Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Спора още мин. седмица приключи. А аз плахо прогнозирам, че при тоя вариант V6 bi-turbo Нисан ще дадат мнооого жега на др. доставчици като си покажат агрегата. Факт в момента, че те правят най-добрата V6 турбо конфигурация в света - да, МакЛарън да траят с новия си модел (v8 bi-turbo), v6 в Годзила е по-добра.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

За удара на Шумахер, Японеца отвори прекалено много завоя и Шумахер тръгна да го изпреварва, в тоя момент Кобаяши се върна на завоя и затвори Мишо. За мен си беше чисто състезателен инцидент и не трябваше да има наказания.

Link to comment
Share on other sites

Впрочем, аквлапланинг няма (защото пистата в този сектор е прекалено суха), но Шумахер не блокира гумите нито за миг.

 

Аз съм почти сигурен, че в мига преди удара колелата блокираха. Затова е добре да видим свестен риплей по въпроса.

 

Относно аквапланинга не се излагай, моля те - ти поне си сериозен човек.

 

Не аз съм тоя дето квото и да стане да държа, че моите са безгрешни и че все нещо им е виновно. В Турция миналата година Уебър беше виновен, в Канада мократа писта, сега колата била. Видяхме го що за стока и как не може да мъне църньо. Ти отричаш, че греши.

 

Пък да и аз ако взема като теб да обиждам мога спокойно да кажа, че нищо не разбирате, защото отбор на Рено няма! Ако незнаеш отбора е продаден и е собственост на Лотус единствено ползват името понеже има спор за името Лотус във формулата.

 

Кой отрича, че греши? Ти изобщо четеш ли какво пиша? Като се подхлъзна предния път да не би някой да каза, че не е сбъркал? Като не си чел - моля без генерални заключения. В неделя нищо не е сбъркал - колата му се повреди.

 

За удара на Шумахер, Японеца отвори прекалено много завоя и Шумахер тръгна да го изпреварва, в тоя момент Кобаяши се върна на завоя и затвори Мишо. За мен си беше чисто състезателен инцидент и не трябваше да има наказания.

 

Май накрая това ще излезе верния отговор... Както и да го гледаме обаче Клюна не прецени добре ситуацията и съответно сгреши... Съгласен съм, че можеше и да не го наказват. Особено пък след като ПАК оставиха Мангала без последствия...

 

Един въпрос - защо не се правят срещи с пилотите като едно време? И ако се провеждат такива, защо не се показват на публиката? Много ще е интересно да чуем мнението на момчетата.

Link to comment
Share on other sites

 

Един въпрос - защо не се правят срещи с пилотите като едно време? И ако се провеждат такива, защо не се показват на публиката? Много ще е интересно да чуем мнението на момчетата.

 

Най много да пръснат Дифузьора на цигането.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Аз съм почти сигурен, че в мига преди удара колелата блокираха. Затова е добре да видим свестен риплей по въпроса.

 

Относно аквапланинга не се излагай, моля те - ти поне си сериозен човек.

 

 

 

Кой отрича, че греши? Ти изобщо четеш ли какво пиша? Като се подхлъзна предния път да не би някой да каза, че не е сбъркал? Като не си чел - моля без генерални заключения. В неделя нищо не е сбъркал - колата му се повреди.

 

 

 

Май накрая това ще излезе верния отговор... Както и да го гледаме обаче Клюна не прецени добре ситуацията и съответно сгреши... Съгласен съм, че можеше и да не го наказват. Особено пък след като ПАК оставиха Мангала без последствия...

 

Един въпрос - защо не се правят срещи с пилотите като едно време? И ако се провеждат такива, защо не се показват на публиката? Много ще е интересно да чуем мнението на момчетата.

Яд ме е, че гумите на Маса по начало бяха в кофти състояние и за това толкова късно влезе за последния стоп. На последния завой просто не го задържаха 1 десета по-малко да му беше дрифта и щеше да е 4-ти. Разликата между двамата(С Хамилито) е 24 стотни.

