Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

http://www.lotusrenaultgp.com/8034-Kimi-Raikkonen-back-in-F1-with.html?lang=en

 

А преди една година ги оплю и едва ли не ги нарече ЛЪЖЦИ и други "хубави" епитети...

 

Това показва(за мен), че Кубица е аут от играта...Петров имал договор, макар че в съвременната Ф1 договорите са просто бели листчета.

 

Рапторе, Петров ще му сипва ли на Мими? Ей сега свирепо ме е яд, че Кубица е контузен. :(

 

Амии в момента Ф1 е толкова изкуствена и наредена, че вече и на първолаците им е смешно. Не ми се занимава да обяснявам..жокер ГП на Великобритания махане, слагане, пак махане на обдуханите дифузьори и т.н...тръшкането на РБР...та...ДА :)

 

Единия от кокпитите, в които можеше да седне Кими - отпадна. Шарл Пик е подписал договор с Върджин(Маруся) на мястото на Дамброзио. Остава едното място в HRT, едното в Уилямс и едното в Рено....и то ако приеме парите за семки, които му дават, а не исканите от него 16 млн...щото НЯМА нито един коз в ръката си.

 

 

Сега разбирам защо Булие толкова рипаше за решението на Кубица

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Сега остава само ХАМ да подпише с Ферари и Маса да се пенсионира и аз спирам да гледам Ф1 :)

 

Никак не е изключено. Доменикали пък отрекъл, че ще тестват с Кубица...явно преди началото на новия сезон няма да е ясно нищо, че дори и след него. Много зависи по време на сезона дали ще позволят на Кубица да тества с болид от 2012.

Link to comment
Share on other sites

Кими допуска грешка в стил Шумахер според мене... Ама щом му се кара - да кара... Въпреки че едва ли ще постигне нещо при тия условия. Ферари ако приберат Циганина ще отнесат много силни псувни поне от мене...

Link to comment
Share on other sites

Интересно ми е какво ще реши мазния индиец...демек дали Сутил ще си запази мястото там. Явно Рубенс ще остане в Уилямс, Падрето са му погнали договора и да не земе да я втаса от нищото :D

Най ми е интересно дали Хълк ще си намери титулярно място, как ще се представи Рикардo и Перес...другите са ясни :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Едва пет състезания от Формула 1 ще останат в Европа в най-скоро време, смята управляващият търговските права на спорта Бърни Екълстоун.

 

Спортът от известно време се измества основно към Азия, където засега поне повечето домакини нямат проблеми с плащането на домакинските такси към Формула Уан Мениджмънт. Договорите обаче са убийствени и европейските трасета страдат неимоверно от непрекъснато покачващите се такси. Бърни, разбира се, не се вълнува от това и обича да повтаря, че има достатъчно държави, желаещи да са домакини на надпревари от F1.

 

- Европа е хубаво място за туризъм и горе долу това е. Европа е свършена, тя е нещо от миналото - заяви 81-годишният англичанин. - Ограничението трябва е до 20 състезания. Така календарът обхваща почти цялата година, започва през март и приключва през ноември, а това е добре.

 

Той не се притеснява от факта, че изходът от световния шампионат тази година бе ясен много рано и в Япония само бе узаконена тоталната доминация на Себастиан Фетел и Ред Бул.

 

- Е, тази година те бяха страшно бързи. Не мисля, че това е пагубно за спорта. Според мен хората идват да гледат всяко отделно състезание и не мислят толкова за целия шампионат. Но нямам представа дали догодина ситуацията ще е различна - допълни Бърни.

 

Не мога да разбера...това е лицемерие в най-висша форма. ЕВаха майката на спорта от към техническата му страна и то забележете под наслов...ПЕСТЕНЕ НА ПАРИ. А Бърни иска увеличаване на таксите. Защо? Кое го кара да го прави? Спорта определено НЕ е станал по-интересен. Продукта му е в клинична смърт. Цирка е много повече от състезанията на самата писта. Освен зверска алчност и дебелокожие няма друго логично обяснение. А за подвигравката с ГП на САЩ не знам как още не са му пратили риби обвити в бронежилетка. Това дребно лайно(без извинение на тази възраст) трябва да се махне. Почне ли ротацията на СПА, изгубим ли и Сузука....заебете вие жълтите фенове и арабетата ;).

