дума, а притежавам отбор. Надпреварите във Формула 1 трябва да носят удоволствие и да са напрегнати. Да са лъскави и да въодушевяват хората. Не смятам, че някой се интересува от F-duct. Според мен правилата трябва да бъдат изяснени максимално."

 

Изключително ясно мнение има Фернандес и относно системата KERS, с която колите му за първа година са оборудвани.

 

Не вярвам в KERS. За мен това е просто профукване на пари за нищо и трябва да спрем тази безмислица. Системата струва много повече от очакваното. Трябваше да ми коства $1 млн., оказа се $6 млн. Не смятам, че по някакъв начин помага на автомобилната индустрия. Не бих вградил KERS в цивилните коли на Катерам. Не смятам, че и Ферари биха го направили. Така че, за какво е всичко това?"

 

Нарочно го правя така та белким Кръсника го забележи най-накрая. Че той с парцалите щеше да ме изяде та видиш ли електричеството едва ли не било бъдещето на Ф1. Точно преди ден или два сложих друга такава новина отностно наследника на Ферари ЕНЦО и там отново беше потвърдено, че с-мата за шосейните коли е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО скъпа, а какво остава тя да бъде вграждана в бюдженти моделчета за 10-тина хиляди еврА.

 

Абсолютно съм съгласен с г-н Фернандес. Като изключим тукашните Ферари-хейтъри, който само се намират на работа да ми противоричат, бая народ са на тва мнение ;).

 

Когато КЕРС-а беше въведен едно, че се изоползваше от 3 тима и то не редовно ами тогава нямаше и ДРС...та единия натиска копчето и другия натиска копчето и на 7-ма пак удрят прекъсвач на ...точно така ЕДНАКВИ обороти. Много по-ефикасно ще е да махнат глупавия ДРС и загубения КЕРС(и да махнат и ограничителя на оборотите) или щом толкова много искат да са зелени - да си го държат, но да НЕ реват, че искат намаляне на разходите щото както се вижда - всичко струва пари, в конкретния случай 6 млн от големите.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз пък съм на мнението, че Ф1 е идеалното място да се разработват такива технологии, защото най-добрите инженери се състезават и измислят неща, които иначе щяха да бъдат измислени след 50г и които намират приложение и извън Ф1. Като всяка чисто нова прохождаща технология е нормално КЕРС да е скъпа и ако сега Фернандес не иска да слага КЕРС в Катерамите си, след 10г може да е екстра а след още 10 стандартно оборудване.

Link to comment
Share on other sites

Нарочно го правя така та белким Кръсника го забележи най-накрая. Че той с парцалите щеше да ме изяде та видиш ли електричеството едва ли не било бъдещето на Ф1.

Нещо пак си го ударил на свободни фантазии. Ако съм защитавал някаква теза, то тя е била единствено жизненоважната връзка между Формула 1 и върховите автомобилни технологии, което ще рече, че бъдещето на Формула-та е в постоянното й развитие в крак с технологиите. КЕРС е само една такава технология от хилядите други. Дали е успешна или не е съвсем отделен въпрос, както и факта, че няма прогрес без преодоляването на пречки и проблеми, включително от неефективни технологии.

Само не можах да разбера каква е връзката на КЕРС с Ферари-хейтърите? Да не би да искаш да кажеш, че това е злокобния капан, един вид технологичното проклятие, въведено единствено да съсипе вездесъщия тийм? В тази връзка бих казал, че на кривия болид КЕРС-а му пречи. :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Нещо пак си го ударил на свободни фантазии. Ако съм защитавал някаква теза, то тя е била единствено жизненоважната връзка между Формула 1 и върховите автомобилни технологии, което ще рече, че бъдещето на Формула-та е в постоянното й развитие в крак с технологиите. КЕРС е само една такава технология от хилядите други. Дали е успешна или не е съвсем отделен въпрос, както и факта, че няма прогрес без преодоляването на пречки и проблеми, включително от неефективни технологии.

Само не можах да разбера каква е връзката на КЕРС с Ферари-хейтърите? Да не би да искаш да кажеш, че това е злокобния капан, един вид технологичното проклятие, въведено единствено да съсипе вездесъщия тийм? В тази връзка бих казал, че на кривия болид КЕРС-а му пречи. :laughing1:

 

Които се виждат в Мп4-12Ц, колите на Ферари и другите супер коли дето струват малко повече от блока, в който живея. Нека да си развиват КЕРС, МЕРС и квото си пожелаят, мен тва не ме касае. Аз гледам Ф1, за да МИ Е ИНТЕРЕСНО. А не, че еди коя си технология в малко по-друг вид може да се вкара в кола за 200 000 евро.

