Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Хех последния въпрос ме утрепа. Аз мисля, че и инженерите на Ферари не могат да ти отговорят на този въпрос, а Тенчев още по малко. :laughing:

 

стреляха в тъмното с пулрод. пушрод и кво ли не - не успяха. Ще видим ДАЛИ ще могат да се развият. Къде е фючър да ни обясни на всички как стоят нещата сега?

 

Некадърност може би?

 

Ванка, ако Уиндоуса ми се скапе или искам да си купя плавници - ще те питам 110%, кое е най-доброто решение, ама сега...моля ;)

Link to comment
Share on other sites

Къде е фючър да ни обясни на всички как стоят нещата сега?

За съжаление има хора на които нищо не може да се обясни. Просто не е намерен начин досега.

Като те гледам на снимката, доста нахакано се държиш за възрастта си. Какво си завършил, къде и какво работиш изобщо?

Щото като те чете човек, ти си направо за ИД на НАСА, но най-вече за МАСА може би :beer:

Link to comment
Share on other sites

:lol: Още 1 чичко-комплексар. Или такъв дет хвърля боб и отсъжда кой какъв е. :lol: За възрастта и образованието ша се хваща. Гаранция е по-образован от теб. :lol:

ЕДИТ:

И преди да започнеш да разсъждаваш за мен, ще ти помогна:

Аз съм с ханцунг, щот в Бентлито ми е по-лесничко да влизам и да излизам така. А баща ми е мутра и немам нужда от образование.

Edited by Psihara^^
Link to comment
Share on other sites

Забра'ил си да споменеш много важна подробност -ханцунга задължително трябва да е АдиБас, като официалното облекло на бургаските Батки :)

Link to comment
Share on other sites

Защо сте оставили Стефчо най-близо до ръба? Не знаете ли какво рискуваме !??!?!? laughing1.giflaughing1.giflaughing1.gif

 

Лицето future, бъди внимателен, когато навлизаш в едно малко общество, което въпреки ТОТАЛНО различните си отборно-пилотски предпочитания, сяда спокойно на една маса. Опитай се да бъдеш отворен към чужди мнения, колкото и особени и странни да са те. Ние не харесваме излишните конфронтации...

 

В тона на твоите приказки - ти в бокса на кой отбор работиш като механик? Всъщност извинявай, сега като зачетох и погледнах претенциите осъзнавам, че трябваше КОНСТРУКТОР поне да напиша.....

 

===========================

 

 

Това някъде около нас, на Богомил. Кой кой е?

 

Не бе, момче, ТИ си някъде около нас! Не ние около теб/вас /като местоположение/ ... Хахахаххаха

 

Некадърност може би?

 

ТОТАЛНА в сравнение с останалите топ отбори на грида biggrin1.gif

 

=======================================

УБИЙСТВЕНО откриване на сезона! Ставаме все по-добри devil.gif

 

Ако някой се пита дали нещо липсваше днес, отговорът е ПИЦИКУРЧЕТА biggrin1.gif

 

Link to comment
Share on other sites

За съжаление има хора на които нищо не може да се обясни. Просто не е намерен начин досега.

Като те гледам на снимката, доста нахакано се държиш за възрастта си. Какво си завършил, къде и какво работиш изобщо?

Щото като те чете човек, ти си направо за ИД на НАСА, но най-вече за МАСА може би :beer:

 

Тая година съм на бал :)

 

Аз ще си кажа моята версия, кажи после твоята. Тръбата на Ферари и симулациите са им проблема(тръбата е стара). По-точно разминаването на техните очаквания с данните от пистата. Плюс тотално новата концпеция. Те стартираха от 0-та в опит да стопят изоставането, докато при Мкл болида си е еволюция. Като имаш писта в задния си двор - разчиташ да въртиш обиколки и да търсиш решение. Случайно или не спада във формата на Скудерията дойде с генералната смяна на правилата + ограничаването на тестовете(техния най-силен коз до момента).

 

На теория болида трябва да е добър, но за сега не е нищо особено. Не се знае дали по-бързо ще внедрят новата изпускателна с-ма и ДАЛИ тя ще е ефективна.

 

едит: и за малко да забравя. Нали се сещаш, че ако знам със сигурност къв им е проблема....нямаше да пиша в тоя форум, а щях да се намирам в Италия сега :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз ще си кажа моята версия, кажи после твоята. Тръбата на Ферари и симулациите са им проблема(тръбата е стара). По-точно разминаването на техните очаквания с данните от пистата. Плюс тотално новата концпеция. Те стартираха от 0-та в опит да стопят изоставането, докато при Мкл болида си е еволюция. Като имаш писта в задния си двор - разчиташ да въртиш обиколки и да търсиш решение. Случайно или не спада във формата на Скудерията дойде с генералната смяна на правилата + ограничаването на тестовете(техния най-силен коз до момента).

