Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Наистина е време някой да повдигне въпроса с реинжектирането на изгорели газове и спирането на цилиндрите при спиране и при завой на Ред Була и може би Лотуса... Според запознати, звука на Ред Була при спиране и завиване е еднакъв от минлата година...

Link to comment
Share on other sites

Наистина е време някой да повдигне въпроса с реинжектирането на изгорели газове и спирането на цилиндрите при спиране и при завой на Ред Була и може би Лотуса... Според запознати, звука на Ред Була при спиране и завиване е еднакъв от минлата година...

 

Чичко Чарли си прави пас и казва: но проблемо :D. И на тях им намериха цаката. Дядо Бърни не може да си позволи доминация. Кинтата трябва да дрънка в джоба.

 

Някой да помни оплакване на Фетел миналата година(от колата)? Щото с днескашното му стават три(ако не бъркам)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Райконен отива 5 места назад в неделя заради смяна на скорости. Очевидно каръка му край няма.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Да еба смотаните ферарита. Как може да имаш такъв бюджет и да не можеш да направиш свястна кола.

Както се казва в една реклама: трябва и акъл :lol:

Ферари вече започнаха подготовката за сезон 2013-та... Дет са вика: Имат една година за "оптимизация" на болидите си и още 19 старта, които да ползват за тестове :laughing1:

 

Welcome back, Шуми. Невероятно каране, типично в негов стил и отлична стартова позиция за утре. Като махнем тези 0.3 секунди на обиколка заради по-меките гуми - той се изравнява с Редбул и Фетел. Утре старта ще бъде невероятен, предвкусвам го. Кими също се представи отлично.

Edited by future
Link to comment
Share on other sites

Поредният, който все още вярва че Шумата ще стане СШ пак. Направи една що годе добра квалификация и вече само дето не му го осмукаха. Чакайте малко да не стане като миналага година, Розберг да го бие във всяко състезание почти

Link to comment
Share on other sites

Поредният, който все още вярва че Шумата ще стане СШ пак. Направи една що годе добра квалификация и вече само дето не му го осмукаха. Чакайте малко да не стане като миналага година, Розберг да го бие във всяко състезание почти

Както и да се представя в момента Шумахер, това по никакъв начин не намалява уважението ми към него. Той е направил повече за Ф1, от колкото всички пилоти на стартовата решетка в момента.

Link to comment
Share on other sites

Както и да се представя в момента Шумахер, това по никакъв начин не намалява уважението ми към него. Той е направил повече за Ф1, от колкото всички пилоти на стартовата решетка в момента.

+1 000 000 :beer:

И в близките 100 години няма да има пилот който да постигне това, което постигна той.

 

======================

Освен това той не се е върнал за да става СШ. Той се върна за да го начука на неблагодарниците от Ферари. И вече успява. Миналия сезон се бореше за класиране във втората фаза на квалификациите, този сезон Ферари му дишат ауспуха. Скоро и други :)

Edited by future
Link to comment
Share on other sites

Само че сега е 100000000 пъти по интересна за гледане, понеже пилотите и отборите са много по-конкурентни от онва време. Много беше лесно тагава да бие, защото нямаше толкова добри пилоти.

Link to comment
Share on other sites

Само че сега е 100000000 пъти по интересна за гледане, понеже пилотите и отборите са много по-конкурентни от онва време. Много беше лесно тагава да бие, защото нямаше толкова добри пилоти.

Сериозно?! Хакинен, Монтоя, Култард... да не изброявам още, какви бяха?

А сега кои са добрите пилоти?

Link to comment
Share on other sites

Много смешно ми става, като чувя подобна реплика, че преди е нямало пилоти и затова МСШ е бил недосегаем...смях смях. Още в зората си този пилот поразмчка всичко що бе идол тогава,, Прост..Сена...особенно на дъжд.

 

"Schumacher overtakes Villeneuve and says bye bye. He is 4 seconds faster than anybody on the tracks. Without any traction control or electronics tools. The Rainmaster At His Best...But in Barcelona 92 in the rain, both (SEN & MSC drove with no traction controls, and Senna could not be as fast as Schumacher and finally Senna crashed trying to catch Schumi. First victory of Schumacher, Spa 92, and there was rain, beating Mansell, Senna...!"
Link to comment
Share on other sites

026698183-big.jpg?r=0

 

 

Квалификацията приключи.

 

McLaren MP4-27 e най-бързия болид.

Дедо сигна до 3-та позиция на старта. :confused:

Нивото на Скудерия Ферари е далеч след това на Мак'Ларън, на Мерцедес AMG, РедБул Рено и Лотус Рено... Това е срамота за най-стария е един от най-богатите отбори във F1 :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Между другото незнам дали сте видяли , но Формула 1 ще я дават й по БНТ 2 .

 

Ще я дават на запис.

Иначе браво на Кими.

И се чудя маса ако докара цялата си рода на пистата може и да му потръгне.

Edited by mordeath
Link to comment
Share on other sites

БигБрадър: Айде стига сме коментирали Шумахер и пилотите по негово време... Клюна си е добър, беше добър и ще продължава да бъде. Мразиш го, обичаш го, фактите са си факти! Талантлив състезател с много добра кола и ефекта е на лице. Едното без другото НЕ става, историята познава достатъчно примери.

Link to comment
Share on other sites

Много смешно ми става, като чувя подобна реплика, че преди е нямало пилоти и затова МСШ е бил недосегаем...смях смях. Още в зората си този пилот поразмчка всичко що бе идол тогава,, Прост..Сена...особенно на дъжд.