 

Аз съм прост фен пред ТВ-то заедно със стотиците милиони други и не искам да гледам изкуствена и бутафорна Ф1(малко нещо да се промени с градус, два и край., а не е като да не знам каква е била само преди 7, 8 години. Да не говорим за малко повече. Айде моля да не бъркаме двата щата.

 

А и за малко да забравя. Кой е казал, че има някаква връзка между КЕРС и Ферари. Идеята е друга, че това нововъведение + ДРС не спомагат за нищо друго освен за някви измислени разминавания на правите, то това дори не е изпреварване защото изпреварвания предварително е поставен в поза партер. На всичкото отгоре нали всичко последно време се прави, за да се НАМАЛЯТ разходите. Сигурно за това се наложи да правят 2, 3 нови шасита + проектиране на турбо мотор + проектиране на КЕРС и т.н....все за намаляване на разходите. Ония японеца, голямата риба в Ямаха го е казал много добре.

 

Да кажеш нещо защо РБ8 губи от 1.5 до 2 секунди спрямо квалификационното си темпо от преди 12 месеца в 2 последователни писти(жокер - обдухан дифузьор). Същото квото се случи с Мкл И Ферари в прехода от 08-ма към 09-та...се случва и сега. Дядо ни Бърни не може да си позволи такива работи(като 2011-та). Само дето и тогава се смеехте.

 

едит: Не си мисли, че съм ПРОТИВ развитието и технологиите, не ми харесват така дефинираните правила и предтекста, зарад който се гласуват те ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз съм прост фен пред ТВ-то заедно със стотиците милиони други и не искам да гледам изкуствена и бутафорна Ф1(малко нещо да се промени с градус, два и край., а не е като да не знам каква е била само преди 7, 8 години. Да не говорим за малко повече. Айде моля да не бъркаме двата щата.

Ти откога стана изразител на мнението на милионите фенове на Формула 1? Да не би да е имало някакъв световен конкурс за Главен представител на феновете, който да съм пропуснал? И на мен чалгата ми е противна и абсолютно бутафорна, но очевидно си има огромна публика и следователно се налага реалността да бъде приета такава, каквато е.

Link to comment
Share on other sites

Ти откога стана изразител на мнението на милионите фенове на Формула 1? Да не би да е имало някакъв световен конкурс за Главен представител на феновете, който да съм пропуснал? И на мен чалгата ми е противна и абсолютно бутафорна, но очевидно си има огромна публика и следователно се налага реалността да бъде приета такава, каквато е.

 

да, преди 1 седмица се състоя. забравил ли съм да те поканя - извинявам се, няма да се повтори ;)

Link to comment
Share on other sites

В този ред на мисли, LG правят всяка една година един глобален survey касаещ всичко по Ф1. Там феновете доста отчетливо показват, на какво се радват и какво не им допада. Определно нещата, които не се харесват от булшенството са плейстейшънските Керсове и разни движещи се крила. Благодарение на този survey Бърни склони да излъчва в HD..подяволите тя телевизия Планета излъчваше в HD преди F1....за какви технологии говорим, всичко е интерес.

Link to comment
Share on other sites

Нарочно го правя така та белким Кръсника го забележи най-накрая. Че той с парцалите щеше да ме изяде та видиш ли електричеството едва ли не било бъдещето на Ф1. Точно преди ден или два сложих друга такава новина отностно наследника на Ферари ЕНЦО и там отново беше потвърдено, че с-мата за шосейните коли е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО скъпа, а какво остава тя да бъде вграждана в бюдженти моделчета за 10-тина хиляди еврА......

 

DON_CHEFO, това изказване беше много неподготвено. Руснаците планират вграждане на система за съхранение на енергията в градски автомобил от най ниския ценови клас: Ё-мобил.

Както е видно от линка машината е оборудвана с кондензаторна батерия за съхранение на излишната енергия на двигателя и енергията от спирането...

Link to comment
Share on other sites

И сега има модели които регенерират енергията от спиранията. Мисля че Ситроен имаха такава система и 5-тата серия на БМВ.

