DON_CHEFO Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Не си спрял да го плюеш, въпреки че докара титла на Ферари, незнам как ди си го обясня, сигурно много ги е яд фераристите, че някой си тръгва от Скудерията и по този начин изменя на отбора, както с Шумяхер, когато го боготворяхте и после като се върна в Ф1 ви стана най-омразния. От "бисерите" на Кими си правя заключение, че човекът си казва всичко право в очите, жалко че такива хора винаги са неудобни и ги разкарват много бързо. Кими никога ама никога не трябваше да сяда в червен кокпит...това финладско лекенце. Да си беше седял при Чичо Рони...ама дойде и той да видиш що е то СЛАВА. Тръгна си и ....освободен ВЪПРЕКИ неустойката....са две различни неща...на човека му дадоха пари, за да се РАЗКАРА хаха. Шумахер както всеки друг НЕ е по-голям от тима, за който кара...а аз не съм фен на личности, а на отбори. За мен страницата Шумахер се затвори с Бразилия 2006-та(последната му истинска лекция). Жалко, че се върна да кара тези боклуци наречени болиди. Жалко и за нас, че така ни го натресаха от Сахат тепе...ама туй то. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 (edited) Един от последните истински пилоти във Ф1, сега ще живеем в ерата на Джъстин Бийбър (Фетел) и разни интригантки от латино сериали (Алонсо, Хамилтън и прочие). Бътън и Уебър и те са умираща порода пилоти. Всички или ще са медийни звездички или платени пилотчета. Личностите вече няма да ги има. Айсмен ако се върне определено ще почна повече да следя състезанията. И тоя ДРС да го махнат! Бътън направи много добър сезон, а Уебър се провали тотално, с най-добрата кола, а редовно пропускаше подиуми. Фетел, каквото и да се говори си кара много добре и се възползва максимално от колата си. Яд ме е, че този сезон основния опонент на РБР бяха Макларън, а не Ферари! DON_CHEFO, жалко викаш, ама ако не бяха Шумахер и Рос Браун, нямаше да ги има тези успехи за Ферари. Странно ми е, че плюеш хората, които са донесли толкова много за любимия ти отбор, вместо да си им благодарен. Edited November 11, 2011 by XMD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Един от последните истински пилоти във Ф1, сега ще живеем в ерата на Джъстин Бийбър (Фетел) и разни интригантки от латино сериали (Алонсо, Хамилтън и прочие). Бътън и Уебър и те са умираща порода пилоти. Всички или ще са медийни звездички или платени пилотчета. Личностите вече няма да ги има. Айсмен ако се върне определено ще почна повече да следя състезанията. И тоя ДРС да го махнат! Ще ми е интересно да споделиш с нас каква кола Марк Уебър. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Бисерите на Кими Много велики лафове има в тоя списък! Не си спрял да го плюеш, въпреки че докара титла на Ферари, незнам как ди си го обясня, сигурно много ги е яд фераристите, че някой си тръгва от Скудерията и по този начин изменя на отбора, както с Шумяхер, когато го боготворяхте и после като се върна в Ф1 ви стана най-омразния. От "бисерите" на Кими си правя заключение, че човекът си казва всичко право в очите, жалко че такива хора винаги са неудобни и ги разкарват много бързо. Не се занимавай със Стефчо! Остави го да гледа как червените са пълен резил - така е най-ефикасно. Айсмен ако се върне определено ще почна повече да следя състезанията. И тоя ДРС да го махнат! Не мен не ми се вярва да дойде скоро. И дано да не е в калпав отбор. Едно е сигурно - ще дойде за колкото пари той си поиска. Кими никога ама никога не трябваше да сяда в червен кокпит...това финладско лекенце. Да си беше седял при Чичо Рони...ама дойде и той да видиш що е то СЛАВА. Тръгна си и ....освободен ВЪПРЕКИ неустойката....са две различни неща...на човека му дадоха пари, за да се РАЗКАРА хаха. Шумахер както всеки друг НЕ е по-голям от тима, за който кара...а аз не съм фен на личности, а на отбори. За мен страницата Шумахер се затвори с Бразилия 2006-та(последната му истинска лекция). Жалко, че се върна да кара тези боклуци наречени болиди. Жалко и за нас, че така ни го натресаха от Сахат тепе...