Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Шшш, бруталията става пълна. Да се твърди за СШ, че е некадърен, че не може да изпреварва... злоба съизмерима само с тази срещу Шумахер май се вихри. И какво бил направил "осрал"? С 4то място. Със сезон с 6 1ви места, 3 2ри места и 1 четвърто. Че има спад във формата - дали е психологически, физически не издържа и т.н. не знаем - факт. Ама я да не скачаме така на глупости.

 

РедБул за какъв проблем да обелят дума? За проблем със интеграцията на с-мите от Инфинити/Лада/Рено ? Или да си клепат сами пилота и да го товарят още с напрежение, че не е във форма?! Кое би им препоръчал.

 

А тия изказвания на Хамилтън какво можел, не можел да си обясни, как бил или не бил наваксвал, какво и къде ще гледа повторения само показва, че той е недобре с психиката и говори на ишлеме. Или има шизофрения - не искам да се заяждам ама - той говори в рамките на 2 дни АБСОЛЮТНО противоположни неща за състоянието на отбора, възможностите си и т.н.

 

Хайфелд е време да го сменят и ограничат щетите. Чандок е непонятно и той какво прави на грида освен да пречи.

 

Витали да се стяга, че май само аз и Раптора му се радваме и скоро може Путин да го отзове.

 

____________________________

 

Чефо ако си мислиш, че 2 толкова хаотични (като условия) състезания значат, че Бул са аут и пътя ви е изчистен към това да парадирате като папагали пред медиите е голямо изхвърляне според мен. Дори самият Алонсо каза,че ако МакЛарън не запазят форма и не продължат да вземат точки от Бул шансове нямате.

А Бул не спряли да развиват, нито са почнали само за следващия сезон да работят. Отговор ще има, не се съмнявай. И ако е дори на 1/3 от нивото , което демонстрираха в началото на сезона, то шампионата бързо, бързо може да приключи що се отнася до титлите. Въпроса е кога ще има съществен пакет за тях представен.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Виж какво казват за задните спирачки на Фетел. Ако не беше глупостта в бокса на Ферари щеше да има изпреварване на връбница. А ти Жоре май си позабравил последните 6, 7 обиколки на същата писта преди 4 години с герои Алонсо и Фелипе. Ако случайно вземедаш да прочетеш, Маса изпревари Розберг(колата с максимална скорост на правата) БЕЗ да ползва ДРС защото изпреварването стана на старт-финала. За нищо не съжалявам освен за ниските температури на асфалта. :( :(. Въпреки това - скоростта е на лице(което е най-важното).

 

 

 

Отговор: Защото кара за тъп отбор :D, на който му намериха цаката :D

 

Той сам може да променя баланса и той си е прегрял спирачките. Чу по радиото, че всичко е наред и взе да кара със стария баланс

 

Коста, ни най-малко твърдя, че Фетел е некадърен. Просто го прехвалват, даже при рекордите на Шумахер го вкараха. Не 1 и 2-ма така в началото на кариерата са ги величали като шампиони и после са 9-та дупка на кавала. Има още много време да се докаже, да не казвам, че по-нагоре съм написал нещо за качествата му ама няма кой да чете. Това ще стане с годините и като е с по-слаба кола ще покаже какво може. С най-добрата и Вилньов може пък и Бътън да са СШ.

 

Само заблуден фен на Фетел не може да види, че като е назад се осира и там може само да се смеем относно суперлативите по негов адрес.

 

П.П. Хайде сега на РедБул Рено им виновни. То когато търсят проблем другаде, вечно ще се намери.

 

П.П. 2 Само някоя катастрофа или друго може да обърка титлата тая година. Колкото и да се пънат и Хамилтън и Алонсо вече е много късно с тая точкова система. Теоретичен шанс имат, но реалният да бие един от двамата е мизерен.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Шшш, бруталията става пълна. Да се твърди за СШ, че е некадърен, че не може да изпреварва... злоба съизмерима само с тази срещу Шумахер май се вихри. И какво бил направил "осрал"? С 4то място. Със сезон с 6 1ви места, 3 2ри места и 1 четвърто. Че има спад във формата - дали е психологически, физически не издържа и т.н. не знаем - факт. Ама я да не скачаме така на глупости.