Обаче Стефчо е прав за едно - хилядите безсмислени нововъведения (КЕРС, ДРС, Ф-Дъкт и т.н.) прецакаха яко спорта. Като добавим и глупавите идеи за пестене картинката никак не е розава.

Давам и бърз пример.

Гледайте това видео (Германия 2000). Значи 10-12 години назад на стария Хокенхайм Барикело успява да изпреварва без горепосочените абривиатури. Успява да се движи почти цяла обиколка до ск. кутия на Ароуз-а без да се оплаче, че "болида е неуправляем във въздушната струя на някой опонент". Да, имаше гръмнали двигатели, счупени ск. кутии и трети шасита, но това беше върха на моторния спорт - всеки дава максимума от себе си. А сега? Прегряла ск. кутия на Кими в Австралия - смяна в петък - 5 места назад на старта. Пълна идиотщина. Пазят се двигатели, пести се гориво, пазят се ск. кутии, гуми... Очаквам скоро и да им разрешават да карат с по 2-3 слюди на шлема пък кой - когато иска да си ги маха. Благодарение на ДРС вече няма изпреварвания, а има разминавания. КЕРС беше замислен като алтернатива на пуш-ту-пасс бутона в Карт сериите. Да, но там нямат допълнителна система, а просто разполагат със 100 кончета отгоре, когато го използват... и имат ограничение от 60 сек за цялото състезание, а не както е във Ф1 12 сек/обиколка. Гумите... Меки, твърди, медиум.... пълна малоумица. Пак взаимствано от Карт-а. Но там имаха право на 1 комплект меки за цялото състезание, които бяха със секунда по-бързи от другата алтернатива. Във Ф1 2 шасита работят добре със всички типове (от миналата година МКЛ и Ред Бул), някои само с меките и медиум (Ферари, Мерцедес), а другите се мъчат... Сега за 2012 са им намалили работният прозорец и всичко е до нацелване на настройките.

Нищо против нямам да се взаимстват правила от американските серии, но да го правят като хората... А Бърни, Чарли и останалите само развалят състезанията като се опитват да вкарат изкуствена интрига.

Отделно, не ми се говори за постоянните разследвания и наказания, че си погледнал опонента на криво в огледалото...

Link to comment
Share on other sites

Коя година и на коя писта Шумахер кара един пит-стоп повече с гуми за квалификация ?

 

Да не бъркам, че е било отдавна Унгария 98.

 

DON_CHEFO, това изказване беше много неподготвено. Руснаците планират вграждане на система за съхранение на енергията в градски автомобил от най ниския ценови клас: Ё-мобил.

Както е видно от линка машината е оборудвана с кондензаторна батерия за съхранение на излишната енергия на двигателя и енергията от спирането...

 

За тва сглобеното в час по трудово не им трябва хипер дипер високата технология от Ф1. А пък и аз го разбирам - дават ти колата, натискаш копчето и имаш повечко конски сили и правиш изпреварването по-бързо и по-безопасно...да речем(извън градски път).

 

Пробег само с акумулатор (със загасен ДВГ) — 2 км

 

Дообре

 

И сега има модели които регенерират енергията от спиранията. Мисля че Ситроен имаха такава система и 5-тата серия на БМВ.

Обаче Стефчо е прав за едно - хилядите безсмислени нововъведения (КЕРС, ДРС, Ф-Дъкт и т.н.) прецакаха яко спорта. Като добавим и глупавите идеи за пестене картинката никак не е розава.

Давам и бърз пример.

Гледайте това видео (Германия 2000). Значи 10-12 години назад на стария Хокенхайм Барикело успява да изпреварва без горепосочените абривиатури. Успява да се движи почти цяла обиколка до ск. кутия на Ароуз-а без да се оплаче, че "болида е неуправляем във въздушната струя на някой опонент". Да, имаше гръмнали двигатели, счупени ск. кутии и трети шасита, но това беше върха на моторния спорт - всеки дава максимума от себе си. А сега? Прегряла ск. кутия на Кими в Австралия - смяна в петък - 5 места назад на старта. Пълна идиотщина. Пазят се двигатели, пести се гориво, пазят се ск. кутии, гуми... Очаквам скоро и да им разрешават да карат с по 2-3 слюди на шлема пък кой - когато иска да си ги маха. Благодарение на ДРС вече няма изпреварвания, а има разминавания. КЕРС беше замислен като алтернатива на пуш-ту-пасс бутона в Карт сериите. Да, но там нямат допълнителна система, а просто разполагат със 100 кончета отгоре, когато го използват... и имат ограничение от 60 сек за цялото състезание, а не както е във Ф1 12 сек/обиколка. Гумите... Меки, твърди, медиум.... пълна малоумица. Пак взаимствано от Карт-а. Но там имаха право на 1 комплект меки за цялото състезание, които бяха със секунда по-бързи от другата алтернатива. Във Ф1 2 шасита работят добре със всички типове (от миналата година МКЛ и Ред Бул), някои само с меките и медиум (Ферари, Мерцедес), а другите се мъчат... Сега за 2012 са им намалили работният прозорец и всичко е до нацелване на настройките.