 

Много кеф ми направиха и БГ коментаторите като за пореден път казаха, че 3-ма пилоти могат да НЕ излезнат в Q3. И си бяха прави хората. До там докараха нещата умните глави от ФИА. Да предпочетеш да НЕ излезеш и да тръгнеш 10-ти, но да имаш нов комплект меки гуми...после що хората наливащи пари в реклама са недоволни...Емиии шанс майна. Като вкарат новите правила за двигателите с тогавашните рестрикциии още по-голям ще го поемат

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз не го вярвам. И не го ща тоя п*дераст във Ф1 отново. Нали е претенциозна госпожица, иска много пари, никой няма да плати, за да го върнат.

Link to comment
Share on other sites

Аз не го вярвам. И не го ща тоя п*дераст във Ф1 отново. Нали е претенциозна госпожица, иска много пари, никой няма да плати, за да го върнат.

 

Шшш, я леко с приказките. Някой (освен Раптора) така да се обръща към др. пилоти?

 

Аз лично много ще се радвам да имаме един класически тип пилот на пистата вместо някои от сегашните.

Link to comment
Share on other sites

А дано...той Шумахер не може да се адаптира към новите болиди...камо ли Мими...Цирк ще е. Фисикела не успя да подкара Ф60 като хората, а беше редовен пилот през сезона.... ;)

 

До края на сезона сигурно и Травис Пастрана ще бъде свързван с РБР :D :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз не го вярвам. И не го ща тоя п*дераст във Ф1 отново. Нали е претенциозна госпожица, иска много пари, никой няма да плати, за да го върнат.

 

Копчето пък е голяма стока.Пълен бастун е.

Link to comment
Share on other sites

Ред Бул е сред отборите, които могат да си позволят да платят на Кими ако решат. Но дори и да стане подобно нещо (което едва ли ще се случи), Кими 2-ри пилот няма да стои и ще станат разправии... Аз смятам, че ще си задържат австралийския бастун, както Маса го държат за бройка във Ферари.

Link to comment
Share on other sites

Ред Бул е сред отборите, които могат да си позволят да платят на Кими ако решат. Но дори и да стане подобно нещо (което едва ли ще се случи), Кими 2-ри пилот няма да стои и ще станат разправии... Аз смятам, че ще си задържат австралийския бастун, както Маса го държат за бройка във Ферари.

Могат да си позволят ли? Ако Кими е навит на 5 млн :D

Link to comment
Share on other sites

laughing.giflaughing.giflaughing.gif

Няма кой да му даде повече 10...дори 10 са му много с оглед на заплатите на Фетел, Алонсо и Хамилтън. Аз и чеп от зеле не бих му дал да ръфа ако става за въпрос :D

 

Парите на Матешиц не извират от земята. Ферари И Мкл могат да си позволят повече кинти...наваксването както миналия така и тоя сезон го доказва :blush:

 

Станаха ясни много любопитни детайли от така коментираната тема за ограничаването но дифузьорите.

 

Преди уикенда уж трябваше да влезе в сила забраната за отваряне на дроселовата клапа на моторите на повече от 10% при отнемане на газ. Но изведнъж се оказа, че в хода на първата свободна тренировка в Макларън разбрали, че Рено са получили разрешение да отварят дросела си не на 10, а на 50%, с което влиянието на ограничението силно се намалява.

 

В иначе възпитана езикова форма Мартин Уитмарш извади на бял свят доста вътрешна информация като тази, че буквално в последните часове техническите комисари на ФИА са изтълкували правилата доста "обтекаемо" и са позволили, от съображения за сигурност това допълнително отваряне. Така практически се запазваше почти целият процес на обдухване на дифузьорите при Ред Бул, Рено и Лотус. Потокът от дроселовата клапа вървеше към цилиндрите, преминаваше през тях, сгъстяваше се и излизаше през изпускателните клапани, дори и без пилотът да докосва педала на газта. Чисто физически наистина така двигателят се охлажда вътрешно и се разтоварва в работата си като моторна спирачка.