 

От всички нови писти на Тилке, единствено Малайзия става и до някъде Бахрейн(но това пак е заложено от ВОЖДА, както хавата с гумите. Писти тип СПА НИКОГА повече няма да бъдат построение, заради тъпото правило за денивилацията на пистата.), но в стария вариант. Валенсия, Сингапур, Корея, Абу Даби и за зелеФ чеп не стават

 

 

..................................................................

 

http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Brazilian_Grand_Prix

Едно малко сравнение на последната истинска година от към двигатели. Няма КЕРС, няма ДРС...гуми с канали и пак беше много по-интересно. По-бързи, по-красиви болиди И....ИСТИНСКИ, а не бутафорни изпреварвания. И кой е ключа за бараката? Махането на хомота на V8-ка. Най-бързата обиколка в СЪСТЕЗАТЕЛНО темпо се доближава на 2 десети от КВАЛИФИКАЦИОННАТА обиколка на Фетел. И на фона на всичко това, онова дъртото иска повече пари :(

 

И на последно място...Някой спомня ли си конфликта между Фиси и Шумахер...А Фисикела получи ли наказание(казвам го защото за същото Бруно го наказаха). А не трябваше. Просто Бруно толкова си може и спря в Шумахер.

 

 

Бъдещето на не малка част от сегашните пилоти във Формула 1 не е никак ясно. Така Рубенс Барикело вероятно ще трябва да прекрати кариерата си по принуда, други като Адриян Сутил пък са принудени да търсят спонсори, за да продължат своята. Витали Петров от своя страна разполага с договор, но след последните пререкания с отбора е много вероятно, да не кара в Рено през следващата година.

 

В официалното изявление на екипа, който от 2012 г. ще носи името Лотус, Петров не бе споменат и половин дума.

 

„Ще обявим втория си пилот, когато сме готови за това", обяви тим шефът Ерик Булие. Изглежда, че екипа няма особено голямо желание да задържи руснака.

 

Петров плаща между 10 и 15 млн. евро на година. Пари, с които сега ще бъде привлечена супер звезда като Райконен, но които не идваха съвсем навреме. Тази седмица мениджърката на Петров, Оксана Косаченко преговаря в Енстън за следващия сезон. Булие по всичко изглежда бърза с решението.

 

Косаченко е обяснила пред руската информационна агенция Риа Новости, че отборът е дал дедлайн от десет дни, в които трябва да се стигне до споразумение между двете страни.

 

„Ще можем да преценим до 10 декември, дали Витали да остане или да си тръгне", обяви рускинята. Според нея едно напускане е напълно реално, защото Катерам и Испания Рейсинг са възможни варианти.

 

От друга страна Грожан напира да заеме място в отбора, още повече че мениджърската му фирма е собственост на собственика на екипа.

 

Косаченко обаче не разкрива дали оставането на Петров в отбора е разклатено от критиките на руснака към екипа. Той се извини, но това едва ли е оправило останалия лош привкус.

 

На въпрос, дали Петров може да научи нещо от Райконен, в случай че остане в отбора, Косаченко отговаря: „Въпросът е много правилно зададен, в случай, че той остане в отбора. Така е правилно да се коментира, защото няма никакви гаранции, че ще стигнем до споразумение със собствениците."

 

Няма такъв цирк. Булие като каже добър ден...оглеждайте се за слънце.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

ФИА оповести официално екипите, подали заявки за участие в световния шампионат на Формула 1 през 2012 г. Срокът за следващата година е края на ноември и съответно стана ясно кои са непотвърдените пилоти. Уилямс и Форс Индия например не са подали нито един състезател за догодина, а се очакваше Пастор Малдонадо да фигурира в тима от Гроув.

 

Същата е ситуацията с Торо Росо, където информацията относно съдбата на Себастиен Буеми и Хайме Алгерсуари се променя няколко пъти през годината. Испания Рейсинг пък не са обявили Педро де ла Роса, след като преди седмица подписаха с него двугодишен договор.

 

Очаквано Рено/Лотус са подали само Кими Райконен. Според непотвърдени данни Виталий Петров има срок до 10 декември да се разбере с отбора дали продължава и през 2012 г. Ситуацията на руснака не бе улеснена от избухването му миналия месец след Гран при на Абу Даби, когато обвини тима, че автомобилът не се развива от месеци и има сериозни пропуски в стратегиите и спиранията в бокса.

