mordeath Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 (edited) Утре кой мисли да гледа квалификацията, че аз ще съм на път и да му звънна да каже резултата ?? Нещо не работи тая работа. Дай по-подробно обяснение Трябва да имаш инсталиран и VLC. Едит сега е пробвах работи перфектно.Значи разархивираш архива и слагаш папката на декстопа ,инсталираш си VLC ,и стартираш от HD in VLC.bat Edited March 16, 2012 by mordeath Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Еми не ще при мене. Явно не може да стартира VLC-то, може след рестарт да стане, знам ли и аз. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordeath Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Еми не ще при мене. Явно не може да стартира VLC-то, може след рестарт да стане, знам ли и аз. Направил съм клипче,след малко ще го кача Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gal4enceto Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 (edited) Пробвах го и аз този файл и тук не тръгва. П.П. Разбрах как работи. Нужния файл не се пуска през плеъра, а се цъка директно на него. От там се избира канал и тръгва. Edited March 16, 2012 by gal4enceto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordeath Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 (edited) Ето го клипа RTL hd Пробвах го и аз този файл и тук не тръгва. П.П. Разбрах как работи. Нужния файл не се пуска през плеъра, а се цъка директно на него. От там се избира канал и тръгва. Ами приятно гледане. Тук също дават формулата само че е на руски. Edited March 16, 2012 by mordeath Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 (edited) Ферари са безспорен номер 1 по най-отвратително шаси този сезон. Че италианците като цяло правят неща които граничат с безумието е безпорен факт, но това да се прави във формула 1... Нямам думи. Дано изпаднат в дъното този сезон, та собственика най-накрая измете целия некадърен инженерен екип. Почти 3 секунди разлика в обиколка от първите 3 тима! Че те по-добре да излезнат на пистата с един сериен автомобил или да си купят едно бугати вейрон - ще се класират по-добре. Welcome back, ШУМИ. Начук@й го на ферари тази година. Редбул си отиват вече на мястото - в индустрията за лимонада. Edited March 17, 2012 by future Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Бай Бай Доменикали Страхотно каране на ХАМ! Както се вижда отбора с най-голям напредък от миналия сезон е този на Браун и компания. Явно рокадите в инженерния екип имат голямо значение. Ще се радвам МСШ да покаже сега за какво иде реч Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gal4enceto Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Йухуууууууууу! Браво на моите момчета. Честито на Чистачите Сигурно са по-щастливи и от мен Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Изчакай поне състезанието преди да правиш такива прогнози. Алонсо направи грешка, а Маса толкова си може. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 (edited) 5 години чакам, изчака ми се чакалото. От както Доменикали дойде постепенно затрива този велик отбор. То се вижда, че колата е много трудна за упралвение, няма скорост и хич няма баланс, ама хич. Edited March 17, 2012 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Сега Фетел може да докаже на всички класата си. С машина, която не е нищо особено. Голяма заплаха виждам аз в болида на Лотус. А това Шумахер да разполага с техника сравнима с най-добрата е според мен нещо с което всички ще трябва да се съобразяват. Истински адмирации за Люис и Бътън, не може да се отрече. Страхотно каране и на двамата. Кими с огромна грешка, предстои да видим колко точно бърз е. Нз, в бокса ли сбъркаха, той ли грешно прецени с какви гуми да кара. Ще видим. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 (edited) Някой да каже на пияната ми глава защо тия чикиджии маршалите не бутнаха Алонсо точно 50 см, след като Хамилтън с ТЕЖКАТА артилерия го върнаха на пистата? Де що има италиянско име във Ферари - трябва да си отиде....на секундата. Първата обиколка на Хамилтън в К3 беше....