 

РедБул за какъв проблем да обелят дума? За проблем със интеграцията на с-мите от Инфинити/Лада/Рено ? Или да си клепат сами пилота и да го товарят още с напрежение, че не е във форма?! Кое би им препоръчал.

 

А тия изказвания на Хамилтън какво можел, не можел да си обясни, как бил или не бил наваксвал, какво и къде ще гледа повторения само показва, че той е недобре с психиката и говори на ишлеме. Или има шизофрения - не искам да се заяждам ама - той говори в рамките на 2 дни АБСОЛЮТНО противоположни неща за състоянието на отбора, възможностите си и т.н.

 

Хайфелд е време да го сменят и ограничат щетите. Чандок е непонятно и той какво прави на грида освен да пречи.

 

Витали да се стяга, че май само аз и Раптора му се радваме и скоро може Путин да го отзове.

 

____________________________

 

Чефо ако си мислиш, че 2 толкова хаотични (като условия) състезания значат, че Бул са аут и пътя ви е изчистен към това да парадирате като папагали пред медиите е голямо изхвърляне според мен. Дори самият Алонсо каза,че ако МакЛарън не запазят форма и не продължат да вземат точки от Бул шансове нямате.

А Бул не спряли да развиват, нито са почнали само за следващия сезон да работят. Отговор ще има, не се съмнявай. И ако е дори на 1/3 от нивото , което демонстрираха в началото на сезона, то шампионата бързо, бързо може да приключи що се отнася до титлите. Въпроса е кога ще има съществен пакет за тях представен.

 

Какво се случи ОТ МОНАКО на сам. Припомням. Ферари казаха, че са объркали калибрацията във въздушния тунел при преминаването от 50 към 60%тен модел. Започнаха сезона ужасяващо, НО...в квалификацията. Състезателното темпо си беше на лице и всяка писта то се подобряваше. Дойде Монако, Канада, Валенсия, Англия и Нюрбургринг. На всяка една от тия писти победител можеше да е Алонсо, Фетел или Уебър. Само ми кажи, че греша(моля те). Е не се случи баш така, но е факт, че след катаклизмите с обдуханите дифузьори И Мкл И Ферари знаят много повече за работата на РБР с двигателя Рено....и къде най-много да влагат усилия. Тия усилия само слепец няма да види, че са дали резултат. И докато влизания в точките на Фетел ще са му достатъчни за титлата(ако Уебър, Хамилтън и Алонсо си крадат точки един от друг) то....колко точки взе Бътън последните два старта? И ти сигурен ли си, че Фетел не е застрахован от такава съдба(или който и да е пилот на грида)?

 

Той сам може да променя баланса и той си е прегрял спирачките. Чу по радиото, че всичко е наред и взе да кара със стария баланс

 

Коста, ни най-малко твърдя, че Фетел е некадърен. Просто го прехвалват, даже при рекордите на Шумахер го вкараха. Не 1 и 2-ма така в началото на кариерата са ги величали като шампиони и после са 9-та дупка на кавала. Има още много време да се докаже, да не казвам, че по-нагоре съм написал нещо за качествата му ама няма кой да чете. Това ще стане с годините и като е с по-слаба кола ще покаже какво може. С най-добрата и Вилньов може пък и Бътън да са СШ.

 

Само заблуден фен на Фетел не може да види, че като е назад се осира и там може само да се смеем относно суперлативите по негов адрес.

 

П.П. Хайде сега на РедБул Рено им виновни. То когато търсят проблем другаде, вечно ще се намери.

 

П.П. 2 Само някоя катастрофа или друго може да обърка титлата тая година. Колкото и да се пънат и Хамилтън и Алонсо вече е много късно с тая точкова система. Теоретичен шанс имат, но реалният да бие един от двамата е мизерен.

 

И теб ще те питам. Колко точки взе Луис в Монако и в Канада? А Бътън в Англия и Германия? Катастрофите са част от спорта. Сузука 06-та направи Алонсо с две титли. ;)

 

Ся се сетих. Уж студена писта, уж обдухани дифуьори, а Алонсо е И пред двата Ред була. Още ми е напонятно защо Ферари не си използваха коза и подписаха това споразумение, но явно те си знаят.......