 

Освен него за най-силни кандидати за втория кокпит от Енстън са смятани Ромейн Грожан и Бруно Сена.

 

В Макларън пък Дженсън Бътън трябва да се състезава с №3 през следващия сезон, след като завърши 2012 г. пред съотборника си Люис Хамилтън. В Ред Бул пък изобщо няма да сменят номерата, след като отново са световни шампиони и Себастиан Фетел запазва №1 на колата си.

 

Останалите сигурни екипи са Ферари с Фернандо Алонсо и Фелипе Маса, Мерцедес с Михаел Шумахер и Нико Розберг, Заубер с Камуи Кобаяши и Серхио Перес, Катерам с Хейки Ковалайнен и Ярно Трули, Маруся с Тимо Глок и Шарл Пик.

 

Руснака с ролята си на дойна крава явно си помисли, че е несменяем :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ще го оставят най-вероятно, защото както четеш с парите от Лада ще плащат на Кими... tounge.gif

Може и да не му плащат(с тия пари). Има слух, че Мими заедно с няколко авери милиардери са купили част от тима(мястото му в тима). ;) Непотвърден слух.

 

А ако Лопес и Булие взимат парите на Петров и ги дават всичките на финладеца...няма да има такива будали на тоя свят. Всеки икономист ще си помисли, че е няква кофти ебавка, при положение, че бюджета им никак не е от най-големите и никак не ги смятам за каквато и да е била конкуренция на Ферари, Мкл, РБР....че дори и Мерцедес(които малко или много имат завод зад гърба си).

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Може и да не му плащат(с тия пари). Има слух, че Мими заедно с няколко авери милиардери са купили част от тима(мястото му в тима). ;) Непотвърден слух.

 

А ако Лопес и Булие взимат парите на Петров и ги дават всичките на финладеца...няма да има такива будали на тоя свят. Всеки икономист ще си помисли, че е няква кофти ебавка, при положение, че бюджета им никак не е от най-големите и никак не ги смятам за каквато и да е била конкуренция на Ферари, Мкл, РБР....че дори и Мерцедес(които малко или много имат завод зад гърба си).

 

Петров плаща между 10 и 15 млн. евро на година. Пари, с които сега ще бъде привлечена супер звезда като Райконен, но които не идваха съвсем навреме.

 

Както ти казах, Кими ще кара при своите условия. Ако добре разчитам написаното, не виждам какво не ти е ясно.

Link to comment
Share on other sites

Както ти казах, Кими ще кара при своите условия. Ако добре разчитам написаното, не виждам какво не ти е ясно.

Aми все още не се знае какъв договор е подписал Кими...аз не мога да повярвам, че ЗАВОДСКИ НЕМСКИ отбор ще предложи 7, 8 млн на ШУМАХЕР, а останалата разорана нива на Рено(Лотус) ще дава 15 на някой си Кими ;). Тва първото и второто....все пак за предположения говорим. Щото Кими няма да им направи разработките нито ще духа въздушна струя в аертоунела, нито ще симулира на компа ;).

 

И другото, което е....може да цъфне друг спонсор и т.н и т.н

 

Питаш кое не е ясно...ами освен Кими, Булие, Лопес и мениджърите на Кими....не виждам кой друг ще знае от къде ще идват парите за заплата и каква е тя ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Aми все още не се знае какъв договор е подписал Кими...аз не мога да повярвам, че ЗАВОДСКИ НЕМСКИ отбор ще предложи 7, 8 млн на ШУМАХЕР, а останалата разорана нива на Рено(Лотус) ще дава 15 на някой си Кими ;). Тва първото и второто....все пак за предположения говорим. Щото Кими няма да им направи разработките нито ще духа въздушна струя в аертоунела, нито ще симулира на компа ;).

 

И другото, което е....може да цъфне друг спонсор и т.н и т.н

 

Питаш кое не е ясно...ами освен Кими, Булие, Лопес и мениджърите на Кими....не виждам кой друг ще знае от къде ще идват парите за заплата и каква е тя ;)

 

Никак не е важно какво можеш и не можеш да повярваш ти или аз или който и да е. Няма никакво значение кой отбор откъде е и заводски ли е или не. И кой е казал, че Шумахер е мерило за заплата??? Това пак са твои мерки и теглилки. "Някой си Кими" ще взима при всички случаи повече от него. Единственото сигурно нещо, което важи и за двамата е, че няма да постигнат нищо сериозно в тия отбори.

