Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Накрая тая първа я навря ГАЧЕ ЛИ 1 стинка не е дал за тия скорости :D

 

 

 

Интересни коментари и под двата клипа

 

 

FUCK FUEL ECONOMY

 

Да живее новата "интересена" Ф1. С деца за пилоти, отгледани в симулатори и PS3-ки и жалко подобие на БОЛИДИ. Алифакинлуя :( :(

 

Стефчо, нещо много си с зарибил да гледаш клипчета с Рендета :rolleyes:

 

Иначе от последния клип се вижда не случайно защо Жил има толкова фенове. Лека му пръст и жалко, че не е имал време да стане СШ. Хей такава битка сега само можем да сунуваме...

Link to comment
Share on other sites

Просто гледах малко стари състезания. Завърших вчера и Монца 86, интересно ми беше какво ще направи Прост като стартира от бокса :). Жалко, че Мъри Уокър вече не коменира, но за сметка на това в старите състезания е ненадминат.

 

Прегледах и малко от битките на Вилньов и Хил със Шумахер(срамна работа е да се пишат първите двама в едно изречение със Шуми ама няма как). И пак ме хвана яд за сезон 97, 99 и 06. Тва са си три загубени титли по ебаси нелепия начин. :@

 

 

Скоростните кутии таква каквито ги виждате сега....за сефте са монтирани в тези две Ферарита в това състезание. Самото състезание - супер.

Може Раптор и Галчето да прегледат старта - няколко пъти. Главно действащо лице - Сена

 

Смяната на волана остава в историята :)

 

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Хахахах....Бергер ми напълни душицата. Цитирам: "Ако бях на мястото на Булие не бих подписал с Кими"...и после следват редовните четки как било добре за спорта, че се бил върнал и другите стандартни глупости. :D :D

 

Хил и Монтедземоло се изказват ЗА оставането на Ф1 в Европа...все пак всичко е започнало на стария континент.

 

Монтедземоло от своя страна ще се пробва да влезе в политиката на Италия. Не знам как са тяхните закони и дали може да бъде премиер(примерно) и президент на Ферари.

Link to comment
Share on other sites

Хахахах....Бергер ми напълни душицата. Цитирам: "Ако бях на мястото на Булие не бих подписал с Кими"...и после следват редовните четки как било добре за спорта, че се бил върнал и другите стандартни глупости. :D :D

 

Не лесно да си кретен....laughing.giflaughing.giflaughing.gif

 

Монтедземоло от своя страна ще се пробва да влезе в политиката на Италия. Не знам как са тяхните закони и дали може да бъде премиер(примерно) и президент на Ферари.

 

Тежко е да си мега кретен! Тук обаче може да се позарадваш, че това ако се случи, може да подкара Ферари към подем.

Link to comment
Share on other sites

Все още се чудя каква е врътката и по какъв начин Кими докарва пари на Лотус....друго логично обяснение за договора му не съществува :D

Има толкова много богат избор, че просто не е реалност

 

Майната му на Кими и на Лотус, те са оффтопик. Да видим какво ще се случи със Сутил, ПетрОФФ, Маса, Кубица, Перес, Бианки и Фетел след 2014. И кой от тях ще е съотборник на Алонсо.

 

А Монтедземоло може само да го съдим, че смени КОН за кокошка(Шумахер за Кими след 2006-та). Тъп избор и си плати после, за което.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Изглежда само хора имащи ТВ+ ще могат да гледат Ф1 на БГ. Честито.

 

Наистина си е друго по национален ефир да се гледа спорта, но ей на - няма как. То БНТ едва ББ я нави да вземат да излъчват първенството по футбол, та какво остава за друг спорт. През 2009 г. БНТ като имаха правата за моторите какво стана? Режеха ни предаванията от всякъде, за да върви Митко Цонев и неговото предаване. Пък ние си коментирахме 125 и 250 куб. см за регионалните телевизии, в случай че някой изобщо знаеше, че се излъчват по тях в Благоевград, Пловдив, Русе, Варна. Но - било, каквото било. Все пак важното е, че спортният отдел на БНТ се опита да прокара идеята, че МотоГП заслужава национален ефир. За съжаление хората на върха тогава в БНТ имаха други приоритети...

