Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Стефано Доменикали ако е ШЕФ на място трябва поне 1 месец да ги остави тия механици без заплата. За пореден път правят стопове по 6, 7 секунди. И защо по дяволите оставиха Фелипе пред Алонсо...за цяло състезание никой от топ тимовете не успя да направи ефективно изпреварване в ДРС зоната...шапшали...вместо да имат пилот на подиума след Фетел, те си го набиха сами.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Тия ранно-сутринни стартове ме изнервят. Гледах с едно око моето момче как им сипа с големия черпак. Уголемената дума е поздрав за превъзбудените от квалификацията вчера. А аз трябва да отнеса ПОНЕ две шкембета и да си сваля и Япония, и КОрея, че да ги видя открай докрай както се полага.

 

Стефче, очевадно е, че най-нужното нещо във Ферари в момента е една мощна метла с голям и дебел сап. Като се почне от тоя гей с цайсите, който е рай всеки карикатурист, та се стигне и до нЕкои механици. Ама понеже е шуробаджанащина и догодина ще е същото. Вземи проучи кои от екипа имат дъщери и наеби нещо там, та да се почерпим по случая и белким те назначат нейде из падока laughing.giflaughing.giflaughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Тея ранни стартове ми разказаха играта днес хванах последните 10 обиколки :angry1 и не мога да коментирам станалото преди това

Link to comment
Share on other sites

Тея ранни стартове ми разказаха играта днес хванах последните 10 обиколки :angry1 и не мога да коментирам станалото преди това

Ами...Алонсо направи най-интересното нещо, за което Петров и Шумахер ще му пращат хора :D :D :D. Дано поне не са приятели на сър Елтън Джон, та поне само бой да яде хахаха :D :D

 

Алонсо е казал, че гумите са се държали повече от перфектно. Е, ония механици хак да им е и друг път да не грешат. Фелипе, колкото и да ми се иска това момче....просто не се справи нито с Алонсо, нито с гумите...виж - прати финладкосото леке в ПЕНСИЯ ама....до там :(.

Link to comment
Share on other sites

Изгледах и двете състезания. Много интересни стартове безспорно.

 

В Япония отново видяхме "шедьоври" на Циганина. И поредно култово сране на стюардите, които тръгнаха да разследват... Градинаря (?!?!?) за контакта, който дали не беше и нарочно иницииран от Мангала... Алонсо пак изцеди максимума от некадърния болид - браво. Сивите гълъби дано осъзнаят най-после кой е по-добрият им пилот. Станахме свидетели и на може би най-тъпанарския СК в историята на тоя спорт! Не сдържах и направих няколко скрийншота да се посмеем дружно (моите уважения към тия момчета - в никакъв случай не подценявам труда им):

 

vlcsnap-2011-10-16-16h50m57s158.jpg vlcsnap-2011-10-16-16h51m08s229.png vlcsnap-2011-10-16-16h51m44s24.png

 

Междувременно свободната борба в бокса никой не я отразява. Вероятно трябва да стане тежка катастрофа с пострадали, че да се обърне внимание... Наказват се безразборно пилотчета извън челото без смисъл и посока за опасно излизане (?!?!?), а се подминават очевадно опасни проблеми. Като цяло моето мнение за стюардите, всеки един от тия гъзомийници, тази година се отразява отлично в следния кадър:

 

partizan1_.jpg

 

 

 

Корея - отново отличен старт на моето момче. Мед ми капна като перна Мангала с черпака. 2-3 пъти върнах момента за пълна наслада. Честита заслужена конструкторска титла на Ред Бул тийм между другото. Красив таран на Виталий срещу Клюна. laughing.gif Отбор Ферари открито вече отписа Градинаря - и в двата старта пролича. Не само, че пуска Лимона пред себе си, но и очевидно се експериментира с колата му за догодина. Между другото гледах Япония с коментар на чужда телевизия и като ме почнаха наште малоумници с глупостите си в българския запис на Корея, направо ми прилоша. Може би в Зимбабве има по-адекватен коментар на тоя спорт. Няма такива тъпаци просто. Препоръчвам ви горещо да изгледате запис от чужда медия и да си направите сравнение. Доживях да чуя "Предавам се!" по радиото. Дано наистина е било трик, че иначе е сериозна излагация. Отлична безцеремонна победа на световния шампион - честита да му е.

 

Между другото една от девойките в тунела след финала беше тотално неадекватна (тази най-отляво):

 

vlcsnap-2011-10-16-17h17m21s64.png

 

 

Вири милата тия палци и гледа напосоки точно като кукла на верига - нито знае какво прави там, нито знае защо е там... Посмях се добре.