 

Относно откъде ще идват парите - цитирах текст, публикуван от тебе. Ако не може да се вярва на такива публикации, не ги поствай тук изобщо, че да заблуждаваш и нас.

Link to comment
Share on other sites

Никак не е важно какво можеш и не можеш да повярваш ти или аз или който и да е. Няма никакво значение кой отбор откъде е и заводски ли е или не. И кой е казал, че Шумахер е мерило за заплата??? Това пак са твои мерки и теглилки. "Някой си Кими" ще взима при всички случаи повече от него. Единственото сигурно нещо, което важи и за двамата е, че няма да постигнат нищо сериозно в тия отбори.

 

Относно откъде ще идват парите - цитирах текст, публикуван от тебе. Ако не може да се вярва на такива публикации, не ги поствай тук изобщо, че да заблуждаваш и нас.

Ся щи кажа как аз виждам нещата. Лотус от 2012 ще искат да минат МИНИМУМ 1 място напред...всеки отбор го иска това. Тия 10, 15 млн от Петров ако искат могат да ги запалят, да си ги дадат като премии, да ги вложат в РАЗВИТИЕТО на болида или да ги дадат на Кими(велика тъпотия). Ти ако имаш завод и си на 5-то място по износ и имаш 15 млн евро...на мен ли ще ги дадеш щото преди 3 години съм бил направил нещо за някой друг завод или ще обновиш я поточна линия, я нещо друго и от 100 единици за 1 ден, да започнеш да произвеждаш 200 единици за 1 ден и да изкочиш на края на година на 3-то място по износ да речем? Хавата е същата.

 

И другото, което е...ШУМАХЕР ВИНАГИ ще е мерило за нещо(ако не бъркам той беше първия милиардер спортист в Германия, тва когато бяха с МАРКИ), а това дали отбора е заводски или частен си е важно...щото кинтите НЕ се печатат в офиса на директора и ония мустакатия фрол Цетче като каже НАЙН и отбора на Мерцедес(примерно) отива по дяволите.

 

А за Кими има една хубава приказка: От единия топ отбор дезертира, от другия го уволниха, а третия му даде някой лев, да си поиграе на блъскащи колички във ВРЦ. През това време Фетел(примерно) стана двукратен СШ. ;).

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ред Бул спечелиха 12 състезания през този сезон. За Ферари пък остана една-единствена победа. И въпреки това австрийският отбор със седалище в Милтън Кийнс трябваше да запише сериозна загуба. При раздаването на парите от наградния фонд „червените" водят убедително.

 

Въпреки че подялбата на тези пари е една от най-строго пазените тайни наяве излезе тази доста интересна информация. Общите приходи за Формула 1 през 2010 г. са били в рамките на $1 млрд. (742 млн. евро). От тях $658 млн. (488 млн. евро) са раздадени на отборите като награда за участието им. Според информации през 2011 г. приходите като цяло са по-големи и за отборите тази година цифрата, която ще трябва да си разделят е $691 млн. (513 млн. евро).

 

Заради мисленето на много хора, че Формула 1 не би могла да съществува без Ферари, екипът от Маранело се ползвал с особен статут и автоматично получавали 2,5% от общата сума за отборите. В категория B се числяли отборите, които в миналото са печелили шампионски титли. И тук влизат екипите на Рено, Уилямс, Макларън, Мерцедес, Ферари и Ред Бул. И тъй като „червените" имат най-много успехи по този параграф, така те взимали още $16,5 млн. Така, без дори да си мръднат пръста италианците прибират $33,3 млн. от общия дял на отборите.

 

В класирането при конструкторите има две отделни категории, като парите между тях се делят 50:50. В първата група влизат всички отбори, който в последните три години поне два пъти са влезли в топ 10. Всеки от тези отбори получава по 10% от парите в своята категория. Във втората графа парите се разделят според класирането в предишната година. А именно според схемата: 1. - 19%; 2. - 16%; 3. - 13%; 4. - 11%; 5. - 10%; 6. - 9%; 7. - 7%; 8. - 6%; 9. - 5%; 10. - 4%.