Колкото до Формула 1 и ТВ+, преговорите се водеха преди нова година. След като сега го казвам като факт - това че Ф1 ще е в следващите 3 г. по ТВ+, значи е факт! Да, преди месец е било така - водене на преговори, но въпреки това и тогава знаех, че ще вземат формулата, макар да беше вероятно не на 100%, а на 99%.

 

Мнение на човек работещ в ТВ+

Link to comment
Share on other sites

Ти искаш да гледаш Ф1 на БГ? О, горкичкото, загубило си си акъла. В момента в който пуснат ББС1 и спирам стриймове, хора каращи голф 3ка и кометиращи ф1, и разни др. "специалисти". Пускаш си BBC1 , RTL и виждаш какво означава ОТРАЗЯВАНЕ на събитие, а не четене на чужди сайтове, ф1 сайта и превод в ефир от др. телевизии. Толкова мизерно поведение като отразяването на ф1 рядко съм виждал в друг спорт. Отминаха времената когато даваха по БНТ нашия любим спорт. Всички други са или некомпетентни или нямат ресурс да отразят в наши дни, за съжаление това е реалността.

Link to comment
Share on other sites

Естествено, че искам да я гледам на БГ. Ако ще 30 езика да знам. Тва първото. Второ имам РТЛ, но не знам немски(картинки мразя да гледам), не знам дали по ESPN я дават, но това за мен е НЕудобство(гледал съм Ф1 по Speed като бях в САЩ и по-отвратително нещо няма - 40% от състезанието отиват в реклами), да не говорим, че тръгна ли да се занимавам със стриймове - работата я пиши бегала.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Хммм.... Май ще трябва да се направи инсталация на Булсатком на село... Аз антената вече я качих, трябва само да настроим конвертора и ще нося от Пловдив някой от приемниците. Няма спирачки за Булфорум Ф1 тийм! laughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Хммм.... Май ще трябва да се направи инсталация на Булсатком на село... Аз антената вече я качих, трябва само да настроим конвертора и ще нося от Пловдив някой от приемниците. Няма спирачки за Булфорум Ф1 тийм! laughing.gif

 

Не е там работата...аз може да съм бай Груди от Централна Стара планина и да следя Ф1 като Тенчев...ай сиктир от Бг простотии и турски сериали майна. По същия начин изгубихме и Мото ГП. Пробвах да го гледам със стриймове, ама с тва насрано качество го гледах точно 2 пъти и туй то.

 

Явно съм в сериозна грешка понеже когато Бтв предаде щафетата на Тв7 някъде прочетох, че за да ти позволят да излъчваш Ф1(да ти дадат правата) трябва да си национален ефир, а не долна шибана кабеларка(явно не съм разбрал правилно).

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Поне две са любопитните промени в спортните правила за новия сезон във Формула 1. ФИА ги оповести през седмицата като резултат на работата на своите комисари за ограничаване на спорни ситуации при изпреварване и игрите със стратегиите при поява на кола за сигурност.

 

Първата точка, която предизвика най-много коментари, е 20.3 и се отнася до поведението на пилотите, които защитават позицията си от атакуващ ги съперник.

 

Тя звучи по следния начин:

 

Повече от една промяна на посоката за защита на позиция не е позволена. Всеки пилот, който се връща към идеалната линия на движение, след като вече е защитил своята позиция, излизайки от нея, трябва да остави място поне за една кола между своята кола и ръба на пистата при приближаването на завоя.

 

На пръв поглед, всичко изглежда ясно и комисарите не би трябвало много да се колебаят и да тълкуват по различен начин конфликтите между Люис Хамилтън и Фелипе Маса...

 

Чудесно! Но кой точно ще определя коя е идеалната линия - ако е компютър на ФИА или някаква усреднена компилация от данните на тимовете - добре. Но ако са следите от оставена гума или пак субективните очи на същите комисари, нещата остават сложни.