уникална - също като обиколката на Алонсо от миналата година на Испания, когато каза, че и 100 комплекта нови гуми да има и още 100 опита - няма да може да я повтори. Така като гледам как са тръгнали нещата дано Уебър избухне - той ми е най-безразличен и за тва....дано стане шампион :D edit: НИКОГА повече няма да стана за квалификация толкова рано след като преди това съм си легнал в 4 - пиян Сега Фетел може да докаже на всички класата си. С машина, която не е нищо особено. Голяма заплаха виждам аз в болида на Лотус. А това Шумахер да разполага с техника сравнима с най-добрата е според мен нещо с което всички ще трябва да се съобразяват. Истински адмирации за Люис и Бътън, не може да се отрече. Страхотно каране и на двамата. Кими с огромна грешка, предстои да видим колко точно бърз е. Нз, в бокса ли сбъркаха, той ли грешно прецени с какви гуми да кара. Ще видим. аз виждам много нервни болиди и много грешки, които не помня в началото на сезон 2011. Явно наистина обдухването на дифузьорите е бил огромен коз в ръцете на РБР, колкото и да не ми се вярваше, че е само той. Edited March 17, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Маса е шампион тая година! На мен ми се струва, че Ферари са всъщност 6 секунди по-бързи от всички, но умишлено изостават за да вдигнат коефициента. И утре Маса 1-ви, а Алонсо 2-ри! Кажи им, Чефо!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 (edited) Честито на Чистачите Сигурно са по-щастливи и от мен Ние отдавна се разцепихме. Само малкия чистач е фен на бордолезовия разтвор Аз съм си с Фетелиньо, ама да видим тая година как ще се представи. Ся ме е яд че съм на работа, иначе щях да си гледам квал-а като пич... Колкото до италианските конструктори - само цвета трябва да избират по Ферари, нищо повече. А и Чефо ти много добре знаеш, все пак караш италианска таратайка Едит: Rumbata, и ти си прав... Edited March 17, 2012 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Колкото до италианските конструктори - само цвета трябва да избират по Ферари, нищо повече. Струва ми се, че точни тия "конструктори" дето са в момента... са едни конструктори дето и тоалетна хартия за кенефа не трябва да избират, а цвета - най-малко пък него. Като ги гледам какви са ми умни... ще объркат червеното и ще сложат комунистическо червено та да заприличат болидите на пионерски връзки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted March 17, 2012 Author Share Posted March 17, 2012 (edited) Браво на Макларън, явно са избарали тая година кола. Не ми се искаше шоколада да е първи и дано утре Бътън го прескочи Сега Фетел може да докаже на всички класата си. С машина, която не е нищо особено. Голяма заплаха виждам аз в болида на Лотус. А това Шумахер да разполага с техника сравнима с най-добрата е според мен нещо с което всички ще трябва да се съобразяват. +1. Е сега е момента Фетел да покаже какво може. Както обичам да казвам от едно време от 1-ви 1-ви и Вилньов може. Сега да видим колко пари струва с видимо по-слаба техника. Определено и мен Лотус ме изненадаха. Очаквах отново да са царе на тестовете, но се вижда, че колата има скорост. Грожан днес малко ми се струва, че и сам се изненада къде е в класирането. Не знаеше на коя планета се намира. Кими ми напомни, защо не го харесвах едно време. Направо е уникален с тая тъпа грешка и тая позиция дето хвана... Мерцедес, за мен още са загадка. Вижда се, че могат да са бързи, доколкото четох всички им дават предимство в дълги стинтове. Да видим утре какво ще стане. Не, че нещо за феновете на Ферари ама като ги гледам са си 9-та дупка на кавала "легендарното" отборче. Колата им е под всякаква критика. Edited March 17, 2012 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Като вземете всички да ми се цепите кат чикии на мокър пясък, още преди да е даден първия старт... направо ми идва да влезна гол в банята, ей. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 (edited) Заради определени фенКИ и фенове на бУтън, ше стискам палци на Хамилтън не само да го бие, а да го унижи направо. Жорка и 10 години Ферари да са на последните места те пак ЩЕ са и сега също СА легендарен отбор, без кавичките. За мен проблема е един и той е липсата на тестове. Играят си на солидуъркс 4 месеца и който нацелил - нацелил. За съжаление Ф1 тръгна в тая посока от няколкого години на сам. Тоя път НЕ само Ферари казват, че има разминаване между данните от тунела и пистата. И в Мерцедес е така. И те на са успели да симулират изгорелите газове правилно, а както видяхме, дори частично обдухване на дифузьора ще е голям + Пат Фрай до тука беше прав. Дано се окаже и прав, че все още не разбират колата на пълно, че иначе кофти. ба дъ вей ако правилно видях, Испаниите не са допуснати до старта. Най-накрая спазиха това правило за 107-те %. Интересно ми едно. Какво ще стане ако в 90% от надпреварите НЕ покрият 107-те % Edited March 17, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 (edited) За мен проблема е един и той е липсата на тестове. Играят си на солидуъркс 4 месеца и който нацелил - нацелил. Види се, че не си изтрезнял още, bro Второто ти изречение изключва първото. SW не замества сивото вещество на задклавиатурното устройство. Явно никога не си работил като конструктор на каквото и да е. Преди на седнеш пред SW трябва да имаш идея какво да правиш, да вземеш правилното конструктивно решение и тогава да чертаеш, правиш симулации на натоварване, температурни деформации и т.н. Е, при "конструкторите" на скудерията липсва 1-та фаза. Минали са на втората и резултата се видя. Колкото и тестове да правят - все тая. Като не можеш да настроиш отделните възли и тяхната съвместна работа като цял агрегат - тестове не вършат работа. Както се видя - ферари са адски нестабилни и не се поддават на никакво управление. След 3-4-5 старта (зависи колко са тъпи и упорити "конструкторите" на скудерията) ще има промени и тогава нещата ще почнат да си идват на мястото. Само, че тогава шампионата ще е към края си, така както стана и миналата година. Edited March 17, 2012 by future Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Види се, че не си изтрезнял още, bro Второто ти изречение изключва първото. SW не замества сивото вещество на задклавиатурното устройство. Явно никога не си работил като конструктор на каквото и да е. Преди на седнеш пред SW трябва да имаш идея какво да правиш, да вземеш правилното конструктивно решение и тогава да чертаеш, правиш симулации на натоварване, температурни деформации и т.н. Е, при "конструкторите" на скудерията липсва 1-та фаза. Минали са на втората и резултата се видя. Колкото и тестове да правят - все тая. Като не можеш да настроиш отделните възли и тяхната съвместна работа като цял агрегат - тестове не вършат работа. Както се видя - ферари са адски нестабилни и не се поддават на никакво управление. След 3-4-5 старта (зависи колко са тъпи и упорити "конструкторите" на скудерията) ще има промени и тогава нещата ще почнат да си идват на мястото. Само, че тогава шампионата ще е към края си, така както стана и миналата година. Ще ти го кажа адски кратко и много ясно. През 2004-та година тестовете(включително и тези през сезона) са ....а познай де, точно така НАД 90(според аутоспорт - аз им хващам вяра). Сега са точно 4. Като сгрешиш нещо и като не можеш да го тестваш НА ПИСТАТА, а не в тръбата и то при 60% модел, как ще се оправиш? Дадох си примера с насочването, температурата и вихрите на изгорелите газове. Работата на гумите също се тества НА пистата. По какво ще разбереш дали щадиш или ядеш гумите? Ще хвърлиш зар? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 (edited) Ще ти го кажа адски кратко и много ясно. През 2004-та година тестовете(включително и тези през сезона) са ....а познай де, точно така НАД 90(според аутоспорт - аз им хващам вяра). Сега са точно 4. Като сгрешиш нещо и като не можеш да го тестваш НА ПИСТАТА, а не в тръбата и то при 60% модел, как ще се оправиш? Дадох си примера с насочването, температурата и вихрите на изгорелите газове. Работата на гумите също се тества НА пистата. По какво ще разбереш дали щадиш или ядеш гумите? Ще хвърлиш зар? Не ми го казвай никак, защото съм видял и направил много на този свят. В тръбата се гледа и настройва аеродинамиката, която в случая няма никакво значение. За да не се впускаме в излишни спорове ще ти кажа само следното: всички отбори работят при еднакви условия (като брой тестове и изисквания на федерацията). Разликата е в нивото на водещия конструктор и обратната връзка (пилота). Едно