 

Както вече казахме парите останали след първоначалните дялове се разделят в тези две категории по равно. Така според първата категория всеки отбор получава по $31 млн. (23 млн. евро). За втората категория Ферари получава за третото си място 13% от $310 млн. (230 млн. евро). Което прави $40,3 млн. (29,9 млн. евро.). Така общата сума, която италианците получават през 2011 г. ще е в размерите на $104,6 млн. (77,6 млн. евро)

 

По същата сметка, от това че принадлежи към категория В Макларън получават $4,2 млн. (3,1 млн. евро), от класиранията $31 млн. (23 млн. евро) от първата категория и $49,6 млн. (36,8 млн. евро) от втората за класирането си на второто място. Общият им приход от тук възлиза на $84,8 млн или 62,9 млн. евро.

 

Ред Бул все пак успяват да изпреварят екипа от Уокинг. От категория В те взимат $3,2 млн., $31 млн. от първата графа за класиранията и $58,9 млн. от втората. Общата им печалба е $93,1 млн, което отговаря на 69,1 млн. евро. Така Макларън са с повече от 6 млн. евро зад Биковете, а Ферари пък са с 8,5 млн. евро пред австрийците.

 

Въпреки това тези цифри се приемат със спокойствие от Ред Бул. Шефът на отбора, Кристиян Хорнер е наясно с превилигирования статут на Ферари и не смята за нужно да го оспорва. Защото присъствието на Ферари увеличава приходите като цяло, а с това и парите, които се получават от Ред Бул.

 

„Разбира се, че е по-добре Ферари да участват във Формула 1, отколкото да ги няма", обяснява той пред колегите от Autosport. "Ферари и Формула 1 са неразривно свързани и за нас престижа, който получаваме, побеждавайки във Формула 1 при наличието на италианците е много по-голям. Исторически погледнато, те са най-важният екип и за всички е разбираемо, че техните условия при подялбата на парите са по-добри. Просто те имат сключен по-добър договор от останалите", завършва Хорнер с усмивка.

 

 

За първи път да ми е криво, че Мкл не са по-напред хахахахаах.... Към това като прибавим и евентуалните 75 млн евро(допълнително) 4 години подред, с които е готов да се раздели Бърни само и само да има Ферари сред отборите състезаващи се....и ме напушва един надменен смях :D :D :D

 

И кой знае още кви пари се въртят в тая "пералня" майна...бахти...1% от всичко искам...не повече хахахаха :D :D :D

 

С усмивка завършил той...кой знае как го гризе джигера... :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Кими се върнал във Ф1... в отбора на Рено... така де Лотус Рено. :)

 

Сега очаквам да ги направи шампиони, щото по думите на някои хора Ферари станали СШ, точно заради него и откакто го нямало кончето било умряло. B)

Link to comment
Share on other sites

И другото, което е...ШУМАХЕР ВИНАГИ ще е мерило за нещо

 

А за Кими има една хубава приказка: От единия топ отбор дезертира, от другия го уволниха, а третия му даде някой лев, да си поиграе на блъскащи колички във ВРЦ. През това време Фетел(примерно) стана двукратен СШ. ;).

 

За мен лично Клюна не е мерило за нищо. Ти може и чурката да си сверяваш с него, но това си е предимно личен твой избор. laughing.gif

 

За Кими тия приказки по Ферари форумите сигурно си ги съчинявате tounge.gif

 

Не знам подробности от другите отбори, но тоя третия още силно го боли задника от сумата, която момчето си прибра с широка усмивка. Добре че беше Сантандер да осигури повечето пари. laughing.gif

 

 

Кими се върнал във Ф1... в отбора на Рено... така де Лотус Рено. :)

 

Сега очаквам да ги направи шампиони, щото по думите на някои хора Ферари станали СШ, точно заради него и откакто го нямало кончето било умряло. B)

 

Никой никога по никакъв начин в този Форум не е казвал подобно нещо. Единственото, което се казва нееднократно е, че ако не беше той във Ферари през 2007 и не беше станал шампион, сега щяхме да имем една много интересна статистика. Която ммежду другото смело върви напред в ущърб на отбора с коня, предимно поради силно некадърно ръководство. Разбира се обаче И нашите думи, И реалната ситуация в последните години се сучат и преиначават както обикновено.