 

 

 

Абе Румба ти пиян ли си? Прост идол? С това, че е бил професор О.К. и че е печелил световни титли ОК.Да си чул някой от сегашните пилоти да иска да е като Прост? Е няма и да чуеш. За Сена не е нужно да се споменава, той нямаше привилегията да оцелее, иначе Шумахер щеше да е -2 титли поне. Дори и малко дете знае, че Сена е най-добрия на дъжд за всички времена, но и че Шумахер кара в такива условия спор няма. Ама чак да мачкал това са глупости. То и Шумахер последните си години във Ферари го смазваха, Бътън пък миналата година го изпреварваше като малка гара, това значи ли, че е тиква?

 

 

Квото и да си говорим Макларън тая година мачкат. Тъй както са тръгнали е ясен шампионата при конструкторите, но при пилотите ще има драма :rolleyes:

 

Лотусите ми харесват, добро темпо имат и хубаво, че тоя пастора е по-назад утре, че ако торпилира пак Грожан ще му тегля една роднинска :laughing:

 

 

Фетел днес оглеждаше Макларъните като наакано дете. Не го знам какво очакваше 10 години от първи първи. То така и Вилньов знае, дай да видим сега с по-слаба кола става ли се СШ, туй е майсторлъка.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Поредният, който все още вярва че Шумата ще стане СШ пак. Направи една що годе добра квалификация и вече само дето не му го осмукаха. Чакайте малко да не стане като миналага година, Розберг да го бие във всяко състезание почти

 

С тоя Мерцедес - трудно и то много.

 

+1 000 000 :beer:

И в близките 100 години няма да има пилот който да постигне това, което постигна той.

 

======================

Освен това той не се е върнал за да става СШ. Той се върна за да го начука на неблагодарниците от Ферари. И вече успява. Миналия сезон се бореше за класиране във втората фаза на квалификациите, този сезон Ферари му дишат ауспуха. Скоро и други :)

 

Да, да. А аз съм незаконен син на Барак Обама ;)

 

Между другото незнам дали сте видяли , но Формула 1 ще я дават й по БНТ 2 .

 

Още преди 1 месец

 

Абе Румба ти пиян ли си? Прост идол? С това, че е бил професор О.К. и че е печелил световни титли ОК.Да си чул някой от сегашните пилоти да иска да е като Прост? Е няма и да чуеш. За Сена не е нужно да се споменава, той нямаше привилегията да оцелее, иначе Шумахер щеше да е -2 титли поне. Дори и малко дете знае, че Сена е най-добрия на дъжд за всички времена, но и че Шумахер кара в такива условия спор няма. Ама чак да мачкал това са глупости. То и Шумахер последните си години във Ферари го смазваха, Бътън пък миналата година го изпреварваше като малка гара, това значи ли, че е тиква?

 

 

Квото и да си говорим Макларън тая година мачкат. Тъй както са тръгнали е ясен шампионата при конструкторите, но при пилотите ще има драма :rolleyes:

 

Лотусите ми харесват, добро темпо имат и хубаво, че тоя пастора е по-назад утре, че ако торпилира пак Грожан ще му тегля една роднинска :laughing:

 

 

Фетел днес оглеждаше Макларъните като наакано дете. Не го знам какво очакваше 10 години от първи първи. То така и Вилньов знае, дай да видим сега с по-слаба кола става ли се СШ, туй е майсторлъка.

Аз предпочитам Прост пред Сена. Прякора "професора" не е никак случаен. Тва първото. Второто, дали Шумахер е ЩЯЛ да бъде с 2 титли по-малко или щеше да е 9 кратен в момента са си хипотези. Да ти припомня ли как започва сезон 94? Без Имола имам предвид. + това забравяш, че всячешки се опитаха да спрат Шумахер същия сезон + БАНове и т.н...и пак не успяха.

 

А, Жоре, чак сега видях какво си писал за карането на Шумахер на мокра писта. Сигурен ли си, че искаш да се заям на тая тема? :D :D

 

Maлко само да ви припомня, че сега мокри състезания няма...защо няма ще попитате. Ами защото пускат СК. И той прави най-много обиколки от всички. И после защото ако в квала НЕ заложиш на компромисни настройки - умрял си на следващия ден. Благодарение на правилата естествено

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Червена линия 1. Без радикални промени в дизайна. Накамото каза: Ако предложим да се променят напълно правилата, това означава, че трябва да направим нова машина. Това означава, че цената ще е огромна.

Червена линия 2. Да няма замразяване на развитието. Масахико Накаджима, генерален мениджър на Yamaha Motorsport Development Division казва: Намаляването на разходите е съществен въпрос. Но ако има замразяване на развитието и трябва да използваме спецификацията на двигателя от края на 2012 за следващите три години, както стана във Формула 1, Yamaha няма да има интереси в MotoGP. Ние сме в състезанията, за да въвеждаме нови технологии, които след това се внедряват в серийните мотоциклети. За нас състезанията са истинска лаборатория.

Червена линия 3. Без лимит на оборотите или спецификация на ECU. Прециози каза: Със сигурност без лимит на оборотите и свободна електроника са две важни неща за нас производителите, но от друга страна ние трябва да намерим начин да държим разходите под контрол.

 

Тва е за МотоГП. Оффтопик е, но НАПЪЛНО споделям мнението на г-н Масахико.

 

Забравих да кажа, че това са условията на заводските отбори.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Дотук добре. Остана утре Шумахер да им изиграе и системата DRS (Дедо ги Резна на Старта).

Хахах :D после да гонят "Михаля" дето има една дума :D

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Той се върна за да го начука на неблагодарниците от Ферари.

Които му спечелиха 5 титли.

 

Малко е смешно... не мислиш ли?

Шумахер се върна само заради Браун във Ф1.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...