нещо може да се направи понякога по хиляда начина. Като избереш грешният - резултата е плачевен. Запомни предното ми мнение и след няколко старта ще си говорим пак. Ще видиш, че ще има признания за много допуснати грешки (разбирай погрешно взети решения)и след това нещата ще потръгнат. Но! Тогава другите ще са подобрили техните правилни решения, а ферари ще започне от настоящата фаза и пак ще пълзи последна на опашката. Този сценарий се повтаря вече 3-ти сезон. За мое съжаление, защото аз също съм привърженик на кончетата. Edited March 17, 2012 by future Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted March 17, 2012 Author Share Posted March 17, 2012 (edited) Бат Весо, скачай в банята. Стефчо, аз не съм фен на Бътън, ама църния го мразя в червата за това искам пак Бътън да му се подиграе като миналата година. Днес вече няма кой какво да крие, трябваше да се покаже какво могат. Аз не видях един път Ферари да дадоха някакво що годе прилично време. Ако имаха какъвто и да е потенциал поне щяха да са към първите места, та после да наваксат и да печелят. Поне за сега не виждам как ще стане това, още повече, че и на тестовете не показаха кой знае какво, колкото и да са се прикривали. Вижда се последните години, особено с тая последната точкова система, че който дръпне в началото върви го гони. Пък то след 3 4 5 състезания и конкуренцията влизат в час и правят промени. Edited March 17, 2012 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 Не ми го казвай никак, защото съм видял и направил много на този свят. ]В тръбата се гледа и настройва аеродинамиката, която в случая няма никакво значение. За да не се впускаме в излишни спорове ще ти кажа само следното: всички отбори работят при еднакви условия(като брой тестове и изисквания на федерацията). Разликата е в нивото на водещия конструктор и обратната връзка (пилота). Едно нещо може да се направи понякога по хиляда начина. Като избереш грешният - резултата е плачевен. Запомни предното ми мнение и след няколко старта ще си говорим пак. Ще видиш, че ще има признания за много допуснати грешки (разбирай погрешно взети решения)и след това нещата ще потръгнат. Но! Тогава другите ще са подобрили техните правилни решения, а ферари ще започне от настоящата фаза и пак ще пълзи последна на опашката. Този сценарий се повтаря вече 3-ти сезон. За мое съжаление, защото аз също съм привърженик на кончетата. А хората дето въртят обиколки на ФИОРАНО...по-точно въртяха. Едно е да имаш 2000 км тестове, друго е 20 000. Пробваш не 5, а 50 решения. По-ясно не мога да се изразя. Бат Весо, скачай в банята. Стефчо, аз не съм фен на Бътън, ама църния го мразя в червата за това искам пак Бътън да му се подиграе като миналата година. Днес вече няма кой какво да крие, трябваше да се покаже какво могат. Аз не видях един път Ферари да дадоха някакво що годе прилично време. Ако имаха какъвто и да е потенциал поне щяха да са към първите места, та после да наваксат и да печелят. Поне за сега не виждам как ще стане това, още повече, че и на тестовете не показаха кой знае какво, колкото и да са се прикривали. Вижда се последните години, особено с тая последната точкова система, че който дръпне в началото върви го гони. Пък то след 3 4 5 състезания и конкуренцията влизат в час и правят промени. Хич не става въпрос за този форум Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
future Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 А хората дето въртят обиколки на ФИОРАНО...по-точно въртяха. Едно е да имаш 2000 км тестове, друго е 20 000. Пробваш не 5, а 50 решения. По-ясно не мога да се изразя. За 50-те решения пак не си прав. Може и те да са грешни а вярното да е 51-то. Както и да е. Ще си позволя да направя прогноза за утре. Нито едно от ферарирата няма да остане на пистата до средата на надпреварата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 (edited) За 50-те решения пак не си прав. Може и те да са грешни а вярното да е 51-то. Както и да е. Ще си позволя да направя прогноза за утре. Нито едно от ферарирата няма да остане на пистата до средата на надпреварата. мдаа и 1851-вото може да е. Edited March 17, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.