 

Разлика от само няколко сантиметра върху и извън идеалната линия има огромно значение за сцеплението на гумите и всичко останало.

 

Никъде не е казано коя точно идеална линия ще бъде следена ако вали или е влажно. При подобни условия идеалната линия за движение е различна от тази на сухо!

 

Втората важна точка в промените изглежда по-ясна, но отново е свързана със субективната оценка на комисарите за състоянието на трасето.

 

Става въпрос за пункта 40.12, който се отнася до поведението на пилотите, затворени с обиколка, при излизане на сейфти кар.

 

Те ще получават информация LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE и ще трябва да пропуснат пред себе си сейфти кара и водачите, да се подредят в колоната, където са им местата, като всичко това стане практически във втория тур след излизането на колата за сигурност.

 

Ако комисарите преценят обаче, ще има съобщение OVERTAKING WILL NOT BE PERMITTED и изпреварвания няма да има.

 

Често колата за сигурност излиза на пистата, когато вали силно, пистата е мокра и т.н. Въпросът е отново - кой и как ще преценява кога да има изпреварвания и подреждане на пилотите един зад друг и кога да няма и дали тези решения няма се влияят от моментното подреждане на пилотите и наличието или липсата на изостанали с тур коли между лидерите...

 

Не искам да бъда разбран неправилно, напълно наясно съм с това колко е трудно да се правят промени от шепа комисари, които да регулират гигантски интереси, като тези във Формула 1. Напоследък наблюдавам каква съпротива има срещу въвеждането на елементарна регулация в нашия скромен автоспорт и поради всичко това смятам, че по-семплите правила имат по-добър ефект.

 

Ако се състезаваха по регламентите от последните години, Жил Вилньов и Рене Арну никога нямаше да направят онази незабравима битка помежду си в Дижон през 1979 г. Съветвам всеки да я изгледа поне още веднъж в YouTube (ако Бърни пак не я е свалил), за да се наслади на двубой, допринесъл за славата на Формула 1 повече от поне стотина DRS-маневри от 2011 г.

 

НАПЪЛНО съм съгласен с инж. Тенчев.

Link to comment
Share on other sites

Хммм.... Май ще трябва да се направи инсталация на Булсатком на село... Аз антената вече я качих, трябва само да настроим конвертора и ще нося от Пловдив някой от приемниците. Няма спирачки за Булфорум Ф1 тийм! laughing.gif

 

Аз съм за да открием един фонд и да закупим HD приемник, преди малко със Стефчо гледахме, кои телевизий предлагат HDTV разпръскване, има доста алтернативи, какво мислите по въпроса?

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Аз имам HD приемник, но се иска и телевизор по въпроса... Досега не сме имали оплаквания на беседката... tounge.gif

 

Не и аз нямам оплаквания, просто един ъпгрейд да си направим, които ще е добре дошъл за всички желаещи все пак :)

Link to comment
Share on other sites

Кубица с контузен десен крак след падане

11.01.2012 , Калоян Петров; снимка: Рено | 0 коментара

Роберт Кубица е с контузен десен крак след падане близо до дома си в Италия. Полският пилот все още се възстановява от жестоката си катастрофа по време на рали Ронде ди Андора миналия февруари.

 

Близки до него източници предполагат, че при инцидента той е отворил отново фрактура от удара, при който едва не загуби ръка.

 

Твърди се, че Кубица е паднал върху лед в Пиетрасанта. След това се оплакал от болка в десния крак, който бе счупен при катастрофата. Бил е откаран за преглед в местна болница. Твърди се, че 27-годишният състезател ще изкара около месец в гипс и че ще се наложи операция за вграждането на винт точно над глезена му.Засега няма официална информация относно случая. През последните месеци състоянието на Роберт и кога точно може той да се завърне на писта бе широко обсъждано. Той направи изявление, че няма да е готов за началото на сезона и то повлия за решението на Лотус да привлекат Кими Райконен.