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

А много ми е интересно как 2 пъти РедБул и думичка не обелват за проблем с колата, но ти обаче през ТВ-то го видя Видене. Стига го оправдава, има още много пасти да яде. За това казах, че го прехвалваш, щото издъни ли се колата била развалена. Да бе да...Сигурно като се хлъзна и мина през тревата и там колата беше развалена, пък и тая на Шумахер.Ся съм сигурен, че ако се осере и в Унгария и тогава ама точно баш неговата кола ще е развалена.

 

 

Пишеш откровени глупости и няма да ти отговарям. Вземи се стегни малко и гледай и слушай внимателно като се излъчва Ф1.

 

 

Link to comment
Share on other sites

И теб ще те питам. Колко точки взе Луис в Монако и в Канада? А Бътън в Англия и Германия? Катастрофите са част от спорта. Сузука 06-та направи Алонсо с две титли. ;)

 

Ся се сетих. Уж студена писта, уж обдухани дифуьори, а Алонсо е И пред двата Ред була. Още ми е напонятно защо Ферари не си използваха коза и подписаха това споразумение, но явно те си знаят.......

 

Малко ;) Незнам каква връзка има това, Фетел е доста стабилен с точките и няма отпадане. Даже си мисля, че дори и да не кара до края пак няма да могат да победят ако стане тая катастрофа, която толкова е желаеш. Просто друг няма реален шанс няма какво да се лъжем

 

Италия 06-та даде шанс на Шумахер изобщо да си мисли за титла ;) Танто за танто, Сузука няма какво да ми е изтъкваш, ред беше на Шумахер да гръмне вече мотор.

Link to comment
Share on other sites

Малко ;) Незнам каква връзка има това, Фетел е доста стабилен с точките и няма отпадане. Даже си мисля, че дори и да не кара до края пак няма да могат да победят ако стане тая катастрофа, която толкова е желаеш. Просто друг няма реален шанс няма какво да се лъжем

 

Италия 06-та даде шанс на Шумахер изобщо да си мисли за титла ;) Танто за танто, Сузука няма какво да ми е изтъкваш, ред беше на Шумахер да гръмне вече мотор.

 

Както е стабилен...така се завъртя на поледното състезание и добре, че там няма пЕсък.......

 

Франция 2000-та. Тогава за последно Шумахер беше гърмял мотор. После всички знаем какво сътвори в Бразилия.

 

Шумахер стопи 26 точки ли бяха при положение, че разликата между първо и второ място беше само 2 точици. А тогава Фисикела дори не можеше да си помисли да открадне точки от Алонсо...преди няколко страници го паказах защо.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Един човек да признае нещо на пилот, дори да не му е фен.

 

Има и втори, Галче...но избягва да пише в тази тема точно заради страстите, които постоянно се разгарят срещу тоя и оня пилот. ;)

 

 

Едит: Ааа, да...тоя вторият не пише и заради друго - защото четейки препоръките и упреците към пилотите на някои от пишещите тук...има чувството, че всеки ден го започват с няколко обиколки на домашната си писта, а задължително веднъж седмично си правят по едно тестово състезание. И след като те са напълно наясно какво точно се случва в едно цяло състезание, когато седнеш в кокпита, какви сили и ограничения действат от страна на колата във всеки завой и права, на сухо и мокро...има ли смисъл да пише изобщо...:ph34r:

Edited by Midex
Link to comment
Share on other sites

Вчера се натъкнах на една новина разказана от проф. Уоткинс(първия човек разбрал, че Сена няма да го бъде, 17 минути след катастрофата.) По принцип тая новина я беше постнал един фанатизиран фен на Сена. И като казвам фанатизиран разбирайте притежаване на ВСИЧКИ, АБСОЛЮТНО всички състезания и клипове, до които човек може да се докопа в днешно време + ВСИЧКИ изпизали новини за цялата му кариера и след това + различни артикули в това число и реплика на каската му от....последното състезание.

 

 

В 14:35 ч, 17 минути след аварията медиците вкарват бразилеца в хеликоптера. В същата минута на проф. Сид Уоткинс звъни Мартин Уитъкър, ръководител на пресслужбата на ФИА, който е заедно с Бърни Екълстоун и брата на Сена Леонардо да Силва. Уитъкър прошепва скръбната новина на Бърни. Този оставя нахапаната ябълка и се обръща към Леонардо: "Съжалявам, но ще го обявим след състезанието".