 

Според Кристиан Хорнер всичко това е напълно адекватно тълкуване на правилата спрямо облекченията, които пък по-рано през седмицата били получили Мерцедес.

 

Френските бичкии са цвилили, а на немската подводница и бяха дали малко гювеч.

 

Ферари и Заубер бяха спирачки, но накрая всички се съгласиха за правилата от Валенсия.

Link to comment
Share on other sites

Тц, стига вече. Вие нищо не признавате, пък аз да си мълча. Няма да стане. И не съм аз тази, която винаги говори лошо за пилотите. Напротив. Няма никой безгрешен, пък бил и Фетел, Петел, Шметел. Ай, мерси вече с тоя ******.

Уж до уважение опираше темата, ама не може едни да уважават, другите - не. Така че, щом ще караме през просото, и аз съм барабар Петко с мъжете.

Edited by gal4enceto
Link to comment
Share on other sites

Аз съм почти сигурен, че в мига преди удара колелата блокираха. Затова е добре да видим свестен риплей по въпроса.

 

Относно аквапланинга не се излагай, моля те - ти поне си сериозен човек.

Ок. Дай свестен риплей.

 

Кое е излагане по-точно? Гумите (интермедия и мокри) работят точно като отвеждат вода по каналите, когато блокират се хлъзгат по тънкият воден филм който се образува. Ако под аквапланинг разбираш нещо друго - ок.

 

Относно слухът за Райчо - явно имат коли за чупене, пък и тъкмо се отърваха от тех. проблеми... Явно не им харесва тая хава...

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

Не е нужно гумата да е напълно блокирала за аквапланинг ;) само да вметнем. А блокаж така и нямаше. Но, факта си е факт - грешка. Въпроса е защо едни отнасят стоп, а други нищо и то вече за пореден път без никакво обяснение защо.

 

А защо няма срещи с пилотите... какво да си говорят там ...

 

"Здрасти пичуууууи. Ши исками от вас жентълменско поведение. Претенции към пистата? Към организацията? И успех на всички и вниматлено? А, Хамилтън, ти не си тръгвай, остани. Кажи ся кой и в коя обиколка ще удариш и после какво да говорим на интервютата."

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Шумахер каза, че е ползвал ДРС-а и е влезнал в завоя с прекалено голяма скорост като е подценил ситуацията. И за това задницата започна да си има собствено мнение.

Link to comment
Share on other sites

Вий не сте у ред, шъ ви кажа...:laughing:...хванах се да чета отзад-напред какво сте писали в последно време и все още не съм стигнал до нещо различно от блокиралите гуми и "що е аквапланинг". По тоя повод и за разведряване на атмосферата...поздрав за всички музикални фенове - много музика за ушите. :music :punk

Link to comment
Share on other sites

Вий не сте у ред, шъ ви кажа...:laughing:...хванах се да чета отзад-напред какво сте писали в последно време и все още не съм стигнал до нещо различно от блокиралите гуми и "що е аквапланинг". По тоя повод и за разведряване на атмосферата...поздрав за всички музикални фенове - много музика за ушите. :music :punk

 

Ф1 е единствения спорт дето все още ме жегва...няма как майна. :D :D

 

Опитах се да гледам каране в кръг, каране по американските писти....ама не ме грабва никак. Нито една Американска писта не ми прави такъв кеф като Спа, Сузука, стария Хокенхайм, Монца..и т.н :)

Link to comment
Share on other sites

Не е нужно гумата да е напълно блокирала за аквапланинг ;) само да вметнем. А блокаж така и нямаше. Но, факта си е факт - грешка. Въпроса е защо едни отнасят стоп, а други нищо и то вече за пореден път без никакво обяснение защо.

 

А защо няма срещи с пилотите... какво да си говорят там ...

