DON_CHEFO Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Хамилтън ПАК не видял, че до него има болид. Принципно съм съгласен с него, че при 300 км в час огледалата вибрарат та да си еВе майката...ама при него е в 75% от стартовете до момента през сезона. Ако не друго мислих, че дори без 7-ма скорост в болида си може да се справи с Бътънчо, а то....цирк Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gal4enceto Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Честито на Фетел и най-вече на отбора. Защото според мен те му спечелиха титлата. Ама браво и на моето момче. Тази година наистина показа как се кара. Не на всяка цена, и въпреки това, си е най-добрият за мен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Само дето Ковалайнен трябва да е на мястото на Шерцингер....Бътънчо гОркия никога не е имал такива екстри :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Хахахахаха, яко. Бътън може да не е имал, но се представя добре последните сезони, въпреки мощните преебавки от страна на отбора си за сметка на циганина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Честито на Фетел и най-вече на отбора. Защото според мен те му спечелиха титлата. Ама браво и на моето момче. Тази година наистина показа как се кара. Не на всяка цена, и въпреки това, си е най-добрият за мен. Каква кола кара Марк Уебър? И в колко от стартовете потъваше с 10 места назад заради лоши стартове? Колко пол позишъни има Уебър и колко Фетел? Колко победи има Уебър и колко Фетел? Фетел е фаворитизарания пилот в РБР, това е ясно и на племената в централна Африка. Но да имаш 9 победи срещу нула на съотборника ти....дори Рубенс е взимал победи през 00-04та и 09-та . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gal4enceto Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Уебър не знам защо така се изложи този сезон. Хамчо също. Факт е, че в момента единствените, които могат да се опрат на Ред Бул са Макларъните. Не отричам, че Фетел може да кара. Но очаквах по-голяма интрига. Както винаги Бътчо се събуди по средата на сезона. Все си мисля, че Ред Бул си работиха здраво зад гърба на Фетел, не знам Марк какво са го правили, ама колата си е най-добрата за момента, така че (колкото и да не ми се искаше) си взеха каквото им беше нужно. Абе яд ме е, ама факт, че си имаме двукратен СШ на 24 г. Да му е честито. И все пак има доста пасти да изяде момчето, докато се докаже. Мноооооого пасти. Но докато е с тази кола май сезоните ще стават все по-скучни Искам си Бътчо СШ отново... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 (edited) Уебър не знам защо така се изложи този сезон. Хамчо също. Факт е, че в момента единствените, които могат да се опрат на Ред Бул са Макларъните. Не отричам, че Фетел може да кара. Но очаквах по-голяма интрига. Както винаги Бътчо се събуди по средата на сезона. Все си мисля, че Ред Бул си работиха здраво зад гърба на Фетел, не знам Марк какво са го правили, ама колата си е най-добрата за момента, така че (колкото и да не ми се искаше) си взеха каквото им беше нужно. Абе яд ме е, ама факт, че си имаме двукратен СШ на 24 г. Да му е честито. И все пак има доста пасти да изяде момчето, докато се докаже. Мноооооого пасти. Но докато е с тази кола май сезоните ще стават все по-скучни Искам си Бътчо СШ отново... Интересно....след 6-те си победи в шампионския сезон, камерите спряха да го показват. Не случайно го питаха: Иска ли да е СШ. Сезона свърши....кой ще е на мястото определено от Сена като "първия загубил" няма значка. 5 или 10...май бяха 5 милиона евро е разликата в парите от ТВ правата http://clubs1.bg/news/uitmarsh-vyarvame-v-lyuis-a-dzhensan-v-sravnenie-s-nego-oshte-ne-e-vzel-pobeda-20221 - пример за ненормален шеф на тим. Само Рони беше по-откачен да преебе Алонсо за сметка на Хамилтън през 07-ма :D. Благодарим ти РОНИ. Edited October 11, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Нямах възможност да гледам състезанието тази седмица... Което дефакто не е от особено значение... Честито на Себастиян отново! И пожелания догодина пак да е шампион. Отлична работа в екипа на Ред Бул. Отличен болид, отлични механици, отличен пилот. Комбинацията е перфектна. Всички заслужават поздравления. Догодина ако извадят читав КЕРС може и по-рано да са първи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 В последните състезания се забелязва, че Макларън са горе долу на нивото на Редбул, а в Япония, Ферари показаха много добро темпо, на което Стефчо не обърна голямо внимание, огорчен от победата на Макларън и титлата на Фетел, но си мисля, че ако няма големи промени в правилата за болидите, следващия сезон ще е много оспорван. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Алонсо може само да му се радват тази година червените. Направи отлични неща и се стара цял сезон. Естествено сам, защото Градинаря си гледа градината. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Ред Бул и Мерцедес заплашват да напуснат ФОТА 12.10.2011 , Калоян Петров; снимки: Ред Бул и Любомир Асенов | 0 коментара Ред Бул и Мерцедес заплашват да напуснат асоциацията на отборите във Формула 1 (ФОТА), ако споразумението за ограничаване на разходите остане в сила и за догодина при допълнително намаляване на средствата. В същото време Ферари и Макларън се готвят да предприемат действия срещу екипа от Милтън Кийнс, за който твърдят, че не спазва лимитирането на средствата. Планираната за уикенда на Гран при на Япония среща на асоциацията не се състоя и бе отложена за тази седмица. Шефовете на екипи и упълномощените представители на отделни отбори ще се съберат в Корея, за да обсъдят точно въпросите с тавана на бюджетите и какво ще се случва от догодина нататък. Ситуацията е напрегната, тъй като позициите се разминават наистина много, а отборите във Формула 1 не се славят като склонни на компромиси - особено най-големите сред тях. А предпоставки за конфликт има достатъчно. Говори се например, че Ферари и Макларън разполагат с доказателства от специално поръчана проверка за това, че Ред Бул още през 2010 г. са превишили много допустимите граници за изразходвани средства и не се съобразяват със споразумението и през настоящия сезон. - Те (Ред Бул - б.р.) продължават да имат сериозни подобрения за всеки старт, докато всички останали почти сме спрели всякакво развитие - твърди шефът на Скудерията Стефано Доменикали. За пример бе даден случаят с предното крило на Себастиан Фетел. Той строши компонента в петъчните свободни тренировки на Сузука и новото бе доставено от фабриката в Англия навреме за квалификацията в събота. Това безспорно не е евтина операция, дори от чисто логистична гледна точка. Според непотвърдена информация пък Ферари и Макларън са били готови да подадат контестации срещу RB7 в Япония, но победата на Дженсън Бътън и второто място на Фернандо Алонсо са осуетили първоначалния план. Мерцедес Гран при пък са поставени под сериозен натиск от концерна в Щутгарт, където все още не виждат реални резултати от инвестицията и купуването на отбор от Формула 1. Още при придобиването на тима в борда на директорите имаше недоволни от подобни действия във време на финансова криза и бе поставено условие за определени успехи. Рос Браун се опитва понастоящем чрез преструктуриране на техническия отдел да се справи със ситуацията и след Боб Бел (бивш технически шеф на Рено) нае Джеф Уилис (напуснал Испания Рейсинг) и Алдо Коста (който скоро си тръгна от Маранело). При подобно напрежение не е учудващо, че и в Бракли са за варианта средствата да не се ограничават, за да реализират все пак някакъв напредък. Винаги е имало бедни и богати във Ф1. Винаги е имало конфликт на интереси и Рон Денис/Уитмарш няма от утре да седнат да пият кафето си с ди Монтедземоло и да обсъждат сутрешната преса, но толкова панаири и глупости и нелепици се случиха във Ф1 през последните години, че просто няма на къде. В цирковете има по-малко номера и смях от колкото във Ф1. Тва не е спорта, който аз започнах да гледам, а аз съм сравнително малък. Какво остава за феновете по-големи от мен. Толкова промени на правилата има...дори в хода на сезона, че си еВало майката. Аман от глупости. Дано наистина стане някой грандиозен скандал и мокрите сънища на феновете за 12 обиколкова квалификация, гуми без лимит от към бройка и поне по-агресивни настройки на моторите за квала и махането на шибания прекъсвач на 18000/15000 оборота станат реалност. Хем няма да има нужда от глупости като КЕРС и ДРС. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Алонсо може само да му се радват тази година червените. Направи отлични неща и се стара цял сезон. Естествено сам, защото Градинаря си гледа градината. Според мен Фелипе се бъгна след онзи инцидент в Унгария през 2009. Съмнявам се отново да го видим на ниво. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Това са приказки на Стефчо. Няма абсолютно никакви реални причини да се бъгва. Това е много тъпо оравдание. Ако е получил уплах - да си ходи. Нито са му ударени ръцете, нито краката. Всичко останало са глупости. Кубица преживя 100 пъти по-страшна и ужасна катастрофа в Канада и след това само по-добър стана. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Не следя редовно темата, явно мнението ни съвпада. Също така не оправдавам Маса, а констатирам че се представя по зле след като онази пружина почти не му отнесе главата. И да, ако не може да се представя добре във Ферари, време е да си ходи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Аз лично не съм разбрал да има медицински оплаквания във връзка с мозъчната му дейност, както и с дейността на опорно-двигателния му апарат. Ако имаше такива, лекарите щяха да ги запишат и може би нямаше да го пускат да кара. Щом кара, значи е годен. Точка. Ако не е - да напусне. За мен нищо различно няма в него след удара. Абсолютно нищо. И преди беше градинар - и сега е градинар. В цялата работа е важно, че остана жив и здрав. Некадърник е бил винаги. Сега да не стане така, че да се радва, че го е ударила пружината, че да има как да го оправдават фанатиците с капаци. Самият той не е се е оплакал от нищо, свързано с нея. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Представянето на Маса преди инцидента: 2006 Massa 3 Schumacher 2 2007 Massa 4 Raikonen 1 2008 Massa 2 Raikonen 3 Да наричаш пилот от Ф1, който се представя(ше) почти на нивото на световните шампиони некадърник, не знам как да го коментирам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 (edited) Аз лично не съм разбрал да има медицински оплаквания във връзка с мозъчната му дейност, както и с дейността на опорно-двигателния му апарат. Ако имаше такива, лекарите щяха да ги запишат и може би нямаше да го пускат да кара. Щом кара, значи е годен. Точка. Ако не е - да напусне. За мен нищо различно няма в него след удара. Абсолютно нищо. И преди беше градинар - и сега е градинар. В цялата работа е важно, че остана жив и здрав. Некадърник е бил винаги. Сега да не стане така, че да се радва, че го е ударила пружината, че да има как да го оправдават фанатиците с капаци. Самият той не е се е оплакал от нищо, свързано с нея. Kubica performed well during the 2007 season, finishing consistently in point scoring positions. At the Canadian Grand Prix Kubica had a serious crash approaching the hairpin on lap 27, in which his car made contact with Jarno Trulli's Toyota, and hit a hump in the grass which lifted the car's nose into the air and left him unable to brake or steer. The car then hit the concrete retaining wall and rolled as it came back across the track, striking the opposite wall on the outside of the hairpin and coming to rest on its side.[9] The speed measured when his car clipped the barrier was 300.13 km/h (186.49 mph), at a 75-degree angle, subjecting Kubica to an average deceleration of 28 g. After data from the onboard accident data recorder had been analysed it was found that he had been subjected to a peak G-force of 75 G.[10] Under safety car conditions, Kubica was removed from the car and taken to the circuit's medical centre, where he was announced to be "stable", although no information regarding potential injuries was known at this time. Shortly afterwards, his manager Daniele Morelli said Kubica was conscious and talking.[11] It was initially reported that Kubica could have a broken leg.[12] However, Mario Theissen later confirmed that he was not seriously injured Английския никак не ти е слаб, няма смисъл да болдвам нещата, които правят СЕРИОЗНАТА разлика между двете катастрофи. И сам помниш кога и как се върна Кубица след Канада и колко пъти вкарваха Фелипе в изкуствена кома или както там е термина, за да го оправят. Фелипе Маса НЕ е същия пилот. По повод на тая пружина даваха разни тестове на каските....включително и стрелба с пистолет от упор. И въпреки всичко видя за какво иде реч. Добре, че беше тая пружина, та това финладско леке да си тръгне като победител над....Фисикела, а не като натирен и победен. Бай дъ Вей - какво значи съкращението excl. срещу отбора му във WRC ахаххахахахаах Представянето на Маса преди инцидента: 2006 Massa 3 Schumacher 2 2007 Massa 4 Raikonen 1 2008 Massa 2 Raikonen 3 Да наричаш пилот от Ф1, който се представя(ше) почти на нивото на световните шампиони некадърник, не знам как да го коментирам. И беше пред сладоледения уникум преди катастрофата. Edited October 14, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 С радиоточки е излишно да се водят разговори - доказано е с годините. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 То затова и няма смисъл да се спори с тебе, щото си малко кон с капаци. Не гледаш реалните резултати на Маса, не му следеше представянето преди инцидента. Нарочи го, че е некадърник и това е. Момчето можеше и световен шампион да стане, ако не беше онова педерастче Нелсиньо Пикет в Сингапур, ама както кажеш. Преди инцидента показваше непрекъснат прогрес. След инцидента не е същия пилот и никога няма да се върне на предишното си ниво. Личи си, че го е страх и не кара на 100%, както караше преди, за разлика от финландския слакър, дето стана шампион на негов гръб и след това реши, че вече няма нужда да се напъва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 (edited) Kubica performed well during the 2007 season, finishing consistently in point scoring positions. At the Canadian Grand Prix Kubica had a serious crash approaching the hairpin on lap 27, in which his car made contact with Jarno Trulli's Toyota, and hit a hump in the grass which lifted the car's nose into the air and left him unable to brake or steer. The car then hit the concrete retaining wall and rolled as it came back across the track, striking the opposite wall on the outside of the hairpin and coming to rest on its side.[9] The speed measured when his car clipped the barrier was 300.13 km/h (186.49 mph), at a 75-degree angle, subjecting Kubica to an average deceleration of 28 g. After data from the onboard accident data recorder had been analysed it was found that he had been subjected to a peak G-force of 75 G.[10] Under safety car conditions, Kubica was removed from the car and taken to the circuit's medical centre, where he was announced to be "stable", although no information regarding potential injuries was known at this time. Shortly afterwards, his manager Daniele Morelli said Kubica was conscious and talking.[11] It was initially reported that Kubica could have a broken leg.[12] However, Mario Theissen later confirmed that he was not seriously injured Английския никак не ти е слаб, няма смисъл да болдвам нещата, които правят СЕРИОЗНАТА разлика между двете катастрофи. Май ще трябва. Катастрофата изглеждаше повече от зловеща, но дето се казва човека си тръгна на крака, а Фелипе пропусна 1/3-та от сезона. A помниш ли тази на Алън Макниш, а тази на тест пилота на Заубер от преди 10 години? И двете изглеждат в ПЪТИ по-лоши от тази на бразилеца. Макниш само се хвана за главата и това беше, а болида малко летя след 130Р Edited October 14, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 за разлика от финландския слакър, дето стана шампион на негов гръб и след това реши, че вече няма нужда да се напъва. Безсрамно е да се говорят подобни "неща", но пък е типично за нЕкои хора. Както казах, няма да си повтарям приказките от последните 4 години. То добре се вижда от всички какво се случва. Стефчо, аз говоря за мащаб на катастрофата, не за последствия от нея. Който се плаши от мечки - да не ходи в гората. Вярно е, че Маса пострада тежко, но дефакто катастрофа нямаше - един вид Кубица след ония салта с над 250 трябваше да е уплашен навеки. Също така е вярно, че НЯМА информация да има проблеми, т.е. - здрав е, минава медицинските тестове и кара. Точка по тоя въпрос. Ако ще ми го изкарваш инвалид, съвсем смешно ще стане. Нищо му няма ФИЗИЧЕСКИ. Оттам нататък няма какво да се коментира - аз лично не виждам да се плаши от нищо, същия градинар си е, какъвто си беше и преди и такъв ще си остане. Както казах и тогава - да е жив и здрав и важното е, че се оправи. Другото няма значение. Преди всичко е важен живота на пилота, останалото са подробности. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Първо място за Хамилтън При нормално състезание, утре победата е постижима Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nassko Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Най-после някой да прекъсне серията на РедБул и този някой да е Хамилтън.Браво Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Най-после някой да прекъсне серията на РедБул и този някой да е Хамилтън.Браво Дали им прекъснаха серията или просто РБ не си дават толкова зор, след като спечелиха титлата? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 РБР отдавна мислят за сезон 2012 . С такава преднина им трябваше само завършване в зоната на точките и то от средата на сезона още. Мкл си мислят, че могат да изкопчат конструкторската, но дали ще я загубят с 1 или със 100 точки...няма значение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.