Link to comment
Share on other sites

Рапторе, 130Р завоя след, който са тия отломки е сляп за тия момчета и се взима на сичката гаС на 7-ма ;). Ти би ли излязъл да вземеш карбоново парче? Докато пилота види стюарда...може и кайма да се получи.

Link to comment
Share on other sites

Рапторе, 130Р завоя след, който са тия отломки е сляп за тия момчета и се взима на сичката гаС на 7-ма ;). Ти би ли излязъл да вземеш карбоново парче? Докато пилота види стюарда...може и кайма да се получи.

 

Доооообре! laughing.giflaughing.giflaughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Дан Уелдън загина в катастрофа в Лас Вегас

17.10.2011 , Виолета Владимирова; снимки: Хонда | 0 коментара

Дан Уелдън загина в катастрофа по време на състезание от американските серии Индикар в Лас Вегас. 33-годишният пилот се оказа в меле от 15 автомобила в 11-ата (от общо 200) обиколка от надпреварата. Той бе ударен отзад, блъсна в стената и колата му изхвърча във въздуха, избухвайки в пламъци при приземяването си обратно на трасето.

 

Уелдън и още трима състезатели - Уил Пауър, Пипа Ман и Джей Ар Хилдебранд - бяха откарани с хеликоптер в болница, откъдето малко повече от час по-късно бе официално съобщено, че роденият в Англия пилот е починал от контузиите си.

 

- Пет обиколки след старта видях, че разни хора вършат луди неща - обясни Дарио Франкити, наблюдавал инцидента от позицията си по-назад в колоната. - Обичам твърдата надпревара, но една малка грешка... Нямам думи. В един момент се шегувате преди началото, в следващия го няма. Беше на 6 години, когато го срещнах за първи път. В четвъртък казах на сина му, че познавам татко му откакто беше на неговата възраст. Поставяме се под такова огромно напрежение да печелим състезания и шампионати, а днес това просто няма смисъл.

 

Уелдън бе шампион за 2005 г. в Индикар, два пъти печели Индианаполис 500 (през 2005 и 2011 г.).

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=YcAZ7I_lk7M&feature=player_embedded

Link to comment
Share on other sites

Гран при на Корея под съмнение заради сериозни финансови загуби

20.10.2011 , Калоян Петров; снимка: Мирко Щанге | 0 коментара

 

Бъдещето на Гран при на Корея не е много сигурно, тъй като организаторите търпят много сериозни загуби вече две поредни години. Състезанието бе проведено само два пъти (през 2010 и 2011 г.), а вече има съмнения дали ще продължи да присъства в календара. Очакванията за ръст в местната икономика не са се оправдали, а това в комбинация с високите такси за домакинство се превръща в сериозен проблем.

 

Според непотвърдени данни загубата от тазгодишния старт ще възлезе на 56 милиона щатски долара при общи разходи от около $80 млн. Близо $60 млн. е сумата, плащана от организаторите за привилегията да са част от календара на Гран при. Затова и те се надяват да постигнат ново споразумение с Бърни Екълстоун, за да оцелее състезанието. Управляващият търговските права на спорта обаче не се слави изобщо като човек, готов на отстъпки и задачата им няма да е никак лека.

 

- Опитваме се упорито да се справим, но ни е нужна и подкрепа на Екълстоун. Той е перфектно наясно с настоящата ситуация и се надявам да ни сътрудничи - обясни промоутърът Парк Вон Хва. - Желанието ни е надпреварата да продължи да се провежда с оглед подпомагане на местната икономика. Някои хора в региона обаче са срещу старта заради големите финансови загуби. Част от фермерите искат изразходваните средства да се разпределят за други неща вместо за непопулярно сред тях събитие.

 

Подобни грижи има не само в Корея, но и в държави с установени традиции в F1 като Австралия. Там смисълът от състезанието се поставя под съмнение ежегодно, въпреки че събитието на Албърт пак е едно от най-посещаваните в целия календар. Тази година например организаторите преброиха близо 300 000 за целия уикенд, което е прекрасно постижение. За 2012 г. обаче те ще свалят още цените на билетите, за да привлекат още хора.

 

В Турция пък отказаха да плащат на Бърни двойна на досегашната си такса и това най-вероятно ще им коства слота в календара.

 

 

 

 

Най-накрая добра новина. А дано това последва и другите гнусни Азиатски стартове. Дано Ф1 се върне там където и е мястото - в Европа.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Най-накрая добра новина. А дано това последва и другите гнусни Азиатски стартове. Дано Ф1 се върне там където и е мястото - в Европа.