 

Март месец не е далече, пак ще гледаме заедно и ще си правим шоуто. Да видим дали Ферари ще мине поне едно място напред, Рено не ни интересува. laughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Март месец не е далече, пак ще гледаме заедно и ще си правим шоуто. Да видим дали Ферари ще мине поне едно място напред, Рено не ни интересува. laughing.gif

Надали. Докато Маса е там нещата ще стават все по-зле

Link to comment
Share on other sites

ако не беше той във Ферари през 2007 и не беше станал шампион, сега щяхме да имем една много интересна статистика.

Ако не беше той - друг щеше да е...

Link to comment
Share on other sites

Дооообре! Че боднем с известни!

 

Наглата неблагодарност никога не е завършвала добре. Те годините си вървят, аз само си ги броя. laughing.gif

 

Не знам защо така феновете на Ферари се радват примерно на Алонсо, въпреки че беше пилот на Макларън, въпреки че беше шампион с Рено СРЕЩУ Ферари редом с Клюн зад волана. Трябва да са много тъпи копИлета тия фенове... Защо не вземете да ги вразумите? Това е недопустимо!

 

С такова отношение, както съм казвал неведнъж, такива като вас със Стефчо само и единствено стимулират негативното отношение към отбора на Ферари. Но нищо, новият сезон идва с пълна сила. Кими го няма да ви е виновен вече четвърта поредна година... Тази ще е петата за отбора без титла... Добро развитие!

Link to comment
Share on other sites

За мен лично Клюна не е мерило за нищо. Ти може и чурката да си сверяваш с него, но това си е предимно личен твой избор. laughing.gif

 

За Кими тия приказки по Ферари форумите сигурно си ги съчинявате tounge.gif

 

Не знам подробности от другите отбори, но тоя третия още силно го боли задника от сумата, която момчето си прибра с широка усмивка. Добре че беше Сантандер да осигури повечето пари. laughing.gif

 

 

 

 

Никой никога по никакъв начин в този Форум не е казвал подобно нещо. Единственото, което се казва нееднократно е, че ако не беше той във Ферари през 2007 и не беше станал шампион, сега щяхме да имем една много интересна статистика. Която ммежду другото смело върви напред в ущърб на отбора с коня, предимно поради силно некадърно ръководство. Разбира се обаче И нашите думи, И реалната ситуация в последните години се сучат и преиначават както обикновено.

 

Март месец не е далече, пак ще гледаме заедно и ще си правим шоуто. Да видим дали Ферари ще мине поне едно място напред, Рено не ни интересува. laughing.gif

 

Ще трябва да давам Джокери...отбора, от който дезертира е Мкл. Отбора, от който го УВОЛНИХА е Ферари, отбора който му даде да си поиграе на блъскащи колички е Ситроен с Ред Бул :D :D :D

 

Няма как човек, държащ няколко чувала с рекорди да не е мерило. Тва, че е победил всички до отказването си от Ф1 знам, че е кофти факт(за някои)...ама няма как. Такава е тя. Блъска ги като шкеме У дувар.

 

Кими си беше щета и карък. Като тръгнеш от 03-та(първата година като претендент), 05-та..не спря да се чупи тоя Мак, 07-ма...единственото хубаво нещо е огромната ПРЕЕБАВКА за сивите мишки и две години по-късно му изписаха пътния лист за WRC :D

 

Тва с приходите също не ви е харесало...Най-вече на нетруут няма да се хареса. Ум да ти зайде тия спагети как го правят, а? :D :D

 

Дооообре! Че боднем с известни!

 

Наглата неблагодарност никога не е завършвала добре. Те годините си вървят, аз само си ги броя. laughing.gif

 

Не знам защо така феновете на Ферари се радват примерно на Алонсо, въпреки че беше пилот на Макларън, въпреки че беше шампион с Рено СРЕЩУ Ферари редом с Клюн зад волана. Трябва да са много тъпи копИлета тия фенове... Защо не вземете да ги вразумите? Това е недопустимо!