Нищо против нямам да се взаимстват правила от американските серии, но да го правят като хората... А Бърни, Чарли и останалите само развалят състезанията като се опитват да вкарат изкуствена интрига.

Отделно, не ми се говори за постоянните разследвания и наказания, че си погледнал опонента на криво в огледалото...

 

АМИН :D

 

 

Има нещо такова казаха че са доближили представянето на смесите, това най-вероятно е стеснило и работния прозорец.

 

Ако в момента се доливаше и гориво, както беше преди мкл и мерц щяха да летят по състезанието и нямаше да има хващане и съм обеден че щеше да има страхотни битки между бътън хамилтън и Шуми , ама с " интересните " гуми и правила всеки пази гумите и много велики състезания - кой е по пестелив с гумите че да има преимущество. Аз мисля че ф1 трябва да бъде изпълнена с яко натискане и каране. Шуми казваше едно е данастигнеш някои пилот друго е да го изпревариш, е да ама какви битки бяха дори и да нямаше изпреварване, сега настигнеш някои отваря крилото аде велико изпреварване, или изчака го малко предния прецака гумите аде мине го , бати формулата стана те гп2 са по яки в момента

 

Тва е мнение от друг форум, директно копирано. Да види Кръсника, че и други "луди" има...не съм сам :D :D

 

То това е видимо откак Пирели влязаха във Ф1, но този сезон сякаш наистина е повече.

В Малайзия лъсна съвсем ясно - Мерцедес нямаха скорост на изсъхващо трасе, Ферарито беше най-бързо с интермедиите, когато сложиха сликовете Заубера стана най-бърз, а в края Лотуса. При различни условия баланса на силите се променя защото някои болиди "харесват" специфичните условия повече от други. РедБул и МакЛарън поддържаха някаква постоянно прилична скорост, но не и най-добрата при променящите се условия.

При Мерцедес е възможно да са настроили болида с мисъл за опазване на гумите в състезание, което да е довело до това незагряване и несработване на далеч по-студената и влажна писта без отложена гума по нея. Същото важеше и за МакЛарън в някаква степен май, понеже Бътън, който в Австралия успя да запази температурите в гумите зад СК и да изчезне напред при рестарта се оплака в Малайзия. Лотарията е пълна и шампионата става "интересен" както искат.

 

Последно мнение копирам - няма повече :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

...За тва сглобеното в час по трудово не им трябва хипер дипер високата технология от Ф1. А пък и аз го разбирам - дават ти колата, натискаш копчето и имаш повечко конски сили и правиш изпреварването по-бързо и по-безопасно...да речем(извън градски път)....

За да е напредничава една технология не е необходимо да е безумно скъпа. Всъщност, ако се погедне непредубедено, технологията на Ё-мобила е крачка или две напред в сравнение с тази на F1. Машинката е с интегрална 4X4 задвижваща система в която батерията е включена постоянно а единственото задвижване на колелата е от тяговите електродвигатели. Това омекотява натоварването върху петролния двигател и изключва моментите на рязко подаване и отнемане на газ където разхода на гориво е много далече от оптимума. Керса на формулите не може да работи постоянно защото просто ще се запали. Директното задвижване на задните колелата води до преразход и на гуми и на гориво(тук трябва да се съглася че правилата във F1 съсипват развитието и!!)

Link to comment
Share on other sites

Мерцедес са отхвърлили предложение от страна на CVC Кепитъл Партнърс да останат във Формула 1 и след 2012 г., твърди агенция Блумбърг, цитирайки добре информиран, но пожелал да остане анонимен източник. Отборът обмисля опциите си, включително тази да заведе дело срещу Бърни Екълстоун, който управлява търговските права на F1 от името на CVC. Екипът на щутгартския концерн единствен от големите в Гран при не се съгласи с условията на англичанина.