 

Историите за това, че Кубица ще тества с Ферари, пък бяха опровергани от шефа на Скудерията Стефано Доменикали. Италианецът обяви, че засега отборът няма такива планове, тъй като пилотът все още се бори да се върне към нормален живот.Според непотвърдена информация падането ще забави процеса на възстановяване на Кубица с поне три седмици.

 

Отделно има слух, че пак е счупен и има още един слух, че там е нямало лед. Кой на кого ще повярва - по ваша преценка. Кубица определено обаче няма никакъв късмет и трябва да се замисли дали да не се захване с нещо друго, че нищо чудно тва да са подсказки на съдбата.

 

.................................

 

През 2014 г. влиза в сила новият регламент за двигателите. Така използваните в момента V8 2,4 л. атмосферни двигатели ще бъдат заменени от 6-цилиндровите, 1,6 л. турбо двигатели. Така след 25 години извън сцената турботo ще чества своето завръщане.

 

Ферари смята, че се намира под много по-голямо напрежение от останалите отбори, защото с Мерцедес единствени произвеждат собственоръчно и мотора и шасито си."От икономическа гледна точка, това ще са двете най-тежки години за производителите", обясни Лука ди Монтедземоло в хода на провежданото ежегодно събитие в Мадона ди Кампилио. "Другите отбори ще платят единствено цената на двигателя. За нас обаче предстоят съвсем различни изпитания."

 

Лука Марморини ще бъде началник на проекта за развитието на новия агрегат. Според предварителната информация изглежда, че Мерцедес изпреварва за момента Ферари, защото първото запалване на новия агрегат предстои съвсем скоро. Скудерията пък предвижда това да се случи в началото на лятото. В същото време обаче трябва да бъде оптимизиран и сегашния агрегат, което води до двойно напрежение.

 

"През тази и следващата година ние ще имаме два проекта, които ще вървят паралелно. Хвърляме много усилия и при новия двигател, защото не остава много време за разработването му. Надяваме се да направим първото му стартиране преди началото на лятото."

 

Смяната на двигателите ще остави значителни следи върху производителите.

 

"Знаем, че тази инвестиция ще ни струва много пари, защото ще трябва да приведем стендовете и всички останали структури на възможно най-модерно равнище. Освен това ще трябва да привлечем хора с различни знания и опит, които в момента нямаме във фабриката. Става дума за една съвсем нова философия, която вероятно е свързана със серийните мотори на бъдещето. Но ще видим."

 

За италианците е важно, въпреки новия регламент, характера на Формула 1 да се запази. Много фенове смятат, че ще им липсва наелектризиращия звук на високооборотните атмосферни двигатели. Така че преминаването към по-малките турбо двигатели буди известна носталгия.

 

"Ще бъде много важно, какъв звук ще вадят новите двигатели", обясни от своя страна Стефано Доменикали. "Ще искам да се убедя с ушите си, че новия звук ще е достатъчно възбуждащ още при първото запалване. Според нас това до голяма степен определя стойността на Формула 1. Хората идват на пистите, за да почувстват определени вибрации. Направили сме проучване на пазара и знаем, че не трябва да губим това нещо. Така че ако нещо трябва да се промени, то трябва да се промени в момента. Не трябва да се концентрираме само върху ефективността и техническата страна на въпроса. Не трябва да забравяме, че Формула 1 е страст. Трябва да сме сигурни, че ще продължим да гарантираме на феновете една незабравима атмосфера."

Признавам си, че с напускането на Тойота, БМВ и Хонда съвсем изключих, че освен Ферари друг НЕ мелез е Мерцедес - адмирации, за което. Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

1323444591_0079_500x333.jpg

В безумните и ексцентрични разходи компания му през годината му правеше Тамара Екълстоун, дъщеря на собственика на Формула 1. Тя се сдоби с къща за 72 млн. долара и похарчи още 28.3 млн.долара за ремонт, 1.5 млн. долара за най-скъпата кристална вана в света и накрая засне безпрецедентна фотосесия, в която е къпе в пари.