 

Пилотите не знаят какво става с Аертон, никой не им казва нищо. Получават строго нареждане да не спират, да продължат състезанието. Само един не се подчинява. "Майната ви!", каза Герхард Бергер и спря

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

-Ти си работил с Михаел, с Кими и Фернадо. Това се много различни шампиони, така ли е?

-Да, така е. Михаел имаше, бих казал, природен талант, беше постоянен и аналитичен. Фернандо, длъжен съм да кажа, е много добре подготвен технически за всички обстоятелства на пистата - за сухо време, за дъжд, той е много силен ментално, едновременно е аналитичен и интуитивен. Кими... (прави пауза и дълго обмисля какво да каже) Кими е най-добрият при определено стечение на обстоятелствата, и само при тях, и определено е много интуитивен.

 

-

Какви са ти отношенията с другия пилот и неговия инженер (Маса и Роб Смедли). Криете ли информация? Все пак, в определена степен се съзтезавате и с тях?

 

-Не, ние споделяме всичката информация. Между нас има добри отношения, защото разбираме, че интересите на отбора и резултатите са много по-важни от личния успех. Цялата важна инфрормация, която се отнася до подобрението на колата, трябва да се дели. Единственото, което може да оставиш за себе си е личния ти опит, и наистина – нищо повече от това.

 

Интервю на Андреа Стела - рейс инженера на Алонсо

Link to comment
Share on other sites

След днешните тренировки, започвам да си мисля, че Ред Бул губят все повече идеалната форма, която имаха. Ферари и Макларън набират скорост и май ще става все по-интересно и напрегнато до края на сезона.

Link to comment
Share on other sites

След днешните тренировки, започвам да си мисля, че Ред Бул губят все повече идеалната форма, която имаха. Ферари и Макларън набират скорост и май ще става все по-интересно и напрегнато до края на сезона.

Долавям нотка на Очудване чак?

:blush:

 

Все пак това са само тренировки, но ако и тук на ниските температури РБР бъдат победени....Мкл и Ферари могат само да съжаляват, че ги изпуснаха в началото.

Link to comment
Share on other sites

Долавям нотка на Очудване чак?

:blush:

 

Все пак това са само тренировки, но ако и тук на ниските температури РБР бъдат победени....Мкл и Ферари могат само да съжаляват, че ги изпуснаха в началото.

Никакво учудване не е. Ред Бул имат много добра кола, с която печелиха и изведнъж преките им конкуренти ги изпревариха. По-скоро си мисля, че имат някакъв проблем или са решили като Макларън минала седмица да се оплакват колко им е зле болидът и да изненадат всички, отколко Макларън и Ферари да прогресират толкова скоростно. Прави ми и впечатление, че както Макларън бяха зад Ферари изведнъж се озоваха пред тях. Както и да е ще видим утре и в неделя какво ще стане.

Link to comment
Share on other sites

Никакво учудване не е. Ред Бул имат много добра кола, с която печелиха и изведнъж преките им конкуренти ги изпревариха. По-скоро си мисля, че имат някакъв проблем или са решили като Макларън минала седмица да се оплакват колко им е зле болидът и да изненадат всички, отколко Макларън и Ферари да прогресират толкова скоростно. Прави ми и впечатление, че както Макларън бяха зад Ферари изведнъж се озоваха пред тях. Както и да е ще видим утре и в неделя какво ще стане.

При едни високи температури нещата могат да се обърнат. Също така много зависи как се държи болида с един сумист гориво на борда. Така че.....ситуацията е с много неизвестни, но със сигурност РБР не са НЕпобедими.

Link to comment
Share on other sites

Никакво учудване не е. Ред Бул имат много добра кола, с която печелиха и изведнъж преките им конкуренти ги изпревариха. По-скоро си мисля, че имат някакъв проблем или са решили като Макларън минала седмица да се оплакват колко им е зле болидът и да изненадат всички, отколко Макларън и Ферари да прогресират толкова скоростно. Прави ми и впечатление, че както Макларън бяха зад Ферари изведнъж се озоваха пред тях. Както и да е ще видим утре и в неделя какво ще стане.

 

Или може би зрителския интерес взе че понамаля, та да се посъживи малко публиката...

