jozo Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 Що ли си мисля, че ако Фетел не е първи утре пак ще има "технически проблем". Хамилтън тръгва добре ама на тая прашна Унгария да видим, няма да е чудо ако отвее Фетел на старта. Иначе днес подготвихме пиячка за утре Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Дъжд, момци, дъжд! Ще има якшан! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 (edited) Цингото май няма да го накажат :/ edit: а, наказаха го Edited July 31, 2011 by Stenli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Маса отново изпреварваше цяло състезание и отново е някъде отзад... Т'ва нещо .. Тря'а да имаш дарба да си толкова слаб. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Сивите гълъби са много силни, мразя този факт! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Залагам 1 бира, че утре след финиша градинаря ще е по напред от детето чудо Трябва да се цитира . Хамилтън дано да го накажат с нещо по сериозно заради обръщането в трафика. Нямам думи как решиха да приберат колата през изхода на бокса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Шшшшшшшшшшшшшшшшшшшшт, има бира да дава Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 Браво на Бътън хубаво състезание направи, на каръка в последните 2 състезания време беше да има късмет Сивите гълъби са много силни, мразя този факт! Така си е поне за сега, не се знае още. Мангала няма да отнесе по-голямо наказание. И баба ми видя, че не го наказват щото е черен..... Ама и оправданието. Фетелчо показа, че не е чак толкова добър щом и Бътън успя да го мине и то на пистата ама съм сигурен, че пак има технически проблем та за това...Както казах имам много още да яде пасти докато стане голям пилот. За сега има само кола и талант. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 (edited) Мамичката му мръсна...кво е тва кирливо лято в Европа бре...да се използват най-готините гуми за Ф150-то и да е студено като да си еВе майката. Като може би 2, 3 обиколки по-къс последен стинт трябваше да изкара Алонсо със супер меките. Бързо им свърши живота. Той и Хамилтън бяха по-бавни с тия гуми от колкото Бътън и Фетел с меките...странна работа. Някой още да смята, че ФИА подкрепя Ферари. Върнаха обдухването и Мкл от 9-та дупка - 2 победи. Най-добрия възможен сценарий се развива за Фетел. Различни победители, а той на подиума. Edited July 31, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Фетелчо показа, че не е чак толкова добър щом и Бътън успя да го мине и то на пистата ама съм сигурен, че пак има технически проблем та за това...Както казах имам много още да яде пасти докато стане голям пилот. За сега има само кола и талант. С кое точно показа, че не е толкова добър? Бътън беше с видимо по - бърза кола. След като се отдели никой от пилотите не успя да го доближи. Как искаш да го изпревари след като не може да го доближи. За сметка на това си направи едно отлично състезание и взе изключително ценни точки. Най-добрия възможен сценарий се развива за Фетел. Различни победители, а той на подиума. Вика му се постояннство на това . Доста решителна крачка към титлата направи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Ще черпя никви кахъри Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 (edited) С кое точно показа, че не е толкова добър? Бътън беше с видимо по - бърза кола. След като се отдели никой от пилотите не успя да го доближи. Как искаш да го изпревари след като не може да го доближи. За сметка на това си направи едно отлично състезание и взе изключително ценни точки. Вика му се постояннство на това . Доста решителна крачка към титлата направи. Постоянство викаш....а това, че РАЗЛИЧНИ пилоти взимат повече точки от него, а не САМО един и същ как се нарича? Както каза Евил-смит...Ферари и Мкл в момента разпечатват пилотската титла на Фетел с тая борба дето я започнаха....но по-добре да е малкото зло Не ми се връща назад да ВИ цитирам всички какви ги плещихте в началото на сезона, а сега с две излизания от пистата за поне 9 секунди(лични грешки) и 1 стоп повече Алонсо е на 19 секунди от победителя. Edited July 31, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 'По-тъмния' не пропусна да се разпише със супер простотия, а именно да кара в насрещното в състезание от Ф1. Трябваше да му покажат черен флаг, но щеше да каже, че му отправят расистки нападки, та ги достраша. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Стефчо, един мой боен другар се интересува относно точни цифри при поведението на двигателя на над 1000м надморска височина. Ти беше обяснявал нещо по въпроса помня - колко коня губят или нещо такова бензините? Забравил съм вече. Я припомни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 (edited) 8 до 10 % губят мощност заради разредения въздух(на всеки 1000 метра) Имаше един тест на две Скалиетита в Тибет ли беше...не помня...ама беше на около 4000 и от горе метра надморско равнище и казаха, че двигателя се представил много добре. Ако те тормози Галаксито - аз ще го взема. Ще мия чинии 1 месец :D Edited August 4, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Особено чувствителни към промени в надморската височина са моторите с принудително пълнене А Ферари да не ги даваме за пример, че Мидекс трябва да е гледал едно от СуперСпийдър-ските филмчета, къдео "замериха" мощността на едно 360 и 360 Скудерия и бяха плачевни нещата. Същото и на теглилката. Въпреки, че днес изплува едно рекламно клипче за сглабянето на мАторя на 458 Италия http://www.autoblog.com/2011/08/03/how-to-build-a-ferrari-458-italia-engine/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Стефче, беше казал некви цифри тогава си спомням - от типа колко точно коня губи бензиновия на 1000 или 1500 метра... Не мога точо да се сетя, отдавна беше... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 (edited) Стефче, беше казал некви цифри тогава си спомням - от типа колко точно коня губи бензиновия на 1000 или 1500 метра... Не мога точо да се сетя, отдавна беше... Не си спомням...но има силна вероятност да не съм бил аз. Или ако съм бил...съм набарал някаква статистика. Върти ми се в главата, че за Формула 1 е трябвало да става дума, понеже Интерлагос е на 800 метра надморска височина и почти всеки път Тенчев казваше, че двигателите губят към 8% от мощността си. Особено чувствителни към промени в надморската височина са моторите с принудително пълнене А Ферари да не ги даваме за пример, че Мидекс трябва да е гледал едно от СуперСпийдър-ските филмчета, къдео "замериха" мощността на едно 360 и 360 Скудерия и бяха плачевни нещата. Същото и на теглилката. Въпреки, че днес изплува едно рекламно клипче за сглабянето на мАторя на 458 Италия http://www.autoblog.com/2011/08/03/how-to-build-a-ferrari-458-italia-engine/ намери теста...ако искаш де. Edited August 4, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 (edited) Рали Дакар губят почти 60 до 80 к.с. порати принудителното пълнене, когато ралито е в Аржентина. По спомен от Юроспорт. Колко коня са там автомобилите... 400 - дизел. ВРЦ 300 к.с. 2л турбо, губи над 50к.с. поради малкия обем и големите налягания на турбините, пак по Юроспорт твърдения за Аржентина, че дори до 220-230 к.с. можела да падне мощноста. Но тия обзори съм ги гледал в малките часове на нощта - дали правилно съм запомнил знае ли човек? >>>>>>>>>>>>>>>>> 3% for every 1,000 ft of altitude http://www.speedtv.com/forums/viewthread/210002/ http://www.twowheelblogs.com/how-altitude-affects-power-output Altitude Feet Meters % FTP 0 0 100% 1000 300 99% 2000 610 98% 3000 910 96% 4000 1220 95% 5000 1520 93% 6000 1830 92% 7000 2130 90% 8000 2440 88% 9000 2740 86% 10,000 3050 83% 11,000 3350 81% 12,000 3660 78% 13,000 3960 75% 14,000 4270 72% http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=119089 At around 2000 metre's (6500feet) a naturally aspirated engine should experience a powerloss of close to 20%. So your 300bhp car should find itself with around 240bhp. Edited August 4, 2011 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Айде гледай Чефо > http://www.youtube.com/watch?v=OAfb7IahfQg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 (edited) Начи правилно съм запомнил по 1% на всеки 100 метра...и отивам да спя, че пак ранен самолет на работата ще има (from Ferrari Press Release) A request has been made to Guinness World Records to register the record-breaking achievement of two Ferrari 612 Scaglietti which are currently participating in the Tour of China. This marks the first time that a standard, road-registered 540hp two-wheel drive production car has achieved an altitude of 5,231 metres � across the Tanggulashan mountain pass, on the border between the Autonomous Region of Tibet and China. The cars, driven by international journalists, reached the mountain pass easily. Despite the reduced oxygen levels available at such a high altitude, and the lower quality of fuel available in the area, the Ferrari�s 5.7-litre V12 engine, performed effortlessly without any necessary modifications. Edited August 4, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Интересно дали важи по същия начин и за по-маломощните коли като моята например....щото съм се катерил доста нависоко и би трябвало 15-20 коня да са избегали да зобят по ливадите, но не го усетих, а карах дори на климатик. Сигурно щото нямам турбо или пък боровете компенсират разредения въздух като пускат озон. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Интересно дали важи по същия начин и за по-маломощните коли като моята например....щото съм се катерил доста нависоко и би трябвало 15-20 коня да са избегали да зобят по ливадите, но не го усетих, а карах дори на климатик. Сигурно щото нямам турбо или пък боровете компенсират разредения въздух като пускат озон. И в твойта кола двигателя е с вътрешно горене :D, така че това нещо си важи Или си карал на над 4000 оборота и си я държал в някой от пиковете на кривата на момента или мощността :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Кими е станал незаслужено шампион, според Вилньов11.08.2011 , Виолета Владимирова, Снимка: Ферари | 0 коментара Кими Райконен Изказване на Жак Вилньов, че Кими Райконен е станел незаслужено световен шампион през 2007 г. стана повод за поредната доза коментари сред феновете относно развоя на шампионата преди няколко години. Тия думи казани от Жакуес...просто вече рева от смях. http://www.formula1.com/results/driver/1999/5.html Как ме е яд, че на Херес, Шумахер не му даде път към къра Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Оуууу кеййййййй.... вече е време и другите ГОЛЕМИ да се изкажат Деймън "Шампиона" Хил и Ървайн. Очакваме включвания. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.