Ама то така се прави

Link to comment
Share on other sites

Ей така както е застанала трябва да й се изредят всички пилоти от грида! Каква въртележка мое'се спретне не е истина!

 

не СИ я давам на никой пилот...аз съм кандидат жених там :D :D :D

 

На Бърни дори ще му кажа "ТАТЕ" :D :D....виж как ми лежи тва Ферари :D :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

post-12-1234436715.gif

 

Стефчо, а дано! Ама как ще се срещнеш с тая бе, брат? Тя кой знае къде ходи... Трябва да продадеш Фиата за вход сигурно... Отделно всичко ще се разпадне в момента, в който й пуснеш някоя мазна чалга.... laughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Уилямс е подписал договор с Бруно Сена за 2012 г. Това се съобщава в информация на италианския Аутоспринт. Италианците се позовават на "бразилски източник", според когото бившият пилот на HRT и Рено, племенникът на прочутия Аертон Сена, Бруно, ще замести Рубенс Барикело и ще стане съотборник на Пастор Малдонадо в екипа от Гроув.

 

"Сделката ще бъде потвърдена официално в близките дни", се казва още в информацията.

 

Според Аутоспринт, Сена ще допринесе с впечатляващите $17,8 млн. към бюджета на Уилямс, благодарение на бразилски спонсори, включително петролния гигант OGX, собственост на милиардера Ейке Батиста. Очаква се другите спонсори, които ще застанат зад Сена да са Embratel и Gilette.

 

Според Аутоспринт именно спонсорите на Сена са изиграли основна роля в привличането му, след като другия кандидат за мястото, напусналия Форс Индия, Адриян Сутил, не е получил достатъно финансова подкрепа от фирмата Medion, подкрепяла го до момента.

 

Според неофициална информация на бразилския сайт Grande Premio, договорът на Бруно Сена с Уилямс ще бъде подписан във Великобритания в понеделник.

 

Обширно интервю с Бруно Сена пък можете да прочетете в последния, 145 брой на списание ClubS1.

 

Money talks. Как не може да подпише един договор с Мкл :( :(. Ковалайнен и той.

Link to comment
Share on other sites

Хил: Преминаването на Хамилтън в Ред Бул за мен е възможно

19.01.2012 , Й. Севов, снимка: Getty Images Shell | 0 коментара Деймън Хил смята преминаването на Хамилтън в Ред Бул за възможно

 

Дженсън Бътън притежава дългосрочен договор с Макларън, но контрактът на Люис Хамилтън изтича в края на 2012 г. Досега този контракт още не е продължен, а освен това няма и сведения за водени разговори до този момент. Тези факти са навели Деймън Хил на мисълта, че Хамилтън може да обърне гръб на отбора, който го отглежда през цялата му кариера и го наложи във Формула 1. Подобно твърдение бившият световен шампион за 1996 г. е изразил пред PA Sport.

 

„Люис все още не е казал, къде ще продължи бъдещето си", обяснява Хил и размишлява върху възможните сценарии за продължаването на кариерата му. „Може би ще напусне Макларън. Това може би ще е крачката, от която той смята че се нуждае. Това ще е един вид бягство от дома, защото той е в отбора от дълги години. За мен големият въпрос този сезон ще е, какво смята да прави Люис. Няма съмнение, че той ще бъде богатство за всеки отбор. А местата, където би отишъл не са много."

 

Според Хил, преминаване в Ред Бул би било логична стъпка и начало на една чудесна история.

 

„Ако аз бях Бърни (Екълстоун - б.р.) щях да искам да видя, как Люис би се справил като съотборник на Себастиян Фетел в Ред Бул. Не смятам обаче, че двамата биха искали да се дестабилизират, защото подобна стъпка ще бъде огромно предизвикателство и за двамата. От друга страна във Формула 1 всичко е възможно."

 

КОлкото и да НЕ понсям Хамилтън и Мкл...най-голямата му глупост ще бъде да иде в РБР. Да смениш кон за кокошка не е много готино, а точно това ще направи Луис ако се реши на тоя ход.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...