И кой им е виновен за некадърността? Правилата са еднакви за всички. Сега когато са поставени при еднакви условия се вижда колко са "велики". Как Макларън и Редбул вече 4 години са на върха и задържат формата си? За тези 4 години какво постигнаха любимият ти отбор. Освен големите претенции няма нищо насреща.

 

Това ми напомня за коментара на Левски когато паднаха от Локо Пд. Вятъра им бил пречил и затова....

Link to comment
Share on other sites

И кой им е виновен за некадърността? Правилата са еднакви за всички. Сега когато са поставени при еднакви условия се вижда колко са "велики". Как Макларън и Редбул вече 4 години са на върха и задържат формата си? За тези 4 години какво постигнаха любимият ти отбор. Освен големите претенции няма нищо насреща.

 

Това ми напомня за коментара на Левски когато паднаха от Локо Пд. Вятъра им бил пречил и затова....

 

И коя сила на тая Земя те накара да мислиш, че след като другите отбори нямат собствени писти им е забранено да тестват? В опита си да кажеш нещо - каза НИЩО.

 

Аз съм ти отговорил на всички въпроси - това, че не четеш не е мой проблем ;)

Link to comment
Share on other sites

И коя сила на тая Земя те накара да мислиш, че след като другите отбори нямат собствени писти им е забранено да тестват? В опита си да кажеш нещо - каза НИЩО.

 

Аз съм ти отговорил на всички въпроси - това, че не четеш не е мой проблем ;)

Нали се сещаш каква е разликата да имаш собствена писта и да нямаш такава. Не е само до разходите. Правилата просто поставиха отборите при равни условия. Вижда се колко са добри. Замислям се и за нещо друго. Едни около 20 години без титла въпреки собствената писта. Не мога да се сетя за точната бройка на годините. Иначе сезона си започна доста интересно.

Link to comment
Share on other sites

Нали се сещаш каква е разликата да имаш собствена писта и да нямаш такава. Не е само до разходите. Правилата просто поставиха отборите при равни условия. Вижда се колко са добри. Замислям се и за нещо друго. Едни около 20 години без титла въпреки собствената писта. Не мога да се сетя за точната бройка на годините. Иначе сезона си започна доста интересно.

 

Казвам го за ПОСЛЕДЕН път за хора като теб, дето са гледали по 3 състезания от 6 сезона през 9 години. Философията на отбора беше друга(тестове, тестове, тестове и пак....тестове) и сега ПРЕнастройката е трудна и сложна. Те не са виновни, че са инвестирали в писта(тва не е подарък за 18 годишнината на Енцо), а не супер гига ултра компютър, на който да си играят игрички. Сега схвана ли? Пътя им беше друг. Годините са 21 и обикновено с това започва и СВЪРШВА репертоара на хейтърите. При Мкл знаеш ли колко са годините...аз знам и гуугъл знае може да провериш. Ако пишеш само, за да се пробваш да дразниш - не става. Няма и как да стане ;)

 

Ф1 не е била и никога не трябва да бъде благотворителен спорт - кат нямаш пари АУТ. Отбори като испаниите, нямат място на грида.

 

Чудно ми е само що Бърни иска да прави Лучко акционер :D :D :D :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

И кой им е виновен за некадърността? Правилата са еднакви за всички. Сега когато са поставени при еднакви условия се вижда колко са "велики". Как Макларън и Редбул вече 4 години са на върха и задържат формата си? За тези 4 години какво постигнаха любимият ти отбор. Освен големите претенции няма нищо насреща.

Е, нали и аз това казах, ти го повтори още два пъти, ама не вдяват някои хора.

Чакай да обясня още веднъж и спирам, че няма смисъл:

Многото тестове (да се разбира опити за настройка) говорят за лошо конструктивно/и решения. Защо? Защото едно правилно техническо решение се нуждае от няколко опита (настройки) - да се види целия диапазон и как се държи болида като цяло в него. На едно калпаво решение, колкото и опита (тестове) да правиш... все тая. То няма никаква повтаряемост, каква настройка да се направи?!