ама туй то. Трябваше наистина да не сяда. Малко по-скоро щеше да е 10-годишнината на Ферари без титла... Сега трябва да чакам още цели 5 сезона! Тръгна си, вкарвайки им огромна, четвъртита греда с трески и чепове в задниците (14х14) и желязна усмивка, след като отгоре им натресоха Алонсо от Сантандер, а Градинаря задържаха поръчково поради шуробаджанащина. Резултатите са налице. Колкото и да се старае добрият пилот да се бори сам - засега не успява, въпреки че постига максимума. За другия няма какво да говоря, защото друг няма - супер печеливш ход да го оставят него в отбора . Още чакаме да видим кога ще направят кола на кадърния пилот, че да се включи сериозно в борбата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 (edited) Мда...щом още има хора дето да вярват, че козовете са в Кими...Единствения му шанс за 2012 е Уилямс. Освен ако не смятате Лотус и тем подобни шикани за опция...макар и тва да му е много на това подобие на пилот. За 15 млн има къде къде по надъхани пилоти, които ще изядадат и гайките само и само, за да се докажат. ди Реста развенча Сутил, Хълк чака и той в засада, Рикардо пък няма състезание и квалификация, в която да не е пред Лиуци, Алгерсуари и той прави чудеса, Перес го цанят за мястото на Маса. Така че....отборите не се редят на опашка за Кими и грам не ги ебе колко пари иска той Edited November 11, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Никой не казва, че козовете са в Кими. Кими просто ако иска 15, или ще му дадат 15, или няма да отиде да кара. Защото е пич. Наскоро мернах някакво предаване за списък с богати на списание Форбс и уцелих описанието на печалбите на Кими. Как да не му се радва човек - толкова десетки милиони... И над 40 от Ферари! А каквито и пикльовци да се напъват, бая хляб има да изядат докато дори доближат Кими, чието име всички познават. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 (edited) Никой не казва, че козовете са в Кими. Кими просто ако иска 15, или ще му дадат 15, или няма да отиде да кара. Защото е пич. Наскоро мернах някакво предаване за списък с богати на списание Форбс и уцелих описанието на печалбите на Кими. Как да не му се радва човек - толкова десетки милиони... И над 40 от Ферари! А каквито и пикльовци да се напъват, бая хляб има да изядат докато дори доближат Кими, чието име всички познават. И той като Тойота...не правете като него хахахааха. Шумахер взимаше 50, а се върна за 7, 8 милиона...как очакваш на някой си Кими да дадат 15...Той Бътън не взима тия пари. Начи и аз искам да правя тройка с Адриана Лима и Джесика Алба...ама с искането ще си остана Edited November 11, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 (edited) И той като Тойота...не правете като него хахахааха. Шумахер взимаше 50, а се върна за 7, 8 милиона...как очакваш на някой си Кими да дадат 15...Той Бътън не взима тия пари. Начи и аз искам да правя тройка с Адриана Лима и Джесика Алба...ама с искането ще си остана Да ама Шумахер не се върна заради парите, а защото му се кара. И съм сигурен, че дори и в Уилямс, Кими ще направи по-запомнящо се представяне от Тейбъл. Той е за срам на Ферари, а не Кими, и колкото и да го плюеш той си взе титлата и ще бъде запомнен с това, а не с няколко посредствени сезона във великия отбор. Edited November 11, 2011 by XMD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordeath Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 То пък ферари са един отбор та нямам думи,пълни файтонджии със двама кочияши -единият градинар изпълняващ и ролята на подлога,а другия гайтан веждю от андалусия и един маркиз за цвят там се мярка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Räikkönen switched to Ferrari in 2007, he became the highest paid driver in motor sport with an estimated wage of $51 million per year. Това специално за Стефчо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 (edited) Да ама Шумахер не се върна заради парите, а защото му се кара. И съм сигурен, че дори и в Уилямс, Кими ще направи по-запомнящо се представяне от Тейбъл. Той е за срам на Ферари, а не Кими, и колкото и да го плюеш той си взе титлата и ще бъде запомнен с това, а не с няколко посредствени сезона във великия отбор. ще видим... То пък ферари са един отбор та нямам думи,пълни файтонджии със двама кочияши -единият градинар изпълняващ и ролята на подлога,а другия гайтан веждю от андалусия и един маркиз за цвят там се мярка. и мен не ме кефят...