 

С такова отношение, както съм казвал неведнъж, такива като вас със Стефчо само и единствено стимулират негативното отношение към отбора на Ферари. Но нищо, новият сезон идва с пълна сила. Кими го няма да ви е виновен вече четвърта поредна година... Тази ще е петата за отбора без титла... Добро развитие!

 

Хич не ме е еня кой какво мисли за Ферари. Нека си хейтят...така нещата стават само по-сладки :D :D :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ще трябва да давам Джокери...отбора, от който дезертира е Мкл. Отбора, от който го УВОЛНИХА е Ферари, отбора който му даде да си поиграе на блъскащи колички е Ситроен с Ред Бул :D :D :D

 

Няма как човек, държащ няколко чувала с рекорди да не е мерило. Тва, че е победил всички до отказването си от Ф1 знам, че е кофти факт(за някои)...ама няма как. Такава е тя. Блъска ги като шкеме У дувар.

 

Кими си беше щета и карък. Като тръгнеш от 03-та(първата година като претендент), 05-та..не спря да се чупи тоя Мак, 07-ма...единственото хубаво нещо е огромната ПРЕЕБАВКА за сивите мишки и две години по-късно му изписаха пътния лист за WRC :D

 

Тва с приходите също не ви е харесало...Най-вече на нетруут няма да се хареса. Ум да ти зайде тия спагети как го правят, а? :D :D

 

Кими не е УВОЛНЯВАН от Ферари, Стефчо. Набий си го в дебелата глава това. Кими освободи място на Алонсо. На уволнените не им плащат 14 милионa неустойка, моето момче. Така че тия приказки у Ферари форума - не тука. Това за Мкл е истина, но не е по вина на Кими. И във Ферари имаше куп технически проблеми, да не почваме да ги броим сега. Относно приходите - кой го боли к*ра за тая работа????

 

Ферари и Формула 1 са неразривно свързани и за нас престижа, който получаваме, побеждавайки във Формула 1 при наличието на италианците е много по-голям

Пък и не се усещате като ви се подиграват. laughing.giflaughing.giflaughing.gif

 

beer.gif

 

ЕДИТ: Кои неща са по-сладки бре, Стефче??? Какво сладко има от 2007 насам около Ферари???? laughing.gif

 

ЕДИТ 2: Стефчоооо - ЛУДНИЦА ХАХАХАХАХАХ

Link to comment
Share on other sites

Дооообре! Че боднем с известни!

 

Наглата неблагодарност никога не е завършвала добре. Те годините си вървят, аз само си ги броя. laughing.gif

 

Не знам защо така феновете на Ферари се радват примерно на Алонсо, въпреки че беше пилот на Макларън, въпреки че беше шампион с Рено СРЕЩУ Ферари редом с Клюн зад волана. Трябва да са много тъпи копИлета тия фенове... Защо не вземете да ги вразумите? Това е недопустимо!

 

С такова отношение, както съм казвал неведнъж, такива като вас със Стефчо само и единствено стимулират негативното отношение към отбора на Ферари. Но нищо, новият сезон идва с пълна сила. Кими го няма да ви е виновен вече четвърта поредна година... Тази ще е петата за отбора без титла... Добро развитие!

Да, разбирам че мразиш Маранелските кранти, но нищо не казваш какво щяло да стане ако вместо Райконен, зад волана бил Шумахер примерно...

 

Защо броиш годинките на Ферари само? Тези на МКЛ и особено Уилямс? Ясна е работата... няма смисъл да отговаряш. Явно си от типа фенове - "с победителите съм".

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

седите на стари лаври.

Това винаги ми е било смешно когато някой капацитет го изръси. :rolleyes:

Старите лаври са история. А тя има една шибана страна - не се променя.

Сегашната ситуация ми напомня на периода от 2005-2006 когато знайни и незнайни Рено-ловърчета ръсиха простотии как започвала нова 21 годишна суша за Ферари.. И още в края на следващата година млъкнаха... и все още мълчат.

 

So, що се отнася до мен лично - аз не лежа на никакви лаври. Жабарите си имат президент, който им плаща - нека мислят - нека правят, обаче победители няма да станат, докато копират Нюй... Ще бъдат шампиони когато другите започнат да ги копират. Сега в момента явно за тях приоритет са серийните модели. Всеки с поне двуцифрено iq може да направи връзката. :) Толкова от мен.

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...