Добра новина? Тази повсеместна дългова криза в Европа как мислиш ще се отрази в дългосрочен план на посещаемостта и съответно приходите в джоба на Бърни? Това твое "завръщане в Европа" е нещо като цъфтежа на налъмите през кукувото лято. Бърни много добре знае, че засега единствените що-годе свестни перспективи за портфейла му са някои азиатски и близкоизточни пазари. Другото е умрела работа.

Link to comment
Share on other sites

Добра новина? Тази повсеместна дългова криза в Европа как мислиш ще се отрази в дългосрочен план на посещаемостта и съответно приходите в джоба на Бърни? Това твое "завръщане в Европа" е нещо като цъфтежа на налъмите през кукувото лято. Бърни много добре знае, че засега единствените що-годе свестни перспективи за портфейла му са някои азиатски и близкоизточни пазари. Другото е умрела работа.

 

Естествено, че е добра. Имола, Ещорил, Хокенхайм, А1-Ринг, Херес...без да се замисля ги заменям за Сингапур, Абу Даби, Корея, Индия, Сакхир(в новия и вариант).

 

Плащат тия дето имат петрол. Корея имат к*р и са на загуба 2 поредни години. Австралия са на загуба, Турция са на адската загуба, а вдигането на таксите ги закла. Пистата в Турция беше едно от рядко добрите попадения на Тилке. Силно се надявам и феновете по трибуните да намалеят разко, за да може 80 годишния гном да се стресне малко.

 

Аз лично правя всичко възможно и в 99% от случаите успявам да гледам квала и състезанието live. Последните две квалификации обаче си ги проспах като поп. Като се заговорихме с едни други авери...не съм бил сам.

 

Ония па диви тексасци са и те на голям нож заради новата писта...цирка е пълен бая на длИбоко ще се бръкнат, а не знам дали посещаемостта ще е такава като на Индианаполис

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Естествено, че е добра. Имола, Ещорил, Хокенхайм, А1-Ринг, Херес...без да се замисля ги заменям за Сингапур, Абу Даби, Корея, Индия, Сакхир(в новия и вариант).

Суровите икономически реалности нямат никаква връзка с желанията и пристрастията.

Link to comment
Share on other sites

Суровите икономически реалности нямат никаква връзка с желанията и пристрастията.

 

Тва, че Бърни иска да лапа още и още...мен, както и милионите фенове не ни е еня. И без това прави достатъчно пари и цеди всяка една писта толкова много, че Нюрба, Австралия, Турция, Корея, Валенсия(ако не бъркам)...сигурно има и други - са на загуба. Нито продукта, който предлага вече е толкова интересен, нито е скоростен....нагазиха много на дълбоко в лайната само и само да спънат Ферари и Мкл.(изкуствено)

 

Чета едно интервю дето Рос Браун нямал доверие на бана на обдуханите дифузьори. Тоя сезон не е минал и един състезателен уикенд без да има наказани, без да има някакви доуточнение, а забраните са повече от позволените неща. Еми мерси, но никой освен арабетата не иска да плаща за тая боза, в която се превърна Ф1.

 

Имаше и много хубав анализ отностно ДРС(изкуственото изпреварване) - така го бяха нарекли. Пилотите от Ф1 са като на концерт на филхармонията с тия бутони по волана.

 

Да видим кога балона РБР ще се спука. Особено ако наистина не са спазвали ограничението за парите, тука Уитмарш и Монтедземоло действат в екип хахахаха

 

Има слух, че Хълк е подписал с Индиите...дано. Че считания за ГИГА талант Сутил не е направил нищо съществено.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Догодина Ф1 в Тексас, проекти за улично трасе в Манхатън... Тия тотално изтрещЕха! laughing.gif

Жителите не приемат много радушно идеята...и естествено пак парите са намесени. :)

Link to comment
Share on other sites

Догодина Ф1 в Тексас, проекти за улично трасе в Манхатън... Тия тотално изтрещЕха! laughing.gif

Да не би да очакваш, че дедо ти Бърни ще се води от мераците на такива като теб? На коя планета живееш? Ако се окаже, че има някаква далавера, може Ф1 да отиде и в джунглата на Амазонка. :lol:

Link to comment
Share on other sites

http://www.formula1.com/results/season/1991/

 

http://www.formula1.com/results/season/2001/

 

http://www.formula1.com/results/season/2011/

 

3-те линка не са случайни. Пуснете анкета в някой ГОЛЯМ сайт за Ф1 да видим феновете кои писти ще предпочетат.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...