Link to comment
Share on other sites

Или може би зрителския интерес взе че понамаля, та да се посъживи малко публиката...

Еми Турция вече даде фира за 2012. Не беше лоша пистата, но в кофти чалмарска страна се намира. Кофти народ с тъпи......да не продължавам. Ако беше в България и със старата такса(13 млн долара) нямаше да има проблем щото феновете тука са МНОГО.

Link to comment
Share on other sites

Еми Турция вече даде фира за 2012. Не беше лоша пистата, но в кофти чалмарска страна се намира. Кофти народ с тъпи......да не продължавам. Ако беше в България и със старата такса(13 млн долара) нямаше да има проблем щото феновете тука са МНОГО.

 

Те феновете са много ама ти гарантирам, че повечето ще са някъде по дърветата или хълмовете , а пистата ще е празна. И не са феновете дето гарантират просперитета на една писта. Трябва да е заета целогодишно пистата, а не като мангалите само за един старт на Ф1.

Link to comment
Share on other sites

Те феновете са много ама ти гарантирам, че повечето ще са някъде по дърветата или хълмовете , а пистата ще е празна. И не са феновете дето гарантират просперитета на една писта. Трябва да е заета целогодишно пистата, а не като мангалите само за един старт на Ф1.

 

Специално за турската писта е така. Пристрастен съм, но тия ******** не заслужават такова съоръжение.

 

И сега нещо, което ви пя радиото и за което му се смяхте:

 

Ред Бул нарушиха правилата за работа на механиците

 

Служители на тима цяла нощ оправят настройките на двата болида

Ред Бул наруши новите правила ограничаващи работата на механиците по колите в петък вечерта преди третата тренировка и квалификацията. След неубедителното представяне на отбора във вчерашните две тренировки, тимът от Милтън Кийнс се втурна да търси причините за посредствените изяви и да ги отстрани. За да има възможност да даде на Фетел и Уебър най-доброто, което може да предложи, тимът умишлено реши да пренебрегне забраната за работа между 2:00 и 8:00 сутринта.

 

Въпреки това, в правилата не се предвижда наказание за Ред Бул, тъй като отборите имат право на четири изключения през сезона, а тимът от Милтън Кийнс за първи път кара своите служители да работят през нощта този сезон. Въпреки това, изключенията са предвидени за спешни ремонти в случай на тежки инциденти. Ред Бул използваха своето за да търсят подобрения по болида си, което само потвърждава съмненията, че в Унгария, отборът е по-слаб от Макларън и Ферари.

 

Ако САМО Ферари ИЛИ САМО Мкл. Дърпат точките - може би имат някакъв шанс, но те ще си ги крадат(което е нормално). И РБР има голяма вероятност да спечелят със 6-те победи на Фетел(които пък може да си останат само 6) :). Мислих още преди два старта да сложа една Каменица по тоя въпрос :D

 

Toва естествено е преди да съм гледал трета тренировка и квала. Може да си сменя професията и да стана врачка :D :D :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Утре в 5 с коментари, на тоя етап с тия пародии на квалификации до никъде нема стигнем...

 

Залагам 1 бира, че утре след финиша градинаря ще е по напред от детето чудо :)

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

Залагам 6 бири, че утре Градинаря няма да е пред когото и да било, камо ли Фетел, освен ако няма технически проблем.laughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Ние винаги се черпиме laughing.gif

 

Утре изключване технически проблеми по колите - доволен? И на Градинаря и на Фетел. Яд ме е за Лимонсио днес. И пак Циганина отпред на грида angry1.gif

Link to comment
Share on other sites

Тц, те техническите проблеми са част от състезанието, то ако Ферари нямаха технически проблем в аеротунела си, сега standing'а щеше да е много различен. Аз мисля, да не изключваме нищо, то може да има и състезателни инциденти, който да искарат единия или другия или технически проблем, каквото за единия такова и за другия, мисля, че е достатъчно честно :)..

То верно, и да паднем и да биеm все си пием ;D

Link to comment
Share on other sites

Румене, некадърността на някого по време на разработка не е технически проблем в смисъла, който аз имам предвид. Технически проблем е спукана гума, липса на спирачки, неработещ КЕРС, дори и засран бокс примерно. За това говоря.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...