Някой да е забелязал от кога почнаха проблемите на Скудерията? Почнаха още от изгонването на Тод и Браун и напускането на Шумахер. От следващия сезон почнаха новите и правила и ... айде в киреча. Преди, техническата неграмотност в шаситата се компенсираше от изключително добрия двигател и многото пари които се наливаха, което от своя страна, в съчетание с предните трима (Тод, Браун и Шумахер) водеше тима до печелене на двете титли. Сега какво стана? Миналата година "безалкохолните" взеха титлата при конструкторите с един посредствен двигател и отлично шаси. И миналата и тази години се вижда, че Ферари издишат след половината обиколки, тогава когато би трябвало на натискат техниката до дупка, защото колата е лека и по пътя на логиката трябва да хаби гумите по-малко. Да, ама тя точно тогава е най-нестабилна и изяжда гумите като за световно. И резултата се видя: след колата за сигурност Ферари дръпна назад 5-6 секунди за 2 обиколки. Трагично, но по-скоро е комично май. Е това е ситуацията. Жалко за Ферари. Дано поне тази година се вместят в петицата на конструкторите, че иначе ще станат за смях.

Link to comment
Share on other sites

Е, нали и аз това казах, ти го повтори още два пъти, ама не вдяват някои хора.

Чакай да обясня още веднъж и спирам, че няма смисъл:

Многото тестове (да се разбира опити за настройка) говорят за лошо конструктивно/и решения. Защо? Защото едно правилно техническо решение се нуждае от няколко опита (настройки) - да се види целия диапазон и как се държи болида като цяло в него. На едно калпаво решение, колкото и опита (тестове) да правиш... все тая. То няма никаква повтаряемост, каква настройка да се направи?!

Някой да е забелязал от кога почнаха проблемите на Скудерията? Почнаха още от изгонването на Тод и Браун и напускането на Шумахер. От следващия сезон почнаха новите и правила и ... айде в киреча. Преди, техническата неграмотност в шаситата се компенсираше от изключително добрия двигател и многото пари които се наливаха, което от своя страна, в съчетание с предните трима (Тод, Браун и Шумахер) водеше тима до печелене на двете титли. Сега какво стана? Миналата година "безалкохолните" взеха титлата при конструкторите с един посредствен двигател и отлично шаси. И миналата и тази години се вижда, че Ферари издишат след половината обиколки, тогава когато би трябвало на натискат техниката до дупка, защото колата е лека и по пътя на логиката трябва да хаби гумите по-малко. Да, ама тя точно тогава е най-нестабилна и изяжда гумите като за световно. И резултата се видя: след колата за сигурност Ферари дръпна назад 5-6 секунди за 2 обиколки. Трагично, но по-скоро е комично май. Е това е ситуацията. Жалко за Ферари. Дано поне тази година се вместят в петицата на конструкторите, че иначе ще станат за смях.

 

Какво има да вдяваш, какво да обясняваш. На никой не е забранявано да тества. Имаш крава - пиеш мляко са казали хората ;) Джентълменството умря с последния рицар.

Викаш хоп 10 обиколки на пистата и вече знаеш дали си с гениалното техническо решение или не. Те настройки и компромиси не се правят.

Кой двигател на Скудерията. Да този мотор беше забравил какво е технически проблем до Сузука 06-та и беше ЕДИН ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ, но и Хонда и БМВ имаха подобни, да не кажа по-мощни(според специалистите) двигатели.

 

Посредствен да наречеш двигателя спечелил на СПА и на Монца и то с лекота....много добре, тука нашата дискусия СВЪРШИ. Дори няма да го прочета до края ;)

 

едит: При Мкл пък не бяха изчислили добре горивото, а и те си похапват гумите, но имат и скорост да компенсират това.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Миналата година "безалкохолните" взеха титлата при конструкторите с един посредствен двигател и отлично шаси.

Рено никога не са правили посредствени двигатели, а и имат впечатляваща история във Ф1. Гениалността на Едриан Нюи е безпорна и в комбинация с издържливите двигатели на Рено се получава успеха.

 

Какво има да вдяваш, какво да обясняваш. На никой не е забранявано да тества. Имаш крава - пиеш мляко са казали хората ;) Джентълменството умря с последния рицар.

Викаш хоп 10 обиколки на пистата и вече знаеш дали си с гениалното техническо решение или не. Те настройки и компромиси не се правят.

Кой двигател на Скудерията. Да този мотор беше забравил какво е технически проблем до Сузука 06-та и беше ЕДИН ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ, но и Хонда и БМВ имаха подобни, да не кажа по-мощни(според специалистите) двигатели.