 

Според консултанти от мюнхенската компания CNC Къмюникейшънс & Нетуърк Кънсалтинг обаче за CVC е жизненоважно да си осигури съгласието на Мерцедес, за да поддържа стабилна позицията си на финансовите пазари. Инвестиционният холдинг купи контролния пакет акции на F1 през 2006 г. за 2,5 милиарда долара. В момента от там се опитват да вземат нов кредит, с който да покрият задълженията си през 2013 и 2014 г. Новият заем ще е с падеж през 2017-2018 г., като става дума пак за над $2 млрд.

 

За намерението на Мерцедес да предприеме съдебни действия срещу Екълстоун се разчу още по време на уикенда за Гран при на Малайзия. Тогава англичанинът оповести с едно изречение на официалния уебсайт formula1.com, че мнозинството отбори в спорта са се съгласили да продължат да се състезават и след 2012 г., когато изтича настоящият договор Конкорд, уреждащ отношенията между отборите, CVC и ФИА. Мерцедес единствени се противопоставиха на Бърни (макар и не официално), след като и Уилямс склониха да приемат сделката му. Катерам, Маруся и Испания Рейсинг също не са подписали, но се твърди, че Екълстоун още не се е свързал с тях.

 

Недоволството на Мерцедес обаче е очевидно от известно време насам, макар от там да отказаха коментар по темата. В отбора смятат, че не са поставени при равни условия с останалите екипи. Нарушенията са според членове 101 и 102 на законите за конкуренцията на Европейския съюз и се твърди, че много сериозно се обмисля дело.

 

И двата члена от закона постановяват, че в определена бизнес сфера задължително трябва да има свободна конкуренция. Те забраняват предлагането на специфични условия на отделни страни, което би ги поставило в привилегирована позиция спрямо съперниците им.

 

Екълстоун обаче е направил точно такава оферта на Ферари и Ред Бул - акции за първите и повече пари за вторите, както и директорски постове за Лука ди Монтедземоло и Дитрих Матешиц. Новината бе оповестена на сайта на Скай Нюз и свалена малко по-късно. От телевизията настояха, че това е тяхно решение и не им е оказван натиск да премахнат текста.

 

Според друга непотвърдена информация пък Екълстоун имал желание да изключи ФИА от поредния Конкорд, но според последните данни федерацията ще остане страна по споразумението.

 

Айдеее кой от къде е дошъл, там да си ходи. Аман от мрънкалници и тъпи немски подводници.

 

Ред бул и те много цвилят напоследък.

Link to comment
Share on other sites

Ти пък мислиш ли, че евентуално Лука и Дитрих със собственност на Ф1 не би превърнало F1 в Формула Ферари..аз лично не съм съгласен...Бърни е кух пич и ще се радвам една такава компания като Мерцедес му го даде без възелин с едно дело, както си му е реда...

Link to comment
Share on other sites

Ти пък мислиш ли, че евентуално Лука и Дитрих със собственност на Ф1 не би превърнало F1 в Формула Ферари..аз лично не съм съгласен...Бърни е кух пич и ще се радвам една такава компания като Мерцедес му го даде без възелин с едно дело, както си му е реда...

 

Няма значение какво мисля аз ;). Ако ще САМО Ферарита да стартират - все ми е тая. ПиснА ми от цвилене на тоя и ония. Кои по дяволите са Мерцедес, че да ми искат равни права...ай сиктир. :D Никой не е казал, че рицари членуват във Ф1, че да има феър плей.

 

Ред Бул и те не спряха да плачат на рамото на Уайтинг, а два сезона подред дума не обелиха...нищо че изкуствено ги добутаха и тях и Браун до върха. През 5 състезания майна все нещо се променя, все нещо се пипа или някой праща запитвания до Уайтинг. Ебаси цирка дето стана. От мен ако зависи дори бих треснал глоба на РБР за повторно оспорване на решение на стюардите.

 

Само не разбрах защо намесваш Дитрих...2, 3 сезона БЕЗ титла и айде...тути финито. :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Кои по дяволите са Мерцедес, че да ми искат равни права...ай сиктир.

Прав си, никакви не са. Верно бе, какви са тия Мерцедес и от къде се пръкнаха?

Link to comment
Share on other sites

Прав си, никакви не са. Верно бе, какви са тия Мерцедес и от къде се пръкнаха?