 

"Здрасти пичуууууи. Ши исками от вас жентълменско поведение. Претенции към пистата? Към организацията? И успех на всички и вниматлено? А, Хамилтън, ти не си тръгвай, остани. Кажи ся кой и в коя обиколка ще удариш и после какво да говорим на интервютата."

 

Само и аз да вметна, че за аквапланинг изобщо не е нужно някоя от гумите да е блокирала.

Четох някви мения за скорост при която може да се получи аква планинг и тн. Абе вие физика изобщо училили сте или според вас няма значение колата колко тежи. С два тона кола и скорост около 50-60 км. съм правил аквапанинг, смисъл гуми, воден слой, скорост и тежест имат голямо значение за това колата ще се плъзне ли по водата или ще нагази.

 

 

И преди някои да тръгне да ми обяснява колко не знам, да учил съм физика, да учил съм механика на флуидите и да карал повече километри от доста от пишещите тук.

Link to comment
Share on other sites

Марко: Райконен не е опция за Ред Бул, някой от младите таланти ще смени Уебър

13.07.2011 , Виолета Владимирова; снимка: Ред Бул | 0 коментара

Слуховете за връщане на Кими Райконен във Формула 1 с тима на Ред Бул от последните ден-два бяха отхвърлени от съветника на екипа и на собственика Дитрих Матешиц доктор Хелмут Марко.

 

Поведението на Марк Уебър малко преди финала на Гран при на Великобритания предизвика поредните приказки за това дали ще остане в тима от Милтън Кийнс. Името на световния шампион за 2007 г. пък често се впряга в спекулации, но самият Кими не проявява и минимално желание да се връща в Гран при.

 

- Кими Райконен въобще не стои на дневен ред пред нас - бе категоричен Марко. - Той няма да кара Ред Бул [във Формула 1]. Слуховете са пресилени и откровено абсурдни.

 

Той допълни, че някои от младите таланти, подкрепяни от австрийския гигант за напитки, ще замени Марк Уебър, когато е готов. Смята се, че най-голям шанс за това има Даниел Рикиардо. Доскоро трети пилот на Торо Росо, той дебютира като титуляр в F1 на Силвърстоун, макар и за друг отбор - Испания Рейсинг. Запознати твърдят, че така Ред Бул искат младежът да навлезе в спорта и да придобие опит.

 

В немската преса за мястото на Уебър се спряга и Нико Хюлкенберг. Младият германец загуби кокпита си в Уилямс, след като не успя да намери достатъчно спонсори. Понастоящем той е трети пилот във Форс Индия, но не губи надежда, че ще се върне на стартовата решетка. Нико вече има зад гърба си един сезон във Формула 1 и освен това спечели полпозишъна в Бразилия - квалификацията бе повлияна от времето, но постижението въпреки това бе чудесно.

 

При толкова варианти - при това с млади и талантливи състезатели - Райконен просто не е опция за Ред Бул. Финландецът освен това е доста скъп, а Матешиц едва ли ще се съгласи да му плаща особено висока заплата.

Естествено, че никой няма да го иска, а единствения вариант Мими да се върне във Ф1 е ако си...плаща, за да кара :D :D

 

Иска ми се Хълк да си върне титулярното място и той или Перес след 1, 2 годинки да сменят Фелипе Маса във Ферари.

 

Фетел се оказа достатъчно загубен да подпише дълъг договор с РБР :)

 

Стана ясно, че освен Фетел и Сутил бил фен на Ферари (източник www.formula1.com)

 

Скоро може и Рони и Уитмарш да се окаже, че са фенове на Ферари

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

...да учил съм физика, да учил съм механика на флуидите ...

 

Аз пък нищо не съм учил, пък и да съм го учил, то е било толкова отдавна, че все едно не съм. :) Освен от всичките изброени фактори, като изключим два от най-важните - скоростта и състоянието на пътната настилка, третият също толкова важен е шарката на гумата и мат'р'яла, от който е направена самата гума....но в случая този фактор не е от значение, що се отнася до вашия спор за ситуацията.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...