много киселее тва грозде майна Това специално за Стефчо Шумахер беше пенсионер през 07-ма Друг е въпроса, че Кими НЕ си заслужи и 5 милиона дори. И що по дяволите говориш САМО за периода му с Ферари...може би щото имаше родилни мъки при каналните плъхове да стане шампион? Тва ти е ПОЗДРАВ за теб. Когато онова ЛЕКЕ Кими докара някой тим до такива емоции или изобщо до НЯКАКВИ емоции...аз ще се извиня публично. РАДВАМ се, че го натириха в 9-та глуха - където му е мястото....дано се върне, за да бъде наритан като пУмЯр от произволния му съотборник И съвсем отделен е въпроса, че Лука успя да разцепи един дрийм тийм, а инвестицията му се оказа ЯЛОВА Шумахер влага 10 млн долара от своята нова заплата в собствена ферма сред зелените хълмове на Lac Leman близо до Женева. Тази покупка се налага, тъй като той е принуден да се откаже от друга в немско-говорящият регион на Швейцария в Appenzel, където е планувал отдели място за хеликоптерна площадка и гараж, поради протести на природозащитници. В същото време списъкът му с лични спонсори се е увеличил до над дузина компании. Негов основен спонсор е германската банка Deutsche Vermogensberatung, които плащат 2.8 млн долара за място върху каската му. За последните няколко години персоналните спонсори му донасят 10 млн долара, као сред тях са RTL, Omega, L'Oreal cosmetics, AMD, OMP, Shell, Schuberth, Vodafone, Piaggio Aero и Puma. Не е изненадващо, че през последните години от кариерата му доходите му достигат до 60 млн долара В крайна сметка за 12 сезона той печели 600 млн долара, вероятно дори и повече. Това е около пет пъти над печалбите на всеки друг пилот преди него А правата да ползва името Ферари....прайслес дето се вика...Кими срещу него да бяга, не...със самолет да се движи - няма да го настигне. Edited November 11, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Стефче, верно ли си мислиш, че ще изпадна в loop с тебе? Няма как да стане, защото ти си радио. Пука ми на к*ра на мене за Клюна... И изобщо кой е тръгнал да прави сравнения между Кими и втори човек? Ти усещаш ли се, че от 4 години повтаряш едно и също? Това е по-зле и от радио, момче! Веднага да пиеш 2-3 малки ракийки! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordeath Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 @DON_CHEFO-Когато онова ЛЕКЕ Кими докара някой тим до такива емоции или изобщо до НЯКАКВИ емоции...аз ще се извиня публично. Емоции има в тоалетната,моторните спортове са машини за пари а където има машини няма емоции. И да има емоции те са изкуствени ,те са зад пред хората. Емоции може да има в чалгата или кючека или в някой сериал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 @DON_CHEFO-Когато онова ЛЕКЕ Кими докара някой тим до такива емоции или изобщо до НЯКАКВИ емоции...аз ще се извиня публично. Емоции има в тоалетната,моторните спортове са машини за пари а където има машини няма емоции. И да има емоции те са изкуствени ,те са зад пред хората. Емоции може да има в чалгата или кючека или в някой сериал. Тая ПРОСТОТИЯ може да я кажеш на италиянците, както и на немците след края на Сузука 98, 99, 00, 06 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Наистина голяма изцепка беше това изказване... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 (edited) Oпределено Ф1 се движи по все по-голям наклон към големите лайна. Пирели искали твърдите гуми да им изкарват 12, 13 обиколки, но в същото време искат и всички да карат в К3...ама пък искат ниски разходи и малко на брой комплекти....