 

до скоро доставчици на двигатели...както Пежо, Форд, БМВ и т.н и т.н и т.н. Пределно ти е ясно какво съм написал. ;) Мкл не мрънкат, че взимат по-малко пари...а някаква си немска подводница ще надава вой - ми като не им изнася - пътя, чантата и за хляб.

 

И наистина ама за последен път го казвам. Това не е нито ГП2, нито Формула Рено, Нипон и т.н поддържащи серии.

В Мото ГП е същото. Защо отбора на Сан Карло не настигне заводските Хонди. Или пък Тек 3 на Ямаха да настигне заводските Ямахи. Айде няма нужда да сме по-католици от папата.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ферари пък големия отбор и те ще надуят рев за тва прословуто крило на Мерц и то идната седмица, още по-интересното е, че Италиянските "кухи" (както се вижда, 4та поредна година) инженери, почват да копират колата на Заубер за втория си болид, който ще се появи в средата на сезона. Или може би от сега почват да правят колата за идния сезон, практика позната от близките 4-5 сезона :D

Link to comment
Share on other sites

Ферари пък големия отбор и те ще надуят рев за тва прословуто крило на Мерц и то идната седмица, още по-интересното е, че Италиянските "кухи" (както се вижда, 4та поредна година) инженери, почват да копират колата на Заубер за втория си болид, който ще се появи в средата на сезона. Или може би от сега почват да правят колата за идния сезон, практика позната от близките 4-5 сезона :D

 

Да беше споменл, че РБ а първия отбор, които направиха взаимстването. За другото никак не си прав. ;)

Link to comment
Share on other sites

Абсолютно прав е!

 

Айде изброй де. :D Аз ги знам ама не ми се пише. То няма и смисъл.

 

Колата за следващия сезон така или иначе се почва най-късно края на май месец.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

През 2010 г. в Южна Корея за първи път се проведе състезание от Формула 1. Само две години по-късно азиатците изглежда искат да напуснат Гран при, защото надпреварите не донесоха очакваните финансови резултати. Така пистата в Йеонгам вероятно ще направи място през 2013 г. на състезание в Южна Америка, както съобщават и колегите от Аутоспринт.

 

Според тях, още през май 2012 г. ще бъде подписано споразумение между Бърни Екълстоун и представители на Мар дел Плата (Аржентина), където трябва да се изгради новата писта. За планирането и строежа на 5 километровото трасе, което трябва да има 18 завоя, отново ще бъде нает близкият до Екълстоун германски архитект Херман Тилке.

 

Като декор на състезанието ще служи пристанището в Мар дел Плата. Аржентинският министър на туризма Енрике Майер също изглежда много ентусиазиран от плановете.

 

„Правителството ни стои пред сериозното предизвикателство, да организира състезание от Формула 1, за да подобрим още нашето реноме в световен мащаб", заявява Майер.

 

Така, ако Аржентина е готова да приеме състезание през 2013 г. е много вероятно Южна Корея да напусне календара. Надпреварите трябва да останат максимум 20, а в същото време за 2013 г. има още един кандидат в лицето на Ню Джърси. Според италианското списание място за второто американско състезание ще направят испанците, които желаят в бъдеще състезанията в Барселона и Валенсия да се провеждат през година. Гран при на Франция, плановете за което са да се провежда на пистата Пол Рикар, вероятно ще е също на ротационен принцип заедно с белгийското трасе Спа. Все още неясна остава съдбата на надпреварата в Бахрейн.

 

Аржентина е една от традиционните дестинации за Формула 1. През миналия век страната е приела 20 надпревари в Гран при, като всички те са се провели на пистата край Буенос А

 

С нетърпение чакам момента, в който Бърни, Уайтинг, Тилке и всички около тях се пенсионират или напуснат.

Link to comment
Share on other sites

Италиянските "кухи" инженери

Пат Фрай, който сега отговаря за поведението на болида е британец.

Лука Марморини - човекът който отговаря за двигателите е италианец.

 

Кажи сега. Кое куца повече на Ферарито? Поведението или мощността. Интересно ми е.

Link to comment
Share on other sites

Пат Фрай, който сега отговаря за поведението на болида е британец.

Лука Марморини - човекът който отговаря за двигателите е италианец.

 

Кажи сега. Кое куца повече на Ферарито? Поведението или мощността. Интересно ми е.

 

С тия "замръзнали" мотори и на мен ми е интересно :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...