 

Посредствен да наречеш двигателя спечелил на СПА и на Монца и то с лекота....много добре, тука нашата дискусия СВЪРШИ. Дори няма да го прочета до края ;)

 

едит: При Мкл пък не бяха изчислили добре горивото, а и те си похапват гумите, но имат и скорост да компенсират това.

future е прав, че след напускането на триото, нещата тръгнаха в низходяща посока. Според мен трябва да се променят кардинално нещата в тима за да тръгне отново нагоре отбора. Дори и ти който си вманиачен в Скудерията, би трябвало да го осъзнаваш това.

Link to comment
Share on other sites

Викаш хоп 10 обиколки на пистата и вече знаеш дали си с гениалното техническо решение или не. Те настройки и компромиси не се правят.

Викам 10 обиколки стигат да се види доколко е правилно едно техническо решение (в най-общи линии), а гениалното такова се вижда с 1-та обиколка.

 

Рено никога не са правили посредствени двигатели, а и имат впечатляваща история във Ф1. Гениалността на Едриан Нюи е безпорна и в комбинация с издържливите двигатели на Рено се получава успеха.

Употребих посредствен, защото къде се класира Рено, къде Редбул миналата година а карат с едни и същи двигатели. Нищо против Рено нямам :blush:

Link to comment
Share on other sites

Употребих посредствен, защото къде се класира Рено, къде Редбул миналата година а карат с едни и същи двигатели. Нищо против Рено нямам :blush:

Макларън и Мелцедес също ползват едни и същи двигатели на Мерцедес и въпреки, че самия отбор Мерцедес е извън първата тройка, не значи, че двигателя е посредствен.

Link to comment
Share on other sites

Макларън и Мелцедес също ползват едни и същи двигатели на Мерцедес и въпреки, че самия отбор Мерцедес е извън първата тройка, не значи, че двигателя е посредствен.

Вече направих уточнение. Няма смисъл да се дъвче повече този въпрос :beer:

Link to comment
Share on other sites

Вече направих уточнение. Няма смисъл да се дъвче повече този въпрос :beer:

 

Напротив - има. Двигателя на Рено не е толкова зле колкото го изкарва Хорнер. Дори от към еластичност е по-добър. При тия драконовски мерски за моторите почти няма значение дали Косуърт(най-слабия на грида или Мерцедес) ще ти е доставчик. Преди 10 години щях да му хвана вяра на Хорнер.

 

Пак казвам РБР спечелиха на СПА и на Монца(пистите са една след друга, само признавам си, че не помня дали смениха двигателите, за да са свежи).

 

Рено никога не са правили посредствени двигатели, а и имат впечатляваща история във Ф1. Гениалността на Едриан Нюи е безпорна и в комбинация с издържливите двигатели на Рено се получава успеха.

 

 

future е прав, че след напускането на триото, нещата тръгнаха в низходяща посока. Според мен трябва да се променят кардинално нещата в тима за да тръгне отново нагоре отбора. Дори и ти който си вманиачен в Скудерията, би трябвало да го осъзнаваш това.

 

А защо забравяте още две имена: Рори Бърни и Лука Марморини

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Миналата година "безалкохолните" взеха титлата при конструкторите с един посредствен двигател и отлично шаси.

 

Посредствен, да бе. За това и Рената бяха напред миналата година първите състезания и колата имаше потенциал, но пилоти не. Те определено бяха посредтсвени. Да не припомням пък как 2010 РедБул гърмяха мотори, но това не беше от мотора, а щото си бяха оплескали охлаждането.

 

Да не говорим, че за един мотор не е само най-важното к.с., а и другите параметри. Разхода на гориво например, ще помогне за по-добър баланс при по-нисък разход. А той мотора от няколко години не е баран.

 

 

 

Употребих посредствен, защото къде се класира Рено, къде Редбул миналата година а карат с едни и същи двигатели. Нищо против Рено нямам :blush:

 

Не само мотора прави една кола. То и едно време БМВ имаха супер мощност но не постигнаха някакви особени резултати.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Според мен от 6 години нямаме двигател...в смисъл, че та са еднакви ама с различни емблеми по тях и бая сходни х-ки.

 

Признавам си, че още ми е кеф да видя цифрата 21 000 от квала в Имола(06-та) в Мкл-на на Кими. Както и реактивния двигател на Шумахер от Бразилия през същата година. :)

Link to comment
Share on other sites

Колкото повече се нуждаем от охлаждане на двигателя, толкова повече намалява аеропритискането, тъй като въздухът се управлява далеч по-неефективно. В Рено сме наистина доволни, че RS27 е в състояние да работи при наистина много високи температури, тъй като това позволява на отборите максимална свобода при конструирането на задната част на болидите им, при това в много случаи - без допълнителни отвори - обяснява Тафен.

 

Посредствен беше наречен тоя мотор...май :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...