еми не може к*ра да е до края и душата в рая. Оплаквания има от ДРС, бивши пилоти се изказаха, че това вече не са изпреварвания, а просто статистика...настигаш и ...край. Еднакво разпределение на маси, еднакви ЕКУ-та, еднакви гуми, по тия правила и двигателите им са толкова еднакви, че глупостите за силата и слабостта хич не ми се слушат. Изобщо сега като се оттеглят и от Косуърт и ще има там някви 4 марки дето ще правят двигатели и...туй то. Задкулисните игри станаха ТВЪРДЕ много(винаги ги е имало) ама сега просто е нещо страшно. ФИА забранява обдуханите дифузьори, връща ги...забранява ги от 2012, после се ДОуточнява, че всяка тяхна интерпретация ще бъде забранена, но Мкл и РБР се надявали разбираш ли на друго...нЕмам думи. За мен най-добрите сезони, който мога да кажа, че помня са между 97-ма и 2000-та. Интересен ми е и какъв ще е коментара на Рено като погледнат класирането на Петров и Ник Edited November 12, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 (edited) Съдбата си знае нейното с отпадането на Фетел. Прекалено рано в прекалено тъп отбор изравни рекорд на Менсъл, а за този на Шумахер от ВЕЛИКАТА 2004-та...щеше да е множко. Същото стана и през 07-ма с Хамилтън Edited November 13, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 (edited) Да им го начукам на тия механици от Ферари...макарони ли са яли шибаняците долни...3 секунди повече ще го забавят...ай сиктир. Адски съм бесен на механиците на Ферари, че резнаха пътя към победата на Алонсо, но това е може би първия път, в който не ме е яд, че побеждава пилот на Мкл...важното е, че рекорда беше запазен....ша ги е*а в отбора черешка тия от РБР. Така както се вижда....добре, че имат пилот да им кара колата Edited November 13, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Гледах състезанието от 13-та обиколка нататък, така че оттам насетне коментирам. Разбрах, че Себастиян е отпаднал нелепо. Започвам да си мисля, че италианците в безсилието си да направят каквото и да е с отбора си срещу него на пистата, са започнали да пробутват на Ред Бул дефектни гуми. (Стефчо, колкото и да се пениш от злоба, Себастян ще продължи да пише история. Казах го доста по-рано. Ако не тоя път - другия. ) Естествено, като я няма котката, мишките се разиграха. Отлично каране на Алонсо, провалено от шайка явни бездарници... Тук считам, че все пак може би не толкова самите момчета са виновни, колкото организацията и дисциплината. Тоя очилат малоумник ако не напусне скоро, нищо добро не го чака тоя отбор и догодина. Нека сега пак излезе наглеца да ми се прави на отворен. Кретен прост. Лимонсио имаше реален шанс да излезе отпред и да се бори за победа. Състезанието му бе съсипано от собствения му отбор. Уебър се събуди днес, малко късно, но за мен лично така или иначе няма значение. Това в последната обиколка не знам как да го коментирам. Може би като пълна простотия и объркани схеми. Иначе добре сипа на Бътън, но как да е. Едно много важно нещо може да се каже и за двамата обаче, а именно колко коректно поведение показват спрямо колегите си. Циганина например никога не би минал тези моменти без контакт и проблеми. Това момченце Малдонадо да ходи да става пастор някъде, че е кух като градинската лейка на Маса. Такъв шамар бих му отпрал, че да му се увие марсола около врата. Некадърник. Маса НЕ пропусна да поразоре!!! Много интересен финал на Клюна, пак на косъм с горивото. Готин съспенс се получи, докато разберем преди или след финала свърши. Така или иначе и той кара добре днес. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Гледах състезанието от 13-та обиколка нататък, така че оттам насетне коментирам. Разбрах, че Себастиян е отпаднал нелепо. Започвам да си мисля, че италианците в безсилието си да направят каквото и да е с отбора си срещу него на пистата, са започнали да пробутват на Ред Бул дефектни гуми. (Стефчо, колкото и да се пениш от злоба, Себастян ще продължи да пише история. Казах го доста по-рано. Ако не тоя път - другия. ) Естествено, като я няма котката, мишките се разиграха. Отлично каране на Алонсо, провалено от шайка явни бездарници... Тук считам, че все пак може би не толкова самите момчета са виновни, колкото организацията и дисциплината. Тоя очилат малоумник ако не напусне скоро, нищо добро не го чака тоя отбор и догодина. Нека сега пак излезе наглеца да ми се прави на отворен. Кретен прост. Лимонсио имаше реален шанс да излезе отпред и да се бори за победа. Състезанието му бе съсипано от собствения му отбор. Уебър се събуди днес, малко късно, но за мен лично така или иначе няма значение. Това в последната обиколка не знам как да го коментирам. Може би като пълна простотия и объркани схеми. Иначе добре сипа на Бътън, но как да е. Едно много важно нещо може да се каже и за двамата обаче, а именно колко коректно поведение показват спрямо колегите си. Циганина например никога не би минал тези моменти без контакт и проблеми. Това момченце Малдонадо да ходи да става пастор някъде, че е кух като градинската лейка на Маса. Такъв шамар бих му отпрал, че да му се увие марсола около врата. Некадърник. Маса НЕ пропусна да поразоре!!! Много интересен финал на Клюна, пак на косъм с горивото. Готин съспенс се получи, докато разберем преди или след финала свърши. Така или иначе и той кара добре днес. Kaк му сипа...стига бе хора...гоните 40 години баси. Това беше ясно като бял ден. Кола с твърдите гуми срещу кола с меките гуми(+ нелепицата ДРС) от спиране на 7-ма предавка...как да се развие тая битка? Просто РБР си повярваха, че имат 2 секунди аванс на обиколка и с бокс повече искаха да им провърви стратегията. Не случайно нямаме дебютант СШ, вече 60 години . Както искаш го разглеждай този случай. Гумата може би се оказа дефектна, но разбиването на главината? А че отбора е черешка...факт. Недей да бъдеш толкова сигурен, че те още от ся почнаха да цвилят, заедно с Мкл. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Ей така - сипа му. Относно историята - все още има стартове до края на сезона ми се струва. Нали се сещаш кой е фаворита? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 (edited) Ей така - сипа му. Относно историята - все още има стартове до края на сезона ми се струва. Нали се сещаш кой е фаворита? Дреме ми на чепа кой е фаворита...всичко се случва. Рекорда беше запазен - тва е по-важното. А за сипването дето си го мислиш....Уебър беше обречен ама явно 3-ма коментатори и ти не успяхте да го забележите. Голяма работа, че имало изпреварване(протоколно при тва). А какво ще стане през 2012? Ако знаех, щях да сложа 100 бона пари Що Уебър не спечели с великия РБР? Edited November 13, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Дреме ми на чепа кой е фаворита...всичко се случва. Рекорда беше запазен - тва е по-важното. А за сипването дето си го мислиш....Уебър беше обречен ама явно 3-ма коментатори и ти не успяхте да го забележите. Голяма работа, че имало изпреварване(протоколно при тва). А какво ще стане през 2012? Ако знаех, щях да сложа 100 бона пари Що Уебър не спечели с великия РБР? Аз говоря за МОМЕНТ от състезанието. Не съм казвал, че Уебър ще спечели нещо. През 2012 се моли да настигнете поне сивите келеши. Уебър първо е с различно настроена кола и второ и много по-важно - НЕ е Фетел. Това бих казал е очевадно. Отделно аз нямам никакви мераци да печели - по-добре да е Алонсо пръв ако не е Фетел. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Аз говоря за МОМЕНТ от състезанието. Не съм казвал, че Уебър ще спечели нещо. През 2012 се моли да настигнете поне сивите келеши. Уебър първо е с различно настроена кола и второ и много по-важно - НЕ е Фетел. Това бих казал е очевадно. Отделно аз нямам никакви мераци да печели - по-добре да е Алонсо пръв ако не е Фетел. Така става като пропускаш 10 години заради Шумахер. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Кой какво пропускал? И кой ти е казал, че е само заради Клюна? Дето не може да се сбори със съотборника си? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.